Wederom plaats ik een topic, hopende dat het niet weer verwijdert wordt (zonder dat ik daar op kon reageren, beetje vreemde gang van zaken). Ik heb namelijk vooronderzoek gedaan, ben niet nieuw, alleen een nieuwe account. Er zijn gewoon antwoorden op vragen die ik niet 1.2.3. gevonden krijg.
Ik wil dus graag een mediaplayer of HTPC zodat ik centraal mijn films en audio kan opslaan en afspelen. Een aantal punten die ik graag zou willen, niet noodzakelijk maar wel gewenst, als het maar fijn werkt in totaal.
Ik heb zelf een samsung le40c630 (met DLNA maar dat werkt traag dus ik zoek iets anders) en dus een SGalaxy S 2 een reciever die ik het liefst met audio optische verbinding aanstuur.
Ik wil dus graag een mediaplayer of HTPC zodat ik centraal mijn films en audio kan opslaan en afspelen. Een aantal punten die ik graag zou willen, niet noodzakelijk maar wel gewenst, als het maar fijn werkt in totaal.
- Aansturing en evt. streaming met android op S. Galaxy S2 (voor alleen audio dan hoeft mijn tv niet meer aan toch?)
- Met wifi aansluiten op netwerk, en eventueel andere tv's met DLNA kunnen streamen hiervan af?
- .Intern geheugen niet noodzakelijk, heb 2 flinke externe schijven liggen.
- Standby mogelijk? Zodat men niet naar mijn kamer hoeft om eerst dat ding aan te zetten?
Ik heb zelf een samsung le40c630 (met DLNA maar dat werkt traag dus ik zoek iets anders) en dus een SGalaxy S 2 een reciever die ik het liefst met audio optische verbinding aanstuur.
All-electric | LWWP Panasonic Mono 7 kW J-serie | WPB LG WH20S 200L | Zon PV 3,24 kW + 2,4kW Postcoderoos | LLWP MHI 6,4kW | Tado AC+WP