Roomba, wie heeft er een en wat vind je er van?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.975 views

• Spacey1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-01 19:59
Dames en heren,

Ik kwam daarnet toevallig de term "Roomba" weer eens tegen en na een beetje rondkijken kwam ik tot de conclusie dat het wel een heel leuk apparaat is/kan zijn. Vooral voor mensen zoals ik die niet graag het huishouden doen.

Nu vraag ik me dus af wie onder jullie al een Roomba hebben en hoe jullie ervaringen hier mee zijn? Ook zag ik op de site van roomba www.irobot.com dat er een hele reeks is met oplopende prijzen of zelf dweilende Roomba's. Welke heb je dus uiteindelijk gekozen en waarom?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Verwijderd

Ik heb sinds 3 jaar een roomba en de scooba in huis.. En ik ben er nog steeds erg blij mee! Vooral de stofzuiger doet het erg goed! De dweil gebruik ik iets minder vaak..maar voor de badkamer en de keuken werkt het perfect.
De roomba gebruik ik voornamelijk voor de slaapkamers ( voor onder het bed) de woonkamer heb ik sneller schoon met de normale zuiger! Het is dat ze vrij prijzig zijn...anders had ik er een tweede bijgekocht! Er zijn veel soortgelijke modellen op de markt..maar ik zou zeker kiezen voor de Irobot! Vanwege de goede kwaliteit!

Verwijderd

Ik heb er nu twee jaar één en ik vind het geweldig. Ook leuk om naar te kijken... Je moet hem wel regelmatig schoonmaken en ik heb nu een nieuwe accu besteld omdat de huidige op is.

Een aanrader.

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-01 00:26

Ardana

Mens

Voor degenen die daar al in kunnen, in het Stuffis Generalis forum lopen meerdere topics over stofzuigers, zaklozestofzuigers en robot-stofzuigers.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:02

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het Shopping Forum is bedoeld voor discussie rond winkelervaringen, niet rond productervaringen. Voor bespreken van producten hebben we onze techfora, of in het geval van dit soort huishoudelijke producten: Stuffis Generalis, waar inderdaad al een topic over robotstofzuigers loopt: Robotstofzuigers

Dit topic gaat dan ook op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.