• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-12-2021
Ik gebruik die van Sony, heeft 7.1 ondersteuning, is er licht, draadloos en klinkt goed (al ben ik niet echt een kanjer in slecht/goed geluid herkenning, teveel gehoorschade :P), heeft tevens volumeregeling, een regeling voor het voicevolume (Dus wat je hoort), en een microfoon.

Het gaat om deze headset, kan ik echt aanraden (Hij er goedkoper te vinden hoor):
http://www.amazon.co.uk/s...41&ref=pd_sl_21wu0hwv3h_b

Dit gebruik ik alleen als mn vriendin het zat is, of als het laat op de avond is. normaal speel ik met een 5.1. set, erg lekker, en je hebt er zeker voordeel mee vwbt het horen aankomen van vijanden.

* PSN=Chef_NL** *

Ja ik heb een H/K set staan, en die blaast aardig. Maar toch, ik speel soms met mijn DJ koptelefoon op, en dat klinkt toch ook wel erg lekker. En mijn vriendin heeft er dan ook geen last meer van. ;-)

Er is gewoon ontzettend veel keuze.

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Ik heb een xstatic SP, ideaal ding.

K to the KillaZ

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Mocht er iemand zin hebben om te spelen over een half uurtje invite mij maar nick op got is hetzelfde als online namelijk bobsqaud. Trouwens bij wie moet ik mij aanmelden voor de GoT guild op de xbox?
Guild? Het is geen RPG. :P

edit: Nog een kleine (semi) off topic vraag: zijn er mensen die MW3 (of Black Ops) spelen en gebruik maken van de officiële Sony 7.1 headset? Ik lees er goede dingen over. Wat is de ervaring?

[Voor 85% gewijzigd door bram1984 op 27-12-2011 20:33]

• Chef_v_leeuwen
Ik speel black ops eigenlijk niet meer, maar wil het best eens proberen voor je, wat wil je precies weten?

* PSN=Chef_NL** *

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-07 09:33

Silence

Godlike

Echt zwaar kak ik heb net iemand gekilled (final kill cam) met een carepackage krijg ik geen embleem. wat een kak spel

BDekker.nl Teamspeak & Gaming Community - Inventaris - Steam

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Silencex schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:13:
Echt zwaar kak ik heb net iemand gekilled (final kill cam) met een carepackage krijg ik geen embleem. wat een kak spel
OMG OMG GEEN EMLBEEM OMG OMG NOOOOOOO WE HAVE PROBLEM!1111!!1!!11!

je leven moet nu zo hard zuigen zonder dat embleem

[Voor 8% gewijzigd door j4y op 27-12-2011 21:19]

Anoniem: 213200

j4y schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:19:
[...]

OMG OMG GEEN EMLBEEM OMG OMG NOOOOOOO WE HAVE PROBLEM!1111!!1!!11!

je leven moet nu zo hard zuigen zonder dat embleem
Jaa idd ik vind dat leuker dan een KD van 5.0 dat boeit mij nou juist weer niks.
Anoniem: 213200 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:24:
[...]

Jaa idd ik vind dat leuker dan een KD van 5.0 dat boeit mij nou juist weer niks.
Jawel want er is een emblem waar je een potje moet voltooien met een k.d van 5 haha >:)

Ps4 account = JusttJD

Anoniem: 213200

Just_jan schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:48:
[...]

Jawel want er is een emblem waar je een potje moet voltooien met een k.d van 5 haha >:)
Ja die heb ik ook al

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:25:
Ik gebruik die van Sony, heeft 7.1 ondersteuning, is er licht, draadloos en klinkt goed (al ben ik niet echt een kanjer in slecht/goed geluid herkenning, teveel gehoorschade :P), heeft tevens volumeregeling, een regeling voor het voicevolume (Dus wat je hoort), en een microfoon.

Het gaat om deze headset, kan ik echt aanraden (Hij er goedkoper te vinden hoor):
http://www.amazon.co.uk/s...41&ref=pd_sl_21wu0hwv3h_b

Dit gebruik ik alleen als mn vriendin het zat is, of als het laat op de avond is. normaal speel ik met een 5.1. set, erg lekker, en je hebt er zeker voordeel mee vwbt het horen aankomen van vijanden.
je zou die headset echt aanraden? Ik hoor er redelijk goede verhalen over, maar ik ben een beetje huiverig over de kwaliteit van de 7.1. Zou erg mooi zijn icm de nieuwe games

ow en wat heb jij er voor betaald?

This is the Way.

:P :P Ik heb hem ook sinds 2 weken en als ik hem cijfer zou moeten geven is het een 8.5..
Hij word na 12 uur gamen wat irritant haha :P :P

Ps4 account = JusttJD

• NoTimeRemains
  • Nu online
Just_jan schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:06:
:P :P Ik heb hem ook sinds 2 weken en als ik hem cijfer zou moeten geven is het een 8.5..
Hij word na 12 uur gamen wat irritant haha :P :P
met welke andere games heb je de headset getest? ß

This is the Way.

Uncharted , skyrim , assassins creed , mw3 , bf3 , en en hele shitload aan films

en het werkt allemaal lekker.
Niet zo goed als een trittonax270 maar komt in de buurt

[Voor 35% gewijzigd door Just_jan op 27-12-2011 22:13]

Ps4 account = JusttJD

• NoTimeRemains
  • Nu online
thanks

[Voor 96% gewijzigd door NoTimeRemains op 27-12-2011 23:05]

This is the Way.

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:59
Just_jan >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>haha.
Mensen hierbij mij eerste filmpje (hele slechte kwaliteit , en nee het is niet zo'n hoog niveau al Dennis :( )
Komen nog meer filmpjes aan komende dagen/ weken die wel wat beter zijn ;)

Maar vond hem wel leuk :P

Als je goed kijkt zie je een mede tweaker haha :P .

[Voor 7% gewijzigd door Just_jan op 28-12-2011 00:58]

Ps4 account = JusttJD

• ZeroNine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-07 20:42
Ik word overigens wel gestoord van de killfeeders, net 3 potjes geprobeerd te spelen en 3x kom ik in teams met gasten die er letterlijk niks van bakken. Dat had je natuurlijk wel in elke COD game maar je word in deze game door de balans en het map design gewoon letterlijk overrompeld wanneer dat gebeurd. Ik wou dat er een systeem kwam die bij de matchmaking ook naar de teambalans keek op het gebied van stats hoe ze het deden.
@ Jan & Chef: in MW3 werkt hij dus wel goed? Het gaat me met name even om de omgevingsgeluiden. Kun je goed mensen horen die (schuin) achter je lopen, bijvoorbeeld?

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-04 13:29
Kiek 'm goan die Jan! Lekker hoor...

Ik heb 'm dan ook eindelijk, me MOAB! Heb er al filmpje van gemaakt want die laatste kill is echt hilarisch! Vette stress... Had het niet eens door dat ik nog maar twee kills moest toen iemand ineens zei "thierry zeker voor zijn moab aan het gaan"... Toen select gedrukt "ooh fuck, nog maar 2" haha...

Zal filmpje vanavond ff uploaden!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:03

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Rin schreef op woensdag 28 december 2011 @ 02:31:
Ik word overigens wel gestoord van de killfeeders, net 3 potjes geprobeerd te spelen en 3x kom ik in teams met gasten die er letterlijk niks van bakken. Dat had je natuurlijk wel in elke COD game maar je word in deze game door de balans en het map design gewoon letterlijk overrompeld wanneer dat gebeurd. Ik wou dat er een systeem kwam die bij de matchmaking ook naar de teambalans keek op het gebied van stats hoe ze het deden.
Killfeeders? Snap niet helemaal wat je bedoelt, mensen die continue dood gaan ofzo?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• j4y
  • Nu online
ThE_OwNeR schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:33:
[...]

Killfeeders? Snap niet helemaal wat je bedoelt, mensen die continue dood gaan ofzo?
vroeger noemde je dat noobs

• delaitinho
ThE_OwNeR schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:33:
[...]

Die de tegenstander "feeden" met doodgaan idd... Dat ze letterlijk in hun geweertjes blijven lopen!
Zodat het voor de rest van het team nogal irritant wordt omdat ze daarnaast de tegenstander niet killen en dus alleen maar feeden voor een hoge killstreak.. etc etc

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

delaitinho schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:36:
[...]

Die de tegenstander "feeden" met doodgaan idd... Dat ze letterlijk in hun geweertjes blijven lopen!
Zodat het voor de rest van het team nogal irritant wordt omdat ze daarnaast de tegenstander niet killen en dus alleen maar feeden voor een hoge killstreak.. etc etc
Gewoon noobs dus! >:)

Bij 'Killfeeders' heb ik meer diegene in gedachte die de killfeed willen domineren door beetje in de tegenstanders spawn te zitten :P

Inderdaad. In mijn optiek is een killfeeder gewoon iemand die alleen maar voor de kills gaat tijdens objective game modes.

• delaitinho
bram1984 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:58:
Inderdaad. In mijn optiek is een killfeeder gewoon iemand die alleen maar voor de kills gaat tijdens objective game modes.
Nee dat is gewoon een killer...;)

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

bram1984 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:58:
Dat is de designated teamslayer. Die maakt de kills wel voor jou en raged tegen je als je als team verliest 'omdat niemand voor de objectives ging'.

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

Killfeeders, designated teamplayer? Damn, waarom allemaal zo moeilijk? :+

Links in de HUD heb je de killfeed, daarin komt je naam te staan als je een kill maakt. Het lijkt me dan logisch dat een killfeeder iemand is die daar graag vaak wil komen te staan, en dus voor veel kills gaat.

Laten we het gewoon n00bs noemen, zoals altijd. :)

• j4y
  • Nu online
De 'gametaal' van die console kiddos van tegenwoordig is niet meer te volgen :)

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Hoezo nou weer console kiddos? :P

• j4y
  • Nu online
nou meestal zijn het van die jonge amerikaanse kids (op consoles) die met dat soort woorden opkomen, en dat vliegt dan zo langzaam over naar de EU en dan begint opeens iedereen zo dom te praatten.

voorbeeld: Collateral, op de pc noemden we dat nog altijd gewoon een '+10' (in cod4) maar sinds die nieuwe Cod's waarbij je +1337 krijgt voor een kill, werkt dat natuurlijk ook niet meer.

[Voor 10% gewijzigd door j4y op 28-12-2011 11:38]

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-08 16:08
Silencex schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:13:
Dan speel je een paar uur drop zone, daar heb je hem zo :P
je moet ofc wel de challenge unlocked hebben waarbij je dat moet doen.

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

j4y schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:37:
[...]

nou meestal zijn het van die jonge amerikaanse kids (op consoles) die met dat soort woorden opkomen, en dat vliegt dan zo langzaam over naar de EU en dan begint opeens iedereen zo dom te praatten.

voorbeeld: Collateral, op de pc noemden we dat nog altijd gewoon een '+10' (in cod4) maar sinds die nieuwe Cod's waarbij je +1337 krijgt voor een kill, werkt dat natuurlijk ook niet meer.
Zo heet die Challenge ook gewoon, dus vind die +10 vreemder :P Noem je een triple dan ook een +15?

• j4y
  • Nu online
ThE_OwNeR schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:45:
[...]

Zo heet die Challenge ook gewoon, dus vind die +10 vreemder :P Noem je een triple dan ook een +15?
In cod4 noemen de meeste spelers het inderdaad nog wel zo :)

en in de nieuwe cod's schreeuw ik omdat het er zo in zit ook nog steeds gewoon lekker +15 AAAAHAH :D

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

j4y schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:47:
[...]

In cod4 noemen de meeste spelers het inderdaad nog wel zo :)

en in de nieuwe cod's schreeuw ik omdat het er zo in zit ook nog steeds gewoon lekker +15 AAAAHAH :D
+15 is niet zo heel veel in MW3, aangezien het +50 is per kill :P

Vind Double Kill, Triple Kill, Multikill(QUAAAAAAAAAAAAD) juist tof omdat me dat doet denken aan Unreal xD

Gtoniser schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:39:
[...]

Dan speel je een paar uur drop zone, daar heb je hem zo :P
je moet ofc wel de challenge unlocked hebben waarbij je dat moet doen.
In drop zone zijn de killstreaks enabled, dus ik vraag me af hoe je dat ziet.

• Chef_v_leeuwen
Trouwens wel leuk om te spelen, totale chaos :P, met een class met blast shield scoor je behoorlijk :)

@Bram, de headset werkt echt goed kwa soundwhoring, beter als mn 5.1. set volgens mij, (waarschijnlijk omdat je hem uiteraard direct op je oren hebt zitten, maar ik ben er content mee)

* PSN=Chef_NL** *

Okay, ik heb 'm besteld. Thanks.

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:57
bram1984 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:33:
Killfeeders, designated teamplayer? Damn, waarom allemaal zo moeilijk? :+

Links in de HUD heb je de killfeed, daarin komt je naam te staan als je een kill maakt. Het lijkt me dan logisch dat een killfeeder iemand is die daar graag vaak wil komen te staan, en dus voor veel kills gaat.

Laten we het gewoon n00bs noemen, zoals altijd. :)
Ik denk dat er bedoeld wordt 'voer voor moordenaars'. Maar goed. Back on topic.

[Voor 53% gewijzigd door pelt op 28-12-2011 13:35]

Dat begrijp ik, maar dan is het alsnog logisch om een verband te leggen met de killfeed. ;)

edit: Over goede spawns op Dome gesproken (embedden lukt om een of andere reden niet). 270 Kills met een zooi MOABs:

http://www.youtube.com/user/iFeN0M#p/u/4/uKz77XH3OeI

[Voor 70% gewijzigd door bram1984 op 28-12-2011 14:01]

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-08 10:22

mark-k

AKA markkNL

bram1984 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:42:
Dat begrijp ik, maar dan is het alsnog logisch om een verband te leggen met de killfeed. ;)

edit: Over goede spawns op Dome gesproken (embedden lukt om een of andere reden niet). 270 Kills met een zooi MOABs:

wtf, dat is wel echt debiel ja, gewoon sprayen en ze spawnen zo in je kogels... Jullie hadden alleen A en B gecaptured? Misschien toch maar eens domination gaan doen dan, ik deed tot nu toe alleen TDM.

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Op mission kan dit ook.

;(

mark-k schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:40:
[...]

wtf, dat is wel echt debiel ja, gewoon sprayen en ze spawnen zo in je kogels... Jullie hadden alleen A en B gecaptured? Misschien toch maar eens domination gaan doen dan, ik deed tot nu toe alleen TDM.
Dit is demolition en deze gameplay is niet van mij. ;)

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Die spawntraps zijn altijd al aanwezig geweest in Demolition, verbaas me er ook niet over dat het nu weer zo is.

• delaitinho
ThE_OwNeR schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:09:
Die spawntraps zijn altijd al aanwezig geweest in Demolition, verbaas me er ook niet over dat het nu weer zo is.
Filmpjes laten me toch weer realiseren waarom ik zoveel demolition speelde in black cocks..
Vanavond maar eens paar potjes doen! 8)
delaitinho schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:31:
[...]

Filmpjes laten me toch weer realiseren waarom ik zoveel demolition speelde in black cocks..
Vanavond maar eens paar potjes doen! 8)
Ik doe wel lekker mee , maar wel met een volle party.

Alleen ik raak altijd zo gefrustreerd zodra ik gespawnraped word :(

Edit: Word je net binnen 15 seconden geraakt door.
1:predator missle "DOOD"
2:Airstrik"e'' "DOOD "
3:Stealth Bomber "DOOD

soms joh ..wil ik frisbeen met dit spel :P

[Voor 18% gewijzigd door Just_jan op 28-12-2011 18:25]

Ps4 account = JusttJD

Nummer 2 is een soort vliegende strik ofzo? :+

• ZeroNine

De term killfeeders kwam ook echt in dit deel naar voren.

Maar die spawns zjn dramatisch ja. Zelfs in dominatino spawn je altijd in het gebouw van B al heb je A en B

Anoniem: 337891

Just_jan schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:34:
[...]

Alleen ik raak altijd zo gefrustreerd zodra ik gespawnraped word :(
Dat is demolition als je solo speelt. Als je in party zit dan spawnrape je en leavet iedereen. :( Demo is een leuk idee maar spawntrappen is de meest effectieve tactiek waardoor het niet cool speelt. imo

__
Hilarisch overigens die discussie over woordgebruik in games. Alsof CoD4 de toonaangevende game is voor trends in FPS taal. Voor iedere '+15' geef ik een 'killing spree'. Overigens hadden ik en mijn vriendjes het al in CoD2 over triples en quads. Misschien vanwege Engelse afkomst misschien omdat ik toen al zeer vooruitstrevend en hip was. Wie zal het zeggen?

Ik merk de laatste tijd wel dat ik woorden van bekende youtubers plotseling heb overgenomen. De 'get turned on's en de 'like a pro/boss's en mezelf the 'world champion of <insert awesome>' noemen zijn niet meer van de lucht. Ook heerlijk om als je neer gaat te weten dat degene die je neerschoot hoort wat je zegt terwijl je killcam kijkt. Kun je hem rustig wat over zijn gebrek aan mannelijkheid oid meegeven. Of, mijn favoriet, vast uitleggen hoe die doodgaat over pak hem beet 11 seconden. :P

Iemand trouwens nog een goede site voor Survival op de laatste 4 maps solo? Jan, jij was daar mee bezig toch? Alles daarvoor is prima te doen tot 15 maar die laatste 4 zijn ziek. De filmpjes die ik online vind zijn allemaal over wave 25 maar daar kom ik niet. :P
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 18:31:
[...]

Dat is demolition als je solo speelt. Als je in party zit dan spawnrape je en leavet iedereen. :( Demo is een leuk idee maar spawntrappen is de meest effectieve tactiek waardoor het niet cool speelt. imo

__
Hilarisch overigens die discussie over woordgebruik in games. Alsof CoD4 de toonaangevende game is voor trends in FPS taal. Voor iedere '+15' geef ik een 'killing spree'. Overigens hadden ik en mijn vriendjes het al in CoD2 over triples en quads. Misschien vanwege Engelse afkomst misschien omdat ik toen al zeer vooruitstrevend en hip was. Wie zal het zeggen?

Ik merk de laatste tijd wel dat ik woorden van bekende youtubers plotseling heb overgenomen. De 'get turned on's en de 'like a pro/boss's en mezelf the 'world champion of <insert awesome>' noemen zijn niet meer van de lucht. Ook heerlijk om als je neer gaat te weten dat degene die je neerschoot hoort wat je zegt terwijl je killcam kijkt. Kun je hem rustig wat over zijn gebrek aan mannelijkheid oid meegeven. Of, mijn favoriet, vast uitleggen hoe die doodgaat over pak hem beet 11 seconden. :P

Iemand trouwens nog een goede site voor Survival op de laatste 4 maps solo? Jan, jij was daar mee bezig toch? Alles daarvoor is prima te doen tot 15 maar die laatste 4 zijn ziek. De filmpjes die ik online vind zijn allemaal over wave 25 maar daar kom ik niet. :P
Ben er mee bezig ;) moet nog 3 maps uitwerken en dan komen de tactiek on-line te staan ;)

Ps4 account = JusttJD

Just_jan schreef op woensdag 28 december 2011 @ 18:36:
[...]

Ben er mee bezig ;) moet nog 3 maps uitwerken en dan komen de tactiek on-line te staan ;)
Nice man! Kijk er naar uit. :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anoniem: 337891 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 18:31:
[...]
__

[..]
Unreal Tournament 1999 :) een quad is trouwens quad dmg :P /ouwe lul

Survival wordt boring rond wave 30 :/ enige manier om te overleven is rondjes lopen, enemies funnelen en af en toe omdraaien om wat kogels te lossen.

Hondjes die een volledig magazijn van een LMG nodig hebben. Maak het dan moeilijker door gewoon meer ventjes te sturen met wat betere ai 4 juggs die als een schoothondje achter je aan lopen en zichzelf lekker laten volpompen en alleen maar lastig zijn omdat ze kogels sponsen, nee dank je

Gemiste kans.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• NoTimeRemains
  • Nu online
iemand zin om samen wat te knallen op PS3? PSN == GoT gebruikersnaam

This is the Way.

EKR88 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:21:
Lekkere throwing knife van vanmiddag:

[video]
Nice :)

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-02 06:00
zal al wel langsgekomen zijn maar goed...

speel mw3 op de pc en tot nu toe kon een steam friend nooit connecten als ik een invite stuurde,maar als ik de invite van hem accepteerde dan zaten we toch samen in een party,

nu sinds vandaag kan ik dus ook niet meer connecten als hij me invite voor een party...andersom werkte dus sowieso al niet...

iemand enig idee waar ik moet kijken of hoe dit komt?

nat type staat bij beide open...

alvast bedankt

[Voor 4% gewijzigd door Slammed_a4 op 28-12-2011 21:27]

Tot vanavond vond ik matchmaking in MW3 goed werken. Altijd bij NLers en dus meestal een top verbinding. Vanavond echter wilde ik wat FFA doen. Ik kwam in een pot met de meest vreselijke lagstoten. Dus quit en zoek nieuw potje, dacht ik. Maar nee. Tot 4 keer toe kwam ik in datzelfde pot terecht. Wat dacht je IW dat ik quit om de tegenstanders in de war te maken of zou er een reden zijn? :P

• lumpy00123
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-05 09:01
@exactor dat gebeurd bij mij zo nu en dan ook wel eens, eventjes een andere game mode voor één potje of een minuutje wachten is wat ik meestal doe.

• G3n3t!cs
  • Laatst online: 13-01-2020

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Zet mijn steam naam er ook maar bij voor de Pc Neophyte87

en zou wel is met het de tweakers clan mee willen spelen als mn eigen clan niet online is :p gebruiken jullie teamspeak?

Online naam [CHS]'G3n3t!cs,

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:14:
Guild? Het is geen RPG. :P

edit: Nog een kleine (semi) off topic vraag: zijn er mensen die MW3 (of Black Ops) spelen en gebruik maken van de officiële Sony 7.1 headset? Ik lees er goede dingen over. Wat is de ervaring?
Sorry bedoelde ook clan ;( maar mocht iemand vandaag zin hebben in een potje te spelen ben wel online. Heb trouwens de mensen in die in de TS staan alvast toegevoegd :>

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-08 22:51

G3kko0

Why so serious???

[video]
OMG!! Hehe die is zeker wel nice!! _/-\o_

• delaitinho
Frodo19 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:05:
[...]

OMG!! Hehe die is zeker wel nice!! _/-\o_
Nou nou, niet overdrijven.. Hij is lekker maar ook gewoontjes.. Gooi je elk begin van het potje zo'n mesje dan zal er vast wel eentje blijven sticken op je enemy 8) Om het even te nuanceren..

@hieronder: dat hadden we natuurlijk kunnen verwachten van mister-j4y, onze zeur van het forum.. :9

Eigenlijk hoef ik mezelf niet te verantwoorden maar toch krijg je het telkens voor elkaar dat mensen zichzelf of hun mening gaan verdedigen. Voor mij; EKR en ik spelen genoeg samen dus ik ken zijn skills onderhand wel en dan moet ik zeggen dat zo'n filmpje uiteraard lekker is, maar ik zie 'm liever als final killcam bij S&D bijvoorbeeld.. Desalniettemin zeik ik het niet af ofzo, wat ik lekker aan jou over laat..

Wil wel een keer tegen of met je spelen, kijken of jij dan jelly wordt.. :Y

[Voor 45% gewijzigd door delaitinho op 29-12-2011 11:24]

• j4y
  • Nu online
delaitinho schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:10:
[...]
Nou nou, niet overdrijven.. Hij is lekker maar ook gewoontjes.. Gooi je elk begin van het potje zo'n mesje dan zal er vast wel eentje blijven sticken op je enemy 8) Om het even te nuanceren..

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
@Delaitinho: Volgens mij ben jij uit mijn lijst verdwenen, heb Jan en een aantal anderen wel namelijk :) ;)

K to the KillaZ

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-08 19:51
speel maar weinig de laatste tijd, totaal gebrek aan vrije tijd :(
Ik word helemaal gek haha .
Ik wil mw3 spelen.
Maar heb echt nog 14 spellen liggen die ik ook nog wil spelen :( .

Waarom kan ik niet gewoon van 1 type spel houden in plaats van dat ik van alle spellen hou :P , word denk ik paar dagen mw3 pauze en dan maar eventjes Batman uitspelen :P .

Had gisteren wel een uber actie 8)
Ik was op Dome weer lekker aan het knifen kwam er een groepje van 4 aangelopen , throwing knife er eentje , tactical knife er 2 en throwing knife de 4de ook 8) filmpje is aan het uploaden 8)

@Thierry,
Was da nou? ik zie je niet on-line komen en ik en ruwi krijgen meteen geen invite meer haha :P ?

[Voor 9% gewijzigd door Just_jan op 29-12-2011 13:32]

Ps4 account = JusttJD

• delaitinho
Killaz: weet het niet vent, moet je me opnieuw toevoegen.. Heb laatst een hoop mensen verwijderd dus kan zijn dat ik je per ongeluk verwijderd heb;)

Jan: ja jongen jij hebt alle tijd van de wereld.. ik was gisteren blij dat ik ff paar potjes kon spelen maar heb laatste tijd niet echt zin meer om eerst een half uur te gaan wachten voordat jullie een keer klaar zijn met spelen ;) Daarnaast verwacht ik ook een invite als ik online kom;)

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 10:57
Zijn er hier meer mensen die MW3 op de ps3 spelen en die veel moeite hebben met het richten? Ik speel sinds een paar maanden wat meer met shooters op de PS3. Ik heb vroeger veel met keyboard en muis gespeeld, maar moet echt wennen aan de controller.

Het richten gaat nog ontzettend onzuiver. Mijn tegenstander lijken allemaal net iets sneller te reageren dan ik. Is dat puur het gebrek aan ervaring met zo'n controller of zijn er dingen je kan instellen / trainen zodat je snel beter wordt?

• Silence

Silence

Godlike

Is het eigenlijk al bekend bij de makers van mw3 dat als je een final killcam hebt gehaald en je krijgt er geen title embleem voor? Terwijl je die wel zou moeten krijgen.

• delaitinho
Carnagy schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:30:
Zijn er hier meer mensen die MW3 op de ps3 spelen en die veel moeite hebben met het richten? Ik speel sinds een paar maanden wat meer met shooters op de PS3. Ik heb vroeger veel met keyboard en muis gespeeld, maar moet echt wennen aan de controller.

Het richten gaat nog ontzettend onzuiver. Mijn tegenstander lijken allemaal net iets sneller te reageren dan ik. Is dat puur het gebrek aan ervaring met zo'n controller of zijn er dingen je kan instellen / trainen zodat je snel beter wordt?
lol ik denk dat je wat ervaring mist! Wat is je accuracy? Wat voor gun gebruik je? Wat voor perks? Allemaal belangrijk natuurlijk...Daarnaast kun je ook met muis spelen op ps3.. Alhoewel mij dat niks lijkt ik speel gewoon met controllah... 8)
Carnagy schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:30:

Haal een FragFX Shark?

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 10:57
delaitinho schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:39:
[...]

lol ik denk dat je wat ervaring mist! Wat is je accuracy? Wat voor gun gebruik je? Wat voor perks? Allemaal belangrijk natuurlijk...Daarnaast kun je ook met muis spelen op ps3.. Alhoewel mij dat niks lijkt ik speel gewoon met controllah... 8)
Ik gok dat het ook ervaring is. Sensitivity is ingesteld op 5. Gun is voornamelijk UMP45. Ik ben pas lvl 15 volgens mij dus heb niet zo heel veel perks. Sneller herladen, tegenstander kunnen zien na 4 x doodgeschoten te zijn en beter aimen bij het lopen.

Meer oefenen begrijp ik al wel.

Die fragfx lijkt inderdaad wel makkelijk, maar ik PS3 vanaf mn bank. heb dus niets om hem op te zetten :-)
delaitinho schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:18:
Killaz: weet het niet vent, moet je me opnieuw toevoegen.. Heb laatst een hoop mensen verwijderd dus kan zijn dat ik je per ongeluk verwijderd heb;)

Jan: ja jongen jij hebt alle tijd van de wereld.. ik was gisteren blij dat ik ff paar potjes kon spelen maar heb laatste tijd niet echt zin meer om eerst een half uur te gaan wachten voordat jullie een keer klaar zijn met spelen ;) Daarnaast verwacht ik ook een invite als ik online kom;)
Njaah ik zag je niet on-line komen , zie ik wel vaker niet als mensen on-line komen...dan ben ik gewoon even teveel gefocused op het spel.
Kreeg toen een berichtje van jou ;) , En ik maak sowieso altijd het potje af waar ik in zit.

Maar komende dagen sowieso geen mw3 voor mij , eerst Batman uitspelen...en kijken of ik mw3 dan al mis.. zo niet Dan ligt Dirt3 klaar haha :P

Maar ik merk wel echt dat ik me bij elke volgende cod steeds meer ga ergeren.
Lijkt wel of er steeds meer mensen gaan campen , en dan campen met een Akimbo fmg in een hoekje :| ...
Elke nieuwe speler in COD gaat campen :(

Gisteren had ik sowieso een hele grote frustratie moment , ik had een juggernaut gehaald uit de assault streak(geen care package ;) ) ik lekker daarmee bossen en alles afknallen.
Stond op een gegeven moment 32-1 . niemand kon mij iets doen maar een Akimbo FMG midden in mijn smoel en ik was binnen 1 seconde dood :( ...

Ps4 account = JusttJD

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-08 21:57

Mavamaarten

Omdat het kan!

Carnagy schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:36:
[...]

Ik gok dat het ook ervaring is. Sensitivity is ingesteld op 5. Gun is voornamelijk UMP45. Ik ben pas lvl 15 volgens mij dus heb niet zo heel veel perks. Sneller herladen, tegenstander kunnen zien na 4 x doodgeschoten te zijn en beter aimen bij het lopen.

Die fragfx lijkt inderdaad wel makkelijk, maar ik PS3 vanaf mn bank. heb dus niets om hem op te zetten :-)
Gewoon oefenen. Ik heb zelf mega lang op PC gegamed, doe ik nog steeds trouwens, en kon totaal niks als ik een keer bij vrienden PS3 ging spelen. Nu heb ik zelf een xbox360 en na een paar weekjes oefenen maak ik ze allemaal in :+

Android developer & dürüm-liefhebber

[...]

Ik speel ook languit op de bank. Kussentje links, kussentje rechts, muismat erop, prima.

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-07 14:58
bram1984 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:55:
[...]

Ik speel ook languit op de bank. Kussentje links, kussentje rechts, muismat erop, prima.
Iedereen mag het zelf weten waar hij mee speelt, maar een muis op een console blijf ik vreemd vinden. Vind ik een soort van hardware-cheat. Gewoonlijk heb je dat alleen bij een pc, waar iedereen andere hardware heeft, bij de playstation dacht ik altijd dat iedereen met een controller speelde (tot ik op dit draadje er over las).

MW3: Aap_1

• ZeroNine
Moet eerlijk zeggen dat ik met de controller ongeveer gelijkwaardig scoorde als de FragFX, Eindigde uiteindelijk in BO met een KDratio van 2.63 en zit nu in MW3 op bijna 2.5. Was zelf een giga PC gamer in het verleden maar omdat uiteindelijk mijn hele crew over ging op consoles ging ik er maar in mee want met friends en bekenden gamen is gewoon leuker.

In het begin bakte ik er ook niks van. Kon weinig precies aimen en op de hogere sensitivity niveaus ging het helemaal slecht. Maar na verloop van tijd werd ik er gewoon goed in, het is ook een mindset die je moet hebben ervoor, beide control inputs hebben hun sterke en minder sterke punten. Je moet je tactiek erop aanpassen etc. Maar ik kreeg lichte RSI achtige verschijnselen van te lang gamen met een controller, toen raadde Bram1984 mij ook de FragFX aan. Het gevoel van de FragFX is nog wel net iets anders als dan een normale muis op de PC (ik speel ook nog PC games ernaast). Maar het speelt wel lekker weg zonder echt een oneerlijk voordeel tehebben. Je bent toch gelimiteerd aan de maximale snelheid van de PS3 games. Sensitivity 10 in MW3 op de PS3 is toch anders als all out op de PC waar je bij wijze van spreke met 1 veeg 3cm 3x draait ofzo. De acceleratie ligt gewoon anders. Maar het bied uitkomst voor mensen die maar niet kunnen wennen aan analoge sticks.

[...]

Sensitivity 5 is al vrij hoog. Ik gok dat het verlagen naar 2 je al zal helpen met beter mikken. Je voelt je slomer daardoor maar bent wel accurater. De UMP zou niet mijn gun van keuze zijn. Een AR schiet fijner op range. Groot verschil tussen 4 kogels on target moeten krijgen en 6. :) (De M4A1 is een prima gun. Ik gebruik hem deze prestige al vanaf level 4 tot nu (45 ofzo). Werkt goed op elke afstand en heeft nauwelijks recoil.)

Maar zoals anderen zeggen, het is vooral gewenning en ontdekken hoe je het beste speelt. Zo spelen sommigen graag met sens 10 terwijl anderen 2 zat vinden. Ook je type gun ligt aan je eigen stijl natuurlijk.

Anoniem: 430643

Anoniem: 337891 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:23:
[...]

Sensitivity 5 is al vrij hoog. Ik gok dat het verlagen naar 2 je al zal helpen met beter mikken. Je voelt je slomer daardoor maar bent wel accurater. De UMP zou niet mijn gun van keuze zijn. Een AR schiet fijner op range. Groot verschil tussen 4 kogels on target moeten krijgen en 6. :) (De M4A1 is een prima gun. Ik gebruik hem deze prestige al vanaf level 4 tot nu (45 ofzo). Werkt goed op elke afstand en heeft nauwelijks recoil.)
De M4A1 is voor ook zeker mijn favoriete wapen, gebruik hem al van lvl 1 tot lvl 40.
Weinig recoil, genoeg dmg op afstand of close-range en lekker fijn om te richten met red dot + ext magazine :).

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:12

Tijn96

In speed we trust

Anoniem: 430643 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:26:
[...]

De M4A1 is voor ook zeker mijn favoriete wapen, gebruik hem al van lvl 1 tot lvl 40.
Weinig recoil, genoeg dmg op afstand of close-range en lekker fijn om te richten met red dot + ext magazine :).
ik gebruik je m4a1 altijd tot level 42 want dan komt de g36c vrij en daarna gebruik ik acr. maar voor het begin is de m4a1 inderdaad een super ding :D

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Zlat schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:59:
[...]

Iedereen mag het zelf weten waar hij mee speelt, maar een muis op een console blijf ik vreemd vinden. Vind ik een soort van hardware-cheat. Gewoonlijk heb je dat alleen bij een pc, waar iedereen andere hardware heeft, bij de playstation dacht ik altijd dat iedereen met een controller speelde (tot ik op dit draadje er over las).
Wat Rin zegt.

Daarnaast zijn er op de console natuurlijk ook spelers met een 60 inch Full HD LED TV en 7.1 surround set. Denk je dat die geen voordeel hebben tegenover een speler die via composiet op een CRT scherm van 60 cm met alleen TV geluid speelt?

Ik heb er in ieder geval minder voordeel van dan je denkt. Ik speel de laatste tijd regelmatig met de Dutch Eagles, waarvan het leeuwendeel met de controller speelt, en ik eindig zelden bovenaan. :)

• j4y
  • Nu online
bram1984 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:52:
[...]
Wat Rin zegt.

Daarnaast zijn er op de console natuurlijk ook spelers met een 60 inch Full HD LED TV en 7.1 surround set. Denk je dat die geen voordeel hebben tegenover een speler die via composiet op een CRT scherm van 60 cm met alleen TV geluid speelt?
actually, denk dat als je een goede headphone aansluit op die tv van 60 cm dat je beter speelt dan op zo'n lomp 60 inch ding + een set van 8 boxjes. Over het algemeen: kleiner = beter, maar niet té klein :)
Dat ook. Daarom heb ik die 7.1 van Sony ook besteld. ;)

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

j4y schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:55:
[...]

actually, denk dat als je een goede headphone aansluit op die tv van 60 cm dat je beter speelt dan op zo'n lomp 60 inch ding + een set van 8 boxjes. Over het algemeen: kleiner = beter, maar niet té klein :)
Volgens mij spelen ook steeds meer console spelers gewoon achter een bureau op een kleine tv of pc monitor + headset.

• Zlat
Gundogan schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:05:
[...]

Volgens mij spelen ook steeds meer console spelers gewoon achter een bureau op een kleine tv of pc monitor + headset.
Dan haal je mijns inziens het idee achter een console een beetje onderuit.

Een goede tv lijkt me puur de basis. Goed geluid hebben is handig. Een muis vs een controller is redelijk voordeel pakken. Als je er medische redenen voor hebt kan ik het begrijpen, maar ik denk niet dat bram ook nog even goed speelt met een normale controller.
Nogmaals; het is niet verboden, dus ga je gang. Ik vind het alleen lullig voor de anderen.

LOL, zie je wel wat je zegt? Dus mensen die met een controller last van hun handen krijgen, hebben in jouw optiek een vrijbrief om wel een muis te gebruiken. Lekker consequent, zal ik maar zeggen. :+

Edit: en nee, ik speel inderdaad niet even goed met een controller. Sterker nog: ik kan er niet eens mee spelen. Ik heb er al vele uren in gestoken, maar het gaat 'm helaas niet worden bij mij. Ik zwaai nog altijd rond als een ongecontroleerde gek, kan geen bewegende targets tracken en zal in z'n algemeenheid niet meer dan 5 kills in een potje maken. Moet ik dan maar gewoon als slachtvee dienen? Ik denk van niet. Nu kan ik nog enigzins meekomen met een bescheiden algemene K/D van 1,65. Niet echt schokkend, denk ik zo. :)

[Voor 56% gewijzigd door bram1984 op 29-12-2011 19:36]

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-07 09:19

[video]
Die is wel nice ik had echt zo iets van SOW dat is snel

Iemand nog geintereseerd in een

[Voor 15% gewijzigd door chimera2 op 29-12-2011 21:10]

• j4y
  • Nu online
Bevalt hij niet chimera? Die van mij ligt nu bij het postkantoor. :+

• ZeroNine
Modbreak:Met discusseren is niks mis natuurlijk, maar probeer het vriendelijk te houden :)

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

ZO, net een wtf momentje: ik roep een stealth bommenwerper in en precies in de klik van de locatiebepaling word ik gekilled. Gebeurt de beste, niks mis mee maar nu komt die bommenwerper, is groen op onze radar maar hij is wel voor het enemy team en degene die mij gekilled heeft krijgt alle kills ??

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-08 13:20
Frentik schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 01:23:
ZO, net een wtf momentje: ik roep een stealth bommenwerper in en precies in de klik van de locatiebepaling word ik gekilled. Gebeurt de beste, niks mis mee maar nu komt die bommenwerper, is groen op onze radar maar hij is wel voor het enemy team en degene die mij gekilled heeft krijgt alle kills ??
DAT bedoelde ik dus :P Zie ik een stealth bomber op de radar (groen), en maakt hij alle teammates dood, daarom vroeg ik ook van watskeburt met die stealth?!!? :+

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-07 09:19
bram1984 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:04:
Bevalt hij niet chimera? Die van mij ligt nu bij het postkantoor. :+
Jawel maar heb een turtle beach besteld

• delaitinho
chimera2 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 08:31:
[...]

Welke en voor hoeveel?

Gisteren had ik ff niet de behoefte om te joinen jongens, was lekker met maatje (koen) noobs aan het afknallen en had niet veel zin in groundwar. Daarbij had ik maar uurtje om lekker te bossen en met party maken duurt weer zo lang...

Zijn er vanavond nog mensen online (ps3)?
Groundwar? Dat spelen we toch nooit meer.

Ik ben er vanavond wellicht bij.

Het waren wel twee kutpotten Domination gisteren, zeg. Ben blij dat die gasten op Hardhat uiteindelijk helemaal niks in te brengen hadden. Hebben jullie nog tegen ze doorgespeeld?

• Zlat
chimera2 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 08:31:
[...]

Wat is er beter aan een turtle beach dan?
bram1984 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:26:
LOL, zie je wel wat je zegt? Dus mensen die met een controller last van hun handen krijgen, hebben in jouw optiek een vrijbrief om wel een muis te gebruiken. Lekker consequent, zal ik maar zeggen. :+

Edit: en nee, ik speel inderdaad niet even goed met een controller. Sterker nog: ik kan er niet eens mee spelen. Ik heb er al vele uren in gestoken, maar het gaat 'm helaas niet worden bij mij. Ik zwaai nog altijd rond als een ongecontroleerde gek, kan geen bewegende targets tracken en zal in z'n algemeenheid niet meer dan 5 kills in een potje maken. Moet ik dan maar gewoon als slachtvee dienen? Ik denk van niet. Nu kan ik nog enigzins meekomen met een bescheiden algemene K/D van 1,65. Niet echt schokkend, denk ik zo. :)
Ja ik zie wat ik zeg (zelf geschreven tenslotte). Als jij pijn aan je benen krijgt wanneer je meer dan 100 meter moet lopen mag je van mij ook op de invalidenparkeerplaats gaan staan. Ben ik heel consequent in.

Ik scoor nu een K/D van 1.05. Met een muis maak ik dat waarschijnlijk hoger/beter. Ik denk dat de meesten het hoger kunnen maken met een muis (is gewoon sneller en preciezer). Ergo: ik vind het oneerlijk.

• delaitinho
bram1984 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:12:
Groundwar? Dat spelen we toch nooit meer.

Ik ben er vanavond wellicht bij.

Het waren wel twee kutpotten Domination gisteren, zeg. Ben blij dat die gasten op Hardhat uiteindelijk helemaal niks in te brengen hadden. Hebben jullie nog tegen ze doorgespeeld?
Ja jullie hadden volle party dus met mij erbij zou het groundwar worden..

• Silence

Silence

Godlike

inf3rno89 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 01:43:
[...]

DAT bedoelde ik dus :P Zie ik een stealth bomber op de radar (groen), en maakt hij alle teammates dood, daarom vroeg ik ook van watskeburt met die stealth?!!? :+
Niet toevallig colour blind aanstaan bij opties dan zie je namelijk ook de enemy bomber op de radar (die je normaal niet ziet)

Zlat schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:13:
[...]

Ja ik zie wat ik zeg (zelf geschreven tenslotte). Als jij pijn aan je benen krijgt wanneer je meer dan 100 meter moet lopen mag je van mij ook op de invalidenparkeerplaats gaan staan. Ben ik heel consequent in.
Haha, heel slecht voorbeeld, was ik al bang voor. We hebben het tenslotte over "lopen", en niet over waar je je auto neer moet zetten.

In jouw optiek mag iemand met een slechte conditie doping gebruiken, iemand die door een pijnlijke voet niet zo hard kan schieten mag een penalty nemen op een doel dat twee keer zo groot is, iemand die last van z'n knieën heeft mag een motortje op z'n wielrenfiets gebruiken etc. Daar tegenover mogen de mensen die geen last van bovenstaande hebben, maar er geen hout van bakken, (en dus in sommige gevallen nog slechter zijn als de personen die de sport beoefenen met kwaal en zonder hulpmiddelen) geen gebruik maken van deze middelen. Noem je dat consequent?

En voor de duidelijkheid: de FFX is niet zo'n groot voordeel als ik hierboven in de voorbeelden beschrijf. Het gaat even om het principe, en om het feit dat wat jij zegt, nergens op slaat.

[Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 30-12-2011 09:24]

Pagina: 1 2 3 ... 76 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee