4870x2 geeft geen beeld, no post

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

• knotski
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-02 16:52
Ik kom er niet uit met een videokaart,
Het gaat om een sapphire 4870x2 met 2gb
Deze steek ik in mijn 2500k op.een asus z68v-pro
en vervangt tijdelijk mijn 5850.

Ik sluit alles aan op mijn antec 700w voeding en hopz,
alleen de igpu draait...
Stop ik de 5850 weer terug op dezelfde plek draait ie meteen op deze kaart en werkt alles dus prima

Achterop de kaart flitst er na het opstarten 1 led groen en de andere brand permanent groen
Nu lees ik van alles over rode lampjes die foutmeldingen verklaren, maar ik heb dus groene lampjes en een draaiende fan. Alles lijkt ok maar op beide dvi's komt dus geen beeld, niet in windows maar ook geen post oid..windows kan ook geen nwe kaart vinden trouwens als.de kaart rin zit en ik op de igpu draai
Wie o wie..is de kaart dood met groene lampjes?

Ps:
Ja, ik heb het 2e pcie slot ook geprobeerd en de 6+8pins aansluitingen op 2 seperate 12v railzen aangesloten

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-02 20:53
In het bios staat ook alles goed ingesteld? EN je hebt niet toevallig Lucid Virtu software draaien?

• knotski
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-02 16:52
Ik ben alles na gaan lopen in de bios van mijn mobo, en de 5850 heeft nergens last van he..lucid heb ik nog nooit gebruikt en dan zou ie volgens mij alsnog de kaart als nieuwe hardware moeten vinden?
Ik heb nog 2 dipswitches op de kaart gezien die ik nog kan proberen

Verder niemand in het bezit van een sapphire 4870x2 die kan bevestigen of die groene lampjes op hun kaart normaal ook branden?

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:55

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Nadat ik een vriend een 4870x2 had gegeven om bf3 wat beter te spelen, melde hij me na een week dat mogelijk zijn mobo overleden was, na wat testen met een nieuw board bleek het de 4870x2 te zijn, ik heb hem net naar dit topic gelinkt, om te achterhalen wat voor kleur leds hij heeft branden, hij heeft ook draaiende fans maar geen beeld..

[Edit] nevermind, hij wist me meteen te melden dat hij én rode leds kreeg, en zijn mobo beeps geeft die suggeren dat het geheugen (most likely dat van de VGA card) faulty is...

Heb je de andere DVI port ook getest?!

[ Voor 24% gewijzigd door SAiN ONeZ op 04-12-2011 11:27 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Twee (identieke) topics voor hetzelfde is niet echt de bedoeling, graag hier verder:
4870x2 geeft geen beeld, no post

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.