Toon posts:

hsdpa module voor macbook pro 13"

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand waar ik een hsdpa module kan vinden voor een macbook pro13" het liefste wat inbouwbaar is, en anders soldeerbaar:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-10 19:42

Hoite

Goed verhaal

Een simpele google zoekopdracht leert mij dat het nog niet bestaat en dat er een prototype is opgedoken van een wellicht nog te komen MBP die het wel heeft.
Ook vind je dan een forum waar dezelfde vraag word gesteld, maar waar ook het probleem van het plaatsen van de antenne word aangegeven, ik ben dus bang dat het niet een simpele mod gaat worden.

Heb je toevallig een smartphone met data-abonnement die kan tetheren? dan lijkt me dat de beste optie.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi infernothebest,

Hier geldt hetzelfde als dat ik heb geschreven in 4g met nieuwe buitenkant. Probeer eerst zelf een antwoord op je vraag te vinden. Zoals Hoite al laat zien is met een eenvoudige Google query een antwoord op je vraag te vinden. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.