delaitinho schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:53:
@hyper: de hoop dat de dutch eagles ooit zo gestructureerd en geduldig gaat spelen heb ik allang opgegeven. COD serie is gemaakt om psychologisch mensen korte beloning te geven in de vorm van allerlei challenges/kills/streaks/etc. Dit zorgt ervoor dat iedereen veel voor zichzelf speelt. Dus het echt vastzetten van een team is gewoon bijna onmogelijk ondanks dat iedereen bijna een headset heeft maar dit louter voor geouwhoer gebruikt.
@steven: gaat echt helemaal nergens over die quickscopes op de pc. Hitboxen zijn 3x zo groot dan op ps3. Desalniettemin best leuk hoor:D
Mja, kan met sommige eagles ook prima maar anderen rennen liever rond als rambo en volgen iedere kill de spawns in om aan hun killstreaks te komen. Gelukkig zijn er meerdere spelers in de clan, een groep die net zoals ik wat afwachtender is, een groep die continue rusht en een groep die zich wat in het midden begeeft. wat mij opvalt is dat veel mensen met een SMG vaker geneigd zijn om het spawntrappen te negeren (ze zijn vlug qua movement, wapens raisen / vuren snel) en dat mensen met een AR vaker geneigd zijn te gaan trappen (movement is wat trager, raisen en vuren vaak wat trager)
Dj-sannieboy schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:09:
[...]
Hitboxes zien er belachelijk groot uit op die montages van jou, dus volgens mij zijn ze echt een stuk groter op de PC. Op de PS3 gaat je dit echt niet lukken, tenzij je uber skills en mazzel hebt
[...]
Jij bent gewoon geobsedeerd door spawn trappen. Het gaat er toch om dat je punten scoort, die krijg je dus ook door te cappen. Als je die 3e vlak capt, kun je daarna mooi doorrennen naar het punt waar de andere spawnen om ze vervolgens weer af te maken. Beetje actie hoort gewoon bij COD, slome gameplay en "gecontroleerd spelen" vind ik meer bij Battlefield horen

Mja, jij mag het een obsessie vinden maar ik vind het gewoon fijner spelen. Dat rushen is niet mijn ding, want dan heb ik continue enemies in de rug (omdat ik niet de spawns in loop, waardoor de mensen juist NIET om me heen spawnen) Laat de enemy maar naar mij toekomen, ik zorg wel dat ik de punten defend. Mijn scores zijn hoger wanneer ik defensief speel dan wanneer ik aanvallend speel.
Daarnaast speel ik voor de safe win, heb geen behoefte aan 200 - 198 potjes tegen randoms terwijl het ook 200 - 100 had kunnen zijn. Onnodig punten verliezen door tripple cap en de bijhorende random spawns vind ik rete irritant. Ik heb, zelfs in verhouding qua speeltijd, veel meer captures dan 85% van de eagles. En toch speel ik tegenwoordig verdedigend ipv aanvallend, want hierdoor is mijn kd hoger en heb ik meer fun in de game.
Daarnaast lukt het spawntrappen me met sommige parties wel en met andere niet, sommigen lopen (soms door onwetendheid) gewoon te ver de spawns in waardoor ik weer een hoge killstreak verneukt zie worden. Dan kun je denk zeik niet, maar die kill die jij daar pakt had je ook kunnen pakken door ff 10 seconden te wachten. Ik heb geen doel meer qua scores, pak elke match 10.000 - 20.000 xp en hang al een maand of wat op prestige 15 (ga nu ook niet meer verder, heb alle custom classes en veel wapen volledig unlocked) en zou qua score op prestige 20 horen (9.000.000+ xp) Wel vind ik het leuk om mijn killstreak zo lang mogelijk te maken en lekker veel met verschillende wapens te spelen. (Heb niet voor niets bijna alles goud

)
Last but not least, heb geen moeite met run en gun gameplay, mits dit fair is. Heb echt super veel instagib gespeeld in unreal tournament 99 en 2004. Iedereen hetzelfde wapen, random spawns. Komt dan gewoon op echte skill aan in plaats van gebruik van overpowered wapens en lag voordeel(denk aan pre-patch striker / type 95, pp90m1 + rapidfire (elk wapen legt 1v1 af tegen dat ding)) en ping advantage (ik draai 25mbit, iemand met een 2/3 bar (langzame adsl / 56k

) heeft ten opzichte van 4 bar die ik bijna altijd heb, extreem veel voordeel)
Double__D schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:29:
[...]
Dit dus.. gewoon voor alle 3 punten gaan, dan blijft de match ook leuk. Wat is er leuk aan om de hele tijd poppetjes die uit dezelfde hoek komen neer te blaffen. Dat onwijze "don't take the 3rd flag!!" of "only take A and C" gezeik wat men dan gaat typen.
Dan ga ik zeker voor dat derde punt.

ieder zijn ding, maar mij irriteert dat mateloos. Omdat jij zondig 150 xp puntjes en een killetje voor je killstreaks moet pakken verneuk je het spel mogelijk voor de rest van je team members. Terwijl je zeker net zoveel punten en kills kan pakken door gewoon wat relaxer te spelen. Maar goed, dat mijn mening en ervaring.
Ik vind het leuk om de enemy te slopen, dat lukt niet als je hen de overhand dreigt te geven in een match door onnodig risico te nemen. Als ik weet dat we 200 - 0 kunnen gaan in domination ga ik ook wel voor een tripple cap hoor, maar de keren dat ons dat is gelukt zijn werkelijk op een hand te tellen

ThE_OwNeR schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:25:
[...]
Als je juist ook het derde punt gaat pakken, bestaat de kans juist dat de tegenstander de overige 2 punten kan cappen. Omdat de positie sterker ligt van die 2 punten, kan het daarom moeilijker zijn om die weer terug te winnen waardoor je dus kan verliezen...
You get my point! +1