Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[V&A] Advertenties spontaan op preview modus?

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Het is laat, en ik zie vast iets heel doms over het hoofd of ben spontaan dement, maar 3 van mijn tot voorkort actieve advertenties staan ineens op preview modus. En ik zou zweren dat ik dit niet heb gedaan. Is er iets van bekend?

Het gaat om het kingston geheugen, de dvd-speler en de stereo.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dus ik ben niet de enige.
Dit heb ik ook al 2 keer gehad, dat ik 10 ads actief had en ineens stonden ze allemaal op previewmodus. Ik heb het alleen nog niet kunnen reproduceren, dus had er nog geen topic over gemaakt, maar je bent dus niet de enige waarbij het gebeurd.

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Phew... Dan kan ik in elk geval met een gerust hart gaan slapen... ik ben (nog) niet gek geworden.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:29

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Aangezien ik me niet voor kan stellen dat een van de Pricewatch of Frontpage admins die advertenties op preview modus heeft gezet, lijkt me dit een bug, waar onze collega's in Lieve Devvers meer over kunnen zeggen :)

Kortom: PW -> LD

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

V&A gevraagd: µATX kast / mobotray
Deze is dus van mij WEER spontaan naar de previewmodus gesprongen. Dat is dus al de derde keer.

Ik zal voor nu even een nieuwe maken en deze zo laten staan (zodat jullie misschien kunnen zien waarom dat ding op previewmodus staat).

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:05

rob_erwt

What does this button do?

Al tijden niets meer van gehoord, plus dat we ondertussen al lang V&A 3 hebben, dus deze kan wel eens dicht :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.