Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Verwijderd
Verder nog tips voor "onderhoudsprogramma's" toevallig?
Ik bedoel, soort van ccleaner maar dan voor android.
Kom regelmatig losse meuk tegen van apps die al lang verwijderd zijn.
Ook komt het voor dat als een app stopt met werken, een nieuwe install niet helpt, alsof hij ergens oude bestanden vandaan trekt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1582422
Volgens mij zijn de problemen al grotendeels opgelost maar ik dacht ik laat het jullie toch even weten.
Verwijderd
Sh4d0w schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:50:
Op XDA staat een aangepaste Play Store, voor als er nog apps zijn die niet gevonden kunnen worden.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1582422
Volgens mij zijn de problemen al grotendeels opgelost maar ik dacht ik laat het jullie toch even weten.
Verwijderd
Hier ook een probleempje met de browser, deze wil na verlop van tijd niet meer laden. Er is geen touw aan vast te knopen soms is het al naar 1 min. surfen en soms na een kwartier surfen. de "oplossing" is dan afsluiten en opnieuw opstarten van de internet browserPaPi36 schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:25:
Na een tijdje de laatste FeiyuMod rom te gebruiken ben ik toch alweer erg benieuwd wanneer er een nieuwe ICS ROM komt waar browsen wel lekker snel reageert. De FeiyuMod rom heeft bij lang aanstaan (bij mij) het issue van het verliezen van de WIFI verbinding en dat dan niet meer de router gezien wordt. Dan moet ik herstellen (wifi fix) en herstarten....best vervelend en jammer want voor de rest werkt het als een speer.
Ik zal Tunein eens proberen, RtlGemist/Gemist zijn video streaming apps, maar die zal ik ook even testen.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:33:
Streamen gaat hier prima.
Tunein
Rtlgemist
Gemist
Etc.
Hail to the king baby!
Verwijderd
I have successfull downgrade ROM from Custom Peter 4.0.3 to 2.3.4. There is only one problem. Sound dont works. I have a new wersion from this tablet 1207. Is there a way to fix this sound problem? Sorry for my english:)
Verwijderd
If you did have sound with the 4.0.3 rom i recommend a fresh flash.
Also make sure that volume is turned on/not muted in any way shape or form.
Verwijderd
yes i haved tried switch off and then on but that do not work:(Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:26:
Have you tried turning it off and on again?
If you did have sound with the 4.0.3 rom i recommend a fresh flash.
Also make sure that volume is turned on/not muted in any way shape or form.
how can i make a fresh rom? i haved made it with this "Live" software from Qware webseit.
is there another way to flash the ROM?
I want to back to Android 2.3 becouse on this version works much better games:) for egzample:
Another World 1.0.3 don't work on ICS 4.0.3 but on Custom Firmware from Peter 2.3 works excellent. The only problem is the sound:(
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 16:47 ]
Verwijderd
Did you try the earpieces that came with the tablet?Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:42:
[...]
yes i haved tried switch off and then on but that do not work:(
how can i make a fresh rom? i haved made it with this "Live" software from Qware webseit.
is there another way to flash the ROM?
I want to back to Android 2.3 becouse on this version works much better games:) for egzample:
Another World 1.0.3 don't work on ICS 4.0.3 but on Custom Firmware from Peter 2.3 works excellent. The only problem is the sound:(
My tablet was replaced because the internal speaker became defect.
Verwijderd
Thanks,Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:46:
PDAnet installeren. ( zoals in de OP staat... )
Ik had al geprobeerd om alleen de pda-drivers, waarna in verschillende plekken in dit topic op gewezen wordt geprobeerd, maar deze willen niet installeren, omdat er een bestand of meerdere bestanden ontbreken.
Uiteindelijk is het gelukt door de setup van PDAnet 3.5 te starten, zonder tablet aangesloten. Zodra de installatie van PDAnet aangeeft dat hij een tablet zoekt, heb ik de tablet aangesloten en bij apparaatbeheer verwezen naar de pda-drivers. Dan wil hij de driver wel installeren en kun je de installatie van PDAnet 3.5 afbreken, zodat je niet al die zooi op de PC krijgt....
Verwijderd
Yes i have tried too with earset (headset) and than i have only very silent and distorted sound. I haved back to ROM with ICS 4.0.3 and the sound works. So this was not speaker defect.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:57:
[...]
Did you try the earpieces that came with the tablet?
My tablet was replaced because the internal speaker became defect.
Have someone tested Android version 2.3 on TB-1207?
Is there a way to get working android 2.3 on TB-1207?
Verwijderd
vraagje ..... heb je ook toevallig een ics gemaakt die werkt op een yarvik tab220 dat is met resistief scherm, daar hebben ze laatst ook een 4.0.3 voor online gezet op de site maar die heeft die belachelijke Getjar ..... is het moeilijk om dat aan te passen en of te maken dat die gatjar eruit gaat en google play ipv ?
joshua1975
Verwijderd
# ro.build.product is obsolete; use ro.product.device
ro.build.product=crane-evb
# Do not try to parse ro.build.description or .fingerprint
ro.build.description=crane_evb-eng 4.0.3 IML74K 20120225 release-keys
ro.build.fingerprint=iNet/crane_evb/crane-evb:4.0.3/IML74K/20120225:eng/release-keys
installeer de market app en dan afwachten of het werkt.
als ik het goed heb tenminste
Als hetzelfde formaat wordt gebruikt als de images voor Allwinner is het geen probleem. Heb je 'n linkje?
Verwijderd
Waar heb je die nu vandaan? Ik zie hm niet staan op de ployer download pagina. Wat is er beter aan in vergelijking met de qware rom?Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:15:
Die nieuwe firmware 品牌4.0-97F2-D1-H1-H02-1901.20120407 werkt heel wat beter dan die van qware
Voor de 10" staat er ook weer een nieuwe, MOMO15品牌软件android 4.03_20120406, geplaatst 5 dagen geleden. Zal morgen even proberen uit te zoeken wat er verschilt.
Verwijderd
4.03
1.1
3.0.8+
Browser is snel
Positiebepaling Googlemaps werkt
uur of 4 mee gespeeld geen probleem gehad met wifi
agenda werkt
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 07:46 ]
Verwijderd
you can find a lot of ROM's for this "clone" tablet. For me works all fine with this compilation.
97F2-D1-H1-M01-1309.20120316
On the end you must only change a speach from "chinese" to yours and uninstall few unnecessary programms.
works more games:
dead space
six guns
and more....
don't forget change a build.prop.
that's all!
Best regards
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 20:38 ]
Verwijderd
Hoe is de market?Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 07:07:
Hij staat bij de sectie cataloque
4.03
1.1
3.0.8+
Browser is snel
Positiebepaling Googlemaps werkt
uur of 4 mee gespeeld geen probleem gehad met wifi
agenda werkt
Tunein te vinden?
Welke fingerprint heeft hij ( ivm downloaden gamedata voor Mali )
Voor de mensen die deze rom willen downloaden met meer dan 0.001B per uur, gebruik deze link:
https://mail.yandex.ru/di...HbYSQOykuC/Tr2+a/8ixyu+M=
Begint het al te jeuken Peter?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 11:46 ]
Verwijderd
kijk vanavond effe.Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:14:
[...]
Hoe is de market?
Tunein te vinden?
Welke fingerprint heeft hij ( ivm downloaden gamedata voor Mali )
Voor de mensen die deze rom willen downloaden met meer dan 0.001B per uur, gebruik deze link:
fingerprint
Ik ben al bezigBegint het al te jeuken Peter?
[ Voor 35% gewijzigd door Petervanakelyen op 18-04-2012 11:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dus ik kan de MOMO9C 4.0 firmware 20120407 gewoon volgens de volume/startknop procedure op
mijn Qware pro3 7inc tablet zetten? Nu staat er bij Modelnummer QW TB-1207 Bild-nummer
97F2-D1-H1-H01-1558.20120315 Ik ben een beginnende gebruiker dus vandaar mijn vraag.
Gaat BT werken via het USB snoertje of bevat de tablet ook nog een verborgen BThoot applicatie?
Dank voor een reactie.
Verwijderd
Wacht ik daarop. is dat vandaag al of binnenkort?Petervanakelyen schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:45:
Even wachten tot de custom ROM online staat
Zit er wel BT hardware in de 7" of 10" dan?Petervanakelyen schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:55:
Nee, Bluetooth werkt niet (en zal ook niet werken zolang we geen source hebben).
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Nee, maar het gaat over USB BT (wat o.a. ook GPS mogelijk maakt).
Verwijderd
Dank voor je reactie op het BT verhaal, weet je ook iets te zeggen over het eerste deel van mijn vraag.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dus ik kan de MOMO9C 4.0 firmware 20120407 gewoon volgens de volume/startknop procedure op
mijn Qware pro3 7inc tablet zetten? Nu staat er bij Modelnummer QW TB-1207 Bild-nummer
97F2-D1-H1-H01-1558.20120315
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ben heel benieuwd of ik het dan goed doe, bedankt voor een reactie.
Verwijderd
Is er nog een eenvoudige manier om de apps, inclusief hun data/instellingen veilig te stellen en vervolgens terug te zetten, zodra de nieuwe firmware er op staat?Petervanakelyen schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:49:
Ja, elke ROM wordt geïnstalleerd op dezelfde manier. Maar wacht even op de custom ROM, hij is bijna klaar (en bespaart je normaal heel wat werk achteraf).
Binnen 3 min had ik 'm binnen.Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:49:
ik zal die nieuwe momo rom ook wel willen maar helaas duurt het downloaden ervan 12 uur. iemand een oplossing?
Wel in het Chinees, maar taal kan je gewoon wijzigen naar NL.
Dat kan volgens mij wel met Titanium Backup.Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:17:
[...]
Is er nog een eenvoudige manier om de apps, inclusief hun data/instellingen veilig te stellen en vervolgens terug te zetten, zodra de nieuwe firmware er op staat?
Ik verheug me er al op.Petervanakelyen schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:45:
Even wachten tot de custom ROM online staat
[ Voor 72% gewijzigd door Rafnold op 18-04-2012 16:42 ]
Verwijderd
Bestand kan niet gevonden worden staat er als ik vertaal met googleRafnold schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:29:
[...]
Binnen 3 min had ik 'm binnen.
Wel in het Chinees, maar taal kan je gewoon wijzigen naar NL.
Bij deze versie werkt volume up in clockworkmod! Handig voor mensen met de 10" zonder dedicated volume knoppen.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:57:
CWM installeren in de officiele rom is gelukt :)!! Heb de laatste CWM voor de A10 opgehaald en met wat aanpassingen in de install script doet hij het nuHet zipje zal ik zo wel even posten!
CWM voor de QWare rom
Ik merk alleen dat apps niet in deze recovery kunnen rebooten (o.a. een widget die ik gebruik, maar ook rom manager na aangeven van flashed recovery manually). Hebben mensen met de 7" hier ook last van?
(Aanzetten met volume up + power werkt wel, ook via adb
1
| adb shell "echo -n boot-recovery | busybox dd of=/dev/block/nandf count=1 conv=sync; sync; reboot" |
http://4pda.ru/forum/inde...921&st=1140#entry12668633Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:51:
[...]
Bestand kan niet gevonden worden staat er als ik vertaal met google
Onder dat plaatje heb je de link.
Verwijderd
Vooralsnog niet mogelijk. Ik heb er ook al naar gekekenVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:59:
Peter, ik weet niet of het ( al ) mogelijk is, maar is het anders niet een idee om de touch versie van CWM te integreren?
Verwijderd
Dus nog geen mogelijkheden voor team winner recovery op de pro 3 7/10?Petervanakelyen schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:02:
[...]
Vooralsnog niet mogelijk. Ik heb er ook al naar gekeken
Custom ICS voor Qware Pro3 7"
Gebaseerd op de Ployer 4.0.3 ROM van 07/04.
Screenshots

Installatie
Inmiddels zullen de meesten wel al door hebben hoe je dit soort ROM's installeert, maar voor de duidelijkheid overlopen we nog eens:
- Download en installeer de LiveSuite.
- Selecteer de ROM image (*.img).
- Houdt Vol+ ingedrukt en koppel de mini-USB kabel aan.
- Druk 6x kort achter elkaar op de Power knop.
- Klik 'Ja' wanneer gevraagd wordt om te formatteren.
- Koppel de USB-kabel los en zet de tablet aan.
Tweaks
- Ployer bloatware verwijderd
- Google apps bijgewerkt
- Contacten app bijgewerkt
- Vertaling hier en daar verbeterd
- Schrijfrechten voor externe SD-kaart
- Volume knoppen omgewisseld
- Galaxy SII fingerprint voor bepaalde apps
- ClockworkMod 5.5.0.4 toegevoegd
- Standaard overclocked naar 1152MHz
Scripts
- reboot-recovery: reboot netjes naar ClockworkMod.
Credits
Credits voor deze ROM gaan naar:
- jjurjen
- JD_1971
- Joshua1975
- Smarron
- mwieggers
- krullenbol
- sattertje
- Shiver23
Add-ons
- HideMyBar: Laat de status bar verdwijnen in bepaalde applicaties (voor meer schermruimte).
- QwareLogo: Vervangt het initlogo terug door het Qware logo (niet voor Cherry gebruikers).
Download
[ Voor 15% gewijzigd door Petervanakelyen op 06-05-2012 20:38 ]
Verwijderd

Verwijderd
of de cpu-tools zijn borked
Maakt ook verder niet uit, ik ben best tevreden met dat apparaat.
edit:
Het aantal bogomips via cat /proc/cpuinfo is ook hoger als ik 1200 kies ipv 1008
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 22:21 ]
Verwijderd
root@android:/ # cat /proc/cpuinfo Processor : ARMv7 Processor rev 2 (v7l) BogoMIPS : 1001.88 Features : swp half thumb fastmult vfp edsp neon vfpv3 CPU implementer : 0x41 CPU architecture: 7 CPU variant : 0x3 CPU part : 0xc08 CPU revision : 2 Hardware : sun4i Revision : 0000 Serial : 0000000000000000 root@android:/ #
@1200Mhz:
root@android:/ # cat /proc/cpuinfo Processor : ARMv7 Processor rev 2 (v7l) BogoMIPS : 1145.00 Features : swp half thumb fastmult vfp edsp neon vfpv3 CPU implementer : 0x41 CPU architecture: 7 CPU variant : 0x3 CPU part : 0xc08 CPU revision : 2 Hardware : sun4i Revision : 0000 Serial : 0000000000000000 root@android:/ #
ZEER GOED BEZIG :)!!!!
Helaas heb ik pas morgenavond tijd om je nieuwe ROM aan de tand te voelen
@All
Nog even terugkoppeling nav tips die ik kreeg mbt het afspelen van DIVX files vanaf SD card vs NAS:
De standaard Video player en ook MX Video spelen beiden DIVX files vanaf SD card met HW accel. via HDMI perfect af. Dus geen schokken enz. Echter wanneer ik met ES File Explorer naar mijn NAS ga en dan dezelfde DIVX wil afspelen zegt de standaard player dat hij het formaat niet onderstuend en MX Video player kan alleen maar via SW (dus geen HW Accel.) afspelen met de nodige happeringen. Het lijkt er op dat er ondesrcheid gemaakt wordt tussen lokaal en externe content door de players. Dit is overigens met alle polpulaire players die ik getest heb.
Weet iemand of het mogelijk is om een NAS volume te mounten en op die manier de players voor de gek te houden door te doen alsof het een lokale map betreft? Wellicht kort een voorbeeld van de "mount" instructie die (meest ideale) ook na reboot nog actief is. Alvast dank!
Zit jij 24/7 op dit forum
Ik zal CIFS manager eens proberen, maar ik gebruik FeiyuMod niet meer aangezien ik FAN van je ICS images ben!
Thanks!
Dank voor het werk! (en alle donateurs ook!)
Ga je ook nog een "kruidvat" variant maken van je laatste rom?
@ Peter,mobby1971 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:54:
@Peter,
Dank voor het werk! (en alle donateurs ook!)
Ga je ook nog een "kruidvat" variant maken van je laatste rom?
Wacht ik ook (geduldig) op, liefst met de eventuele goede script aanpassingen van Den Eds (http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=268)
Thanks!
Verwijderd
kan de cherry ROM dan ook voor de pro3 7"gebruikt worden? of gaat dit niet werken.
Verwijderd
Op 1 9 maart 2012 heb ik bij Intertoys in Rotterdam een Qware 7"witte tablet gekocht welke ik tot op heden naar volle tevredenheid heb gebruikt, het apparaat werkt prima, echter, gisteren, tewijl de tablet lag op te laden, kregen mijn katten een dolle bui en gingen als gekken door het huis heenrennen en in hun enthousiasme bleven zij hangen achter het snoer van mijn tablet.
Tablet kwakte keihard op de grond. Nu was hij wel vaker gevallen en bleek er niks aan de hand, echter dit keer was hij gevallen op de voorkant op het beeldscherm, gevolg is dat er nu vier barsten in het scherm zitten en dat ziet er vreselijk uit.
Het apparaat blijft echter prima werken, dat is het probleem niet.
Ik vanmorgen gebeld naar Intertoys die mij meteen doorverwees naar Qware die mij vertelde dat het repareren van een onderdeel in de tablet die beschadigd is door eigen schuld, veel duurder zal uitvallen dan een nieuw apparaat, hij kostte ook 'maar' 100 euro maar ik heb niet elke dag 100 euro in mijn portmonnee dus zal het ding moeten worden gerepareerd.
Nu vraag ik me af of het uberhaupt mogelijk is een dergelijk scherm te vervangen, daar het toch een touchscreen is en dus geen normaal glas lijkt me? Ik weet niet precies hoe het werkt, maar wie weet is er hier op het forum iemand die me hiermee kan helpen want ik vind het een erg leuk ding en wil hem blijven gebruiken!
Met vriendelijke groet,
Zohra
Verwijderd
je kunt dit via je aansprakelijkheidsverzekering doen. Schade (zonder moedwil) door huisdieren wordt doorgaans vergoed.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:04:
Beeldscherm glasplaat gebroken!
Op 1 9 maart 2012 heb ik bij Intertoys in Rotterdam een Qware 7"witte tablet gekocht welke ik tot op heden naar volle tevredenheid heb gebruikt, het apparaat werkt prima, echter, gisteren, tewijl de tablet lag op te laden, kregen mijn katten een dolle bui en gingen als gekken door het huis heenrennen en in hun enthousiasme bleven zij hangen achter het snoer van mijn tablet.
Tablet kwakte keihard op de grond. Nu was hij wel vaker gevallen en bleek er niks aan de hand, echter dit keer was hij gevallen op de voorkant op het beeldscherm, gevolg is dat er nu vier barsten in het scherm zitten en dat ziet er vreselijk uit.
Het apparaat blijft echter prima werken, dat is het probleem niet.
Ik vanmorgen gebeld naar Intertoys die mij meteen doorverwees naar Qware die mij vertelde dat het repareren van een onderdeel in de tablet die beschadigd is door eigen schuld, veel duurder zal uitvallen dan een nieuw apparaat, hij kostte ook 'maar' 100 euro maar ik heb niet elke dag 100 euro in mijn portmonnee dus zal het ding moeten worden gerepareerd.
Nu vraag ik me af of het uberhaupt mogelijk is een dergelijk scherm te vervangen, daar het toch een touchscreen is en dus geen normaal glas lijkt me? Ik weet niet precies hoe het werkt, maar wie weet is er hier op het forum iemand die me hiermee kan helpen want ik vind het een erg leuk ding en wil hem blijven gebruiken!
Met vriendelijke groet,
Zohra
zal daar nog zoveel aan te fine-tunen zijn dan? Kan me bijna niet voorstellen.sattertje schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:59:
[...]
@ Peter,
Wacht ik ook (geduldig) op, liefst met de eventuele goede script aanpassingen van Den Eds (http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=268)
Thanks!
Met Den Eds loopt ie lekker soepel ook op 1154Mhz, werkt de camera, PlayStore werkt.
Zelf de GoLauncher en GoLocker erbij zetten en hoppe je hebt een apparaat van 80 euro dat subliem werkt.
Maar natuurlijk.... elke extra fine-tune erbij is welkom.
Don't rely on their truth alone
Zou het wellicht nog uitmaken met de laatste versie van @Peter (baseband 1.1) ?
LessRam schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:17:
[...]
zal daar nog zoveel aan te fine-tunen zijn dan? Kan me bijna niet voorstellen.
Met Den Eds loopt ie lekker soepel ook op 1154Mhz, werkt de camera, PlayStore werkt.
Zelf de GoLauncher en GoLocker erbij zetten en hoppe je hebt een apparaat van 80 euro dat subliem werkt.
Maar natuurlijk.... elke extra fine-tune erbij is welkom.
Verwijderd
Ik vraag me af wat je verbeterd hebt?
In je vorige rom was alles nederlands, incluis als men een usb stickje er uit trok " usb onverwachts verwijderd "
Nu krijg ik ( ondanks dat het systeem in NL staat ) " usb storage unexpectedly removed" te zien?
Verwijderd
Hier een plaatje:

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 15:29 ]
Mag ik misschien vragen welke batterij app je gebruikt?Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:28:
Vreemd, want dat zou betekenen dan een oudere rom dat wel had, maar een nieuwere niet meer?
Hier een plaatje:
[afbeelding]
Verwijderd
Ik ben zelf op zoek naar een andere, er was hier iemand die had een monitor waarbij je ook kon zien welk onderdeel hoeveel stroom gebruikte met een mooi grafiekje en dergelijke.
Battery indicator pro zegt wel hoe lang je met je batterij doet, maar dat blijft ( ook na vele malen laden/ontladen ) altijd hetzelfde.
Die andere app rekende volgens mij ook een gemiddelde uit aan de hand van je gebruik ( eentje die ook klopt na een tijdje )
Iemand een idee?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 15:38 ]
Verwijderd
Betekend dit dat BT en GPS werken in deze rom?Petervanakelyen schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:48:Custom ICS voor Qware Pro3 7"
Gebaseerd op de Ployer 4.0.3 ROM van 07/04.
Screenshots
[afbeelding][/url] [url=http://dl.dropbox.com/u/28680222/GoT/QwarePro3/ICS/maps.png]
Verwijderd
Ik gebruik de officiele ICS Rom met daaroverheen Den Eds V2 script.sattertje schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:02:
Ben je dan uitgegaan van de officiele Cherry ICS ROM met daaroverheen het script (V2) van Den Eds?
Zou het wellicht nog uitmaken met de laatste versie van @Peter (baseband 1.1) ?
[...]
En ben er zo al erg tevreden mee. Blijft natuurlijk een cheap-ass tablet, maar voor wat ie doet is ie nu perfect. Enige nadeel dat ik ondervind is de slechte respons van het touchscreen op sommige plaatsen, met name aan de rechterkant van het scherm. En af en toe dingen die opstarten terwijl ik compleet iets anders aantikte. Maar dat zijn meer problemen van het touchscreen.
Don't rely on their truth alone
Verwijderd
Je aansprakelijkheidsverzekering dekt alleen schade door aansprakelijkheid aan anderen. Het zal nooit je eigen spullen dekken. Op je inboedelverzekering word schade door dieren vaak uitgesloten van dekking.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:59:
[...]
je kunt dit via je aansprakelijkheidsverzekering doen. Schade (zonder moedwil) door huisdieren wordt doorgaans vergoed.
No guts, no glory!
Verwijderd
wat denk je wat voor dom antwoord ik terug kreeg
"wij geven geen support voor het rooten van uw tablet"
mis ik een stukje film of wat, ik vraag om sources niet om mijn tablet te rooten want dat is zowiezo al
wakkere figuren daar zeg.
dus nog maar effe een bericht er achteraan gestuurd met het verzoek en de hoe en wat
mischien snappen ze het dan wel.
@peter
die kernel valt toch onder de licentie van opensource ?
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:44:
wat denk je wat voor dom antwoord ik terug kreeg
"wij geven geen support voor het rooten van uw tablet"

Niet alleen de kernel. Ze zijn verplicht om alle sources vrij te geven die je nodig hebt om tot een volledig functionale tablet te komen. Met andere woorden: zowel de Android- als de kernel sources.die kernel valt toch onder de licentie van opensource ?
Ik zal ook een mail sturen, en adviseer iedereen dat te doen. Als je geen fatsoenlijk antwoord krijgt, stuur ze dan terug dat je ze gaat aangeven op GPL-violations.org en ze verdere stappen mogen verwachten.
[ Voor 19% gewijzigd door Petervanakelyen op 19-04-2012 21:08 ]
Dit topic is gesloten.