Thanks man!
Als hier nog PC gamers zijn die ik niet op Steam heb > Stevenzenl is ook me steamnaam.
Thanks man!
Zoals schaap zegt:Hann1BaL schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:19:
Ik heb de 2e DLC gedownload en geinstalleerd, maar als ik dan collection 2 only modes wil spelen zegt hij dat ik man Sanctuary misKent iemand dit probleem op de PC?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Verwijderd
Niveau hoger heeft ook veel te maken met het veel makkelijker precies kunnen richten en makkelijker meerdere knoppen tegelijk te kunnen indrukken. (dropshot / jumpshot is veel makkelijk, want je kan simpel meerdere vingers gebruiken op je tobo, met een controller gaat dit wat lastiger)StevenzeN schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:31:
[...]
Shooters horen naar mijn inziens niet op de console's thuisHeb vroeger wel op een redelijk niveau Halo 1 en 2 online gespeeld, maar toch prefereer ik een muis en keyboard. Ik weet dat er ook hele goede console gamers zijn hoor, daar niet van, maar op de PC ligt het niveau aanzienlijk hoger denk ik.
Wat betreft je setup, inderdaad, quickdraw een must en ik speel ook altijd met marksman op me snipers!
Precies, daarom prefereer ik dus ook gewoon de PC boven de consoles wat betreft shootersVerwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:21:
[...]
Niveau hoger heeft ook veel te maken met het veel makkelijker precies kunnen richten en makkelijker meerdere knoppen tegelijk te kunnen indrukken. (dropshot / jumpshot is veel makkelijk, want je kan simpel meerdere vingers gebruiken op je tobo, met een controller gaat dit wat lastiger)
Goh, het is mij anders nog nooit gelukt om zoveel knoppen te gelijk en even efficient te gebruiken op mn gamepad als mijn toetsenbord. Gelukkig niet gehinderd door enige ervaring met een gamepad is het wel?Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:21:
[...]
Niveau hoger heeft ook veel te maken met het veel makkelijker precies kunnen richten en makkelijker meerdere knoppen tegelijk te kunnen indrukken. (dropshot / jumpshot is veel makkelijk, want je kan simpel meerdere vingers gebruiken op je tobo, met een controller gaat dit wat lastiger)
[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 05-07-2012 13:24 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Goed verhaal. Kun je me nu uitleggen hoe ik kan springen (A), prone (RS drukken) en schieten (RT) tegelijk op een even makkelijke manier als met tobo+muis? Ik wil ondertussen ook blijven mikken met RS. Bedenk bij het formuleren van je doordachte antwoord dat knoppen op verschillende plekken zitten en vaak met 1 vinger (nou ja duim) bediend worden. Alvast bedankt.Postius schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:35:
[...]
Goh, het is mij anders nog nooit gelukt om zoveel knoppen te gelijk en even efficient te gebruiken op mn gamepad als mijn toetsenbord. Gelukkig niet gehinderd door enige ervaring met een gamepad is het wel?
Mikken...DUH.....zijn we daar na 10 jaar nog niet achter dat het beter is met een muis. Maar meer toetsen indrukken is redelijk dikke onzin. Zeker aangezien de meeste hier van die goedkope pruts tobo's hebben die toch niet meer dan 3 a 4 toetsen tegelijk registreert. Mocht je over een mechanisch toetsenbord beschikken dan heb je op beide punten gelijk. Echter zijn mechanische tobo's nog niet echt gemeentegoed.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2012 13:01 ]
Misschien Prone niet op je stick zetten?Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:55:
[...]
Goed verhaal. Kun je me nu uitleggen hoe ik kan springen (A), prone (RS drukken) en schieten (RT) tegelijk op een even makkelijke manier als met tobo+muis? Ik wil ondertussen ook blijven mikken met RS. Bedenk bij het formuleren van je doordachte antwoord dat knoppen op verschillende plekken zitten en vaak met 1 vinger (nou ja duim) bediend worden. Alvast bedankt.
Natuurlijk kan wat ik zeg hierboven. Ik doe het ook. Echter, je bent vele malen beweegelijker met een muis+tobo dan met een controller. Dat is feit.
Gemeentegoed? Verwacht je dat de overheid mechanische toetsenborden gaat subsidieren? Of moet ik contextueel lezen en begrijpen dat je evenveel kennis en respect voor de Nederlandse taal hebt als voor de opmerkingen en/of meningen van mede-tweakers?
[ Voor 27% gewijzigd door Postius op 05-07-2012 13:29 ]
Geen "I'm with stupid" smiley hier? Naja ik speel ook op een 15" laptop, met business grafische kaart, standaard toetsenbord, oordopjes van een tientje. Enige "gamer" aan mijn zooi is mn Logitech G500, waarbij ik de extra knopjes maar al te graag benutStevenzeN schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:14:
Haha, ik speel op een laptop, met een 15 inch scherm, op het standaard toetsenbord met een Logitech USB-muisje. Alle instellingen op low of uit.
Je gear zegt niks
Maar ik schiet MOAB's!mark-k schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:26:
[...]
Geen "I'm with stupid" smiley hier? Naja ik speel ook op een 15" laptop, met business grafische kaart, standaard toetsenbord, oordopjes van een tientje. Enige "gamer" aan mijn zooi is mn Logitech G500, waarbij ik de extra knopjes maar al te graag benut
op de NES kon ik ook alle knoppen tegelijk indrukken op mn gamepadPostius schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:23:
[...]
Misschien Prone niet op je stick zetten?
En ik heb prima respect voor mede opmerkingen. Maar tenzij je een mechanisch toetsenbord hebt kan je niet meer toetsen indrukken op een toetsenbord dan op een gamepad. Dus dat is toch gewoon onzin? En onzin is onzin heeft niks met respect of wat dan ook te maken. Beetje vreemde opmerking. Want als iemand zegt dat je meer knoppen kan indrukken op een tobo dan een controller, dat is gewoon niet waar (muv een mechanische tobo) en blijkt wel dat die persoon gewoon 0,0 ervaring ermee heeft. Daar kan ik verder niet zoveel aan doen.
En nee je bent ook niet beweeglijker. Je beweeg snelheid is in allebei de spellen even hoog. Al hebben console games de neiging om iets trager te zijn dan PC games, dat mobiliteit argument heb je ook nog dan een goed doordacht antwoord voor wat je zelf zo graag wilt? Of gewoon weer een aanname in de lege ruimte? En het dan ook nog zonder enige vorm van onderbouwing presenteren als een feit. Goed beargumenteerd.
Er zullen vast toetsencombinatie's zijn die beter werken op een toetsenbord, zoals het omgekeerde ook waar is. Dus je zult me die mobiliteit dan toch is moeten uitleggen.
Verwijderd
Pak eens een PS3 controller en probeer te richten (L3 / R3), schieten (L1 / R2) en dan te springen of the droppen. Das al bijna niet te doen, op pc echt een stuk makkelijker (ja ik heb ook een cod voor op de pc en heb echt jaren semi pro unreal tournament gespeeldPostius schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:35:
[...]
Goh, het is mij anders nog nooit gelukt om zoveel knoppen te gelijk en even efficient te gebruiken op mn gamepad als mijn toetsenbord. Gelukkig niet gehinderd door enige ervaring met een gamepad is het wel?
Mikken...DUH.....zijn we daar na 10 jaar nog niet achter dat het beter is met een muis. Maar meer toetsen indrukken is redelijk dikke onzin. Zeker aangezien de meeste hier van die goedkope pruts tobo's hebben die toch niet meer dan 3 a 4 toetsen tegelijk registreert. Mocht je over een mechanisch toetsenbord beschikken dan heb je op beide punten gelijk. Echter zijn mechanische tobo's nog niet echt gemeengoed.
aswd voor movement, muis voor aim laat toch nog 1 a 2 keys over die je super makkelijk kan indrukken (q, e, l-shift, l-ctrl, space om maar een paar voorbeelden te noemen) Tis gewoon makkelijker op de pc dan met een controller, hierdoor is automatisch het niveau ook wat hoger op de pc dan op console.Postius schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:23:
[...]
Misschien Prone niet op je stick zetten?
En ik heb prima respect voor mede opmerkingen. Maar tenzij je een mechanisch toetsenbord hebt kan je niet meer toetsen indrukken op een toetsenbord dan op een gamepad. Dus dat is toch gewoon onzin? En onzin is onzin heeft niks met respect of wat dan ook te maken. Beetje vreemde opmerking. Want als iemand zegt dat je meer knoppen kan indrukken op een tobo dan een controller, dat is gewoon niet waar (muv een mechanische tobo) en blijkt wel dat die persoon gewoon 0,0 ervaring ermee heeft. Daar kan ik verder niet zoveel aan doen.
En nee je bent ook niet beweeglijker. Je beweeg snelheid is in allebei de spellen even hoog. Al hebben console games de neiging om iets trager te zijn dan PC games, dat mobiliteit argument heb je ook nog dan een goed doordacht antwoord voor wat je zelf zo graag wilt? Of gewoon weer een aanname in de lege ruimte? En het dan ook nog zonder enige vorm van onderbouwing presenteren als een feit. Goed beargumenteerd.
Er zullen vast toetsencombinatie's zijn die beter werken op een toetsenbord, zoals het omgekeerde ook waar is. Dus je zult me die mobiliteit dan toch is moeten uitleggen.
MOABs boeien me niet zo veel, heb er een keertje een gehad, vond t t gedoe niet echt waard. Haal liever gewoon mn pavelow een paar keer. Ik doe verder ook meestal TDM (MOAB ook daarin gehaald, iets lastiger dan in Domi
Verwijderd
Ik heb em eens in private match tdm met mk14 gehaaldmark-k schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:38:
[...]
MOABs boeien me niet zo veel, heb er een keertje een gehad, vond t t gedoe niet echt waard. Haal liever gewoon mn pavelow een paar keer. Ik doe verder ook meestal TDM (MOAB ook daarin gehaald, iets lastiger dan in Domi), meeste moab pogingen zijn verloren gegaan door campende FMG9 akimbo noobs...
1 Woord: FragFXVerwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:25:
[...]
Pak eens een PS3 controller en probeer te richten (L3 / R3), schieten (L1 / R2) en dan te springen of the droppen. Das al bijna niet te doen, op pc echt een stuk makkelijker (ja ik heb ook een cod voor op de pc en heb echt jaren semi pro unreal tournament gespeeld)
[...]
het niveau ook wat hoger op de pc dan op console.
[ Voor 8% gewijzigd door Abdel25 op 06-07-2012 12:54 ]
Je gaat toch niet met een gemodde controller spelenbram1984 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:34:
[...]
1 Woord: FragFX![]()
LS, RS, vierkantje-rondje-kruisje-driehoekje, L1/R1, L3 en L1/L2 tegelijk bedienen.
Met een gemodde controller en een Rinbot ben je gewoon baas.Dj-sannieboy schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:56:
[...]
Je gaat toch niet met een gemodde controller spelenDS3 is voor echte bazen.
Hahaha speel jij er soms ook mee?Supremedch schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:51:
Ach sannie, begin je nou ook hier weer.... Hahahah
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Hogere sensitiviteit =/= betere aim.StevenzeN schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:31:
Heb als afscheidscadeau van stage een gaming-muis gekregen(en een laptopcooler) waarmee ik het aantal dpi(ofzo) kan instellen, heb hem maar gelijk op het allerhoogst geknalt en merk echt wel verschil! Sowieso een betere aim nu.
[ Voor 12% gewijzigd door Postius op 06-07-2012 20:01 ]
Naja, waarschijnlijk komt het dan gewoon door de muis ofzo, maar het speelt iig een stuk fijner dan zo'n kansloos logitech-usb muisje.Postius schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 20:01:
[...]
Hogere sensitiviteit =/= betere aim.
Al kan een goeie gaming muis wel een verschil maken, dpi kunnen instellen is handig als je het wilt.
Een goeie gaming muis kan inderdaad wonderen doen (relatief). Als ik jou was zou ik nog met je DPI een beetje kloten maar niet echt al te veel. Tis een beetje trial en error proces.StevenzeN schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 20:02:
[...]
Naja, waarschijnlijk komt het dan gewoon door de muis ofzo, maar het speelt iig een stuk fijner dan zo'n kansloos logitech-usb muisje.
Will do! Thanks!Postius schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 20:05:
[...]
Een goeie gaming muis kan inderdaad wonderen doen (relatief). Als ik jou was zou ik nog met je DPI een beetje kloten maar niet echt al te veel. Tis een beetje trial en error proces.
dat weet je toch... volgens mij zijn rin en ik degene die met een frag spelen..;)ThE_OwNeR schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:45:
Ik denk weer even gezellig te kunnen spelen samen met een maat, is Xbox Live ineens down. Maar hij kan wel inloggen en ik niet?! Bullshit...
Verwijderd
Yup, mooi voor als je een splitscreen shooter wilt spelen met een console n00bieSn0wblind schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:14:
Ja dat was voor mij ook de reden om die FragFX te halen, na anderhalf uur kreeg ik al zodanige kramp in mijn handen dat mijn vinger letterlijk begonnen te trillen. Die vorm is echt niks voor mij met die dualshock.
Maar met de FragFX moet je niet verwachten dat je instant mouse aim hebt van de PC. Het is echt een vertaling van de analoge sticks naar een muisbeweging. De accuratie blijft gelijk en je kan niet sneller bewegen dan dat het spel toelaat. Maar het geeft PC gamers wel de kans om een console game te spelen zonder helemaal die analoge sticks aan te leren. Mijn KD steeg er in ieder geval niet van maar ik kan langer relaxter doorspelen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Terwijl een Razer <willekeurige spin> top is als je zweterig bij je ouders op zolder de pro-gamer uithangt via p2p. Elke MW3 speler is een console noobie.Gundogan schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 20:17:
[...]
Yup, mooi voor als je een splitscreen shooter wilt spelen met een console n00bie
Verwijderd
Volgens mij krijg je gewoon 4xp. Hoelang Double Xp weekend duurt staat vaak in multiplayer menu bij het mededelingen balkje.cowe schreef op zondag 08 juli 2012 @ 01:57:
Het is dit weekend dubbele punten weekend bij mw3 op de PS3.
Nu heb ik vanuit de clan ook 6uur aan dubbel XP. Krijg ik ze dan 4 keer..of..weet iemand dat?
Want als je dubbel xp van de clan hebt, of met je prestige token. Zie je dat bij barracks onderin je profiel gegevens, daar staat hoeveel uur je nog hebt.
Maar wanneer het dubbele punten weekend is, kun je dat verder nergens terugvinden hoelang nog.
Verwijderd
Is de Elite playlist niet alleen voor Elite Premium (de abbonnement). Je gekochte maps zitten in de standaard maproulatie.Ditmar schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:08:
Op Xbox live de 2 map packs gekocht (2 voor 1200 points). Helaas kan ik multiplayer maps niet spelen, wanneer ik naar Elite Playlist ga krijg ik de melding: MW3 Content Required omdat de allernieuwste maps niet in de huidige 2 map packs zitten (zoals Vortex). Blijkbaar heb ik de map packs voor niks gekocht? Of doe ik iets verkeerd?
NIveau van de betere console spelers is echt niet mis hoorGundogan schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 20:17:
[...]
Yup, mooi voor als je een splitscreen shooter wilt spelen met een console n00bie
Hij bedoeld dat als iemand die nooit op een console speelt bij je komt en je daarmee coop wilt doen, dat die FragFX dan handig is zodat hij niet met die controller waar hij niks mee kan hoeft te spelenSn0wblind schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:26:
[...]
NIveau van de betere console spelers is echt niet mis hoor.
Lees console n00bie als 'iemand die niet behendig is met shooters op de console'.Sn0wblind schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:26:
[...]
NIveau van de betere console spelers is echt niet mis hoor.
[ Voor 27% gewijzigd door Gundogan op 08-07-2012 15:48 ]
Het niveau op de PC is bij alle games die ik tot dusver heb gespeeld echt een stuk hoger vooral in publics merk het goed, er wordt gewoon beter samen gewerkt etc. En de snelheid van de meeste PC games ligt toch wat hoger dan de meeste console games. Hiernaast wordt je met een controller compleet van het veld geblazen door een tobo+muis. SImpel weg omdat een tobo plus muis een extreem voordeel is.Gundogan schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:45:
[...]
En met het niveau van betere console spelers is inderdaad niks mee. Denk dat de meeste wel aardig meekunnen met een controller op de pc tegen keyboard en muis spelers (uit eigen ervaring met Black Ops op de pc met een DS3 controller).
[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 08-07-2012 16:00 ]
Het was Shadowrun denk ik ja. Maar er zijn eigenlijk nooit precieze resultaten van die test naar buiten gekomen behalve dat console spelers het beduidend slechter deden ja. Eigenlijk zouden ze het opnieuw moeten doen in een game met native x360 controller ondersteuning (zoals Black Ops bijvoorbeeld, alhoewel die game geen aim assist heeft voor controllers op de pc).Postius schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:57:
Ze hebben ooit is 2 of 3 jaar geleden geloof ik een event georganiseerd waarbij min of meer de beste console spelers (op hun favo controller) het op mochten nemen tegen normale muis en tobo figuren. De controllers werden weg geblazen. Hun skill was relatief misschien hoger, als je zo'n achterstand hebt door apparatuur maakt het niet meer uit. Co-open lukt best met een controller op de PC. Maar puur controller vs tobo+muis is een eenzijdig verhaal als het gaat over welke effectiever is.
Overigens was de game dacht ik shadowrun of iets aangezien die al crossplatform was. Maar ik weet het allemaal niet meer zeker. In ieder geval heb je als je met een controller tegen een muis+tobo speelt gewoon zo'n ontzettende achterstand dat het niet leuk is.
Maar zoals ik zeg zijn console games veel en veel trager. Dit komt door de controller omdat je hier ook trager mee bent. Daarom zijn shooters tegenwoordig relatief een stuk trager (HALO COD BF3 de meuk die erbij hangt) dan vroeger, de oude PC shooters hadden echt een moordend tempo of in ieder geval veel hoger. Hierdoor zal het in spellen die primair voor de console zijn ontwikkeld wel meevallen met voordeel. Al is het voordeel enorm, als ze de aim assist compleet uitzetten met een controller heb je echt een probleem. Maar de huidige generatie FPS games zijn allen voornamelijk ontwikkeld voor de consoles en hebben ook gameplay die hiervoor is afgestemd.Gundogan schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:10:
[...]
Het was Shadowrun denk ik ja. Maar er zijn eigenlijk nooit precieze resultaten van die test naar buiten gekomen behalve dat console spelers het beduidend slechter deden ja. Eigenlijk zouden ze het opnieuw moeten doen in een game met native x360 controller ondersteuning (zoals Black Ops bijvoorbeeld, alhoewel die game geen aim assist heeft voor controllers op de pc).
Maar CoD is redelijke slow paced game waarbij dus passief spelen effectief genoeg is om redelijke scores te halen en te winnen als team. Dus je hoeft de voordelen van een muis (snelle precisie aim) niet al te vaak aan te spreken als je je speelstijl er voldoende op aanpast.
Ga je hetzelfde doen met Quakelive of iets dergelijks.....
Volledig mee eens. Multiplatform is een van de redenen waarom weapon mechanics zo simpel zijn (weinig recoil, veel random spread, veel damage per shot en dergelijke) en over het algemeen slower paced (niet helemaal waar, maar populaire games zoals CoD en het grote gedeelte van BF3 wel). Daarom kan je dus op de pc prima wegkomen met een controller in die games.Postius schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:54:
[...]
Maar zoals ik zeg zijn console games veel en veel trager. Dit komt door de controller omdat je hier ook trager mee bent. Daarom zijn shooters tegenwoordig relatief een stuk trager (HALO COD BF3 de meuk die erbij hangt) dan vroeger, de oude PC shooters hadden echt een moordend tempo of in ieder geval veel hoger. Hierdoor zal het in spellen die primair voor de console zijn ontwikkeld wel meevallen met voordeel. Al is het voordeel enorm, als ze de aim assist compleet uitzetten met een controller heb je echt een probleem. Maar de huidige generatie FPS games zijn allen voornamelijk ontwikkeld voor de consoles en hebben ook gameplay die hiervoor is afgestemd.
Laat ik het anders zeggen, je kan een stuurknuppel van een F16 in een auto instaleren en ermee racen. Er zullen vast mensen echt goed in worden en toch zullen ze altijd achterliggen op mensen met een normaal stuur en pedalen in hun auto. Het voordeel van muis ten opzichte van een controller is gewoon te groot, tenzij het spel zo ontworpen is om dat hele euvel weg te werken door de algehele snelheid omlaag te halen (huidige generatie FPS games).
De oude UT99 hoef je niet eens te proberen met een controller.
[ Voor 34% gewijzigd door StevenzeN op 08-07-2012 22:18 ]
Verwijderd
De oude UT was dan ook een van de snelst spelende games ever (inclusief quake) Wanneer je dat instagib of sniper only speelde was het echt fun, iedereen hetzelfde wapen, weinig andere invloeden dan je eigen aim en tactics.Postius schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:54:
[...]
Maar zoals ik zeg zijn console games veel en veel trager. Dit komt door de controller omdat je hier ook trager mee bent. Daarom zijn shooters tegenwoordig relatief een stuk trager (HALO COD BF3 de meuk die erbij hangt) dan vroeger, de oude PC shooters hadden echt een moordend tempo of in ieder geval veel hoger. Hierdoor zal het in spellen die primair voor de console zijn ontwikkeld wel meevallen met voordeel. Al is het voordeel enorm, als ze de aim assist compleet uitzetten met een controller heb je echt een probleem. Maar de huidige generatie FPS games zijn allen voornamelijk ontwikkeld voor de consoles en hebben ook gameplay die hiervoor is afgestemd.
Laat ik het anders zeggen, je kan een stuurknuppel van een F16 in een auto instaleren en ermee racen. Er zullen vast mensen echt goed in worden en toch zullen ze altijd achterliggen op mensen met een normaal stuur en pedalen in hun auto. Het voordeel van muis ten opzichte van een controller is gewoon te groot, tenzij het spel zo ontworpen is om dat hele euvel weg te werken door de algehele snelheid omlaag te halen (huidige generatie FPS games).
De oude UT99 hoef je niet eens te proberen met een controller.
Niet helemaal kloppend, de eerste COD games waren PC games pur sang maar wel met diezelfde mechanics als nu. Dat hele aiming down de sights gebeuren kwam toen naar voren. in UT en Quake had je natuurlijk echt 100% health en medpacks over de maps verspreid liggen. Geen recoil en het kwam meer aan op richt skills en wapen keuzes in situaties dan tactische skills aan totdat de COD style games populair werden.Gundogan schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:59:
[...]
Volledig mee eens. Multiplatform is een van de redenen waarom weapon mechanics zo simpel zijn (weinig recoil, veel random spread, veel damage per shot en dergelijke) en over het algemeen slower paced (niet helemaal waar, maar populaire games zoals CoD en het grote gedeelte van BF3 wel). Daarom kan je dus op de pc prima wegkomen met een controller in die games.
[ Voor 39% gewijzigd door Unkie op 09-07-2012 09:42 ]
Bedenk wel dat CoD1 en 2 ook echt slow paced waren. CoD4 en verder worden toch geprofileerd als 'fast paced high explosive action' terwijl ze dat niet zijn (voor pc begrippen in ieder geval), omdat ze de mechanics van een slow paced shooter hebben die ook in CoD1 en 2 zaten. Ze komen niet helemaal overeen (wapens in CoD1 en 2 hadden meer recoil, maar alle belangrijke wapens waren ook 1headhost kill van elke afstand en boltactions konden van elke afstand een 1hit kill maken zonder te headshotten), maar genoeg om CoD4 en verder nog steeds slow paced te noemen. Perks (sommigen in ieder geval, de rest is er omdat het map en wapen design slecht is), killstreaks en belabberd universeel (alle maps moeten zowat met alle gamemodes ondersteunen) map design helpen ook niet echt daarbij.Sn0wblind schreef op maandag 09 juli 2012 @ 02:39:
[...]
Niet helemaal kloppend, de eerste COD games waren PC games pur sang maar wel met diezelfde mechanics als nu. Dat hele aiming down de sights gebeuren kwam toen naar voren. in UT en Quake had je natuurlijk echt 100% health en medpacks over de maps verspreid liggen. Geen recoil en het kwam meer aan op richt skills en wapen keuzes in situaties dan tactische skills aan totdat de COD style games populair werden.
[ Voor 19% gewijzigd door Gundogan op 09-07-2012 09:55 ]
PC of console?Xevoo schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:47:
Is het nog de moeite om MW3 aan te schaffen? Ik zie dat hij nu 30 euro is via G2play, en de 2 collecables, is dat wat? Want die zijn nu ook 50% korting via steam zelf...
Ik zou even wachtten op de steam summer sale. Ik weet vrij zeker dat MW3 nog wel goedkoper wordt.Xevoo schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:47:
Is het nog de moeite om MW3 aan te schaffen? Ik zie dat hij nu 30 euro is via G2play, en de 2 collecables, is dat wat? Want die zijn nu ook 50% korting via steam zelf...
[ Voor 35% gewijzigd door Postius op 09-07-2012 15:07 ]
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Dat is duidelijkPostius schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:58:
[...]
PC of console?
Op de PC zou ik voor BF3 gaan, console mw3.
[...]
Ik zou even wachtten op de steam summer sale. Ik weet vrij zeker dat MW3 nog wel goedkoper wordt.
Als het voor de PC is kun je denk ik beter een key kopen bij de wat minder bekende shops http://www.gamekeyfinder....uty_Modern_Warfare_3.htmlXevoo schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:47:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Restart steam eens, check je game cache eens, dat lost de meeste connectieproblemen bij mij wel op.Ghostface9000 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:48:
Ik krijg al sinds gisteren avond de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met online services....
Status pagina toont geen problemen ? Iemand een idee wat het probleem kan zijn ? Of iemand met dezelfde problemen ? (PC Versie)
Gisteravond had iedereen dit, echter werkte het daarna weer gewoon, vandaag nog niet gespeeld dus im not sure, anders gewoon ff het mw3 forum checken via steampowered.comGhostface9000 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:48:
Ik krijg al sinds gisteren avond de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met online services....
Status pagina toont geen problemen ? Iemand een idee wat het probleem kan zijn ? Of iemand met dezelfde problemen ? (PC Versie)
Bij mij doet hij weer gewoon normaal vandaag.StevenzeN schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:21:
[...]
Gisteravond had iedereen dit, echter werkte het daarna weer gewoon, vandaag nog niet gespeeld dus im not sure, anders gewoon ff het mw3 forum checken via steampowered.com
Verwacht sowieso niet dat mijn laptop BO2 gaat trekken, maar die hele setting lijkt mij ook geen flikker aan.goosche schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 20:50:
[video]
Hebben jullie deze al gezien. Deze game word echt lelijk! Graphics uit het jaar NUL
[ Voor 15% gewijzigd door StevenzeN op 10-07-2012 23:41 ]
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
I served in a company of heroes.
lol seriously?Vuvuzela schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:16:
Kan iemand me een wapen aanraden die het best is in hipfiren? Liefst een smg. Hipfire gebruik ik vrij veel omdat ik op een macbook icm apple muis speelen die muis kan niet linker en rechtermuisknop tegelijk. Dus ik kan niet vaak soepel naar ADS.. sowieso niet tijdens het schieten. En een redelijk aantal van m'n kills maak ik dus hipfirend met PP90m1 RapidF en silencer. Maar misschien is er een beter alternatief.
Verwijderd
Zelf vond ik Afghan de beste map, als die map met ground war in de roulatie kwam zette ik standaard een AC-130 aan, op die map haalde ik altijd m'n hoogste killstreak.Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:21:
Ik heb toch echt zin in Terminal ,
De op 2 na beste map uit mw2 (wasteland en skidrow waren beter)..
Denk dat ik vanavond maar weer eens een uurtje mw3 aanslinger.
Dan haal je toch een cheap ass Logitech muis? Dit kan toch nooit lekker spelen.Vuvuzela schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:16:
Kan iemand me een wapen aanraden die het best is in hipfiren? Liefst een smg. Hipfire gebruik ik vrij veel omdat ik op een macbook icm apple muis speelen die muis kan niet linker en rechtermuisknop tegelijk. Dus ik kan niet vaak soepel naar ADS.. sowieso niet tijdens het schieten. En een redelijk aantal van m'n kills maak ik dus hipfirend met PP90m1 RapidF en silencer. Maar misschien is er een beter alternatief.
Ik heb het ooit is geprobeerd op mijn macbook's trackpad... Een ramp!Vuvuzela schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:16:
Dat is mij ook al opgevallen. Ik speel voornamelijk FFA en af en toe zat er wel eens een wallhacker in, maar de laatste dagen is het nogal de moeite.[b]
Ik wordt echt doodziek van al die wallhackers de laatste 2 of 3 dagen, het zit er helemaal vol mee.
Ook niet te doen, en ook al heb je het onder de knie, iemand met een muis is gewoon veel sneller.R0y. schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:14:
[...]
Ik heb het ooit is geprobeerd op mijn macbook's trackpad... Een ramp!
Het is vooral lastiger omdat je er nu veel meer kills voor nodig hebt. Als ik me niet vergis was de simpelste manier om chopper gunner te krijgen in MW2 predator-harrier-choppergunner op 5-7-11 killstreak. Nu moet je 18 kills hebben voor de osprey gunner. Verder haal ik nu ook iedere 3 potjes mijn pavelow wel, vaak ook meer dan dat (in TDM).Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:39:
[...]
Zelf vond ik Afghan de beste map, als die map met ground war in de roulatie kwam zette ik standaard een AC-130 aan, op die map haalde ik altijd m'n hoogste killstreak.
M'n hoogste streak in MW2 was 32 kills op Sub Base, in MW3 22 kills. Laat wel zien dat ze het wat moeilijker gemaakt hebben om grote killstreaks te halen, wel zo fijn voor de wat minder skillvolle spelers die anders compleet weggemaaid zouden worden.
Hahahahahahahha, geniaal. Maar serieus, die knife op Rinnie die was pas echt goddelijkVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:58:
[video].
Dat vond ik wel een lekkere final killcam.
FF terug kijken in t topic, stond ergens iets over de appcache deleten daht ik.NickThissen schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:57:
Ik heb vandaag de DLC gekocht en gedownload, maar ingame lijkt hij Collection 2 niet te herkennen... Enig idee waar dat aan kan liggen? Ik zie 6 nieuwe maps bij Bonus Maps als ik bij Private match kijk. Als ik online speel en Collection 2 playlist pak (zodat ik alleen die maps krijg) zeurt hij dat de map Sanctuary niet gevonden kan worden of beschadigd is... Heb al paar keer Verify game files gedaan, steam opnieuw opstarten etc, werkt allemaal niet... Enig idee?
rechtermuisknop Modern Warfare 3 in steam > Eigenschappen > lokale bestanden > Integriteit van spelcache controleren.NickThissen schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:57:
Ik heb vandaag de DLC gekocht en gedownload, maar ingame lijkt hij Collection 2 niet te herkennen... Enig idee waar dat aan kan liggen? Ik zie 6 nieuwe maps bij Bonus Maps als ik bij Private match kijk. Als ik online speel en Collection 2 playlist pak (zodat ik alleen die maps krijg) zeurt hij dat de map Sanctuary niet gevonden kan worden of beschadigd is... Heb al paar keer Verify game files gedaan, steam opnieuw opstarten etc, werkt allemaal niet... Enig idee?
Alles behalve appcache deleten had ik al geprobeerd. Integriteit van zowel SP en MP al gechecked (ging goed). Heb het spel net weg gegooid en weer opnieuw aan het downloaden kijken of dat helpt (zoniet probeer ik appcache). Bedanktmark-k schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:05:
[...]
FF terug kijken in t topic, stond ergens iets over de appcache deleten daht ik.
[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 13-07-2012 18:12 ]
Ja die was zeker lekker! Uiteraard veel mazzel, maar dat hoort erbijVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:58:
[video].
Dat vond ik wel een lekkere final killcam.
Waaaaat!? Dat kan toch niet? Op IWnet kunnen helemaal geen hackers!StevenzeN schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:30:
This game godverrrr...VOL met hackers, bagger IW met hun bagger PC support.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Mij noemen ze ook hacker.Niet in de gaten hebbende dat ik 75% van mijn kills op sound maak.StevenzeN schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:30:
This game godverrrr...VOL met hackers, bagger IW met hun bagger PC support.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq