Steam Winter Sale & Treasure Hunt

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Gratis F1 2011 gekregen in ruil voor 7 Coal, ik heb eens een keertje geluk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 167% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:25
Eindelijk het ruilen gelukt. Heb nu flight control hd gekregen van steam... -_- Niet mijn ding denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Footstepz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-01-2023
Bv202 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 21:15:
Hmmm, ik twijfel of ik Mass Effect 1+2 zal kopen of niet... :p
Doen!
Arunia schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 23:14:
Eindelijk het ruilen gelukt. Heb nu flight control hd gekregen van steam... -_- Niet mijn ding denk ik zo.
www.steamgifts.com :) stuur maar een PM als je een invite wilt.

[ Voor 44% gewijzigd door Footstepz op 23-12-2011 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Ik heb veel geluk vandaag :D.
Vanochtend won ik L4D2, en nu heb ik Killing Floor gewonnen, maar die had ik vorige week al gekocht :P.
Dus als iemand interesse heeft in Killing Floor, laat het maar weten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Heb ik met de 3 achievements van vandaag 2 coal en 1 Game (Sonic Generations) gekregen. En dan met de TF2 Raffle, Half-Life 2 Episode 1 gewonnen....

Zie ik dat ik 7 coal heb. Ik de gok gewaagd....
50% korting op een oddworld titel.. :|

Is het makkelijker om 7 coal weg te traden voor een steam gift, of hopen dat je een kans hebt op een leuk spel?

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Descriptor schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 23:17:
Heb ik met de 3 achievements van vandaag 2 coal en 1 Game (Sonic Generations) gekregen. En dan met de TF2 Raffle, Half-Life 2 Episode 1 gewonnen....

Zie ik dat ik 7 coal heb. Ik de gok gewaagd....
50% korting op een oddworld titel.. :|

Is het makkelijker om 7 coal weg te traden voor een steam gift, of hopen dat je een kans hebt op een leuk spel?
Ik wil je 7 coal wel kopen voor Killing Floor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
Timons106 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 23:22:
[...]

Ik wil je 7 coal wel kopen voor Killing Floor :).
Zoals je ziet heb ik de coal al gecraft tot een coupon. De vraag is dus juist of je beter 7 coal kunt weg traden op SPUF of in TF2 servers of fora dan dat je zelf de gok gaat nemen dat je een coupon krijgt.

En ik heb Killing Floor al :) , toch bedankt voor het aanbod.

[ Voor 7% gewijzigd door Descriptor op 23-12-2011 23:26 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik word gek van de coals en coupons...

Heb na 16 achievements nog geen game gezien.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 21:17
Voor de mensen die interesse hebben in Saints Row: The Third, deze kun je ook hier kopen, in de officiële THQ store. Het grote verschil is dat ie hier een stuk goedkoper is en er tevens wat DLC bij zit.

Veel mensen zeggen dat het is gelukt om het daar te kopen, maar zelf loop ik nog tegen het probleem aan dat ik te horen krijg dat m'n basket leeg is tijdens het uitchecken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 21:38
Ik heb 1 coal en 33% Valve coupon ik zoek AudioSurf ervoor of andere leuke game.

DM me!

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Guillermow93 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 01:21:
Ik heb 1 coal en 33% Valve coupon ik zoek AudioSurf ervoor of andere leuke game.

DM me!
Steam Trading Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Dan krijg je eindelijk een game en dan is het : Vegas: Make It Big™ -_-... Achja heb hem nog niet dus who cares :P. Ik ga hem wel ruilen voor iets anders...

Net gecraft en drumrol : 50% OFF BIT.TRIP.BEAT it can be worse...

[ Voor 31% gewijzigd door TheAnthonyNL op 24-12-2011 08:04 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
R420R schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 23:42:
Ik word gek van de coals en coupons...

Heb na 16 achievements nog geen game gezien.
Had jij al die games al dan? Ik heb nog maar twee Achievements kunnen halen, rest van de games heb ik niet...

Nu bezig met die Fate of the World achievo, maar die is toch wel erg lastig!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 08:32:
[...]

Had jij al die games al dan? Ik heb nog maar twee Achievements kunnen halen, rest van de games heb ik niet...

Ik zit nu op 10 achievements. Een aantal games had ik al en een paar leuke heb ik erbij gekocht. Net ook Fate of the World gekocht. Ik zag hem een tijdje terug staat bij een indie pack, maar was te laat :( nu toch maar gekocht, want het lijkt mij een leuke game :)

Heb ook al een paar achievements gehaald die nog moeten komen, zoals counter strike, flight control. Ga vandaag de achievements halen die wat langer duren en wat moeilijker zijn.. hoop dat ik ze haal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hmm, gisteren de DEFCON achievment gehaald zie ik dat hij vandaag weer locked is. Kan ik het overnieuw gaan doen :(

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Peter_Aragorn schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 08:32:
[...]

Een paar games gekocht en een paar free achievements op de account van mijn zus gedaan.

Gokje weer gewaagd, 7 coal gecraft: 50% OFF Recettear: An Item Shop's Tale (Voor de fkn 2e keer! |:( )

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 15:33
HAHA Skydrift gewonnen :-) leuk leuk leuk maakt de berg aan coupons voor zinloze zaken weer helemaal goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Heeft iemand al wat leuke aanbiedingen gevonden onder de niet daily deals? Ik ben aan het treasure hunten maar kom nog niet zo heel veel tegen wat leuk is en wat ik nog niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zo, ik ga weer eens proberen te traden, kijken of het nu wel werkt, nu de Amerikanen nog op één oor liggen :P

Edit: En toen kreeg ik coal, en 7 coal gecraft voor... Eufloria :/
Waarom doe ik dat toch, hè? Al 14 coal down the drain :P
Bor de Wollef schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 10:34:
Heeft iemand al wat leuke aanbiedingen gevonden onder de niet daily deals? Ik ben aan het treasure hunten maar kom nog niet zo heel veel tegen wat leuk is en wat ik nog niet heb.
Misschien heb je hier iets aan?
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2303822

[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 24-12-2011 10:45 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Wil iemand me even frienden om wat onzin te traden? Wil de achievement halen, maar zoveel actieve friends heb ik niet op steam (heb ze wel, maar die zijn al 100 dagen niet online geweest :P)

-edit-
voltooid! :)

coal ;(

[ Voor 10% gewijzigd door FunFair op 24-12-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08 10:45
Wil iemand nog coal tegen coal traden met mij.
Mijn nick is trash_lord.

Done :)

[ Voor 7% gewijzigd door TRASH_LORD op 24-12-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tweede keer dat ik 7 coal heb. Craften: 33% OFF Football Manager 2012. Een game die ik nota bene al zelf heb. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:01
Whoops wrong topic...

[ Voor 92% gewijzigd door snakeye op 24-12-2011 11:52 ]

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Iemand toevallig een coal over en die wil ruilen tegen 25% Valve? Dan heb ik er zeven namelijk :) HamlapNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Gasten, ga es naar 't tradetopic ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Mr. Black schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 11:19:
Tweede keer dat ik 7 coal heb. Craften: 33% OFF Football Manager 2012. Een game die ik nota bene al zelf heb. :')
Idd frustrerend.. ik heb 3 accounts met games. 1 groot account, 2 kleintjes.
Met dat grote account waar ik de meeste achievements mee kan halen heb ik alleen nog maar coal en kortingsbonnen mee gepakt. Die andere 2 accounts coal, portal2, altitude, episode1,flatout..
En net ook voor het eerst 7 coal gecraft voor een kortingsbon, geen goed gevoel:P.

Kan iemand een schatting maken voor welke prijs de left4dead bundle komt, als die komt?

[ Voor 7% gewijzigd door yorkick op 24-12-2011 13:32 ]

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 17:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

yorkick schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 13:31:
[...]
Mag ik vragen waarom je drie accounts heb? :?
Je kan er toch maar op een tegelijk spelen, of mis ik iets? En kan je het spul dat je gewonnen hebt op die kleintjes niet traden naar je grote account?
(hmmm, heb ik nou net m'n eigen vraag beantwoord?)

Anyway ik begrijp je frustratie wel een beetje, ik lees ook al die mooie berichten van mensen die spel na spel winnen (gefeliciteerd allemaal :+ ) maar ik krijg alleen maar coupons van nutteloze spellen en genoeg coal om een straks een centrale mee te beginnen.

Maar goed toch wel een leuk event, ik heb toch wat functies ontdekt van steam die ik niet kende.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
[...]

Met dat grote account waar ik de meeste achievements mee kan halen heb ik alleen nog maar coal en kortingsbonnen mee gepakt. Die andere 2 accounts coal, portal2, altitude, episode1,flatout..
En net ook voor het eerst 7 coal gecraft voor een kortingsbon, geen goed gevoel:P.

Kan iemand een schatting maken voor welke prijs de left4dead bundle komt, als die komt?
in de autumn sale

Left 4 Dead Bundle 14,99 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
rockhopper schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 13:39:
[...]

Mag ik vragen waarom je drie accounts heb? :?
Je kan er toch maar op een tegelijk spelen, of mis ik iets? En kan je het spul dat je gewonnen hebt op die kleintjes niet traden naar je grote account?
(hmmm, heb ik nou net m'n eigen vraag beantwoord?)

Anyway ik begrijp je frustratie wel een beetje, ik lees ook al die mooie berichten van mensen die spel na spel winnen (gefeliciteerd allemaal :+ ) maar ik krijg alleen maar coupons van nutteloze spellen en genoeg coal om een straks een centrale mee te beginnen.

Maar goed toch wel een leuk event, ik heb toch wat functies ontdekt van steam die ik niet kende.
Tja, één oude waar ik heel vroeger counterstrike etc. mee speelde.
Mijn grote account is waar ik bijna alles op heb, en heb 1 account waar ik russische keys (cod enzo) op heb. Wou het risico niet lopen dat ik mijn grote account geband werd.
Gelukkig kan ik alles naar mijzelf traden idd. Maar als ik die kleine accounts niet had was ik zuur geweest. Jammer dat ze die coals ook in coupons craften, verder idd topactie!

Zou mooi zijn als L4D nog iets goedkoper voorbij komt straks!

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

yorkick schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:06:
[...]
Tja, één oude waar ik heel vroeger counterstrike etc. mee speelde.
Mijn grote account is waar ik bijna alles op heb, en heb 1 account waar ik russische keys (cod enzo) op heb. Wou het risico niet lopen dat ik mijn grote account geband werd.

Zou mooi zijn als L4D nog iets goedkoper voorbij komt straks!
Mja ik denk dat als ie voorbij komt hij misschien tot 10€ zakt, maar ik denk dat je voor de veiligheid maar van 14,99 moet uitgaan. Ah Russische keys klinkt al redelijk obscuur. Bant steam gebruikers voor het invoeren van "grijze producten"?
Ik snap wel dat je het risico niet wilt nemen, maar zomaar een vraag die bij me opkomt. Ik ben zo'n sukkel die alles (niet zo heel veel) op een account speelt. En m'n vrouw heeft dan een klein account voor de enkele keer dat we eens iets co-op doen (ze is een lief mens, maar helaas geen gamer)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:21
rockhopper schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:13:
[...]
Bant steam gebruikers voor het invoeren van "grijze producten"?
Ik gebruik al 3 jaar "grijze keys" en heb nog nergens last van gehad. Mochten ze mij bannen dan kan het me echt geen fluit schelen. Heb inmiddels al een paar honderd euro bespaard en de spellen toch al uitgespeeld. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Ruben0s op 24-12-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:27

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
€ 7,49 voor beide games, € 4,99 per stuk. Als in, dat is het de afgelopen 10x in een sale geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:13
Ik wil vanavond als ik uit mn werk kom nog ff Greed Corp, Frozen Synapse (2x) en E.Y.E. kopen, maar als er interesse is kan ik eventueel ook wel een 4-pack voor die games doen. Laat maar ff weten als je mee wilt doen. Wil ook best traden voor andere achievement games die ik nog niet heb.

Check anders mn profile maar:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197963680514

moet nu snel weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
rockhopper schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:13:
[...]. Ah Russische keys klinkt al redelijk obscuur. Bant steam gebruikers voor het invoeren van "grijze producten"? [...]
Grijze import waarschijnlijk niet, maar voor het kopen via vpn wel (als ze er achter komen). Daarnaast weet je niet precies waar de keys vandaan komen. Worden deze gekocht via minder legale manieren wordt je account wel geband ja.
Overigens wordt je account ook geband als je een gift hebt ontvangen van iemand en deze hebt aangenomen en achteraf blijkt dat het gekocht is met bijv. een gestolen creditcard.
Bovenstaande is overiegns ook allemaal na te lezen op de support site van Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
net train simulator 2012 gekocht voor 3 euro, lol

maar het downloaden gaat tergend traag vanaf de nederlandse servers (gemiddeld zo'n 300kb/s)
weet iemand of er betere mirrors zijn? bijvoorbeeld dld -dusseldorf etc

edit: op dusseldorf gezet, gaat nu 3mb/s gemiddeld... nog steeds langzaam maar het is te doen

[ Voor 18% gewijzigd door TI_Observer op 24-12-2011 14:54 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Caelorum schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:48:
[...]

Grijze import waarschijnlijk niet, maar voor het kopen via vpn wel (als ze er achter komen). Daarnaast weet je niet precies waar de keys vandaan komen. Worden deze gekocht via minder legale manieren wordt je account wel geband ja.
Overigens wordt je account ook geband als je een gift hebt ontvangen van iemand en deze hebt aangenomen en achteraf blijkt dat het gekocht is met bijv. een gestolen creditcard.
Bovenstaande is overiegns ook allemaal na te lezen op de support site van Steam.
vpn? Hmm da's op zich wel raar, hoe kan jij nou weten of een gift die je krijgt gekocht is met een gestolen cc? Dat kan je in het echte leven toch ook niet? En in het echte leven is dan toch ook alleen de koper strafbaar, en niet degene die het geschenk ontvangt.
Bedankt voor de headsup in ieder geval. Ik gebruik steam toch min of meer voor de aanbiedingen en het gemak om m'n spellen op iedere pc te kunnen installeren zonder teveel geneuzel. En random geschenken krijg ik toch niet lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
rockhopper schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 15:03:
[...]vpn? Hmm da's op zich wel raar, hoe kan jij nou weten of een gift die je krijgt gekocht is met een gestolen cc? Dat kan je in het echte leven toch ook niet? En in het echte leven is dan toch ook alleen de koper strafbaar, en niet degene die het geschenk ontvangt.[...]
Mja ze zeggen dan ook: "accepteer alleen geschenken van mensen die je kent en vertrouwt". Met wat moeite zal je em vast kunnen laten unbannen, maar daar kan echt wel weken overheen gaan. Koop bijv. maar eens een spel op steam met paypal, waardoor je op paypal een negatief krediet krijgt. Paypal trekt de betaling terug. Steam blokkeert je account en weken later deblokkeren ze de boel en locken ze het spel zonder mogelijkeid deze alsnog te betalen ;)
Maar we gaan offtopic hier..

Hoop dat ze vanavond wel wat leuke aanbiedingen hebben. Afegzien van Tropico 4 niets voor mij in de afgelopen dagen. Allemaal aanbiedingen voor spellen die ik toch al heb of gewoon niet boeiend zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 24-12-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Verhoeven
  • Laatst online: 02-09 13:36
Iemand die samen de Sword and Soldiers achievement wil behalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 20:52:
ik had iets van 30 crowns van het tutorial level
maar ik vond het spel echt ruk spelen...
tis wss idd zo gedaan, maar ik heb het op 't moment druk met LoL en m'n kamer, dus dan heb ik geen zin om een (voor mij) iritant spelletje te gaan spelen voor wat wss weer een waardeloze coupon is (srsly valve, what were you thinking?!)
Mag ik de 30 crowns van spiral night hebben/ ruilen tegen coupon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 15:31:
[...]

Mag ik de 30 crowns van spiral night hebben/ ruilen tegen coupon ?
maar wat kan je met die crowns doen trouwens ?

en iemand die weet hoe je die sneeuwbal mission moet halen

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Verhoeven
Je moet op die gekruiste zwaarden klikken als je 200 crowns hebt. Hopen op het sneeuwlevel, en dan sneeuwballen gooien op de vijand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
T_Verhoeven schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 15:47:
Je moet op die gekruiste zwaarden klikken als je 200 crowns hebt. Hopen op het sneeuwlevel, en dan sneeuwballen gooien op de vijand. :)
maak het nog uit welke

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Verhoeven
Welke wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
laat maat weet het al het moet in lockdown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hmm, er is een aardige aanbieding voor Dragon Age Origins op dit moment maar ik vraag mij af of die nog naar beneden zal gaan. Heeft iemand die wel eens in eerdere aanbiedingen gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Laatst online: 12-09 09:53
Bor de Wollef schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 15:57:
Hmm, er is een aardige aanbieding voor Dragon Age Origins op dit moment maar ik vraag mij af of die nog naar beneden zal gaan. Heeft iemand die wel eens in eerdere aanbiedingen gezien?
Je kunt sowieso gewoon het beste wachten tot de laatste dag met non-daily deals tenzij het een pack van een uitgever is of als het al iets van 1 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
aachh weer een Coal :(
alleen maar bonnen en coaltjes ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steam is niet echt bepaald slim, heb je 175 crowns , krijg je nog 25 crows.
en dan laat steam het als twee aparte dingen in je achievements staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Bor de Wollef schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 15:57:
Gezien de banden met de makers van Dragon Age inmiddels ijzig zijn geworden (Dragon Age II is uit de shop gehaald) verwacht ik het niet. Maar dat is speculatie van mij en verder nergens op gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 14:27
T_Verhoeven schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 15:47:
Volgens mij zijn die 200 crowns niet nodig in Spiral Knights. Speel de tutorial door zodat je in Haven bent. Loop hier naar de Arcade en zoek de kerstman op. Spreek hem aan en je komt in een lockdown sneeuwlevel. Zo heb ik het net gedaan. De Arcade vind je in noordelijke richting.

[ Voor 6% gewijzigd door GodDamage op 24-12-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04 16:39

bogy

Show me what u got!

ik ben helemaal niet opgezet met deze actie van valve ...

de summergames waren véél vééééééél beter ..

nu moet je maar domweg geluk hebben om iets te krijgen...
ik heb al keihard liggen gamen (en games bijkopen) om extra coal te kunnen verdienen en ik krijg maar niets dan coupons... ook craften heeft nog niets dan coupons opgeleverd...
ik wordt er gewoon gek van...

en het ergste is dan nog; A) het zijn coupons voor games die ik al heb, B) het zijn coupons voor games die me totaal niet interesseren....

ik zou dan ook veel liever gewoon een game krijgen of wat dlc kunnen krijgen voor een game dat ik al heb ...

of beter nog; ik zou liever gewoon iets kunnen kiezen; zoals afgelopen zomer..

Jah; ik ben echt niet opgezet met deze actie...

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Laatst online: 14-11-2021
Bij de Summer Sales kon je alleen wat waardeloze DLC winnen. Nu zijn het deftige prijzen.

Ik heb toch al The Witcher 1 gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Als ie nog niet gepost was:

http://www.steamcheeves.com/

Via hier kan je voor sommige games ook saves downen (yes Fate Of The World, I'm looking at you...) en tutorials bekijken voor de achievements...

Enjoy!

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Jesh schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 17:18:
(yes Fate Of The World, I'm looking at you...) en tutorials bekijken voor de achievements...
Wat een wazig spel is dat zeg. Ik had hem al (gok uit een Indie Bundle van het een of ander) maar weinig aan. Idd een game waarvoor ik een save gebruikt heb ;)

Rise of Immortals is ook al zo'n lekker heldere game....

[ Voor 7% gewijzigd door IceStorm op 24-12-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

bogy schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 16:58:
ik ben helemaal niet opgezet met deze actie van valve ...

de summergames waren véél vééééééél beter ..

nu moet je maar domweg geluk hebben om iets te krijgen...
ik heb al keihard liggen gamen (en games bijkopen) om extra coal te kunnen verdienen en ik krijg maar niets dan coupons... ook craften heeft nog niets dan coupons opgeleverd...
ik wordt er gewoon gek van...

en het ergste is dan nog; A) het zijn coupons voor games die ik al heb, B) het zijn coupons voor games die me totaal niet interesseren....

ik zou dan ook veel liever gewoon een game krijgen of wat dlc kunnen krijgen voor een game dat ik al heb ...

of beter nog; ik zou liever gewoon iets kunnen kiezen; zoals afgelopen zomer..

Jah; ik ben echt niet opgezet met deze actie...
Dat is natuurlijk sowieso niet heel slim om te doen, mits je de game heel interessant vindt uiteraard. Verder is dit echt veel beter, hiermee kan je tenminste games winnen. Ik heb zelf al twee games gewonnen en ik ben er blij mee :) Ik ben het er wel mee eens dat de coupons een grote teleurstelling zijn. Ik heb veel coupons van games die ik al heb en de houdbaarheid is veel te kort en niet bruikbaar op games uitgebracht na 2 januari.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bv202 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 17:11:
Bij de Summer Sales kon je alleen wat waardeloze DLC winnen. Nu zijn het deftige prijzen.
Wat je deftig noemt :P Ik heb liever DLC dan die suffe coupons :)
Als je kijkt naar de TS, dan zie je daar ook een linkje staan.
Is een linkje naar Wikia, maar daar heeft Steamcheeves het vandaan, of vice versa :)

Nog anderhalf uur en dan tijd voor nieuwe achievements.
Meanwhile ben ik alvast bezig met Crimecraft (komt waarschijnlijk vanavond langS). Wat een rukspel :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
IceStorm schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 17:21:
[...]

Wat een wazig spel is dat zeg. Ik had hem al (gok uit een Indie Bundle van het een of ander) maar weinig aan. Idd een game waarvoor ik een save gebruikt heb ;)
Ja, ik had hem verder nog niet gespeeld en met die eerste Afrika missie kan je die achievement volgens mij niet eens halen... dus ik ben eens gaan zoeken en gelukkig vond ik ook een save via die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Iemand toevallig al sims 3 aanbiedingen voorbij zien komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time Bandit
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-03-2024
he he, eindelijk dat Rise of immortals gehaald...
had geluk en kwam bij ene gozer genaamd zack507, hij is een best goede speler en dus liet hem al die tegenstanders afmaken.
Binnen 25 minuten van het potje heb ik de achiev gehaald, heb het spel in totaal 4 uur gespeeld

Dat spel ga ik verwijderen om nooit meer te spelen :P
en wat krijg ik als reward? coal... nou ja, beter dan niets (of waardeloze bon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Time Bandit schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 17:43:
he he, eindelijk dat Rise of immortals gehaald...
had geluk en kwam bij ene gozer genaamd zack507, hij is een best goede speler en dus liet hem al die tegenstanders afmaken.
Binnen 25 minuten van het potje heb ik de achiev gehaald, heb het spel in totaal 4 uur gespeeld

Dat spel ga ik verwijderen om nooit meer te spelen :P
en wat krijg ik als reward? coal... nou ja, beter dan niets (of waardeloze bon)
Had de mijne binnen 50min, zorg er gewoon voor dat je een tegenstander hit en dan weg rent en hem door een teammate laat afmaken.
En ik kreeg ook dus coal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:40
iemand nog 1 coal voor 1 coal ruilen? geloof dat traden ook een achievement is.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haarbal schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 17:54:
iemand nog 1 coal voor 1 coal ruilen? geloof dat traden ook een achievement is.
je zal maar net het winnende kooltje traden lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 22:23

Vidra

Vragen?

xeple schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 17:40:
Iemand toevallig al sims 3 aanbiedingen voorbij zien komen ?
Even naar publisher deals -> EA -> aanbieding Sims 3

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Volgens de ubisoft mail was het vandaag (dus over een half uurtje) de 'grote' ubisoft sale, dus ik ben benieuwd of het allemaal veel geschreeuw om weinig wol was, of dat er inderdaad grote ubi klappers bij zitten.

Sims3 is nog geen dagaanbieding geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Vandaag bezig geweest met de achievement van Trine, heb me kostelijk vermaakt en die ga ik de komende week wel even uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Zijn er nog 3 mensen die Renegade Ops willen hebben? Ik heb een 4-pack.
Als je 'm wilt hebben moet je me DM'en, of me toevoegen op Steam (timons106) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 17:57:
[...]

je zal maar net het winnende kooltje traden lol
De winnaar wordt getrokken uit een DB en hoevaak je erin staat hangt af van hoeveel coal je hebt. Je kunt die niet echt een winnende coal aanwijzen.

Wat zijn die van vandaag trouwens? Heb ze namelijk nog niet voorbij zien komen, maar het is al wel 7 uur geweest? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Verhoeven
Iemand interesse in Borderlands GOTY 4 pack? (€5,63 per stuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/clusters/sale_holiday2011_daily/cba7e65f/frontpage_english.jpg?t=1324614568

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 achievements = 3 coal. Great.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Zo even wings of prey gekocht :D
Straks maar even kijken voor die opdracht :) en joystick weer aansluiten

[ Voor 53% gewijzigd door ravw op 24-12-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hmm, ik heb jamestown en een missie voltooid met het rode schip, maar geen achievement. Ik zie zelfs niet eens de achievement staan bij mijn niet behaalde achievements...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
9 achievements = 9 coal. Get on my level :+

Topicstart weer geupdate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 19:34
Orian schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:19:
Hmm, ik heb jamestown en een missie voltooid met het rode schip, maar geen achievement. Ik zie zelfs niet eens de achievement staan bij mijn niet behaalde achievements...
Ik zat ook even te lezen hier http://forums.steamgames....showthread.php?p=27336430 en schijnt een ander schip te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
dglavimans schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:20:
[...]

Ik zat ook even te lezen hier http://forums.steamgames....showthread.php?p=27336430 en schijnt een ander schip te zijn..
Je moet level 2 halen en dat schip kopen voor 8000 credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preau schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:20:
[...]

9 achievements = 9 coal. Get on my level :+

Topicstart weer geupdate :)
Had 22 coal, 3x gecraft.
1x Portal 2 & 2 coupons. Get on MY level :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
dglavimans schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:20:
[...]

Ahh, bedankt :). Al verklaart dat nog niet dat er geen achievement te bekennen is in de 'niet gehaalde achievements' lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 19:34
Preau schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:21:
[...]

Je moet level 2 halen en dat schip kopen voor 8000 credits.
Ow oke bedankt :) Even die halen en dan schip maar kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Blood Bowl gekocht daarnet. Spel had al een hele tijd mijn aandacht, maar ik vond het nog te duur. Maar 8 euro is wel nice.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Skyrim had ik nog niet verwacht eigenlijk. Nu maar eens zien af die aanbieding een beetje interessant is :)

Ook Renegade Ops ga ik denk ik meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Wow, dat jamestown is veel leuker dan ik verwachtte. Maar ook moeilijker, ik ga elke keer dood bij de eindbaas van het 2e level :(. Nog maar even proberen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Hmm, achievement voor And Yet It Moves gehaald (staat ook ingame in het menu) maar helaas niet in Steam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat je vrijwel alleen coupons/gifts krijgt van games die je al in je bezit hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik krijg coupons voor games die daily zijn geweest, of welke je ook makkelijk kan halen door een beetje op te letten/andere coupon gebruiken (-50% L4D2 en -50% E.Y.E)

En als je dan een game krijgt, is het Fish Fillets 2 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
[b][message=37384832,noline]

En als je dan een game krijgt, is het Fish Fillets 2 :')
Alleen die naam al zeg :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Haha inderdaad, je kent het spel niet en weet al bijna zeker dat het slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011

guReMcO

Praat mar frysk

Hmmm niet echt veel interessants voor mij vandaag. Zit nog te denken aan Hard Reset. Had de demo gespeeld en dat beviel me wel.

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik zit er ook gewoon over te denken om het te openen om vervolgens een video er van te maken om het ding gewoon te bashen van hier tot tokyo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
T_Verhoeven schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:13:
Iemand interesse in Borderlands GOTY 4 pack? (€5,63 per stuk)
Ik heb wel interesse in 1tje. Voeg me maar toe.
Mag dat via hier eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Gropah schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 20:49:
Ik zit er ook gewoon over te denken om het te openen om vervolgens een video er van te maken om het ding gewoon te bashen van hier tot tokyo :P
Die spelletjes kunnen nog plezant zijn hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn Jamestown achievement Amnesia gewonnen... Die had ik nog niet, alleen gespeeld. Beviel redelijk, teveel gepuzzel for my liking.

Voor mijn And Yet It Moves ( wat een saaie kut game overigens ) achievement weer een heerlijke bagger coupon.

Overigens heb ik nog steeds de Valve Complete Pack die ik graag wil traden met iemand, dus mocht er iemand er een leuke game voor in de ruil weten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Preau schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 20:46:
[...]

Haha inderdaad, je kent het spel niet en weet al bijna zeker dat het slecht is.
ik heb beide spellen gespeeld het zijn lastige games :)
soms te lastig maar wel een uitdaging het lijkt kinderachtig maar wel heel pittig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Droplitz gekregen voor de achievement van Jamestown. Benieuwd of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:11:
Met mijn Jamestown achievement Amnesia gewonnen... Die had ik nog niet, alleen gespeeld. Beviel redelijk, teveel gepuzzel for my liking.
Do het eens snachts spelen met een koptelefoon op :) kijken of je dan nog zo praat :)
Ik heb aardig wat schrik momenten mee gemaakt hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Zo ik heb maarliefst een -10% off any Valve game coupon gewonnen :D:D:D.
Ben héél blij nu :D.

Oh en heeft iemand nog interesse in Killing Floor?

[ Voor 22% gewijzigd door Timons106 op 24-12-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:23

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hmmm... 2x -50% en 4 coal... gaat lekker

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Ik heb 3 nieuwe copies van Renegade Ops (met DLCs), iemand interesse? €2,50 per stuk en liefst betalen via PayPal :).
DM me maar of voeg me toe op Steam (timons106).

[ Voor 3% gewijzigd door Timons106 op 24-12-2011 22:54 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Let op:
Als steam errors geeft of offline is etc. ga dit niet allemaal vertellen in dit topic. Dat 1 of 2 mensen dit zeggen kan nog maar tig reacties is niet bepaald gewenst.

Tevens is het misschien wel handig om een beschrijving te geven als je een link naar de store post.

Voor trading hebben we het Steam Trading Topic.