Stel dat je een illegaal chello modem hebt die niet bekend is bij chello maar ze gebruiken wel dat type zal dat dan gaan werken op het netwerk van chello ??
Groetjes Baazz
Groetjes Baazz
Verwijderd
Dat kunnen ze wel, maar of ze het controleren?????Op donderdag 22 maart 2001 16:09 schreef voxell het volgende:
neuh, ze kunnen mac addres van modem zien
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Omdat ze daar hiero wat probs mee hebben gehad... Dus hier hebben er flink wat mensen van geprofiteerd... Maar da's binnenkort helaas afgelopen, of je moet 'm modem op de kop kunnen tikken wat in de database staat (Eigenlijk onmogelijk dus), of je moet vriendjes bij UPC hebben werken...Op vrijdag 23 maart 2001 17:59 schreef Baazz het volgende:
Maar is dat zeker dan dat ze dat binnen twee maanden gaan doen ?? Lijkt me sterk toch ?? Waarom niet eerder dan??
:{ ²
Ligt Dordt in Brabant?Op vrijdag 23 maart 2001 18:25 schreef BansheeBoy Se het volgende:
Maar als het kan zou dat kunnen betekenen dat ik met een kabelmodem van Sonera ook kan internetten bij Chello (hier in Dordt heb je 3 providers) als ik de instllingen maar verander. Maar dat lijkt me sterk.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq