Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

StevenzeN schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:36:
[video]

Voor de verandering weer eens een MOAB! :)
Leuk die filmpjes maar het enige wat ik zie is camping, camping, camping. Campen is namelijk niet alleen op de grond blijven liggen en wachten op je tegenstanders, maar ook continu rond dezelfde plek blijven hangen.

Waarom speel je in hemelsnaam dingen als sabotage/domination als je totaal niet aan het spel meedoet?

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:09:
[...]

Leuk die filmpjes maar het enige wat ik zie is camping, camping, camping. Campen is namelijk niet alleen op de grond blijven liggen en wachten op je tegenstanders, maar ook continu rond dezelfde plek blijven hangen.

Waarom speel je in hemelsnaam dingen als sabotage/domination als je totaal niet aan het spel meedoet?
Lees die beschrijving, echt dat was een moab die ik nooit had mogen halen, ben het helemaal met je eens.

Kijk voor de verandering eens die Bootleg MOAB, ook daar kan je gaan miepen dat ik weinig objective speel, maar toch winnen we makkelijk, dat komt omdat ik in het begin heb meegeholpen de overwinning binnen te halen, en daarna de lone wolf ga uithangen. Geloof me, ik speel sinds al het kritiek hier écht volop objective, behalve als ik Drop zone ga doen voor de clipjes.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:07

Gundogan

Rip and tear, until it is done

StevenzeN schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:52:
[...]

Lees die beschrijving, echt dat was een moab die ik nooit had mogen halen, ben het helemaal met je eens.

Kijk voor de verandering eens die Bootleg MOAB, ook daar kan je gaan miepen dat ik weinig objective speel, maar toch winnen we makkelijk, dat komt omdat ik in het begin heb meegeholpen de overwinning binnen te halen, en daarna de lone wolf ga uithangen. Geloof me, ik speel sinds al het kritiek hier écht volop objective, behalve als ik Drop zone ga doen voor de clipjes.
Misschien eens een gameplay tonen waar je bijvoorbeeld 60-15 gaat ofzo zonder al te veel lethal killstreak whoring, met veel, vooral offensief, objective werk. ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
@steven: ik dacht; "ff kijken waar hij mee speelde".. hmm mp7! haha dan maar niet kijken..
Snap jou principe wel hoor. Ben ook iemand die meestal gewoon kijkt hoe het gaat met objectives en als het nodig is ga ik diehard voor die punten.

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 16:10
Wie kan me helpen met het volgende.
Heb de eerste mappacks gewoon normaal kunnen downloaden. Vorige week heb ik mappack 2 gedownload.
Deze staan ook beschikbaar in de game, kan ze spelen via private match, maar online in game of met een party is het onmogelijk.
Ik krijg dan de melding dat ze corrupt zijn en ik moet ze opnieuw downloaden.

Echter als ik naar de PS-Store ga, dan kan ik ze niet opnieuw downloaden omdat ze al in mijn bezit zijn, iemand enig idee?

De maps zoals Piaza en liberation kan ik ook niet meer spelen, enkel nog de basis maps..

Verwijderd

de maps verwijderen van je hd daarna opnieuw downloaden.

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 16:10
thanks, maar hoe verwijder ik deze van de HD ?

Verwijderd

bij playstation 3 data geloof ik.

ff zelf zoeken dus.

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 23:02

JoSchaap

Had a life, got a modem..

zojuist op XS-3 ([NL]FUN!XS-3(DLCADHD)) een nieuwe config/map loadout geplaatst.
Ben benieuwd wat men ervan vind..

- je hebt loden skates aan (springen kun je nog niet!)
- je mes heb je thuis laten liggen (geen melee attacks)
- je kunt wel keihard skaten (snel rennen)
- per ronde wordt bepaald welk type wapen iedereen mag gebruiken (shotguns, handguns, machineguns)
- afhankelijk van keuze uit het wapen heeft iedereen dezelfde perks en attachments (geen granaten)
- in de smaken KillConfirmed, FreeForAll, reverse Gungame
- met 16 man tegelijk
- op de kleine nieuwe gratis DLC2 maps (erosion, aground)

Ik weet dat het gros van de MW3 spelers hier niet op de PC speelt, of nooit op modded servers komt.

Toch.. mocht iemand van hier er per ongeluk op stranden laat de ervaringen even weten :+

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• StevenzeN
Kleine montage:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IFll8I0CjsM]

Niet super spectaculair ofzo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:09:
[...]

Moet volgens jou het spel gespeeld worden door continue voor 3 vlaggen te gaan dan? Mij lijkt het constant houden van 2 vlaggen VEEL effectiever. Je wint op die manier altijd en het heeft als voordeel dat je de enemy kunt trappen en je dus bijna niet van achter gepakt wordt doordat de spawn continue flippen. Een gebied controleren wil niet zeggen dat je aan het campen bent.

Maar goed, jij bent waarschijnlijk een van die randoms die het nodig vind om de spawns te blijven flippen door voor dat verdomde derde punt te gaan terwijl je er al twee hebt ... (dome is een pracht voorbeeld, bezit A + C en men spawnt op een hele enkeling na in B. Loopt een iemand tever door, dan spawnt de enemy massaal in de dome of in C) Mensen die het spel niet snappen zijn rete irritant, want die verneuken het voor vele anderen ...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2012 23:41 ]

• Tr4il
  • Laatst online: 07:10
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:36:
[...]

Moet volgens jou het spel gespeeld worden door continue voor 3 vlaggen te gaan dan? Mij lijkt het constant houden van 2 vlaggen VEEL effectiever. Je wint op die manier altijd en het heeft als voordeel dat je de enemy kunt trappen en je dus bijna niet van achter gepakt wordt doordat de spawn continue flippen. Een gebied controleren wil niet zeggen dat je aan het campen bent.

Maar goed, jij bent waarschijnlijk een van die randoms die het nodig vind om de spawns te blijven flippen door voor dat verdomde derde punt te gaan terwijl je er al twee hebt ... (dome is een pracht voorbeeld, bezit A + C en men spawnt op een hele enkeling na in B. Loopt een iemand tever door, dan spawnt de enemy massaal in de dome of in C) Mensen die het spel niet snappen zijn rete irritant, want die verneuken het voor vele anderen ...
+1

Tadaaa

Verwijderd

Ik ben de laatste tijd veel bezig met een Barret met Acog, Blind eye, Hardline Pro en Stalker Pro.
Secondary G18 supressed. En dan UAV CP Pred als killstreaks.
Dit is echt een leuke setup, quickscopen hoeft niet meer want ik zit met een Acog.

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-08 06:59
Ik ben er even uit geweest met MW3, nu startte ik Steam gisteravond op en begon hij een x aantal MB voor MW3 te downloaden. Toen ik daarna het spel startte kreeg ik extra mappacks en game modes te zien.
Ik heb nooit een DLC gekocht? :S

• delaitinho
@hyper: de hoop dat de dutch eagles ooit zo gestructureerd en geduldig gaat spelen heb ik allang opgegeven. COD serie is gemaakt om psychologisch mensen korte beloning te geven in de vorm van allerlei challenges/kills/streaks/etc. Dit zorgt ervoor dat iedereen veel voor zichzelf speelt. Dus het echt vastzetten van een team is gewoon bijna onmogelijk ondanks dat iedereen bijna een headset heeft maar dit louter voor geouwhoer gebruikt.

@steven: gaat echt helemaal nergens over die quickscopes op de pc. Hitboxen zijn 3x zo groot dan op ps3. Desalniettemin best leuk hoor:D

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:41

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:04:
Ik ben de laatste tijd veel bezig met een Barret met Acog, Blind eye, Hardline Pro en Stalker Pro.
Secondary G18 supressed. En dan UAV CP Pred als killstreaks.
Dit is echt een leuke setup, quickscopen hoeft niet meer want ik zit met een Acog.
Ik gebruik in zo'n setup liever assassin ipv hardline, dan ben je wat minder zichtbaar en en heb je ook geen last van cuav, emp etc. Maar ik gebruik dan ook bijna alleen maar support streaks. UAV, CUAC, AUAV/SAM.

Ohja, en MP9 akimbo of silenced. Jaja, kom maar op met de haat :+

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 27-06-2012 11:07 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

brndst schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:42:
Ik ben er even uit geweest met MW3, nu startte ik Steam gisteravond op en begon hij een x aantal MB voor MW3 te downloaden. Toen ik daarna het spel startte kreeg ik extra mappacks en game modes te zien.
Ik heb nooit een DLC gekocht? :S
Dat is gewoon een gratis update zoals vroeger: een nieuwe game-mode Face-off, met 2 mappen.

De bedoeling is natuurlijk dat je Face-Off supertof vindt en DLC2 gaat kopen waarin meer Face-Off mappen zitten.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Trouwens, voor diegenen die de sp wel leuk vinden, ik heb laatst de film Act of Valor gekeken en dat is bijna net een CoD campaign. Vreselijke, tenenkrommende hamburgerpropaganda maar de actiescenes zijn best leuk:

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-08 06:59
Frentik schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:41:
[...]
Dat is gewoon een gratis update zoals vroeger: een nieuwe game-mode Face-off, met 2 mappen.

De bedoeling is natuurlijk dat je Face-Off supertof vindt en DLC2 gaat kopen waarin meer Face-Off mappen zitten.
Bedankt voor je reactie! :) Nu begrijp ik het. EN ja.. ik vond de face off wel leuk dus een DLC2 zal wel gekocht gaan worden. :)

• StevenzeN
delaitinho schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:53:
@hyper: de hoop dat de dutch eagles ooit zo gestructureerd en geduldig gaat spelen heb ik allang opgegeven. COD serie is gemaakt om psychologisch mensen korte beloning te geven in de vorm van allerlei challenges/kills/streaks/etc. Dit zorgt ervoor dat iedereen veel voor zichzelf speelt. Dus het echt vastzetten van een team is gewoon bijna onmogelijk ondanks dat iedereen bijna een headset heeft maar dit louter voor geouwhoer gebruikt.

@steven: gaat echt helemaal nergens over die quickscopes op de pc. Hitboxen zijn 3x zo groot dan op ps3. Desalniettemin best leuk hoor:D
Ik heb redelijk veel xbox/ps3 quickscope montages gezien, maar geloof echt niet dat de hitboxes groter zijn hoor? On target = on target.

Verder is het natuurlijk wel zo dat je je kogel soms 30 meter naast iemand ziet inslaan op de muur/grond en hem toch killed, maar dat is standaard CoD shit.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

StevenzeN schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:31:
[...]
Ik heb redelijk veel xbox/ps3 quickscope montages gezien, maar geloof echt niet dat de hitboxes groter zijn hoor? On target = on target.

Verder is het natuurlijk wel zo dat je je kogel soms 30 meter naast iemand ziet inslaan op de muur/grond en hem toch killed, maar dat is standaard CoD shit.
Hitboxes zien er belachelijk groot uit op die montages van jou, dus volgens mij zijn ze echt een stuk groter op de PC. Op de PS3 gaat je dit echt niet lukken, tenzij je uber skills en mazzel hebt :P
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:36:
[...]

Jij bent gewoon geobsedeerd door spawn trappen. Het gaat er toch om dat je punten scoort, die krijg je dus ook door te cappen. Als je die 3e vlak capt, kun je daarna mooi doorrennen naar het punt waar de andere spawnen om ze vervolgens weer af te maken. Beetje actie hoort gewoon bij COD, slome gameplay en "gecontroleerd spelen" vind ik meer bij Battlefield horen ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Dj-sannieboy op 27-06-2012 14:12 ]

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-11 09:28
[...]

Jij bent gewoon geobsedeerd door spawn trappen. Het gaat er toch om dat je punten scoort, die krijg je dus ook door te cappen. Als je die 3e vlak capt, kun je daarna mooi doorrennen naar het punt waar de andere spawnen om ze vervolgens weer af te maken. Beetje actie hoort gewoon bij COD, slome gameplay en "gecontroleerd spelen" vind ik meer bij Battlefield horen ;)
Dit dus.. gewoon voor alle 3 punten gaan, dan blijft de match ook leuk. Wat is er leuk aan om de hele tijd poppetjes die uit dezelfde hoek komen neer te blaffen. Dat onwijze "don't take the 3rd flag!!" of "only take A and C" gezeik wat men dan gaat typen. :S

Dan ga ik zeker voor dat derde punt. O-)

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

• StevenzeN
Nou, hell no dat ik ooit met je in een party ga, kan me ook kapot ergeren aan mensen die op Mission A gaan cappen als je B+C al hebt..zucht

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:09:
[...]

Hitboxes zien er belachelijk groot uit op die montages van jou, dus volgens mij zijn ze echt een stuk groter op de PC. Op de PS3 gaat je dit echt niet lukken, tenzij je uber skills en mazzel hebt :P
Theatre mode: Beelden zijn niet vanuit de speler zijn verbinding dus je ziet altijd een vertraagd beeld. Daarom lijkt het alsof de hitboxes enorm zijn. Ga maar eens een sniper potje van jezelf terugkijken. :P

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:04

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Double__D schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:29:
[...]

Dit dus.. gewoon voor alle 3 punten gaan, dan blijft de match ook leuk. Wat is er leuk aan om de hele tijd poppetjes die uit dezelfde hoek komen neer te blaffen. Dat onwijze "don't take the 3rd flag!!" of "only take A and C" gezeik wat men dan gaat typen. :S

Als je juist ook het derde punt gaat pakken, bestaat de kans juist dat de tegenstander de overige 2 punten kan cappen. Omdat de positie sterker ligt van die 2 punten, kan het daarom moeilijker zijn om die weer terug te winnen waardoor je dus kan verliezen...

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Gundogan

Gundogan

En daar gaat het fout in mw3 of cod in zn algemeen. Zelfs in een full party raak je op deze manier vaak alle vlaggen weer kwijt. Maarja, spelen om te winnen is te mainstream.

En cod is slow paced juist omdat dit soort dingen niet goed uitgewerkt worden. Bij een game als day of defeat heb je een vast spawn gebied bij je eerste vlag en reset de ronde als een team alle vlaggen heeft. Dan heb je dus geen gare spawns of spawntrapping en wordt constant aanvallend spel beloond. Maar dan moet je waarschijnlijk aparte domination maps maken wat weer moeite kost.

• Tr4il
Net wat potjes dropzone gespeeld, maar wat is dat chaotisch... Pfoe! Niet echt mijn ding, maar wel leuk!

Tadaaa

• Double__D
StevenzeN schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:58:
Nou, hell no dat ik ooit met je in een party ga, kan me ook kapot ergeren aan mensen die op Mission A gaan cappen als je B+C al hebt..zucht
Geeft niet hoor.. ik speel voornamelijk Kill Confirmed, CTF en S&D. Domination speel ik alleen als dat voorbij komt met die DLC-roulatie.

Dus over mij hoef je je geen zorgen te maken, ik zou niet willen dat jouw MOAB's in gevaar komen.. ;)

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Voor diegenen die ook op de Xbox spelen, geen elite zijn en nog niet (alle) collections heeft gekocht, volgende week zijn ze in de aanbieding voor 600 punten per collectie:

Activision - 3-Jul to 9-Jul

Call of Duty Modern Warfare 3: Collection 1 - 600 MSP (50% off)
Call of Duty Modern Warfare 3: Collection 2 - 600 MSP (50% off)
Call of Duty Black Ops: First Strike - 600 MSP (50% off)
Call of Duty Black Ops: Escalation - 600 MSP (50% off)
Call of Duty Black Ops: Annihilation - 600 MSP (50% off)
Call of Duty Black Ops: Rezurrection - 600 MSP (50% off)

Bron: http://www.xbox360achieve...xt-Week-on-Xbox-Live.html

• StevenzeN
Double__D schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:08:
[...]

Geeft niet hoor.. ik speel voornamelijk Kill Confirmed, CTF en S&D. Domination speel ik alleen als dat voorbij komt met die DLC-roulatie.

Dus over mij hoef je je geen zorgen te maken, ik zou niet willen dat jouw MOAB's in gevaar komen.. ;)
Kijk! Als je dan ook nog support rolled, op de PC gamed en 4 vrienden heb die ook zo spelen! Dan wil ik graag partehs maken met jou! ;)

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:36
Mooie pot laatst in 2vs2

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HRzR_pX4RIA]

[ Voor 4% gewijzigd door Eiland op 27-06-2012 20:30 ]

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:53:

Mja, kan met sommige eagles ook prima maar anderen rennen liever rond als rambo en volgen iedere kill de spawns in om aan hun killstreaks te komen. Gelukkig zijn er meerdere spelers in de clan, een groep die net zoals ik wat afwachtender is, een groep die continue rusht en een groep die zich wat in het midden begeeft. wat mij opvalt is dat veel mensen met een SMG vaker geneigd zijn om het spawntrappen te negeren (ze zijn vlug qua movement, wapens raisen / vuren snel) en dat mensen met een AR vaker geneigd zijn te gaan trappen (movement is wat trager, raisen en vuren vaak wat trager)
[...]

[...]

Mja, jij mag het een obsessie vinden maar ik vind het gewoon fijner spelen. Dat rushen is niet mijn ding, want dan heb ik continue enemies in de rug (omdat ik niet de spawns in loop, waardoor de mensen juist NIET om me heen spawnen) Laat de enemy maar naar mij toekomen, ik zorg wel dat ik de punten defend. Mijn scores zijn hoger wanneer ik defensief speel dan wanneer ik aanvallend speel.

Daarnaast speel ik voor de safe win, heb geen behoefte aan 200 - 198 potjes tegen randoms terwijl het ook 200 - 100 had kunnen zijn. Onnodig punten verliezen door tripple cap en de bijhorende random spawns vind ik rete irritant. Ik heb, zelfs in verhouding qua speeltijd, veel meer captures dan 85% van de eagles. En toch speel ik tegenwoordig verdedigend ipv aanvallend, want hierdoor is mijn kd hoger en heb ik meer fun in de game.

Daarnaast lukt het spawntrappen me met sommige parties wel en met andere niet, sommigen lopen (soms door onwetendheid) gewoon te ver de spawns in waardoor ik weer een hoge killstreak verneukt zie worden. Dan kun je denk zeik niet, maar die kill die jij daar pakt had je ook kunnen pakken door ff 10 seconden te wachten. Ik heb geen doel meer qua scores, pak elke match 10.000 - 20.000 xp en hang al een maand of wat op prestige 15 (ga nu ook niet meer verder, heb alle custom classes en veel wapen volledig unlocked) en zou qua score op prestige 20 horen (9.000.000+ xp) Wel vind ik het leuk om mijn killstreak zo lang mogelijk te maken en lekker veel met verschillende wapens te spelen. (Heb niet voor niets bijna alles goud ;))

Last but not least, heb geen moeite met run en gun gameplay, mits dit fair is. Heb echt super veel instagib gespeeld in unreal tournament 99 en 2004. Iedereen hetzelfde wapen, random spawns. Komt dan gewoon op echte skill aan in plaats van gebruik van overpowered wapens en lag voordeel(denk aan pre-patch striker / type 95, pp90m1 + rapidfire (elk wapen legt 1v1 af tegen dat ding)) en ping advantage (ik draai 25mbit, iemand met een 2/3 bar (langzame adsl / 56k :P) heeft ten opzichte van 4 bar die ik bijna altijd heb, extreem veel voordeel)
Double__D schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:29:
[...]

ieder zijn ding, maar mij irriteert dat mateloos. Omdat jij zondig 150 xp puntjes en een killetje voor je killstreaks moet pakken verneuk je het spel mogelijk voor de rest van je team members. Terwijl je zeker net zoveel punten en kills kan pakken door gewoon wat relaxer te spelen. Maar goed, dat mijn mening en ervaring.

Ik vind het leuk om de enemy te slopen, dat lukt niet als je hen de overhand dreigt te geven in een match door onnodig risico te nemen. Als ik weet dat we 200 - 0 kunnen gaan in domination ga ik ook wel voor een tripple cap hoor, maar de keren dat ons dat is gelukt zijn werkelijk op een hand te tellen ;)
ThE_OwNeR schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:25:
[...]
Als je juist ook het derde punt gaat pakken, bestaat de kans juist dat de tegenstander de overige 2 punten kan cappen. Omdat de positie sterker ligt van die 2 punten, kan het daarom moeilijker zijn om die weer terug te winnen waardoor je dus kan verliezen...
You get my point! +1

Verwijderd

Double__D schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:08:
[...]

Mja, KC / TDM / FFA zijn dan ook echt de gamemodes met über random spawns. Mijn ding is het daardoor niet, maar veel anderen vinden het leuk. CTF vind ik wel lachen op zijn tijd, spawns zijn redelijk voorspelbaar alleen ga ik veel te aanvallend spelen daarop. Search vind ik geen hol aan, ook hierin speel ik veel te aanvallend en weet ik niet waar de enemy zit waardoor ik continue in mijn gat wordt gepakt. (En dan moet je wachten tot de rond over is en dat vind ik echt gay, laat me gewoon spelen en die revenge pakken :P)

Domination is mijn ding, rank 1500 op de leaderboards en speel het ook hoofdzakelijk.

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:53
Gister ffkes gespeeld, kwame we 3 belgen tegen eentje had zon grote bek dat tie 3vs3 wilden.. dus uiteindelijk ff gedaan na 5 minute waren ze weg, sniper only MrMagictomtom was ze ff aant ownen hahaha. lache man.

• delaitinho
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:17:
[...]

Mja, KC / TDM / FFA zijn dan ook echt de gamemodes met über random spawns. Mijn ding is het daardoor niet, maar veel anderen vinden het leuk. CTF vind ik wel lachen op zijn tijd, spawns zijn redelijk voorspelbaar alleen ga ik veel te aanvallend spelen daarop. Search vind ik geen hol aan, ook hierin speel ik veel te aanvallend en weet ik niet waar de enemy zit waardoor ik continue in mijn gat wordt gepakt. (En dan moet je wachten tot de rond over is en dat vind ik echt gay, laat me gewoon spelen en die revenge pakken :P)

Domination is mijn ding, rank 1500 op de leaderboards en speel het ook hoofdzakelijk.
Grappig dat je hele verhaal daarvoor verteld dat je defensief speelt maar S&D geen reet aan vindt omdat je dan aanvallend gaat spelen.. 8)7
Vanavond maar weer eens avondje gamen... totdat EK begint uiteraard. Doen we wel domination hoor ;)
Sjoerdiee schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:31:
Gister ffkes gespeeld, kwame we 3 belgen tegen eentje had zon grote bek dat tie 3vs3 wilden.. dus uiteindelijk ff gedaan na 5 minute waren ze weg, sniper only MrMagictomtom was ze ff aant ownen hahaha. lache man.
Sniper only? Damn.. jammer dat ik er niet bij was dan :D

Verwijderd

delaitinho schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:11:
[...]

Grappig dat je hele verhaal daarvoor verteld dat je defensief speelt maar S&D geen reet aan vindt omdat je dan aanvallend gaat spelen.. 8)7
Vanavond maar weer eens avondje gamen... totdat EK begint uiteraard. Doen we wel domination hoor ;)

[...]

Sniper only? Damn.. jammer dat ik er niet bij was dan :D
Is gewoon echt mijn probleem in S&D, zelfde probleem heb ik in Demo ook hoor. Ga niet voor niets super vaak dood, heb dan de drang om gewoon zsm te planten / defusen ipv rustiger te spelen. Komt ook omdat ik het niet vaak speel en daarom niet echt weet hoe het goed te spelen :+

K/D is niet voor niet dik positief in DOM en 9/10 keer negatief in demo :'( :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2012 09:28 ]

• Pannekoek_NL
Hahah idd thierry, ja tom stond 11-1 ofzo en toen gingen ze weg..

Viel me trouwens op dat ze bij piazza ander plaatje hebben gedaan.

Oasis moet ik nog wel wat aan wennen die map vind die niet zo fijn eigenlijk..

Vanavond worden er wat 2vs2's gedaan of niet? Ben zelf ook online denk ik! =D

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Sjoerdiee schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:49:

Ich bin dabei!!!

Oasis is trouwens vet man, krijg er een beetje vakantie gevoel van. Tenminste niet zo'n grauwe map. 8)
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:28:
[...]

Is gewoon echt mijn probleem in S&D, zelfde probleem heb ik in Demo ook hoor. Ga niet voor niets super vaak dood, heb dan de drang om gewoon zsm te planten / defusen ipv rustiger te spelen. Komt ook omdat ik het niet vaak speel en daarom niet echt weet hoe het goed te spelen :+

K/D is niet voor niet dik positief in DOM en 9/10 keer negatief in demo :'( :P
Begrijp inderdaad ook niet dat je geen S&D wilt spelen. Als ik S&D speel, dan ben ik vaak juist wat afwachtend aangezien je met rushen vaak te snel dood gaat en je weer moet wachten tot de ronde over is.

Jij hebt al zoveel uren gespeeld en zoveel XP, waarom moet je dan altijd afwachtend spelen? Waarom maak je je dan druk om je scores e.d? Stel je voor dat een potje nog spannend wordt en je alles op alles moet zetten of dat je in je rug wordt neergeschoten. :O

Ik speel het voor de fun en heb gewoon veel meer lol in rushen en knallen, dan in dat afwachtende (campende) gedoe. Af en toe pak ik ook wel eens een assault rifle en speel ik wacht minder rushend, maar jij speelt nooit rambo.

Jij zegt: laat de andere maar naar mij toe komen. Als iedereen zo speelt is er toch geen hol aan. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Dj-sannieboy op 28-06-2012 10:48 ]

• StevenzeN
Dj-sannieboy schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:47:
[...]

Begrijp inderdaad ook niet dat je geen S&D wilt spelen. Als ik S&D speel, dan ben ik vaak juist wat afwachtend aangezien je met rushen vaak te snel dood gaat en je weer moet wachten tot de ronde over is.

Jij hebt al zoveel uren gespeeld en zoveel XP, waarom moet je dan altijd afwachtend spelen? Waarom maak je je dan druk om je scores e.d? Stel je voor dat een potje nog spannend wordt en je alles op alles moet zetten of dat je in je rug wordt neergeschoten. :O

Ik speel het voor de fun en heb gewoon veel meer lol in rushen en knallen, dan in dat afwachtende (campende) gedoe. Af en toe pak ik ook wel eens een assault rifle en speel ik wacht minder rushend, maar jij speelt nooit rambo.

Jij zegt: laat de andere maar naar mij toe komen. Als iedereen zo speelt is er toch geen hol aan. 8)7
Laat iedereen lekker voor zichzelf bepalen waar ze hun plezier in het spel vandaan halen?

Afwachtend spelen kan je ook anders intepreteren eh, als je de spawns weet, waarom zou je dan als een malle de spawns inrushen aangezien je bij voorbaat al weet waar ze langs gaan? Wordt echt doodmoe van mensen die bijvoorbeeld op Mission A gaan cappen, of C op Hardhat. sigh.

• Double__D
StevenzeN schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:11:
[...]

Kijk! Als je dan ook nog support rolled, op de PC gamed en 4 vrienden heb die ook zo spelen! Dan wil ik graag partehs maken met jou! ;)
Support: nah.. vaker assault of specialist (ik heb een hekel aan Stealth Bombers)
PC: is there any other kind?
4 vrienden: check!
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:13:

ieder zijn ding, maar mij irriteert dat mateloos. Omdat jij zondig 150 xp puntjes en een killetje voor je killstreaks moet pakken verneuk je het spel mogelijk voor de rest van je team members. Terwijl je zeker net zoveel punten en kills kan pakken door gewoon wat relaxer te spelen. Maar goed, dat mijn mening en ervaring.

Ik vind het leuk om de enemy te slopen, dat lukt niet als je hen de overhand dreigt te geven in een match door onnodig risico te nemen. Als ik weet dat we 200 - 0 kunnen gaan in domination ga ik ook wel voor een tripple cap hoor, maar de keren dat ons dat is gelukt zijn werkelijk op een hand te tellen ;)
Je kent mij niet, anders zou je wel weten dat ik weinig geef om xp en/of killstreaks (staan al eeuwen op UAV, Predator, Attack Chopper) en MOAB... voor mijn part halen ze dat er uit.

Ik vind het leuk om met thrill te spelen.. en voor mij is dat lekker run & gun, lekker dynamisch. Als ik er ergens langer dan 0.24 seconde stilzit.. dan krijg ik jeuk. :P

Dus nee.. mindless de vijand neermaaien omdat ze vanuit één plek kunnen komen, dat is niet mij idee van lol.

Neemt uiteraard niet weg, dat ik als in een clan zit met dat soort regels om maar 2 points te cappen, dat ik me daar aan hou. Regels zijn regels. Maar als ik gewoon een avondje zit te spelen zonder vrienden/clan.. dan ga ik de hele map over.

• StevenzeN
Double__D schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:53:
[...]

Support: nah.. vaker assault of specialist (ik heb een hekel aan Stealth Bombers)

[...]

Je kent mij niet, anders zou je wel weten dat ik weinig geef om xp en/of killstreaks (staan al eeuwen op UAV, Predator, Attack Chopper) en MOAB... voor mijn part halen ze dat er uit.

Ik vind het leuk om met thrill te spelen.. en voor mij is dat lekker run & gun, lekker dynamisch. Als ik er ergens langer dan 0.24 seconde stilzit.. dan krijg ik jeuk. :P

Dus nee.. mindless de vijand neermaaien omdat ze vanuit één plek kunnen komen, dat is niet mij idee van lol.

Neemt uiteraard niet weg, dat ik als in een clan zit met dat soort regels om maar 2 points te cappen, dat ik me daar aan hou. Regels zijn regels. Maar als ik gewoon een avondje zit te spelen zonder vrienden/clan.. dan ga ik de hele map over.
Stevenzenl on steam ;)

• JoSchaap

JoSchaap

toch balen dat ze een consoleplatform totaal vergeten zijn..
Afbeeldingslocatie: https://pilot.regipro.net/overig/StopRoken/JoSchaap/WiiGames/index-resources%5Ccovers%5C3d%5CSM8P52.png

speel ik af en toe als afleiding/uitdaging, echter heeft de Wii al tijden geen updates gehad en dus ook geen face-off maps enz...

wel jammer..

• delaitinho
Troll en offtopic

[ Voor 95% gewijzigd door PWM op 28-06-2012 14:33 ]

• Pannekoek_NL
[...]

Ich bin dabei!!!

Oasis is trouwens vet man, krijg er een beetje vakantie gevoel van. Tenminste niet zo'n grauwe map. 8)
Vakantie gevoel heb ik pas over 2 weken als ik in Spanje zit hahaha :P

Wat voor nieuwe maps / modes zien jullie allemaal nog graag verschijnen dan?

Miss wat maps van oude cod's?

• StevenzeN
Sjoerdiee schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:45:
[...]

Terminal gaat ook komen binnenkort, gratis.

• delaitinho
Terminal???? WOOT WOOT.. Nuke-map FTW. Ooh wat jammer dat de RPD er niet meer inzit. Dan maar met sniper.. Oh that makes my day!!!

@binkies: waarom gaan we ineens weer allemaal op tweakers posten? haha ons forum is nu wat stillekes! :9

[ Voor 29% gewijzigd door delaitinho op 28-06-2012 11:49 ]

• StevenzeN
delaitinho schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:48:
Terminal???? WOOT WOOT.. Nuke-map FTW. Ooh wat jammer dat de RPD er niet meer inzit. Dan maar met sniper.. Oh that makes my day!!!

@binkies: waarom gaan we ineens weer allemaal op tweakers posten? haha ons forum is nu wat stillekes! :9
Trickshotten daar! wallbangen als een dolle! Heb er zin in :)

• Eiland
Sjoerdiee schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:45:
[...]

Mij lijk een headshot only mode wel wat en dan het liefst hardcore en pistol only :)

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-11 21:54
Terminal EN Favela EN skidrow EN Highrise rules.
Heerlijke mappen waren dat.

En thierry we komen hier ook is leven in de tent brengen.

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-11 12:34

Supremedch

PSN: supremedch

Rust is dikk

• delaitinho
hahaha rust was idd ook lachen maar veeeel te klein. Maarrrr stel je infected eens voor op die map... lekker bovenop chillen.

Nuketown was idd bazenmap. Maar highrise en skidrow ook dikke maps. Lekkere Line of Sights..

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Sjoerdiee schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:49:

Haha..ff hard geownt tegen die Belgische pubers..heel de tijd schreeuwen kom doe 3 tegen 3 dan blabla..puntje bij paaltje leaven ze binnen 5 min..had express een snipe only opgezet..denk pannekoek is er ook bij!

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• Pannekoek_NL
Rust moet je die 2vs2's doen ik zie men c4'tjes en RPG's alweer gaan, hahahaha.

quotje van pas '' Pannekoek maak je ook nog kills met je wapen ipv C4?''

Ik kan me zelf al die maps niet meer indenken joh wat is dit xD

Verwijderd

[...]

Ich bin dabei!!!

[...]

Geloof me Sander, ik speel ook regelmatig een potje rambo hoor. Moet alleen wel voordat de pot begint ff afspreken wat we doen anders stel ik me er niet op in ;)

• StevenzeN
Misschien iets meer ontopic en minder slowchat!

Wat is jullie top 3 favoriete/en minst favoriete maps?

Favoriete;

1. Seatown
2. Bootleg
3. Dome

Kut maps;

1. Downturn
2. Outpost
3. Village

Verwijderd

StevenzeN schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:37:
Misschien iets meer ontopic en minder slowchat!

Wat is jullie top 3 favoriete/en minst favoriete maps?

Favoriete;

1. Seatown
2. Bootleg
3. Dome

Kut maps;

1. Downturn
2. Outpost
3. Village
Favorite? Dome, hardhat, interchange, fallen
Faggot maps? Village, Village, Village en nog eens Village

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik haat alleen een stukje in Oasis waar de hele kamer een spiegel lijkt en mijn FPS van 90 naar 40 droppen :( :(

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Pannekoek_NL
@ Hyper village is gewoon chill man, lekker vanaf A granaatjes gooien naar B of via de heuvel naar die truck haha prachtig

Verwijderd

Sjoerdiee schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:30:
@ Hyper village is gewoon chill man, lekker vanaf A granaatjes gooien naar B of via de heuvel naar die truck haha prachtig
Op de een of andere manier sta ik daar nog altijd op de verkeerde plekken waardoor ik weinig kills krijg. Daarnaast zijn de spawns op die map zo verschrikkelijk oneerlijk dat er zonder tactical insertion bijna niet te spelen is. Als je een gelijkwaardig team tegen komt en je spawnt in die berg, verlies je 90% zeker aangezien je veel langer moet lopen voordat je een punt hebt.

• StevenzeN
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:08:
[...]

Op de een of andere manier sta ik daar nog altijd op de verkeerde plekken waardoor ik weinig kills krijg. Daarnaast zijn de spawns op die map zo verschrikkelijk oneerlijk dat er zonder tactical insertion bijna niet te spelen is. Als je een gelijkwaardig team tegen komt en je spawnt in die berg, verlies je 90% zeker aangezien je veel langer moet lopen voordat je een punt hebt.
Klopt alleen die flags heb je zo geswitched, is in het begin een beetje kut maar met een redelijk goed team is dat zo gefixed. Standaard voor C+B gaan, en vervolgens lekker spawntrappen in die cave. Met randoms niet te doen en daarom een kutmap :P

Verwijderd

Iemand enig idee hoe iemand mijn Spec Ops kan joinen private match? Ik nodigde een vriend uit via Steam en als hij op meedoen klikt gebeurt er niets (het spel start wel op maar meer ook niet). Mijn NAT staat volgens de multiplayer wel goed maar volgens de Spec Ops niet.

Verwijderd

StevenzeN schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:07:
[...]

Klopt alleen die flags heb je zo geswitched, is in het begin een beetje kut maar met een redelijk goed team is dat zo gefixed. Standaard voor C+B gaan, en vervolgens lekker spawntrappen in die cave. Met randoms niet te doen en daarom een kutmap :P
Weet prima hoe het moet, in party tegen randoms ook echt geen probleem mee en win dan 99.9% van de potjes op village. Maar wanneer je een keer een goede clan tegen komt lukt dat echt niet zomaar. Net nog ff reaper, pave low en osprey bij elkaar geschoten met mijn MK14 op village ;) Blijft echter wel een hoeren map lol

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Haha, wat een gehaat op village joh! Village is een van de meest relaxte mappen juist vind ik! Scoor daar ook meestal buitengewoon goed doordat je heerlijk kunt trappen en killstreaks lekker kan neerploffen door de openheid van het level!
Gisteren nog 37-0, pas al 52-1..village is airstreak heaven :+

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Verwijderd

Er is maar 1 bazenmap; Carentan

• Tr4il
Double__D schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:53:
[...]

[...]

Wat is je Steam ID? Je kan nooit genoeg mensen hebben om mee te spelen!

Tadaaa

• delaitinho
Schijnt nogal een haat-liefde relatie te zijn met village? Ik beaam het ook wel hoor. Soms heb je daar heerlijke scores en soms word je zo vastgezet dat je je controller door de tv wilt gooien.

Mijn favo maps:

Dome
hardhat
mission
sanctuary

En ik vind die nieuwe faceoffs maps echt de shit.

boutmaps:

downturn
carbon
underground

Verwijderd

+1, geef die man een biertje! :)

• StevenzeN
Hardhat ook leuk inderdaad, maar niet met randoms. Die denken nog steeds dat C een goede vlag is om te cappen.

Verwijderd

Heb me net kapot gelachen. Potje Seatown begint. 0-0. Hoor je 1 knal: bam 400-0. Heeft een gozer een quad snipe collateral. Eindigt ie op 4-22. Hoezo lucky shot? (We wonnen met 7500-7100 dus eigenlijk heeft hij het geregeld :P)

+1 voor Carentan (kar98 ftw) -1 voor Arkaden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2012 00:09 ]

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-11 17:56

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 00:07:
Heb me net kapot gelachen. Potje Seatown begint. 0-0. Hoor je 1 knal: bam 400-0. Heeft een gozer een quad snipe collateral. Eindigt ie op 4-22. Hoezo lucky shot? (We wonnen met 7500-7100 dus eigenlijk heeft hij het geregeld :P)

+1 voor Carentan (kar98 ftw) -1 voor Arkaden.
Wedden, na dat schot kwam er vast iemand alweer met "Hacker, Hacker" in de chat? :P

Verwijderd

mark-k schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 00:31:
[...]

Wedden, na dat schot kwam er vast iemand alweer met "Hacker, Hacker" in de chat? :P
Was op de Xbox dus iets andere teksten. :P

Wel geinig trouwens; heb MW3 sinds februari ofzo niet meer gespeeld online. Heb op prestige geklikt en ben gaan spelen. Geloof dat 1 potje TDM onder de 2 KD zat. Blijft echt makkelijk. Tegen noobs vol rushen, tegen gasten die wel recht schieten campen en steeds na 1/3 kills verplaatsen. Deze tactiek garandeert de winst en veel fijne berichten. Vooral als je met een GL (pro-tube) speelt. :P

Ook bijzonder hoe niemand air support weg schiet. Heb 10 potjes gespeeld vanavond. Was te lui om killstreaks aan te passen (of custom class overigens) en heb 40 kills met de attack heli terwijl ik hem maar een keer of 6 heb gebruikt. >.>

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2012 00:54 ]

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 00:07:
Dan heeft hij het ook bijna verziekt, 4-22 staan, hoe slecht ben je dan :P

• Gundogan

Gundogan

ThE_OwNeR schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 17:02:
[...]

Maakt niet uit, montage clip is binnen. ;)

• StevenzeN
Geweldig gelachen net, één of andere mede-Nederlander, Surzilla was zijn nickname, hij kon het niet laten mij constant newb te noemen in een potje Dropzone, ik beaamde dat en toch nodigde hij mij uit voor een 1on1. Gewillig ging ik op zijn aanbod in, maar had nog nooit die 1on1 Face Off maps gedaan ofzo, maargoed. De map was dat groote vakantiehuis met zwembad enzo(ff vergeten hoe die heet). Ik liep(uiteraard) met mijn pwnage setup, de mp7. Nadat ik 3-0 stond ging ie me nog steeds voor newb uitmaken totdat hij me bij 5-0 killde met zijn AK met HBS(de droeftoeter). bij 8-1 killde hij me opnieuw, ditmaal met akimbo fmgay's, toch bleef hij me newb noemen. Bij 14-3 riep hij; NEWB, IK OWN JE, BYE, en weg was hij.

Jezus :')

Verwijderd

ThE_OwNeR schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 17:02:
[...]

Of heel slecht, of heel dronken, of nog steeds aan het ronddansen van pure vreugde, of wat Gundo zei of een combinatie van allemaal. :)

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Haalde laatst een MOAB op Getaway in een 2v2 Face Off Kill Confirmed.

• Tr4il
Hmmm, voor mij nu twee weken niet spelen, want ik ben op vakantie, maar daarna komt er een nieuwe pc, dus dan zal ik wel weer wat meer spelen, zeker deze vakantie nog.

Tadaaa

• StevenzeN
Steam down?

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

yup

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• StevenzeN
Paupersteam.

• Eiland
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=P48wcx9iLYg]

[ Voor 83% gewijzigd door Eiland op 02-07-2012 23:43 ]

• StevenzeN
Barrett Moab dan? :(

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=AoPGeaVYDk8]

[ Voor 83% gewijzigd door StevenzeN op 03-07-2012 00:50 ]

Verwijderd

Vrijdag schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:11:
Voor diegenen die ook op de Xbox spelen, geen elite zijn en nog niet (alle) collections heeft gekocht, volgende week zijn ze in de aanbieding voor 600 punten per collectie:

Activision - 3-Jul to 9-Jul

Call of Duty Modern Warfare 3: Collection 1 - 600 MSP (50% off)
Call of Duty Modern Warfare 3: Collection 2 - 600 MSP (50% off)

Bron: http://www.xbox360achieve...xt-Week-on-Xbox-Live.html
Altijd leuk dat ze daarmee komen als je de DLC allang hebt gekocht voor full price. :(

Ik ben trouwens de laatste tijd veel bezig met Support streaks. In een potje Domination haal ik zo twee Escort Airdrops, wat leuk is als ze dat ding niet neerknallen..

Verwijderd

Beetje campy campy, maar goed wat wil je anders met een f****** sniperrifle! Ik heb er vanmiddag ook weer een gehaald, dit maal met de L86 LSW :P Krijg het de laatste week niet echt meer voor elkaar. Weet niet wat er in de laatste PS3 patch veranderd is maar het wil niet echt meer lukken.

• StevenzeN
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 23:14:
[...]

Beetje campy campy, maar goed wat wil je anders met een f****** sniperrifle! Ik heb er vanmiddag ook weer een gehaald, dit maal met de L86 LSW :P Krijg het de laatste week niet echt meer voor elkaar. Weet niet wat er in de laatste PS3 patch veranderd is maar het wil niet echt meer lukken.
True, ben ook geen supergoede quickscoper daarom beetje campy, maar was ook doordat ik opeens zag dat ik 14-0 stond en der toen ook maar voor ging. Had nooit verwacht dat ik ooit een sniper moab zou halen, maar goed :D

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 23:14:
[...]

Echt tegenstrijdige berichten hier; Boehoe quickscopen is overpowered, echte snipers blijven ergens zitten en wachten op hun doelwit.

Boehoe, wat een camper!

Maar goed iedereen zijn eigen ding...

• delaitinho
Tussen alle moabs door was ik gewoon lekker met maatje private match aan het doen. Hij wilde beter leren snipen.. dus eerst hem beetje tips geven enzo.. en toen begon ik zelf te bossen. Op een gegeven moment hebben we een dikke noobfight.. maar ik ren... spring.. en maak wss de dikste kill die ik sinds lange tijd heb gemaakt.. haha

Verwijderd

Youtube staat helemaal vol met MW3 MOAB filmpjes, niet dat ik het erg vind maar het word na een tijdje gewoon saai om te bekijken.
Ik denk dat als je een Youtube kanaal wil opbouwen dat je met commentaries moet komen waar je echt wat te melden hebt. WingsofRedemption en Elpresador zijn een leuk voorbeeld.

Verwijderd

ThE_OwNeR schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:50:
[...]

Echt tegenstrijdige berichten hier; Boehoe quickscopen is overpowered, echte snipers blijven ergens zitten en wachten op hun doelwit.

Boehoe, wat een camper!

Maar goed iedereen zijn eigen ding...
Quickscopen is ook gewoon overpowered en wat mij betreft hoor je met een sniper 0.5 keer de huidige snelheid te hebben en niet staand te kunnen schieten, maar goed dat gaat toch niet gebeuren.

Daarnaast, wel respect voor het halen van een snipe MOAB is nog best lastig. Denk dat veel mensen uit jaloezie lopen te miepen iedere keer.

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-11 12:34

Supremedch

PSN: supremedch

Gruwelijke last kill delaiii

• delaitinho
HYPPERRRRRRRRRRRR: bij blops was dit gewoon het geval hoor..
@supre: ghehe.. thanks man. Vin ging gelijk in een hoekje staan (had zijn headset niet op) en mij een bericht sturen.. toch wel sportief. haha

[ Voor 54% gewijzigd door delaitinho op 04-07-2012 09:30 ]

• StevenzeN
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:27:
[...]

Quickscopen is ook gewoon overpowered en wat mij betreft hoor je met een sniper 0.5 keer de huidige snelheid te hebben en niet staand te kunnen schieten, maar goed dat gaat toch niet gebeuren.

Daarnaast, wel respect voor het halen van een snipe MOAB is nog best lastig. Denk dat veel mensen uit jaloezie lopen te miepen iedere keer.
Danku! Daarnaast is het in Dropzone aan de ene kant misschien makkelijker vanwege de newbs, maar aan de andere kant heb je geen specialist wat het wel weer moeilijker maakt. Op een gegeven moment raakte mijn Barrett(Met extended mags) out of ammo, en er lagen 2 wapens dichtbij, de L118a en een MP7, het was verleidelijk, maar ik dacht fuck it, better go all the way ehehhe

• delaitinho
StevenzeN schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:59:
[...]

Danku! Daarnaast is het in Dropzone aan de ene kant misschien makkelijker vanwege de newbs, maar aan de andere kant heb je geen specialist wat het wel weer moeilijker maakt. Op een gegeven moment raakte mijn Barrett(Met extended mags) out of ammo, en er lagen 2 wapens dichtbij, de L118a en een MP7, het was verleidelijk, maar ik dacht fuck it, better go all the way ehehhe
+1

Dropzone newbies valt wel mee toch?
Tis opzich ook wel nice in dropzone aangezien je met een sniper er een beetje omheen kan draaien..

[ Voor 12% gewijzigd door delaitinho op 04-07-2012 10:19 ]

• StevenzeN
delaitinho schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:18:
[...]

+1

Dropzone newbies valt wel mee toch?
Tis opzich ook wel nice in dropzone aangezien je met een sniper er een beetje omheen kan draaien..
Mwoah, deze gasten waren niet bijster goed hoor, normaal gesproken als ik iemand goed zie gaan, of iig 15-0 zie staan, dan ga ik hem zijn MOAB verkloten :P

Inderdaad, vooral Interchange en dan op die plek is een goede moab-spot. Wat ik wel kut vind aan DZ is dat ik mijn eerste perk aan Blind Eye moet verkloten :P

• delaitinho
Met sniper boeit eerste perk niet zo veel. Blind eye/extreme cond./SoH. Gaat om die tweede en derde perk. Quickdraw is echte en must (als je beetje wilt kunnen quickscopen) en marksman is lekker voor afstand en steady aim voor noscopies...

En idd.. als ik iemand lekker zie gaan dan word ik beetje boos.. ga ik 'm pijn doen! :D
Jammer dat je geen ps3 hebt Steven.. kijken hoe je daarop zou spelen :P

• StevenzeN
delaitinho schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:29:
Met sniper boeit eerste perk niet zo veel. Blind eye/extreme cond./SoH. Gaat om die tweede en derde perk. Quickdraw is echte en must (als je beetje wilt kunnen quickscopen) en marksman is lekker voor afstand en steady aim voor noscopies...

En idd.. als ik iemand lekker zie gaan dan word ik beetje boos.. ga ik 'm pijn doen! :D
Jammer dat je geen ps3 hebt Steven.. kijken hoe je daarop zou spelen :P
Shooters horen naar mijn inziens niet op de console's thuis :P Heb vroeger wel op een redelijk niveau Halo 1 en 2 online gespeeld, maar toch prefereer ik een muis en keyboard. Ik weet dat er ook hele goede console gamers zijn hoor, daar niet van, maar op de PC ligt het niveau aanzienlijk hoger denk ik.

Wat betreft je setup, inderdaad, quickdraw een must en ik speel ook altijd met marksman op me snipers!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 09:59

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik heb de 2e DLC gedownload en geinstalleerd, maar als ik dan collection 2 only modes wil spelen zegt hij dat ik man Sanctuary mis :S Kent iemand dit probleem op de PC?

• JoSchaap

JoSchaap

Hann1BaL schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:19:
Ik heb de 2e DLC gedownload en geinstalleerd, maar als ik dan collection 2 only modes wil spelen zegt hij dat ik man Sanctuary mis :S Kent iemand dit probleem op de PC?
ik heb de dlc net ook ff aangeschaft (is nu 6 euro)
en idd dezelfde melding.

Even zien of een integrity check dit verhelpt... :(

*EDIT* verzeker jezelf ervan dat je ook de singleplayer MW3 hebt geupdate en verify steam cache op zowel de SinglePlayer als Multiplayer MW3 :)

https://support.steampowe...le.php?ref=2037-QEUH-3335

helpt dat niet dan kun je ook je steam afsluiten, de AppCache map weggooien, steam weer starten

doet ie t dan nog niet. effe SP opstarten zodat ie de boel bijwerkt :+

[ Voor 32% gewijzigd door JoSchaap op 04-07-2012 22:44 ]

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 09:59

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

JoSchaap schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:40:
[...]

ik heb de dlc net ook ff aangeschaft (is nu 6 euro)
en idd dezelfde melding.

Even zien of een integrity check dit verhelpt... :(

*EDIT* verzeker jezelf ervan dat je ook de singleplayer MW3 hebt geupdate en verify steam cache op zowel de SinglePlayer als Multiplayer MW3 :)

https://support.steampowe...le.php?ref=2037-QEUH-3335

helpt dat niet dan kun je ook je steam afsluiten, de AppCache map weggooien, steam weer starten

doet ie t dan nog niet. effe SP opstarten zodat ie de boel bijwerkt :+
meeste al geprobeerd. Dank je wel voor de ideeën.

Uiteindelijk gevonden wat het was: De AppCache was de boosdoener. Ik kan nu de maps spelen, maar vanavond wordt dat niks meer :S. Had ik eindelijk eens tijd om de nieuwe maps te spelen, werkt het niet. |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Hann1BaL op 04-07-2012 22:49 ]

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Wow das heel erg mooi gedaan! :9~
Pagina: 1 ... 64 ... 76 Laatste