Verwijderd
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Ja en dit wil ik ook wel!! Hoe groot is de kans?Op dinsdag 20 maart 2001 17:16 schreef Daniel Kegel het volgende:
En die mod wilde worden
Verwijderd
Klein. Jammer genoeg.Op dinsdag 20 maart 2001 17:36 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ja en dit wil ik ook wel!! Hoe groot is de kans?
Verwijderd
Niet dat ik diegene was, maar je mag mijn IP wel hebben hoor.
ff kijken.....komt ie...192.168.0.11 :P:P:P
als ie maar meteen zichzelf banned..
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Whahahahahahaha :D:DOp dinsdag 20 maart 2001 18:44 schreef Hyp Hyper het volgende:
Pier mag van mij mod worden...
als ie maar meteen zichzelf banned..
K kom niet meer bij!
Verwijderd
dat is nog veel leuker geworden, kheb nog 3 dreigmailtjes gehadOp dinsdag 20 maart 2001 17:55 schreef --BoBo-- het volgende:
En niet te vergeten, toen iemand een topic van zijn forum hag gecached, dreigde dat hij "wat heel ergs" ging doen
Oh de mijne is 10.0.0.150 (aaaargh mxstream
Verwijderd
En die niet alleenOp dinsdag 20 maart 2001 17:55 schreef --BoBo-- het volgende:
En niet te vergeten, toen iemand een topic van zijn forum hag gecached, dreigde dat hij "wat heel ergs" ging doen
Had ik achteraf toch geen tijd voor gehad .Op dinsdag 20 maart 2001 17:16 schreef Daniel Kegel het volgende:
En die mod wilde worden
Veels te druk ,
Maar hoe kom hij erbij dat ik gebanned ben en door Femme weer toegelaten ben
Die snap ik dus echt niet.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik ben er niet trots op , ik heb ook in duidelijk laten weten ermee te gaan stoppen en ik alleen wat bezoekers erbij wilde.Op dinsdag 20 maart 2001 17:15 schreef Burat het volgende:
Ja, dat peutertje die z'n eigen hier-gaan-we-lol-trappen-nep-GoT-spam-forum heeft en elk bestaand forum plat spamt en er nog trots op is ook..
En ik weet niet op wat voor'n school je zit , maar een kleuter van 15 lijkt me niet waarschijnlijk .
pier
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Dat waren geen dreigmailtjes , en hou a.u.b op mij zwart te maken , doe ik bij jou ook niet .Op dinsdag 20 maart 2001 18:58 schreef johnny appleseed het volgende:
weer een droog topic
[..]
dat is nog veel leuker geworden, kheb nog 3 dreigmailtjes gehad
Oh de mijne is 10.0.0.150 (aaaargh mxstream)
Niet iedereen zit noodzakelijkerwijs op een 'school'. Niet iedereen die op GoT komt is 15 - gelukkig.Op woensdag 21 maart 2001 13:16 schreef pier het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op , ik heb ook in duidelijk laten weten ermee te gaan stoppen en ik alleen wat bezoekers erbij wilde.
En ik weet niet op wat voor'n school je zit , maar een kleuter van 15 lijkt me niet waarschijnlijk .
pier
Overigens: het zou erg prettig zijn als je geen spatie voor een leesteken doet, staat niet alleen erg klungelig, het leest ook lastiger..
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Spot niet met je eigen leeftijdOp woensdag 21 maart 2001 13:16 schreef pier het volgende:
[..]
Ownee, je was 14
Verwijderd
Op een hele lage manier probeert deze persoon pier zijn verhaal te halen:

Mijn email + die van anderen daar neerzetten.
Dan wil ik alvast verzoeken of niemand wil posten in de trant van: pier is een loser ofzo, want dan krijgen we weer een flame en daar is niemand bij gebaat.
Maar ik vind dit echt beneden alle peil.
Ja pier ik heb ook jouw email + ip, maar ik doe dit soort dingen niet.
[edit]zie net je reply, maar ga niet replyen want dan wordt het weer zo'n over en weer gedoe en daarnaa een flame, maar sorry, het is kenmerkend jouw stijl (spelfouten in bijv DiS' naam en de mijne, spaties voor leestekens).
Gedaan , en maak je niet druk , ze komen er ok niet meer te staan , en ik zal stoppen met reclame maken
Mijn excusses verder , en veel forum plezier.
Verwijderd
heb jij die email adressen daar neergezet? of heeft iemand anders dat gedaan (de webmaster?) nahja, laat ook maar, het is niet mijn email adresOp woensdag 21 maart 2001 16:53 schreef pier het volgende:
m'n webmaster heeft meegelezen en hij heeft het forum dicht gegooid , dat was de deal , niet van die mailadressen , sorry , die zal ik weghalen.
Want dit vondt ik echt te ver gaan , iedereen die een boos mailtje gehad heeft mijn excusses .
En geloof mij :
Dit zal niet weer gebeuren.
Even voor de duidelijkheid . Ik probeer hier niet onder een waarschuwing uit te komen.
Nou groeten ,
pier
Verwijderd
Hij loopt te schelden, flamen, dreigen (met "hele erge dingen"
p.s. dit is niet als flame richting pier bedoelt maar richting LA. Obsidian als je hier een waarschuwing voor wil geven neem ik hem graag in ontvangst
Dit topic is gesloten.
![]()