Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik heb deze besteld, echter heb ik toch nog een aantal vragen:
1. Hoe is de resolutie van het scherm, scherp, en niet korrelig?
2. De dikte, is deze echt belemmerend bij het vasthouden, op de bank, in je Binnenzak?
3. Batterijduur?

Dank

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:44
De Novo7 heeft een resolutie van 800 x 480, als ik youtube filmpjes bekijk krijg ik het idee dat deze resolutie eigenlijk net te laag is. Alle iconen en dergelijke zien er dan ook behoorlijk groot uit. Maar uiteraard de prijs is er ook naar.

Verwijderd

Je bedoelt de Ainol Novo7 Basic aka Knight?

Ik heb zelf de Novo7 Advanced waarbij de behuizing en het scherm (weet ik niet zeker) hetzelfde is als van de Novo7k. De resolutie is laag, maar goed genoeg voor films en internetten. Zeker niet korrelig.

Over de dikte... denk ik dat hij of net wel of net niet in je binnenzak past. Ik vind 7 inch wel prettiger voor in het openbaar. Ik heb ook een Asus Transformer en die is net iets te groot vind ik.

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Dank je voor de reacties.
Ik moet deze voor komende dinsdag binnen krijgen (hoop ik)

Ben reuze benieuwd en deze tablet is voor erbij :)
Gewoon voor vakantie, trein, hier en daar en voornamelijk voor hdmi (films)!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Je vragen horen volgens mij eigenlijk meer thuis in Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets. Daarnaast getuigt je topicstart van weinig eigen inzet. Dat is iets dat we conform Het algemeen beleid wel van je verwachten.

Deze redenen in combinatie met het feit dat je vragen al beantwoord lijken zorgt er voor dat dit topic op slot gaat.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Dit topic is gesloten.