Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Prijs Tsunami MP11

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

• Mr. Vanish
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 23:21
Hier nogmaals mijn post, Admin van Internet & Netwerken verwees me door naar dit subforum aangezien ik de momentele waarde van het setje nergens goed kan vinden.

Ik heb hier nog een setje straalzenders van Tsunami, de MP11a, (basis station en ontvanger) liggen zonder antenne, maar ik heb geen idee wat dit nog waard is. Ik kan op internet niet echt iets vinden wat mij realistisch lijkt (1200-2000 dollar), dus heeft misschien een van jullie een idee of het zo veel waard is en zo nee, hoeveel dan?

Alvast bedankt!
Remy

• Mr. Vanish
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 23:21
Niemand?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

HardRemy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:26:
Hier nogmaals mijn post, Admin van Internet & Netwerken verwees me door naar dit subforum
Oh? Ik lees er iets anders:
Dit is geen topic voor Professional Networking & Servers. Sowieso niet op GoT IMO, maar hier enig verplichte leesvoer: Howto: prijsbepaling (oude) hardware
Hij gaf je letterlijk een link naar Howto: prijsbepaling (oude) hardware maar je hebt er werkelijk niets mee gedaan, deze topicstart is identiek aan je vorige. Dat getuigt niet bepaald van inzet. En zoals hij aangeeft is dit iets wat nergens op GoT thuishoort - jij kunt net zo goed zoeken als wij dat kunnen, als je goed gezocht hebt en niets gevonden hebt kun je daar net zo goed conclusies uit trekken.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.