2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
YouTube: Orcs Must Die! - Trap Spotlight - Wall Blades
heb ook al 's zon trap gebruikt om orcs te laten lanceren in een pit des doods
spel is echt lachen

ben benieuwd wat de volgende deals worden
Ik zie alleen TF2 maar ik heb dat spel niet. Ik begrijp de bedoeling van die inventaris lijst eigenlijk helemaal niet. Ik dacht aanvankelijk dat ik dus een spel gewonnen had, maar nee dus. Kan iemand hier wat duidelijkheid over geven? (die inventaris van spellen die je niet hebt dus)F.West98 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:12:
mmm
Ik heb geen tabje steam gifts. Had ik gisteren wel, maar toen kon ik niets zien. En nu heb ik niets meer (enkel tabjes portal 2 en TF2, maar beide 0)
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
2.Koop een 60 cent spel.
3.Kijk welke gift je hebt.
3.????
3.Profit!
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
^Cornelisjuh schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:18:
1.Maak een alt account.
2.Koop een 60 cent spel.
3.????
3.Profit!
mooi 3 stappen plan ^^
Welke noemenswaardige gifts zijn er tot nu toe gesignaleerd?
portal 1.. verder?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik zou maar niet gaan gift farmen anders heb je nog kans dat al je accounts suspended worden oid.Cornelisjuh schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:18:
1.Maak een alt account.
2.Koop een 60 cent spel.
3.????
3.Profit!
Kan me niet voorstellen dat steam die er toch echt 60 cent per transactie aan verdient er heel erg boos om zal worden.GAMEKINGZ schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:29:
[...]
Ik zou maar niet gaan gift farmen anders heb je nog kans dat al je accounts suspended worden oid.
Maar vooruit helemaal pluis zal het wel niet zijn
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
[ Voor 31% gewijzigd door Pheace op 20-12-2011 17:48 ]

[ Voor 69% gewijzigd door godofal op 20-12-2011 17:48 ]
Dat is normaal. Je krijgt een achievement als je de Steam Gift pile pagina opent. En om de achievement te halen open je dan de inventory en krijg je nog iets (geloof altijd coal).Mr. Black schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:45:
Apart. M'n broertje kon tot vanmiddag niet zien wat hij nu gekregen had voor de 'check your inventory'. Nu blijkt ineens dat hij zowel een 33% korting op Valvegames als coal heeft gekregen. Terwijl hij echt maar één achievement heeft.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Zou dat een bugje zijn? Of wat is hier aan de hand? Ik heb dus mijn "kale" gift, zoals ik had, niet meer, en alleen deze bundel
Check "Steam inventory items not appearing" hier maarMr. Black schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:52:
In dat geval is het weer vaag dat ik alleen een 50% korting coupon heb..
Ik had er ook last van in het begin
[ Voor 23% gewijzigd door Caelorum op 20-12-2011 17:59 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Is al eerder aangegeven, je hebt tot 2 januari.Touchdomex schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:59:
Iemand trouwens of je die achievements echt binnen de 24 uur moet halen of dat je ook vrolijk later het alsnog kan doen?
Hopelijk dat er vanavond weer wat leuke titels tussen de aanbiedingen zitten, vind ik belangrijker dan het wel of niet hebben van een Coal
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Die workaround werkt niet meer;Caelorum schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:58:
[...]
Check "Steam inventory items not appearing" hier maar
Ik had er ook last van in het begin
http://forums.steampowere...ead.php?t=2305280&page=15
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Je mag rustig een miljoen accounts aanmaken hoorGAMEKINGZ schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:29:
[...]
Ik zou maar niet gaan gift farmen anders heb je nog kans dat al je accounts suspended worden oid.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Werkte bij mij rond 4 uur nog wel. (dus na die berichten). Wat ik wel deed wat die mensen in dat topic niet deden is dat ik niet alleen de inventory in Portal 2 heb geopend maar ook de items heb geequiped en unequiped en de store heb geopend. Vooral dat equipen unequipen is denk ik cruciaal.Bor de Wollef schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:15:
[...]Die workaround werkt niet meer;
http://forums.steampowere...ead.php?t=2305280&page=15
Ik heb het zelfde gedaan, maar dan met TF2. Daarna kreeg ik een coal te zien in mijn inventory die ik eerst niet had/zag. Werkte direct!Caelorum schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:30:
[...]
Werkte bij mij rond 4 uur nog wel. (dus na die berichten). Wat ik wel deed wat die mensen in dat topic niet deden is dat ik niet alleen de inventory in Portal 2 heb geopend maar ook de items heb geequiped en unequiped en de store heb geopend. Vooral dat equipen unequipen is denk ik cruciaal.
met als voetnote:
let op ons 24, 28 en 31 december. Dus dat zijn de Ubisoft dagen voor steamspellen.
Ik heb dus echt helemaal niets gekregen maar wel 1 ding unlocked. Ik heb niet eens een steam inventaris. Enkel TF2 en Portal 2. En daar 0 dingen. Ook traden werkt niet. (en TF2 downloaden, nee geen zin in)
Dan wacht je toch gewoon? Het is een weergave fout, niet dat je het niet hebt.F.West98 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:41:
GVD!
Ik heb dus echt helemaal niets gekregen maar wel 1 ding unlocked. Ik heb niet eens een steam inventaris. Enkel TF2 en Portal 2. En daar 0 dingen. Ook traden werkt niet. (en TF2 downloaden, nee geen zin in)
Helaas dat lost het hier ook niet op.Caelorum schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:30:
[...]
Werkte bij mij rond 4 uur nog wel. (dus na die berichten). Wat ik wel deed wat die mensen in dat topic niet deden is dat ik niet alleen de inventory in Portal 2 heb geopend maar ook de items heb geequiped en unequiped en de store heb geopend. Vooral dat equipen unequipen is denk ik cruciaal.
Stomme vraag misschien maar is je steam client up-to-date?F.West98 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:41:
GVD!
XBO: Michaël#3318

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Nu maar eens even de achievement halen in orcs must die en kijken wat er in het volgende pakje zit!
@yorin: die link werkt bij mij niet.
<weg. verkeerde taal>
[ Voor 69% gewijzigd door Ketho op 20-12-2011 19:16 ]
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.
Ik zit nog te twijfelen of ik portal 2 moet kopen.
nog 3 uurProsac2010 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:05:
Portal 2 kan al niet meer.
Duke Forever voor 5 euro is wel leuk maarja ach, das zo'n spel wat je 1x start en nadat je het afsluit ook niet meer speelt denk ik.
En nu nog MW2 in de aanbieding gooien gaat ook wel errug ver..
Achja morgen beter, ik vermaak me nog wel een dag met Orcs Must Die
Bij mij staat dat de deal pas over 4 uur is afgelopen.Prosac2010 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:05:
Portal 2 kan al niet meer.
Buy Portal 2
DAILY DEAL! Offer ends in 03:54:42
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.
Error 503 Service Unavailable
XID: 388569537
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Laatste dag van een sale komen alle toppers nog 1x voorbij, waaronder altijd Postal2, The Witcher en nog een paar van die titels.rockhopper schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:07:
Wat is een recap?
[ Voor 35% gewijzigd door Demoterror op 20-12-2011 19:08 ]

Deze is lekker niet Asiatisch
[ Voor 18% gewijzigd door Cornelisjuh op 20-12-2011 19:10 ]
idd. ik was vergeten de taal te switchen dus heb ik die van mij maar weggehaald want niemand kan dat toch lezenCornelisjuh schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:10:
Also, de deals tm morgen :
[afbeelding]
Deze is lekker niet Asiatisch
[ Voor 5% gewijzigd door Ketho op 20-12-2011 19:16 ]
nee je zal de game moeten aanschaffen om de achievements te halen, wat natuurlijk ook het hele idee is achter the great gift pile: het verkopen van zoveel mogelijk gamesBor de Wollef schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:04:
Kun je de Orcs must die achievement niet doen met de demo? Ik heb de arrow wall en gebruik die alleen met de standaard kruisboog toch unlocked de achievement niet.

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Verwijderd
wel ruk dat de site aangepast is, ik kan nu de aanbiedingen niet meer in tabs openen en ook niet gelijk in mijn winkelmand gooien. gadver
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 19:19 ]
Lucky youRuben0s schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:19:
ahaha. Ik hoef portal 2 niet eens meer te kopen. ik heb hem zojuist gratis gekregen
Anyway ik zit te denken om psychonauts en costume quest te kopen
Thanks, ik had eens eerder achievements gehaald met demo's en dacht dat dat nu ook weer kon. Dan sla ik deze maar over. Niet echt mijn type spel.Bad_Boy schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:16:
[...]
nee je zal de game moeten aanschaffen om de achievements te halen, wat natuurlijk ook het hele idee is achter the great gift pile: het verkopen van zoveel mogelijk gamesstaat trouwens ook duidelijk aangegeven
[afbeelding]
Verwijderd

Ik snap niet waarom die internetpagina zo slecht is, ik kan nooit zien bij het kopen of ik het al heb, pas als het in mijn winkelmand zit gaat hij zeuren dat ik hem al heb...
Edit: spel 3 dat ik wil kopen en al heb? Ik snap er niks van, ik moet eens een lijst maken van wat ik heb en het eens gaan spele

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 19:24 ]
Voor mensen waar mijn link niet werkt: http://store.steampowered.com/app/99900/rockhopper schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:56:
Lekker big4smk. Ik heb alleen nog maar coupons en een coal. Misschien zo meer geluk
@yorin: die link werkt bij mij niet.
Er is ook een achievement en coal mee te behalen vanaf vandaag.
Dit forum kan niet overweg met steamlinks en verandert ze automatischrockhopper schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:56:
[...]@yorin: die link werkt bij mij niet.
http://steam/install/99900 had steam://install/99900 moeten zijn. Plak die laatste maar eens in je url bar
De achievements blijven tot 2 jan gewoon geldig. Je kan hem dan ook nog gewoon behalen en er een gift/coal etc voor krijgen.Big4SMK schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:24:
Zucht, heb ik weer. Ga ik die "Deck the Halls" achievement doen, ben ik te laat omdat er inmiddels andere achievements gehaald moeten worden voor de gifts
Achievements kan je doen tot 2 januari, dus je bent nergens te laat voor.Big4SMK schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:24:
Zucht, heb ik weer. Ga ik die "Deck the Halls" achievement doen, ben ik te laat omdat er inmiddels andere achievements gehaald moeten worden voor de gifts
Je kan zo nog steeds halen hoorBig4SMK schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:24:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Iemand anders hier beweerde net dat het niet het geval is.Big4SMK schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:24:
nee ik beweerde dat je het spel daadwerkelijk aangeschaft moest hebben om uberhaupt de achievement te kunnen halen. De achievements kun je gewoon tot 2 januari halenTouchdomex schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:25:
[...]
Iemand anders hier beweerde net dat het niet het geval is.
Staat vermeldt bij de achievements van gisteren.It's not too late!
You can still complete these objectives and win items!
dat is niet misschien, als het net zo gaat als gister zal dat de hele avond nog wel blijven. :Big4SMK schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:27:
Hmm, misschien is steam dan gewoon traag, ik krijg mn HL2 gift ook niet unpacked.

maar ik heb geduld!
[ Voor 17% gewijzigd door Big4SMK op 20-12-2011 19:28 ]
Kun je trouwens die 'achievements' van gisteren nog doen?
steampowered.com is down nu trouwens
[ Voor 9% gewijzigd door Compizfox op 20-12-2011 19:29 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
En het leuke is, de games van gisteren zijn nog 4 uur in de aanbieding.Compizfox schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:29:
WTF gaat dit topic hard! Anyways, dit gaat me weer veel te veel geld kosten. Gelukkig nog wel snel voor 19:00 vandaag Amnesia meegepikt.
Kun je trouwens die 'achievements' van gisteren nog doen?
steampowered.com is down nu trouwens
schade so far
- Orcs must die
- Duke Nukem Forever
hier voor kan ik hem niet laten liggen voor die 5 eurie's
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ontdanks wat op veel review sites geroepen wordt valt dit spel best mee. Heb me er prima mee vermaakt. Oke full price was hij idd niet waar maar voor 5 euro kan je geen miskoop doen als shooters je ding zijn!ravw schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:30:
Zo nu toch maar the Duke aangeschaft
hier voor kan ik hem niet laten liggen voor die 5 eurie's
Weet ik , heb hem al uitgespeeldBad_Boy schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:32:
[...]
Ontdanks wat op veel review sites geroepen wordt valt dit spel best mee. Heb me er prima mee vermaakt. Oke full price was hij idd niet waar maar voor 5 euro kan je geen miskoop doen als shooters je ding zijn!
Maar nu toch er netjes voor betaald want er zit genoeg fun in
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Wel raar dat er wat images blijken te missen aan de rechterkant

Verwijderd
die staat niet in mijn steam te koop lijst? Heel vaag.
edit: ik begrijp al waarom, dat spel had ik ook al

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 19:46 ]
Fijn heVerwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:45:
edit: ik begrijp al waarom, dat spel had ik ook al![]()
En wanneer doen ze MW2 gewoon eens een keer FATSOENLIJK in de aanbieding. Die 50% heb ik nou wel gezien, ik wil hem voor minder dan een 10'tje (en dat vind ik nog ruim genoeg).
In het Engels, maar makkelijk te begrijpen:/TheDuke\ schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:51:
Iemand idee hoe je die snowbal achivement haalt?
You have to enter the Lockdown game mode (the crossed swords in the upper right corner of the screen). The Lockdown maps get rotated randomly. You can only get the achievement on the snowy map so if you don't see snow everywhere after the load screen finishes, you may as well try again.
Ik heb zojuist die van Dungeons of Dredmor gehaald en die komt ook niet op mijn lijst. Steam zal het wel weer zwaar hebben.Mr. Black schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:53:
Countdown mode bij Spiral Knights. Daar zie je sneeuwballen liggen, met rechtermuisknop oppakken en als je een tegenstander ziet weer op rechtermuisknop drukken om te gooien. Overigens is de achievement wel bugged, ik heb hem gehaald maar hij staat niet bij the great pile of gifts.
Verwijderd
Half-Life 2: Episode One
Half-Life 2: Episode Two
Costume Quest
Duke Nukem Forever
Sacred Gold
Sacred 2 EU
Voor 22 euro wel een heel toffe opbrengst, ik vind het een mooie dag. Maar ik moet straks maar een paar dagen niet kijken, als ik elke dag tussen de 20 (dag 2) en 50 euro (dag 1) kwijt ben

Amnesia
Duke nukem forever (voor 5 euro kon ik 'm echt niet laten liggen
Dungeons of dredmor
Orcs must die!
Portal 2
Voor 15 euro totaal geen slechte deal
Ingame heb ik hem al wel maar op steam nog niet , maarja komt 100% doordat community steeds down is.Cornelisjuh schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:08:
Heb wel 3 keer sneeuwballen geworpen maar geen achievement
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
hij is vandaag on sale voor €15,30Caelorum schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:09:
Morgen Tropico 4 halenvoor 15E best wel te doen en gaat me ongetwijfeld weer uren vermaak bieden. Zowiezo goedkoper dan de bioscoop ^^
d:)b
oke ik snap hem niet,ik heb 320kronen, klik op de gekruisde zwaarden en dan klik ik op join (de eerste).Mr. Black schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:53:
Countdown mode bij Spiral Knights. Daar zie je sneeuwballen liggen, met rechtermuisknop oppakken en als je een tegenstander ziet weer op rechtermuisknop drukken om te gooien. Overigens is de achievement wel bugged, ik heb hem gehaald maar hij staat niet bij the great pile of gifts.
moet ik daar nu zovaak proberen tot ik in een sneeuw level kom?
Ik vrees van wel. Ik had het geluk dat ik gelijk in een sneeuwlevel terecht kwam. Overigens telt hij de achievement ondertussen, m'n tweede coal is binnen.ozziestroker1 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:38:
[...]
oke ik snap hem niet,ik heb 320kronen, klik op de gekruisde zwaarden en dan klik ik op join (de eerste).
moet ik daar nu zovaak proberen tot ik in een sneeuw level kom?
Als steam errors geeft of offline is etc. ga dit niet allemaal vertellen in dit topic. Dat 1 of 2 mensen dit zeggen kan nog maar tig reacties is niet bepaald gewenst.
Tevens is het misschien wel handig om een beschrijving te geven als je een link naar de store post.
Voor trading hebben we het Steam Trading Topic.