Ik ben vanmorgen aan het zoeken gegaan naar een geschikte mediaspeler voor mijn doeleinde: commercieel gebruik in een showroom... helaas is daar niet zoveel over te vinden.
Ik heb voor mezelf de volgende eisen op een rijtje gezet:
- hd voor het "lokaal'" opslaan van media
- Wifi (voor gegevens overdracht, geen gewone lan aansluiting in de buurt)
- Data overdracht vanaf usb stick voor echt grote mediabestanden)
- Apparaat moet promo video's afspelen die ik zelf van dvd moet rippen.
- Ook mogelijkheid tot het weergeven van een foto (jpg) slideshow,
- Mogelijkheid tot het samenstellen van een playlist die in een loop/repeat blijft draaien en die het liefst een combinatie van videos en slideshows kan weergeven.
- Verder geen specifieke wensen qua weergave mogleijkheden, ik neem aan dat alle mediaplayers HD aankunnen en ik sluit hem gewoon via hdmi aan op een LCD tv (40")
- Budget: zo goedkoop mogelijk
Als leek springen merken als Dune, AC Ryan en Popcorn hou mij als eerste te binnen, kheb de bijbehorende topic doorgenomen maar krijg toch niet echt het gevoel dat ik HET apparaat voor mijn gebruik heb gevonden.
Imeand tips naar welk apparaat ik kan geen kijken?
Ik heb voor mezelf de volgende eisen op een rijtje gezet:
- hd voor het "lokaal'" opslaan van media
- Wifi (voor gegevens overdracht, geen gewone lan aansluiting in de buurt)
- Data overdracht vanaf usb stick voor echt grote mediabestanden)
- Apparaat moet promo video's afspelen die ik zelf van dvd moet rippen.
- Ook mogelijkheid tot het weergeven van een foto (jpg) slideshow,
- Mogelijkheid tot het samenstellen van een playlist die in een loop/repeat blijft draaien en die het liefst een combinatie van videos en slideshows kan weergeven.
- Verder geen specifieke wensen qua weergave mogleijkheden, ik neem aan dat alle mediaplayers HD aankunnen en ik sluit hem gewoon via hdmi aan op een LCD tv (40")
- Budget: zo goedkoop mogelijk
Als leek springen merken als Dune, AC Ryan en Popcorn hou mij als eerste te binnen, kheb de bijbehorende topic doorgenomen maar krijg toch niet echt het gevoel dat ik HET apparaat voor mijn gebruik heb gevonden.
Imeand tips naar welk apparaat ik kan geen kijken?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer