Toon posts:

Upgradeset kopen advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

Verwijderd

Topicstarter
Wil mijn pc upgraden door de volgende onderdelen te kopen:
(Budget rond de 100 euro)

Moederbord: Asrock 880GMH/USB3 of Asrock A75M-HVS

Processor: AMD Athlon II X3 440 of AMD A4-3400

4GB DDR3 geheugen (weet nog niet welke)

Ik wil graag redelijk snel dingen kunnen uitpakken (winrar,7zip etc.) en ook wil ik via hdmi op mijn tv full hd films bekijken. De pc wordt verder niet gebruikt om te gamen, maar alleen om te internetten etc. Mijn vraag is: voldoen deze componenten aan mijn eisen?

Welke zouden jullie aanraden? En kunnen ze beiden full hd afspelen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 20:04 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:52
voor een beetje internetten en films voldoet dit prima.
de onboard AMD 4250 met HDMI zou genoeg moeten zijn om HD films te kijken.

TheS4ndm4n#1919

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:46
Ik zou zeggen even op google zoeken naar de benchmarks eerst. Die als extra info gebruiken in je startpost nadat je de voor en na-delen van bijvoorbeeld het moederbord, het geheugen en de processor hebt uitgezocht.

Helaas is de regel dat er ook voldoende inzet moet zijn van de TS.

Edit: Mijn pa heeft zelf een x4 phenom met een 4200 onboard en daarop werkt 1080p met gemak. Waaronder de 42mb/s bird scene.

[ Voor 18% gewijzigd door speeder1988 op 05-12-2011 17:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Na wat zoeken kwam ik erachter dat de Asrock 880GMH/USB3 nergens meer leverbaar was. Dus zocht ik naar een vergelijkbaar moederbord en kwam de Foxconn A88GMV tegen. Weet iemand of dit een goed moederbord is ? En vergelijkbaar met de Asrock?

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-02 09:43
Persoonlijke voorkeur: Eerder Foxconn (is ook leverancier van Apple) dan Asrock.
Zoek eventueel bij webshops voor complete sets. voor rond de 120 euro (kan een paar euro meer of juist minder zijn) heb je moederbord + 2 of 4 gb ram (afhankelijk van de set) en AMD CPU (X2 / X4 )

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"Wat moet ik kopen?"-topics zijn op GoT niet de bedoeling. We hebben daarvoor de Best Buy Guide verzameltopics, zie hier:
Best Buy Guide overzichtstopic

In dit geval is dit de plek voor info en - als je er dan niet uitkomt - om een vraag te stellen:
[UG Aanschaf] Basissysteem

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.