Opties gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• Lawbreak
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-05-2024
Op dit moment maak ik in mijn woonkamer gebruik van mijn pc met een zeer oud
surround setje om mijn mp3's af te spelen. Mijn pc is dus op dit moment mijn
"sterotoren"

Op mijn slaapkamer heb ik nog een oude stereotoren staan om cd's af te spelen
en hier wil ik vanaf.

Heb niet zo lang geleden een nieuwe tv gekocht en daar hoort nu natuurlijk een
home cinema set bij, wil tevens ook een mp3 speler kopen en zit daar al te denken
aan een Cowon iAudio J3.

Wat ik nu wil is als volgt, een home cinemaset voor mijn tv waar ik ook mijn mp3
speler op wil aansluiten om mijn mp3's op af te spelen.
Ik weet dat er home cinemasets zijn die al geleverd worden met een docking station
voor de ipod maar is het ook mogelijk om de Cowon iAudio J3 op aan te sluiten?
Zat zelf al een beetje te denken aan Sony BDV-880

Voor mijn slaapkamer zit it te denken aan een mp3 dockingstation maar weet dus niet
of zo'n Cowon iAudio J3 daar ook compatible voor is en nee ga liever niet voor een apple
ook al zou dat bepaalde dingen makkelijker zou maken.

Kort gezegd is dus dat ik opzoek ben naar een homecinemaset + mp3speler en dockingstation
wat allemaal goed met elkaar werkt.

Mijn totale budget ligt tussen de 750 - 1000 euro. Ben nu zelf al een tijdje aan het rondkijken
maar kom er nog niet echt uit.
Andere opties zijn natuurlijk ook welkom.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-01 13:38

mr.paaJ

generatie cmd+z

Cinemasets zijn vaak specifiek gericht op iPod's met zo'n docking station, maar andere mp3 spelers werken prima met mini-jack -> 2 x tulp.

Voor €1000 kun je véél beter vinden dan een kant en klaar Sony/Samsung setje. ga je vooral voor muziek kijk dan naar een losse versterker met fastoenlijke speakers. Luisteren is vrijwel verplicht.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:05
Dergelijke sets zijn vaak extreem beperkt in het aantal aansluitingen. Hoe vaak hier al niet topics worden geopend door mensen die 4 apparaten hebben en maar 2 inputs...
Dat zou nog prima zijn voor een set van 300 euro, maar voor dit budget haal je ergens in de aanbieding een degelijke a/v receiver met surround set.
Bijv. http://www.besthomecinema...uesl049ihnmhr16j392i5a636

Mijn Home Cinema in aanbouw

• r.brands
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-03-2025
ik heb net 2x een cowon aangeschaft en weer terug gestuurd. de usb verbinding viel snel weg. dus opladen/bestanden erop zetten was niet te doen. lees op internet dat dat meer voorkomt.

ik vind het verdomd jammer dat die usb aansluiting zo waardeloos is bij cowon. heb me nog niet verdiept in een andere keus.