Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benedykt
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 21:28
Als ik een MMS link aan klik op mijn WP7.5 toestel krijg ik ook keurig een stream te zien (uiteraard via WiFi). Verder gaf mijn broertje aan dat het op zijn Sensation XE (2.3.5) niet werkt, maar misschien dat hij nog een andere player moet installeren dan..

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Werkt hier ook prima op de Intertoys Qware 90 Euro tablet, i.c.m. VPlayer. Zonder die app werd alleen de playlist opgeslagen en gebeurde er verder niets.

Beeld loopt inderdaad wel nogal achter op de live (HD) tv beelden maar daar is uiteraard weinig aan te doen. Wilde het gebruiken om bijv. in de keuken te zien wanneer de reclame afgelopen zou zijn maar dan loop je dus iets achter als je weer in de huiskamer bent ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-08 16:14
Benedykt schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:32:
Als ik een MMS link aan klik op mijn WP7.5 toestel krijg ik ook keurig een stream te zien (uiteraard via WiFi). Verder gaf mijn broertje aan dat het op zijn Sensation XE (2.3.5) niet werkt, maar misschien dat hij nog een andere player moet installeren dan..
Kan ik er vanuit gaan dat de mms protocols op alle windows phone devices werkt? Want dan zal ik voor de windows phone een gelijke mobiele site aanmaken maar dan met de mss links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSimons
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-08-2022
HTC Desire HD stock, android 2.3.5 hier, werkt perfect i.c.m. VPlayer, alleen veronica stuurt me terug naar de homepage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Laatst online: 07-08 15:13
Op mn LG Optimus 2X (GB 2.3.4) werkt de stream alleen met Dice player.
Goed initiatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
KevinSimons schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:38:
HTC Desire HD stock, android 2.3.5 hier, werkt perfect i.c.m. VPlayer, alleen veronica stuurt me terug naar de homepage.
Met de link van Veronica is niets mis. Probeer de website te refreshen of je cache leeg te maken. Een paar uur geleden werkte deze link namelijk nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:40

WhySoSerious

Be the change.

sacinici schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:29:
Werkt ook vloeiend op mijn Samsung Galaxy S2 (Android 2.3.6 <- officieel) met de eigen Video Player.
Confirmed!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benedykt
  • Laatst online: 11-09 21:28
Wezelkrozum schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:36:
[...]

Kan ik er vanuit gaan dat de mms protocols op alle windows phone devices werkt? Want dan zal ik voor de windows phone een gelijke mobiele site aanmaken maar dan met de mss links.
Jups, daar lijkt het wel op. Klikken op een MMS link opent de Zune-player fullscreen, maar alle links die ik tot nu toe aangeklikt heb doen het keurig.

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSimons
  • Laatst online: 21-08-2022
Wezelkrozum schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:40:
[...]

Met de link van Veronica is niets mis. Probeer de website te refreshen of je cache leeg te maken. Een paar uur geleden werkte deze link namelijk nog niet.
Iets te voorbarige conclusie inderdaad, werkt perfect nu.
Mijn dank is groot! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
KevinSimons schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:44:
[...]

Iets te voorbarige conclusie inderdaad, werkt perfect nu.
Mijn dank is groot! _O_
Graag gedaan. Geniet ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-03 19:59
Deze plugin icm de desktopversie werkt bij mij wel op S2 en Samsung P1000 http://tinyurl.com/83zhg46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netraam
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 16:23
Is dit niet iets om in een app te verwerken?
http://vov.io/vitamio/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:53
Bolukan schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:27:
Wie kan mij uitleggen hoe ie RTL4 werkend op zijn PC heeft gekregen?
Op mijn mac (OSX heb ik het werkend), Voor de pc kan ik geen goede software vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Nu online
Op mijn mac (OSX heb ik het werkend), Voor de pc kan ik geen goede software vinden.
Ik krijg het niet werkend op Lion, hoe heb jij het gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 18:50
Waarschijnlijk snap ik er geen drol van, maar als ik via de console op me telefoon een m3u8 uitlees zie ik

#EXTM3U
#EXT-X-STREAM-INF:PROGRAM-ID=1,BANDWIDTH=884342
RTL5_S1/mnf.m3u8?live
#EXT-X-STREAM-INF:PROGRAM-ID=1,BANDWIDTH=1129939
RTL5_S2/mnf.m3u8?live
#EXT-X-STREAM-INF:PROGRAM-ID=1,BANDWIDTH=1331919
RTL5_S3/mnf.m3u8?live

Dit is toch een relatief pad, dat kan toch niet zomaar werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
Scale schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:55:
Waarschijnlijk snap ik er geen drol van, maar als ik via de console op me telefoon een m3u8 uitlees zie ik

#EXTM3U
#EXT-X-STREAM-INF:PROGRAM-ID=1,BANDWIDTH=884342
RTL5_S1/mnf.m3u8?live
#EXT-X-STREAM-INF:PROGRAM-ID=1,BANDWIDTH=1129939
RTL5_S2/mnf.m3u8?live
#EXT-X-STREAM-INF:PROGRAM-ID=1,BANDWIDTH=1331919
RTL5_S3/mnf.m3u8?live

Dit is toch een relatief pad, dat kan toch niet zomaar werken?
Dit zijn niet de volledige paden. Er wordt gewerkt met sessies die ook in de url zijn verworven. Ik heb geen idee hoe het precies werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 20:41
Kascend Video Player is gratis en ondersteund ook m3u8

of het werkt ga ik nu ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 18:50
Ik kreeg em werkend nadat ik de standaard browser van cyanogenmod op default browser had gezet.

HTC Desire Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 08:25
Je bent niet de eerste die met een mobiele website hiervoor komt (mij is onder andere http://basvanderploeg.nl/itv/ bekend, en een beetje Googlen toon er nog meer), alleen ik snap niet helemaal waarom er voor m3u8-playlists is gekozen in jouw opzet.

Wat was er mis met linken naar de mms:// streams? Die werken ook prima.

Specificaties | AndriesLouw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:28

TFHfony

Professional Weirdo

AndriesLouw schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:34:
Je bent niet de eerste die met een mobiele website hiervoor komt (mij is onder andere http://basvanderploeg.nl/itv/ bekend, en een beetje Googlen toon er nog meer), alleen ik snap niet helemaal waarom er voor m3u8-playlists is gekozen in jouw opzet.

Wat was er mis met linken naar de mms:// streams? Die werken ook prima.
Mindere kwaliteit van de streams en een gebrek van de RTL zenders.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:20

Umbrah

The Incredible MapMan

Het werkt perfect op m'n Acer Iconia Tab A500, alle zenders met de native player, en de beeld kwaliteit is om je vingers bij af te likken! Op de HTC Desire is het wel te doen maar uiteraard een stuk minder mooi. Op m'n twee Windows Phone 7.5 toestellen werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
TFHfony schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:36:
[...]

Mindere kwaliteit van de streams en een gebrek van de RTL zenders.
En toch mis ik nog een hoop interessante zenders zoals Discovery e.d. in de m3u8 opzet van wezelkrozum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Wezelkrozum schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:15:
[...]

Mooi om te horen. Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
Enkel door het installeren van vPlayer 0.9.9. Ik heb deze wel elders vandaan moeten halen want de I.T.Works 701 heeft origineel geen toegang tot Android Market.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AndriesLouw schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:42:
[...]

En toch mis ik nog een hoop interessante zenders zoals Discovery e.d. in de m3u8 opzet van wezelkrozum.
Je ziet volgens mij de essentie van de website over het hoofd en waarom de streams die jij wilt hebben niet beschikbaar zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 16-12-2011 21:47 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
hardware-lover schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:45:
[...]

Je ziet volgens mij de essentie van de website over het hoofd en waarom de streams die jij wilt hebben niet beschikbaar zijn?
Ik reageer alleen vanuit het feit dat de website niet nieuw is, enkel een nieuwe aanpak heeft. Waarop een ander stelt dat in de bestaande aanpak een aantal RTL-zenders missen, waarop ik stel dat in de nieuwe aanpak ook een aantal zenders missen. Die streams zijn prima beschikbaar in de reeds bestaande aanpak, ook op Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:07

Pizzalucht

Snotneus.

@Wezelkrozum ik wil wel een Android app maken met ingebakken m3u8 player ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan dit soort loze meldingen hebben we niets.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 16-12-2011 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BSplayer lite werkt prima op mijn HD2 Nand Android ROM.

En bedankt voor je inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochananas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-10-2024
Werkt ook hier prima :) Helemaal top dit.
Toestel: Samsung Galaxy Nexus
Player: standaard player van Android

Enige is dat paar zenders andere afmetingen hebben (4:3) Verder werken ook alle zenders _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Jochananas op 16-12-2011 23:04 . Reden: player ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• griphus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-07 16:17
Wezelkrozum schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 02:55:
Niet werkend op:
HTC desire (Android 2.3.7)
Ik weet niet of het al eerder genoemd is, maar bij mij werkt hij op mijn HTC Desire, itt wat TS zegt.

Ik draai CM 7.1.0, dus Android 2.3.7 en heb voor de gelegenheid de Dice Player Trial geïnstalleerd. Als browser heb ik Dolphin HD, na klikken op Ned1 heb ik na 5 seconden vloeiend beeld gedurende een seconde of 20 tot 30 en dan begint het te stotteren.

Weet niet of dit te wijten is aan een gebrek aan processorkracht of wifibereik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Nomad
  • Laatst online: 18-01 23:22
Na installatie van BsPlayer Lite (met ARMv7 support) werkt deze perfect op een Galaxy Tab 10.1 met Android 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
griphus schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 23:37:
[...]

Ik weet niet of het al eerder genoemd is, maar bij mij werkt hij op mijn HTC Desire, itt wat TS zegt.

Ik draai CM 7.1.0, dus Android 2.3.7 en heb voor de gelegenheid de Dice Player Trial geïnstalleerd. Als browser heb ik Dolphin HD, na klikken op Ned1 heb ik na 5 seconden vloeiend beeld gedurende een seconde of 20 tot 30 en dan begint het te stotteren.

Weet niet of dit te wijten is aan een gebrek aan processorkracht of wifibereik..
Ik kan helaas het eerste bericht van dit topic niet meer wijzigen. Ik wacht op een antwoord van een moderator zodat ik jouw toestel uit de lijst kan halen.

Dat het beeld stottert komt waarschijnlijk door het wifi bereik. Hier heb ik ook wel eens last van. Het beste kun je dit nagaan door naast de router te gaan staan en te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GebakkePizza
  • Niet online
Getest op mijn LG Optimus 2x (P990) met Android 2.3.7 (CM7).. Ik krijg met VPlayer een paar seconden beeld en dan loopt hij opeens vast. BSPlayer geeft initialization error en DicePlayer blijft oneindig laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wezelkrozum schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 23:58:
[...]

Ik kan helaas het eerste bericht van dit topic niet meer wijzigen. Ik wacht op een antwoord van een moderator zodat ik jouw toestel uit de lijst kan halen.
*Knip*
De topicstart stond per ongeluk nog gelocked maar je kunt er nu weer bij. Je mag hiervoor ook gerust de topic report knop gebruiken, dat werkt sneller :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17
Werkt prima op:

Samsung Galaxy S2, Android 2.3.6, standaard videospeler. :)

LG Optimus 2x, Android 2.3.4. met Dice player dan laadt hij vervolgens krijg ik de melding the video could not be hardware accelerated. Would you like useing a software player?
Dan druk ik op Ok en dan doet hij het. Dice player heeft alleen een trail van 3 dagen.... :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Megapaul op 17-12-2011 00:43 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Werkt hier ook:

Galaxy S2, Android 2.3.5, standaard videospeler.

waarom zit er eigenlijk verschil tussen de aangeboden zenders op de desktop en android varian?

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
Mr Double B schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 00:55:
Werkt hier ook:

Galaxy S2, Android 2.3.5, standaard videospeler.

waarom zit er eigenlijk verschil tussen de aangeboden zenders op de desktop en android varian?
Omdat Windows geen m3u8 streams kan afspelen en een aantal Android en alle Apple devices wel.
De desktop zenders zijn mms streams welke met Windows en Windows Phone geopend kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
Nu ook Ziggo TV voor Windows Phone: http://tv.wezelkrozum.nl/windowsphone
Laat me weten hoe de ervaringen met de streams zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Laatst online: 07:40
Wezelkrozum schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 01:38:
Nu ook Ziggo TV voor Windows Phone: http://tv.wezelkrozum.nl/windowsphone
Laat me weten hoe de ervaringen met de streams zijn.
Deze streams werken perfect op mn Android telefoon met de gratis Daroon player.
De andere streams (RTL4 etc) die hier niet bij staan maar wel op de Android pagina werken ook op mn Android telefoon ondertussen met Bsplayer Lite.

Dus je zou de pagina's kunnen combineren, zodat er heel veel streams voor Android op 1 pagina te vinden zijn.
Cool!

Htc Desire Hd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Raven schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 17:19:
[...]

Dus als je wel tv kijkt via Ziggo, maar niet internet dan heb je er dus helemaal niks aan? Nou zeg...
Dat is toch heel logisch? Die beveiliging is door Ziggo ingebouwd zodat het niet voor iedereen toegankelijk is. Dat zou erg onverantwoord zijn omdat men dan geen abonnement meer nodig zou hebben en je dus klanten verliest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
DannyXP1600 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 01:45:
[...]

Deze streams werken perfect op mn Android telefoon met de gratis Daroon player.
De andere streams (RTL4 etc) die hier niet bij staan maar wel op de Android pagina werken ook op mn Android telefoon ondertussen met Bsplayer Lite.

Dus je zou de pagina's kunnen combineren, zodat er heel veel streams voor Android op 1 pagina te vinden zijn.
Cool!

Htc Desire Hd
Je hebt gelijk. Al deze zenders zijn met Android te bekijken. Ik zal morgen de lijst met Android zenders updaten.

M3U8 streams bekijken op Android (http://tv.wezelkrozum.nl/android)
Download BS Player Lite van de Android Market. Echter moeten de instellingen van BS Player Lite veranderd worden om de m3u8 streams te bekijken. Dit doe je door deze decoder aan te vinken in BS Player: menu > meer.. > Preferences > Decoding mode > Software decoding mode
Klaar.

MMS streams bekijken op Android (http://tv.wezelkrozum.nl/windowsphone)
Download Daroon Player in de Android Market. Bufferen kan een minuut duren. Dus wacht geduldig af.

[ Voor 31% gewijzigd door Wezelkrozum op 18-12-2011 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• griphus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-07 16:17
Ezequiel schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 01:56:
[...]
Dat is toch heel logisch? Die beveiliging is door Ziggo ingebouwd zodat het niet voor iedereen toegankelijk is. Dat zou erg onverantwoord zijn omdat men dan geen abonnement meer nodig zou hebben en je dus klanten verliest
Het is begrijpelijk, maar juist niet logisch:

- Mensen die alleen betalen voor TV van Ziggo, kunnen geen TV kijken op hun mobiel
- Mensen die alleen betalen voor internet van Ziggo, en geen TV dus, kunnen wel gratis TV kijken.

Ik denk dat ze ervan uitgaan dat vrijwel iedereen met Ziggo internet, ook het TV signaal van Ziggo afneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt_ZakLamP
  • Laatst online: 12-09 15:34
griphus schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 08:49:
[...]

Het is begrijpelijk, maar juist niet logisch:

- Mensen die alleen betalen voor TV van Ziggo, kunnen geen TV kijken op hun mobiel
- Mensen die alleen betalen voor internet van Ziggo, en geen TV dus, kunnen wel gratis TV kijken.

Ik denk dat ze ervan uitgaan dat vrijwel iedereen met Ziggo internet, ook het TV signaal van Ziggo afneemt.
Als je internet hebt van ziggo heb je normaal gesproken ook het tv signaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ezequiel schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 01:56:
[...]

Mjah, hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Er wordt hier al voor analoge/digitale tv betaald. Zou ik tv op een mobieltje willen kijken dan moet ik ineens een internetabo erbij nemen. Dan lijkt het mij logischer dat er dan een decoder gemaakt wordt die het (via wifi) naar een telefoon kan streamen zodat er geen internet nodig is.

Maar zo denk ik.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt uitstekend op mijn Android phone met wifi

zojuist geprobeerd

Samsung Galaxy Note,
Dolphin Browser
DoubleTwist (videoplayer)
en abonnee Ziggo

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wezelkrozum schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:39:
[...]

Jammer dat het niet werkt op de HTC desire :/
Ik zou graag willen weten welke foutmelding je kreeg.
Werkt uitstekend op een HTC Desire 2.3.3 ... moest natuurlijk wel BS player lite installeren en de codec op software matig zetten.

THNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-08 20:08
Ik heb een Oxygen rom (AOSP) op mijn Galaxy S2.

Om de streams werkend te krijgen gebruik ik:

Bsplayer lite
BSPlayer ARMv7 VFP CPU support

Beide dien je te installeren van de market.

Daarna niets meer veranderen, ook geen software rendering instellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmsch
  • Laatst online: 10-09 09:54
Daarnet getest op mijn ZTE Blade. Werkt prima met BS Player Lite (met armv6 support geinstalleerd uiteraard), maar de cpu kan het helaas niet bijhouden. Ook als ik frame-skip gebruik blijft het beeld achterlopen. Maar softwarematig werkt het prima :)

-Cyanogenmod 7.1
-Android 2.3.7
-710Mhz (110Mhz overclock), Qualcomm MSM7227, single core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asure
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 19:57
Prima hier op een SGS2 met UltraToxic 8.01. De 2.3.6 'videos' player die in de telefoon zit kan de m3u8 verwerken en speelt het goed af (wifi). Mooi werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:45
zojuist ff de ziggo apk en BS player op mijn Aldi tablet gezet...maar helaas toch net te traag om BS player in softdecoding te draaien :( ziet er wel perfect uit, alleen hapert het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBrown
  • Laatst online: 21-05 21:57
Website plat... (data limiet behaald?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Raven schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 10:12:
[...]

Mjah, hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Er wordt hier al voor analoge/digitale tv betaald. Zou ik tv op een mobieltje willen kijken dan moet ik ineens een internetabo erbij nemen. Dan lijkt het mij logischer dat er dan een decoder gemaakt wordt die het (via wifi) naar een telefoon kan streamen zodat er geen internet nodig is.

Maar zo denk ik.
Dan moet je bij de fabrikanten van de decoders zijn (Humax, Samsung, Cisco, Digi1, Homecast bijv.) om dat in te bouwen.

Het is toch alleen maar logisch dat de zenders toegankelijk zijn voor Ziggo abonnees? Het werkt via een Internet verbinding dus 1+1=2 in deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat het alleen voor Ziggo abonnees is snap ik. maar vanwege het afnemen van tv daar ben ik dat toch...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tfro71
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-09 16:28
Pizzalucht schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:06:
@Wezelkrozum ik wil wel een Android app maken met ingebakken m3u8 player ;)
Als je die ook nog ff test op veel devices en dit goed aan de praat krijgt en het rechtenvrij kunt opleveren ga ik wel regelen dat het in de Ziggo app komt. Deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezie
  • Nu online

Miezie

Niet zeuren, maar doen.

werkt super op de eeepad transformer van Asus met standaard player die op dat ding zit :)

Thanks voor het ontwikkelen van de site! :)

[ Voor 20% gewijzigd door Miezie op 17-12-2011 13:54 ]

Verduurzamen doe je niet voor je portemonnee, maar voor je kroost. | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
McBrown schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:09:
Website plat... (data limiet behaald?)
De website is gewoon online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt perfect op mijn Archus s5,
Kan ik deze M3U8 streams ook kijken in windows met bijvoorbeeld VLC player ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 21:16
Hier werkt het ook perfect, met de Motorola Xoom met Android versie: 3.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 12:10
Wekrt goed op mn Galaxy S ICS + BS Player lite, leuke site! De apk installeert helaas niet goed, maar dat kan ook de telefoon zijn.

offtopic:
Even een schaamteloze crosspost uit het Het grote Android Tablet apps topic: Zou iemand zo vriendelijk willen zijn de apk van de officiele ZIGGO app te delen/mailen? De app wil niet installeren via de market op mijn Galaxy Tab (zowel HC als ICS). Edit: Deze bedoel ik,

[ Voor 14% gewijzigd door Taigu op 17-12-2011 15:05 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Raven schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:40:
Dat het alleen voor Ziggo abonnees is snap ik. maar vanwege het afnemen van tv daar ben ik dat toch...
Je bent inderdaad abonnee, maar deze dienst is een Internetdienst. Wat heb je daarvoor nodig? Internet.

Het is een extra dienst die door Ziggo aangeboden word. Jij bent inderdaad abonnee met bijv. een KPN internetverbinding maar als iemand in Rotterdam of Amsterdam ook internet van KPN heeft, dan zou hij ook toegang hebben als niet-klant.

Dat is de reden dat die beveiliging erin is gebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17
De apk start wel goed op mijn SGS 2, echter ik ben nu niet thuis kan de stream nog niet hiermee testen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asure
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 19:57
@WezelKrozum: De m3u8 bevat meerdere 'links' naar streams van verschillende kwaliteit. Maar voorzover ik kan zien doet Android daar niet zoveel mee, hij pakt de eerste playlist (S1). Zijn er nog opties om de hogere bitrate-streams te forceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
Asure schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 15:44:
@WezelKrozum: De m3u8 bevat meerdere 'links' naar streams van verschillende kwaliteit. Maar voorzover ik kan zien doet Android daar niet zoveel mee, hij pakt de eerste playlist (S1). Zijn er nog opties om de hogere bitrate-streams te forceren?
Ik zal het vandaag mogelijk maken om eenmaal de kwaliteit in te kunnen stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coen1111
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 13:15
Ik heb al eerder gereageerd op dit bericht, maar het is mij gelukt om de mss streams voor windows phone werkend te krijgen op android 2.3.3. Ik heb de samsung galaxy S II en kan de streams niet zomaar openen met de standaard video toepassing. Ik heb Daroon Player geïnstalleerd, een gratis speler met ondersteuning voor streams. Je krijgt bij het openen van de stream de keuze of je een bericht wil versturen (mms) of daroon player wilt opstarten. Daroon Player start keurig op en geeft ook de mogelijkheid om de stream url op te slaan, zodat deze direct vanuit de player is te openen.

Dus voor de mensen die ook discovery channel etc. willen kijken via hun android phone, download de daroon player vanuit de market (https://market.android.co...kYXJvb25zb2Z0LnBsYXllciJd) en open de stream vanuit de windows phone site: http://tv.wezelkrozum.nl/windowsphone/

Succes!

Coen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Ben op dit moment bezig met een app, moet alleen veel samenwerken met Wezelkrozum omdat ik geen Ziggo heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coen1111
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 13:15
Pizzalucht schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:59:
Ben op dit moment bezig met een app, moet alleen veel samenwerken met Wezelkrozum omdat ik geen Ziggo heb.
Als je nog leuke buttons nodig hebt, of iets dergelijks dan wil ik wel wat maken.

Coen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
Werkt goed op mijn Android TV box (Android 2.3) met bsplayer. Echt grandioos. Ik krijg hem niet aan de praat op Qware tabletje van de intertoys. Maar dat kan omdat ik geen enkele player kon vinden die deze formaten aankunnen. Grandioze site!!

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Rudi Vader schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 18:14:
Ik krijg hem niet aan de praat op Qware tabletje van de intertoys. Maar dat kan omdat ik geen enkele player kon vinden die deze formaten aankunnen.
VPlayer "werkt" op de Qware. Als in: je hebt gewoon beeld en geluid maar het loopt allemaal net niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Wie wilt even deze app voor me testen?
http://jeroen.pro/ZiggoTV.apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Installed app, werd verwezen naar een plug-in, die ook er op gezet, maar helaas:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20111217-201423.png

En ja, uiteraard via Wifi met Ziggo verbonden natuurlijk :P

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 17-12-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:45
Ik krijg de melding dat hij geen verbinding kan maken met de streams @aldi tab android 2.3.4 zelfde als hierboven dus ;)
herstel...canvas doet iig wel....zo nog ff verder proberen

[ Voor 12% gewijzigd door weertenaar op 17-12-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Alle zenders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Heb er twee geprobeerd. Op de SGS2 als wel op m'n tablet doet 'ie het niet, melding zoals hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bij mij blijft hij staan op "i Laden" (laden van stream), Adroid Tablet 2.3.1

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

En kunnen jullie toevallig omgaan met ADB? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Pizzalucht schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:18:
Wacht, België doet het bijv. prima... Zal even de andere zenders aflopen... :)

Edit: 1 t/m 8 doen het niet, Nickelodeon wel, maar dat is dan Ned3 :P
Edit2: Alles vanaf Nickelodeon doet het... En wat wil je weten via ADB...?

[ Voor 23% gewijzigd door Brad Pitt op 17-12-2011 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Alles werkt in de lijst vanaf RTL8 tot aan Ziggo. Het eerdere zenderlijstje, waarvoor deze site (Ziggo TV op Android devices) is opgezet, geeft een foutmelding dat men op een Ziggo netwerk moet zitten wil men kunnen kijken.

Edit: ik krijg nu ook geen volledig scherm meer.

[ Voor 18% gewijzigd door hardware-lover op 17-12-2011 20:32 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 18:06
Ik heb hem ook even voor je getest, het lijkt erop dat alleen de mms streams het doen.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsJH
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 15:39
Pizzalucht schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:18:
Ik heb je een dm gestuurd met wat loginfo, misschien dat je er wat aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

ik heb hem geprobeerd op men Hannspree Hannspad, maar het werkt niet, zodra ik op 1 van de zenders druk, lijkt het of hij even laat naar b.v. bsplayer, en dan gaat hij weer terug naar de website met zenders, of doe ik iets verkeerd, trouwens draai deze rom Flashback 10.1 mischien dat dat er wat mee te maken heeft?

[ Voor 5% gewijzigd door agaam op 18-12-2011 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getest op SE X10, Android 2.3.3, met BS Player Lite, werkt goed alleen geluid niet helemaal synchroon.
Getest op Asus Eee TF 101, Android 3.2.1, met BS Player Lite, werkt goed.

Oz (Bedankt voor de site en de uitleg :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Heb de app op http://jeroen.pro/ZiggoTV.apk geupdate. Alle streams werken nu.
Het gaat nog niet helemaal soepel, maar dat kan ook komen doordat ik een VPN gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
Update: De kwaliteit van de streams voor de Android is vanaf nu zelf in te stellen. U kunt kiezen uit laag, midden, hoog en perfect. Standaard staat de kwaliteit op laag.
http://tv.wezelkrozum.nl/android
Veel plezier met kijken!
Mochten er nog problemen op treden? Laat dit dan even weten.

PS: Mooi om te zien dat het aantal bezoekers dat de stream niet werkend krijgt gedaald is van 70% naar 55%.

[ Voor 22% gewijzigd door Wezelkrozum op 18-12-2011 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
Brad Pitt schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:19:
[...]
Edit: 1 t/m 8 doen het niet, Nickelodeon wel, maar dat is dan Ned3 :P
Inderdaad. Raar dat Ziggo Nederland 3 nu 2x uitzend. Misschien dat ze andere zenders nu ook uitzenden. Ik ga eens op onderzoek uit.

EDIT: Nee, er zijn geen nieuwe zenders. Dat neemt niet weg dat het raar is dat Ziggo Nederland 3 2 keer met dezelfde bitrate uitzend...

[ Voor 17% gewijzigd door Wezelkrozum op 18-12-2011 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
Ik heb een mogelijkheid gevonden voor het bekijken van de android streams op je pc.

Het is mogelijk de streams van de android site te bekijken op je computer. Ga naar
http://tv.wezelkrozum.nl/desktop/androidstreams
en klik op een zender. Vervolgens wordt een m3u8 bestand gedownload. Open dit bestand in VLC player en je bekijkt de stream. Als je een hogere kwaliteit van de stream wilt moet je naar http://tv.wezelkrozum.nl/android gaan en de kwaliteit op hoog of perfect zetten.

Wanneer iemand een player vind die deze streams vloeiend kan afspelen hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wezelkrozum schreef op zondag 18 december 2011 @ 04:18:
Ik heb een mogelijkheid gevonden voor het bekijken van de android streams op je pc.

Het is mogelijk de streams van de android site te bekijken op je computer. Ga naar
en klik op een zender.
Volgens mij wordt er nog steeds naar een pad in jouw computer verwezen, het werkt dan ook niet :P

"failed to open stream: No such file or directory in <b>\home\wkroos\domains\wezelkrozum.nl\public_html\tv\desktop\androidstreams\get.php<\b> on line <b>4<\b><br \>"

Edit: Geestig, begon (uiteraard) met de enige stream die achteraf niet blijkt te werken: Veronica, rest doet goed. Beeld is "okay" (ook na aanpassing kwaliteit), geluid loopt prima synchroon.

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 18-12-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 18:06
Wezelkrozum schreef op zondag 18 december 2011 @ 04:18:

en klik op een zender. Vervolgens wordt een m3u8 bestand gedownload. Open dit bestand in VLC player en je bekijkt de stream. Als je een hogere kwaliteit van de stream wilt moet je naar http://tv.wezelkrozum.nl/android gaan en de kwaliteit op hoog of perfect zetten.

Wanneer iemand een player vind die deze streams vloeiend kan afspelen hoor ik het graag.
Werkt hier perfect. Ik heb de m3u8 extensie verbonden aan VLC Player, en wanneer ik op een link druk opent VLC Player netjes, en speelt de stream af. Het geluid loopt trouwens niet sync, zowel op mobiel als via de PC niet.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdburg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 13:19
Ik heb zelf ziggozakelijk maar daar werkt het dus niet. Andere mensen hier ervaring mee?

Jur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:21
Bij mij werkt Bsplayer (software decoding) op de desire wel, maar het beeld schokt en geluid is niet netjes synchroon.
Op de PC met VLC werkt het wel, maar speelt steeds blokje van een aantal seconden af met een hapering.

Ik heb vorig jaar een windows programma gedownload die de live tv streams van de ziggo website (https://www.ziggo.nl/#entertainment/televisie/live-tv/) wat mooier verpakt heeft.
Deze streams lijken DVD-resolutie, maar wel een late bitrate te hebben. Welke nu precies beter zijn..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik een de streams op mijn Samsung Note bekeek vond ik de kwaliteit zeer goed. Later las ik dat de kwaliteit standaard op laag stond, wat ook bleek te zijn. Maar ik kan geen verschil zien tussen de verschillende kwaliteiten. Laag ziet er ook perfect uit.

Bedankt voor deze mobiele site Wezelkrozum. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• er1c
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-08-2024
Werkt prima op de Samsung Galaxy S Plus met de BSPlayer lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Mijn app staat inmiddels in de market: https://market.android.com/details?id=jeroen.pro.ziggotv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Laatst online: 19-05 17:20
Het werkt met de Galaxy Tab PT-1000. (Froyo)
Enkel de BS player en VLC stottert met m3u8 en het geluid loopt niet sync.

Vplayer doet het goed met zowel m3u8 als mms, m3u8 buffert een seconde of 3 en mms start nagenoeg direct.
Oh ja, het werkt niet met Opera maar wel met de basis browser en Dolphin HD.

Wezelkrozum _/-\o_

Edit:
Nu nog alle zenders :X

Edit2:
De app werkt bij mij daarintegen op HIGH niet lekker (niet sync), hij loopt vast als je van zender wil wisselen en vraagt om de vitamio player.
Maar verder goed werk!

[ Voor 24% gewijzigd door BAS80 op 18-12-2011 12:30 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SBS6 doet niet, Veronica doet niet :P Nu wel :P

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 18-12-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
Brad Pitt schreef op zondag 18 december 2011 @ 09:12:
[...]
"failed to open stream: No such file or directory in <b>\home\wkroos\domains\wezelkrozum.nl\public_html\tv\desktop\androidstreams\get.php<\b> on line <b>4<\b><br \>"

Edit: Geestig, begon (uiteraard) met de enige stream die achteraf niet blijkt te werken: Veronica, rest doet goed.
Ik kan je laten weten dat dit probleem nu is verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Brad Pitt schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:29:
[...]

SBS6 doet niet, Veronica doet niet :P
Zag het al ja, maar gisteren deden ze het wel, en de plugin geeft aan dat er een fout in de stream zit. 8)7

En.... Nu doen ze het weer... tijdelijke storing dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
Het werkt heel goed. Alleen jammer dat de plugin een beetje buggy is. Ik krijg vaak de melding dat ik geen verbinding met Ziggo heb.

Al met al, mooi werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Wezelkrozum schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:37:
[...]

Het werkt heel goed. Alleen jammer dat de plugin een beetje buggy is. Ik krijg vaak de melding dat ik geen verbinding met Ziggo heb.

Al met al, mooi werk!
Ja weet ik... Probeer ze regelmatig te emailen over dit probleem, vooral bij m3u8, maar ze reageren niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfect op de galaxy tab 10.1 :) ... super bedankt .

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2011 12:52 ]

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Let op:
Het TV-deel van de Ziggo TV app werkt alleen wanneer je gebruikt maakt van het Ziggo netwerk, je hebt dus een Mijn Ziggo account nodig en een IP adres vanaf het Ziggo netwerk!