Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Butget Gaming systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

• cirflexx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-11 16:58
Hallo tweakers,

Ik ben nieuw hier op de site, mede door een vraag die ik had, en jullie natuurlijk allemaal experts zijn :P
Hoe dan ook ik heb een systeempje op Alternate in elkaar geflanst, alleen weet ik niet of het de goede prestaties zijn. De computer moest niet meer dan 700 euro zijn en deze is 611 euro, dat zijn toch weer 89 euro minder.
Ik heb zelf geen prestatie etende spellen in huis, alleen Age of Empires 3 (Wat prestatie vretend toch...)
maar zelf speel ik gratis downloadbare shooters en mmorpgs, en die wil ik natuurlijk wel vloeiend spelen.
Deze computer is zowat kapot aan het gaan, plotselinge herstart, en wanneer ik in moet loggin is het beeld zwart totdat ik hem herstart, vastlopers(zelfs onder youtube fimpjes). Naja ik begin er zowat knetter gek van te worden en dat is de grootste reden dat ik een neiuwe computer wil

Dit is de PC:
http://www.alternate.nl/html/pcbuilder/sendLoad.html?id=290065&cn=1&tn=BUILDERS

Ik wou zelf een PC in elkaar zetten omdat hij aan mijn eisen moet voldoen en het goedkoper dan een merk PC te kopen. In merk PC's zit er bijvoorbeeld een hele goede grafische kaart in, maar dat gaat in plaats voor een goede processor, dus krijg je een slechte.

Hoe dan ook ik zet hieronder even de producten voor als de link niet werkt.

Art.-Nr.: Apparaat type Product
JCXSWE Grafische kaart (PCIe) SAPPHIRE HD6770 (11189-00-20G)
HD2A48 Processor AMD Phenom II X4 955
TN4V2G Voeding be quiet! Straight PowerE9 CM 480W
TQXA6B Behuizing Antec Two Hundred V2
GAIA04 Moederbord ASUS M5A78L-M/USB3
A9BW58 Harddisks (SATA) Western Digital WD5000AADS
IDIF26 Geheugen Kingston ValueRAM 8 GB DDR3-1333 Kit
CDBN13 DVD-ROM Sony Optiarc DDU1681S-0B

oh ja, de website zegt dat mn RAM geheugen van 8 gb aleen optimaal benut wordt door windows met 62 bits ofzo, en ik heb zelf windows met 32 bits, dus is dat RAM geheugen nutteloos voor mij?

zet alternate mn computer gelijk in elkaar of moet ik dat zelf doen? ik heb er geen verstand van.

En hoe zet ik windows erop als er geen besturingssysteem op zit? want dat scheeld me weer 100 euros voor een nieuwe winodws 7 professional.

alvast bedankt.

[ Voor 19% gewijzigd door cirflexx op 24-12-2011 22:42 ]

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:43

Louw Post

Cerenas

Is een leuk systeempje die je samengesteld hebt, kun je wel weer een tijdje meer voor uit.

Probleem is inderdaad dat je een 64-bit Windows nodig hebt, met een 32-bit Windows zul je maar 3,2GB van je geheugen kunnen gebruiken.

Betreft het bouwen van de pc, als je bij die builder op Bestellen klikt krijg je de optie of je het geassembleerd wil of in onderdelen, assembleren kost €55,- extra.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hi cirflexx, welkom op Got :W

Helaas zijn dit soort topics niet toegestaan hier. Lees AMD HD7XXX Prijzen & Levertijden topic voor meer info. We kunnen je wel helpen, maar op een andere manier. Zie daarvoor Best Buy Guide overzichtstopic

Veel succes met je zoektocht. Ik ga dit topic sluiten.

Dit topic is gesloten.