Toon posts:

4g met nieuwe buitenkant

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij vertellen hoeveel het me zou kosten om goedkoop een nieuwe buitenkant op mijn iphone te zetten(nieuwe voorkant, achterkant en de metalen zijkant). het ombouwen wil ik eventueel zelf wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:23
Kan je zelf ook zoeken?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waarom denk je dat ik het hier gepost heb?ik wil het graag voordelig hebben en misschien kent iemand wel een goede site wat ik eventueel over het hoofd heb gezien:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:43
Als jij nog geen site opnoemt die je zelf gevonden hebt, dan heb je waarschijnlijk alle sites over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:29
Je kan wel beginnen met het lezen van de faq :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:23
Dit soort topic's zijn inderdaad niet de bedoeling hier. Wil geen mod gaan spelen ofzo, maar komop, heel internet staat er gewoon barstens vol mee, en een beetje prijsvergelijk kan je echt zelf doen ;). Daar hoeft niemand je hand bij vast te houden ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Felyrion

goodgoan!

Ik zie dat je nog niet zoveel ervaring hebt hier (welkom though..).

We verwachten op GoT dat je zelf in ieder geval je zoekwerk doet, en als je wat vraagt, laat dan weten wat je hebt geprobeerd, wat niet gelukt is, etc.

Dit soort verzoeken wordt niet echt gewaardeerd, zeker niet zonder verdere info.

Lees dus eerst eens de faq en probeer het dan nog eens ;)

edit:
voor de volledigheid de link naar de faq mocht je hem over het hoofd zien:
Het algemeen beleid
Forum FAQ

[ Voor 16% gewijzigd door Felyrion op 08-12-2011 23:41 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi infernothebest :)

Zoals je wellicht weet verwachten we hier op GoT enige mate van eigen inzet. Dat betekent dat je eerst zelf een antwoord op je vraag probeert te vinden, voordat je hier een topic opent. Als je dan hier een topic opent, vermeld dan duidelijk wat het probleem is, waar je naar hebt gezocht en wat je gevonden hebt en waarom het niet voldeed. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we bijvoorbeeld niet met oplossing of, in dit geval, winkels welke je al hebt geprobeerd. Als je bijvoorbeeld zoekt naar iphone 4 backplate vind je al een waslijst aan achterkanten voor de iPhone 4 en instructies hoe je dit eenvoudig zelf erop kunt zetten. Houd hier de volgende keer rekening mee als je een topic opent. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

@de rest: maak de volgende keer een topicreport aan en laat een mod het afhandelen, maar ga niet de wannabe-mod uithangen. Dank u.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.