[PS3] The Last Of Us

Pagina: 1
Acties:
  • 1.974 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Nieuwe game van Naughty Dog.
The Last of Us is a genre-defining experience that blends survival and action elements to tell a character driven tale about a modern plague decimating mankind. Nature encroaches upon civilization, forcing remaining survivors to kill for food, weapons and whatever they can find. Joel, a ruthless survivor, and Ellie, a brave young teenage girl who is wise beyond her years, must work together to survive their journey across what remains of the United States.
Trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd, vind het er goed uitzien!
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/168460.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik ben hier heel erg benieuwd naar. Met Naughty Dog kan er sowieso niet zo heel veel mis gaan.

Ik ben vooral nieuwsgierig naar het genre van de game. Third of first person en dan zoals Uncharted of free roaming. Ik hoop op een free roamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:59

Nakebod

Nope.

Het ziet er zekers mooi uit, en het verhaal, ondanks niet echt uniek, vind ik wel boeiend.
Gaan we zeker volgen, en hopelijk dan ook kopen als het eenmaal zover is :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Dat plaatje doet me wel heel erg denken aan I Am Legend :)
Ik weet niet of het mijn genre gaat zijn, maar als er een online coop in zou komen dan zou het wel interessant kunnen worden.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik was na het zien van de traier meteen al verkocht.

Ik vond het wel verrassend dat ze zo snel na de release van U3 al met een nieuwe game naar buiten treden, maar ik vind wel dat ze op het juiste moment een punt achter de Uncharted-serie hebben gezet en met iets nieuws beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Een punt? Jij denkt dat de Uncharted franchise klaar is? Er komt gewoon een deeltje 4 hoor. Hoogstwaarschijnlijk wordt dat een van vaandeldragers op de PS4, vermoed ik zo.

Verwijderd

The Last of Us wordt een Third-person game en bevat geen Multiplayer.
De volle aandacht wordt besteedt aan de singleplayer. In Uncharted 3 hebben al vele tips gezeten naar deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutsx
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-05 02:25
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:13:
The Last of Us wordt een Third-person game en bevat geen Multiplayer.
De volle aandacht wordt besteedt aan de singleplayer. In Uncharted 3 hebben al vele tips gezeten naar deze game.
Gister is bekend gemaakt dat het niet waar is dat er geen multiplayer inzit. Game director van het spel heeft laten weten dat zowel multi als coop nog besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

coop is echt wel iets wat in deze game moet imo
met 2 gozers proberen te overleven in een zombie(achtige) shooter is altijd lachen :Y

maar zoals het eruit ziet ga ik deze game zeker volgen en hoogstwaarschijnlijk ook kopen, kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 06:41
zo seg, dit ziet er interessant uit! Multiplayer hoeft niet noodzakelijk wat mij betreft, ben niet zo'n fan van het hele multiplayer gebeuren :p de website ligt er blijkbaar uit op het ogenblik. Is er al een releasedatum bekend of is het daar nog wat vroeg voor?

Don't walk on the grass, smoke it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Google, 2e hit, 0,29 seconden: late 2012 / early 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Heb de trailer vorige maand al gespot, erg interessant vond ik... Inderdaad beetje I am Legend achtig..
Eerst nog lekker Uncharted 3'en en nog wat games spelen die hier maar liggen, daarna is het tijd voor this one!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Niet om het 1 of ander maar ik hoor left for dead muziek in die trailer! Overigens interesant project maar het ziet eruit als gewoon de zoveelste actie/rpg. Alleen dit keer is je wereld is niet een keer bruin/grijs zoals alle "realistische" shooters etc, tegenwoordig zijn alle games bruin met grijstinten blij om nog is wat groens te zien.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Postius schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:03:
Niet om het 1 of ander maar ik hoor left for dead muziek in die trailer! Overigens interesant project maar het ziet eruit als gewoon de zoveelste actie/rpg. Alleen dit keer is je wereld is niet een keer bruin/grijs zoals alle "realistische" shooters etc, tegenwoordig zijn alle games bruin met grijstinten blij om nog is wat groens te zien.
Een RPG is het sowieso niet. Wellicht ben je niet geheel op de hoogte, maar deze game wordt ontwikkeld door Naughty Dog, en is een actie/adventure met een sterke nadruk op karakterontwikkeling, zoals ook in de Uncharted serie aanwezig is.

Kortom: dit moet bijna wel tof worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:24

StrongArmLance

Endless flow

Mee eens met hier boven, als er een ontwikkelaar is die film en game heel dicht bij elkaar kan brengen is het wel Naughty Dog, zij zijn ook de eerste die dezelfde die de moca en de voice acting door dezelfde acteurs laten doen.
De nadruk bij dit spel ligt dan ook niet zo zeer op de 'actie/rpg' maar veel meer op de karakters en de beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Dit topic was er iets eerder als een ander The last of us topic, maar de andere heeft een betere topicstart. Deze gaat dan ook dicht en hier [PS3] The Last of Us - Deel 1 kan er verder gegaan worden over deze game.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.