• Norwayr
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-01-2024
Wederom plaats ik een topic, hopende dat het niet weer verwijdert wordt (zonder dat ik daar op kon reageren, beetje vreemde gang van zaken). Ik heb namelijk vooronderzoek gedaan, ben niet nieuw, alleen een nieuwe account. Er zijn gewoon antwoorden op vragen die ik niet 1.2.3. gevonden krijg.

Ik wil dus graag een mediaplayer of HTPC zodat ik centraal mijn films en audio kan opslaan en afspelen. Een aantal punten die ik graag zou willen, niet noodzakelijk maar wel gewenst, als het maar fijn werkt in totaal.
  • Aansturing en evt. streaming met android op S. Galaxy S2 (voor alleen audio dan hoeft mijn tv niet meer aan toch?)
  • Met wifi aansluiten op netwerk, en eventueel andere tv's met DLNA kunnen streamen hiervan af?
  • .Intern geheugen niet noodzakelijk, heb 2 flinke externe schijven liggen.
  • Standby mogelijk? Zodat men niet naar mijn kamer hoeft om eerst dat ding aan te zetten?
Ik had zelf de Logitech Squeezebox op het oog, maar die is alleen voor audio. Alleen een video functie erbij en het zou ideaal zijn. Verder had ik de Boxee op het oog met XBMC software wat handig is voor de android functionaliteit. Verder las ik dat android/google met een apparaat kwam, zou ik misschien daarop moeten wachten?

Ik heb zelf een samsung le40c630 (met DLNA maar dat werkt traag dus ik zoek iets anders) en dus een SGalaxy S 2 een reciever die ik het liefst met audio optische verbinding aanstuur.

All-electric | LWWP Panasonic Mono 7 kW J-serie | WPB LG WH20S 200L | Zon PV 3,24 kW + 2,4kW Postcoderoos | LLWP MHI 6,4kW | Tado AC+WP

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:23
Welke toestellen heb je al bekeken, waarom de een wel en waarom de ander niet?

Op dit moment is er geen advies aan je vraag te binden. Je eerste vraag beantwoord je zelf al met de boxee box, Wifi aansluiting is natuurlijk ook te regelen bij elk apparaat en intern geheugen: tsja, ook dat kun je zo uitzoeken via bijv. de pricewatch. Standby mogelijkheden moet je gewoon even per apparaat uitzoeken wat daarin wel en niet mgoelijk is.

Zelf ben ik me net een tweetal dagen aan het oriënteren en jouw antwoorden zijn makkelijk zelf te vinden door even topics door te lezen, reviews na te gaan, etc. Tip: XBMC icm een HTPC (zelfgebouwd of bijv. een Boxee) zou voor jou inderdaad een optie kunnen zijn...

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je vorige topic is weer open gegaan: [mediaplayer] Advies gevraagd. Sowieso is het niet de bedoeling om dan maar opnieuw een topic te openen. Als je het ergens niet mee eens bent kun je contact opnemen met de moderator in kwestie. In ieder geval dus verder in eerdergenoemde topic.

Dit topic is gesloten.