Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Twitter-account ipv ICQ-nummer in gallery

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:23
Beste devver(s),

In de gallery wordt nog steeds 'ICQ-nummer' weergegeven, maar ik denk dat er nog maar bijzonder weinig mensen zijn die ICQ gebruiken vandaag de dag. Is het geen beter idee om ICQ-nummer te vervangen door bijvoorbeeld Twitter-account? :)

En andere zaken zoals Skype en Facebook zijn misschien ook wel interessant. Alhoewel Facebook niet zozeer direct bedoeld is om te communiceren, Twitter en Skype wel.

The devil is in the details.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Hahn
Tja, dat topic is al 2 jaar oud! :P En ik denk dat ICQ nog minder is gebruikt in de tussentijd en Twitter nog meer. ICQ is iig écht niet meer van deze tijd, dus als tussenoplossing zou ik zelfs zeggen, haal dat weg :Y)

Was eigenlijk vergeten te zoeken naar of iemand me voor was met dit idee :+

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vooral niks weghalen, gewoon dynamische profielvelden toevoegen zodat je eenvoudig bij een nieuw social medium een nieuw veld kan weergeven. En dat gebruikers dan zelf aan kunnen geven welke icons ze bij een post willen zien ofzo. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Hahn
Ja die icoontjes op GoT boeien me niet zo, die heb ik sowieso uitstaan. Maar ik bedoelde de gallery-pagina van de frontpage. Dat moet er toch soort van uitzien als een professioneel profiel/portfolio (of in ieder geval, zo zie ik 'm :P) en dan vind ik het een beetje knullig dat daar zoiets als ICQ tussen staat wat niemand meer heeft gebruikt in de afgelopen 5 jaar.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zolang ICQ maar niet weggaat vind ik het wel een goed idee. ICQ gebruik ik nog steeds, dus dat nummer laat ik er ook lekker staan.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ik ben helemaal voor :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:20

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Pagina: 1