Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:18:
Ik zit alleen nog even met een vraag. Welke knoppen moet ik nou configureren. Krijg (oa vanwege tijdgebrek) Hyperpin nog niet aan de praat dus moet even het even vanuit de theorie gaan benaderen.
Ik dacht aan:
- 2x flipperknop (l/r)
- Exit
- Start
- "How-to-play"
- Coin (?)
- ...
Kan ik met de flipperknoppen door de tafels heen bladeren? Anders moet ik daar ook nog knoppen voor hebben.
Ik wil bij groovygamegear.com dit bestellen:
- LED-Wiz+GP™ 16 Output + 16 Input, Output and Gaming Controller
- RGB-Drive™ Pushbutton Lighting module (voor alle knoppen en extra voor 5x voor RGB verlichting op de kast)
- Electric ICE 2™ Lightable Horizontal Pushbutton (icm RGB-drive dus)
Dus samengevat. Een LedWiz voor verlichte knoppen en extra verlichting op de kast. Daarbij bijbehorende knoppen. En de RGB-drives om daadwerkelijk verlichting te krijgen.
Red ik het met deze config? Die LED-wiz, gaat em dat worden? Zie er nm nog één met meer i/o's maar daar kan je weer geen controlls op aansluiten. Dus dan zou ik daar nog iets voor moeten hebben. (lijkt mij niet noodzakelijk....)
Alle advies is welkom!!

1. Je kan inderdaad met je flipper buttons scrollen door de tafels
2. ik heb 1x start 1x coin 1x exit 1x launch ball en dan 2x flipper knoppen en 1x een knop die me mobo een power up geeft
Je kan evt altijd een tweede wiz gebruiken maar ik denk niet je dat nodig hebt
Ik heb het volgende:
5 x rgb leds op de boven kant van me kop kast
2 x flipper rgb leds
1 x Knocker
1 x Stroboscoop
Dit past makkelijk op 1 ledwiz maar ik heb wel de 32 poort versie zonder GP
Ik gebruik hiervoor een IPAC2
Nogmaals waarschuwing:
Je zal met de RGB Leds bij lange na niet bij de lichtshow komen die cree leds geven !!!
Je ziet het prima bij mij vooral omdat ik een kleine kast heb !
Die GGG leds zijn eigenlijk bedoeld voor knoppen maar als je zie in een clear flasher dome stopt dan zie je het best goed maar het is niet zo dat me hele kamer verlicht wordt
Tevens voor de knocker zul je een finder relay moeten gebruiken deze trekt teveel Ampere voor de ledwiz
Je bent welkom om bij mij eens te kijken en je kan dan gelijk een kopie meenemen van me config