Mijn Excuses <- ??

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Op woensdag 21 maart 2001 17:55 schreef pier het volgende:
Wildhagen
Disslusion ( sorry voor typo's , lastige nick )
Obi
Jonhy apeleased ( sorry voor typo's )
BoBo
Ik heb net contact proberen op te nemen met die pier via icq, maar volgens mij is hij offline, dus dan maar zo, misschien dat iemand anders me opheldering kan geven?

Hij noemt mij, en Obi, maar we weten beiden niet waar hij het over heeft?

En het topic was gesloten, dus reageren in het topic kon niet.

Gaarne een reactie van iemand die weet waar die pier het over heeft?

DiS.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Dat staat in het vorige topic. Gaat over een spamactie van hem die flink uit de hand is gelopen, en waarvoor hij nu zijn excuses wil aanbieden. Als je niet weet waar het over gaat, heeft het waarschijnlijk niets met jou te maken, en is er niets aan de hand. :)

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Yep, ik snap er ook niet zo veel van.
Ja, ik vond pier irritant met z'n spam, en op NET/zone was ik ook al een waarschuwing in een topic aan het tiepen onderwijl DiS 'm al gesloten had...

Maar waarom ik een speciale vermelding in je excuses krijg is mij een raadsel, het is niet zo dat ik via mail of ICQ spam heb doorgekregen.

• DiSiLLUSiON
Op donderdag 22 maart 2001 10:51 schreef obsidian het volgende:
Dat staat in het vorige topic. Gaat over een spamactie van hem die flink uit de hand is gelopen, en waarvoor hij nu zijn excuses wil aanbieden. Als je niet weet waar het over gaat, heeft het waarschijnlijk niets met jou te maken, en is er niets aan de hand. :)
Ok, bedankt.

Nu hoop ik dat die pier nog reageert vandaag, ik ben wel benieuwd waaróm hij me opnoemt?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ach, accepteer de excuses maar gewoon dan. Dan kunnen we weer verder. :)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:15
maakt het iets uit dan?

• DiSiLLUSiON
Euh Ok, excuses geaccepteerd :? :)

• DiSiLLUSiON
Excuses terug genomen.

Ik las toevallig het topic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/147191/1 om tot de ontdekking te komen dat hij mijn email adres en die van anderen zomaar online heeft gezet, met de oproep om 'terug te pakken'.

Afbeeldingslocatie: http://www.garegozers.net/got-spul/johnny/spamoproep_pier_147191.gif

Mijn excuses is bij deze teruggetrokken, ik EIS eerst een verklaring van pier. hier ben ik echt niet blij mee. Ik heb geen spam-mailtjes gehad, maar daar gaat het niet om, het gaat om het principe, dit vind ik niet kunnen.

Ik heb net [topic=147895] gelezen, nu snap ik waar het over ging, ik vraag me nog één ding af: WAAROM.

Ik hoop dat die pier mans genoeg is om uit te leggen WAAROM hij mijn email adres en die van anderen op z'n (nietige) site heeft neergezet.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik vraag het mij ook wel af...

Ik heb best een aantal keren (terecht) tegen Pier m'n ongerief (jaja, het woord bestaat nog :P) geuit aangaande zijn onuitputbare spamactiviteiten (zonder resultaat BTW), maar waarom hij mijn mailadres online mikt met de intentie mij junk-mail toe te doen laten komen snap ik niet.

De Excuses van pier zijn voor mij dan ook nog niet geaccepteerd...
Ik wil graag concrete voorbeelden van pier die hem de aanleiding gaf om tot die actie over te gaan.

• DiSiLLUSiON
Op donderdag 22 maart 2001 11:56 schreef Obi het volgende:
Ik vraag het mij ook wel af...

Ik heb best een aantal keren (terecht) tegen Pier m'n ongerief (jaja, het woord bestaat nog :P) geuit aangaande zijn onuitputbare spamactiviteiten (zonder resultaat BTW), maar waarom hij mijn mailadres online mikt met de intentie mij junk-mail toe te doen laten komen snap ik niet.

De Excuses van pier zijn voor mij dan ook nog niet geaccepteerd...
Ik wil graag concrete voorbeelden van pier die hem de aanleiding gaf om tot die actie over te gaan.
Daar ben ik het mee eens.

Ik wil z'n excuses best accepteren, maar dan moet ik wel een paar voorbeelden van hem krijgen waarbij ik hard in de fout gegaan ben, dat dat reden genoeg was om mijn email zo op z'n site neer te planten.

Heeft hij geen voorbeelden waarbij ik hard de fout in gegaan ben, en zodoende dus ook geen gegronde reden om m'n email adres op z'n site te zetten, accepteer ik z'n excuses niet.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Nee he... Gaan we weer. Volgens mij had hij die adressen alweer weggehaald.

• DiSiLLUSiON
Op donderdag 22 maart 2001 12:11 schreef obsidian het volgende:
Nee he... Gaan we weer. Volgens mij had hij die adressen alweer weggehaald.
Het kan best dat pier die adressen al weggehaald had, maar het enige wat ik dus wil weten is waarom hij ze d'r had neergezet.

Dit is niet bedoeld als flame of whatever, dat zijn m'n intenties niet, ik zoek alleen de reden waarom hij het gedaan heeft.

Aangezien hij op icq niet bereikbaar is, vraag ik of dit topic open kan blijven, dan hoop ik dat die pier hier nog op kan reageren.

Verwijderd

Het beste mannetje is veertien, jong, doet wat dingen die hij eigenlijk misschien niet eens wil doen, krijgt heel GoT over zijn kop, bedenkt dat ie stom bezig is, zegt sorry, klaar naar mijn idee.
Wat ik al zei, 14 is nog niet volwassen, dat maakt het voor mij al wat makkelijker te accepteren dat iemand dit soort fouten begaat.
Me dunkt dat het voor iedereen het beste is om deze jongen nog een kans te gunnen en het hele verhaal vooralsnog te laten rusten. :)

• DiSiLLUSiON
Ja ok tuurlijk, maar ik wil éérst weten wáárom!

...daar heb ik toch recht op, of niet soms?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 22 maart 2001 15:14 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ja ok tuurlijk, maar ik wil éérst weten wáárom!

...daar heb ik toch recht op, of niet soms?
Dat heeft ie al gezegd. Omdat hij zich aangevallen voelde, niet precies wist wie erachter zat. En daardoor domme dingen ging doen. Dit gruwelijk uit de hand liep, en daardoor iedereen nog dommere dingen ging doen. Kom op zeg, laat even de boel rusten.

• DiSiLLUSiON
Op donderdag 22 maart 2001 15:17 schreef obsidian het volgende:
[..]
Dat heeft ie al gezegd. Omdat hij zich aangevallen voelde, niet precies wist wie erachter zat. En daardoor domme dingen ging doen. Dit gruwelijk uit de hand liep, en daardoor iedereen nog dommere dingen ging doen. Kom op zeg, laat even de boel rusten.
Ik heb het niet gelezen, maargoed.

Ok, tuurlijk, als 14jarige (hij's toch 14?) reageer je wel eens impulsief, en zijn niet al je acties even doordacht, maar dat vind ik nóg geen excuus om zomaar random een paar gebruikers van GoT te pakken en die dus aan de schandpaal te nagelen. (ookal komt niemand op die site van hem, maargoed, het gaat om het principe).

Maar afijn, ik laat het rusten, maar als hij wil dat ik het accepteer, zal hij me persoonlijk via icq of later op de dag in dit topic moeten verontschuldigen.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hij heeft iedereen al "persoonlijk" zijn excuses aangeboden met het andere topic... En hij zou een tijdje niet meer hier komen, dus dan moet je zelf even via ICQ contakt opnemen. Ik gooi hier een slot op, de rest moet maar via ICQ.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.