Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben vrij nieuw hier, kijk hier wel altijd rond voor prijzen en reviews. Ik heb echter iets waar ik graag
wat feedback op zou willen krijgen. Ik wil graag mijn videokaart HD5770 gaan vervangen.
Ik ben bereid hier een goed bedrag voor te betalen want ik wil met de nieuwe graag weer even vooruit kunnen.
Daarom kom ik uit bij de HD6950 en HD6970. Ik heb een AMD Phenom x4 965 black edition cpu.
Mijn voeding is 500w, is dit genoeg voor de eventuele nieuwe kaart? En wat kunnen jullie mij aanraden
gezien ik weer een goede tijd vooruit wil met de nieuwe videokaart.

Alvast heel erg bedankt,

Nils

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zonder aan te geven welke voeding het is is hier weinig over te zeggen. 500W alleen zegt namelijk niets over de kwaliteit van de voeding e.d.

Kijk eens in [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 29 om te zien welke voeding voldoet voor wat voor videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb een Lc5550 v2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik ken LC power alleen als heel crappy merk. Ik zou daar echt geen dikke kaart aan durven hangen. Investeer ook wat in een goede voeding, voordat het misgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 16:15

Fordox

00101010

mee eens. haal trouwens een 6950, die kun je ook flashen naar een 6970, maar dan vervalt helaas je garantie.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.