Het valt me eigenlijk op dat bijna alles wat gereviewed wordt minimaal het predicaat 'tweakers.net goed' krijgt. Dat is erg jammer want er is nu weinig onderscheid te maken tussen producten die daadwerkelijk goed zijn en producten waar je helemaal niets aan hebt.
Om alvast een voorbeeld te geven, de net gereviewed revodrive. Er staat onder andere:
Ik zie dit erg vaak voorkomen. Ik denk dat het goed is als er af en toe gewoon geen plakker op gezet wordt met goed. Als iets het gewoon niet helemaal is dan hoef je het ook niet af te zeiken natuurlijk, maar gewoon het plakkertje niet geven, dan maakt het al verschil.
Om alvast een voorbeeld te geven, de net gereviewed revodrive. Er staat onder andere:
Daarmee komen we bij een van OCZ's belangrijkste problemen: het heeft zich nog niet bewezen op het vlak van betrouwbaarheid. Daarmee zijn de RevoDrives eigenlijk niet erg aantrekkelijk voor bedrijven.
Voor de gewone consument is de RevoDrive dan ook weggegooid geld;
Dus een product van 1500 kan niet meer dan een vergelijkbaar alternatief van 750,- en het wordt weggegooid geld genoemd maar toch krijgt het uiteindelijk het predicaat goed. Zelfs voor bedrijven wordt de revodrive niet aangeraden.... is het net zo makkelijk om twee of vier ssd's in raid 0 te zetten. Dat kan al voor ruwweg 750 euro, inclusief raid-controller. Dat is bijna de helft van wat een RevoDrive 3 X2 kost. Het enige wat daar tegenover staat is dat de RevoDrive makkelijk te installeren is;
Ik zie dit erg vaak voorkomen. Ik denk dat het goed is als er af en toe gewoon geen plakker op gezet wordt met goed. Als iets het gewoon niet helemaal is dan hoef je het ook niet af te zeiken natuurlijk, maar gewoon het plakkertje niet geven, dan maakt het al verschil.

is ziet de consument dan niet...