Eerder aangekaart in: \[V&A] Advertenties spontaan op preview modus? toen gesloten met de melding dat het in V&A 3 niet meer voor zou moeten komen, maar niets is minder waar helaas.
Ik wilde net even kijken hoe een veiling verliep van een van m'n ads en zag toen dat al mijn ads spontaan weer in previewmodus stonden.
V&A aangeboden: Eminent EM4070 LAN networking HDDcase
V&A aangeboden: MSI Twin Frozr II heatpipe koeler
V&A aangeboden: Asus A6R - Celeron Mobile 1.6, 512MB, 60GB, 15.4"*
V&A gevraagd: USBstick met Ralink 3570 of Ralink 3572 (evt broadcom BCM4329) chip
V&A aangeboden: AMD Sempron 3000+
V&A aangeboden: HP DC7100 slimline - P4 3,00GHz, 512MB, 40GB, DVD *
* deze heb ik weer normaal gezet, de rest heb ik even niet aangepast zodat jullie er naar kunnen kijken
Op een of andere manier is de bug dus nog niet opgelost. Ik heb er ook maanden geen last van gehad, tot vandaag. Verder niets vreemds gedaan met m'n profiel of wat dan ook.
Ik wilde net even kijken hoe een veiling verliep van een van m'n ads en zag toen dat al mijn ads spontaan weer in previewmodus stonden.
V&A aangeboden: Eminent EM4070 LAN networking HDDcase
V&A aangeboden: MSI Twin Frozr II heatpipe koeler
V&A aangeboden: Asus A6R - Celeron Mobile 1.6, 512MB, 60GB, 15.4"*
V&A gevraagd: USBstick met Ralink 3570 of Ralink 3572 (evt broadcom BCM4329) chip
V&A aangeboden: AMD Sempron 3000+
V&A aangeboden: HP DC7100 slimline - P4 3,00GHz, 512MB, 40GB, DVD *
* deze heb ik weer normaal gezet, de rest heb ik even niet aangepast zodat jullie er naar kunnen kijken
Op een of andere manier is de bug dus nog niet opgelost. Ik heb er ook maanden geen last van gehad, tot vandaag. Verder niets vreemds gedaan met m'n profiel of wat dan ook.