Mijn verzoek is om de user review van Xanquezer te verwijderen, er heeft namelijk geen koop plaatsgevonden en tevens heb ik de indruk dat de review puur is geplaatst uit frustratie. De tweaker heeft tevens zich kinderachtig gedragen door ook op mijn tweaker profielpagina een 'reactie' achter te laten hoe hij zich voelde. (k5052)
Tijdens de interactie via DM heb ik ten alle tijde geen koopovereenkomst aangegeven. De communicatie aan mijn zijde is duidelijk genoeg geweest naar mijn mening.
Tijdens de interactie via DM heb ik ten alle tijde geen koopovereenkomst aangegeven. De communicatie aan mijn zijde is duidelijk genoeg geweest naar mijn mening.
Xanquezer
ik bied alvast 120 euro!
grz
DPC Chef-kok
Verzonden op vrijdag 28 oktober 2011 11:39
k5052
genoteerd, maar voor die prijs gaat het scherm niet weg.. Heb al meerdere biedingen gekregen van rond de 150/160 euro.
Verzonden op vrijdag 28 oktober 2011 11:46
Xanquezer
Plink, ttttt...plink.....
oke, ik ga mee
DPC Chef-kok
Verzonden op zondag 30 oktober 2011 11:55
k5052
Wat bedoel je daarmee? Ik zie geen reden om die natuurlijk aan jou te verkopen als je 'meegaat' met de prijs. Wat mij betreft gaat de monitor voor minimaal 175 weg (exclusief muurbeugel). Mocht je interesse hebben, hoor ik het wel .
Ken
Verzonden op maandag 31 oktober 2011 12:30
Xanquezer
hallo,
ik hoef geen muurbeugel
maar ga wel mee in de prijs met 1 euro erboven op
dus bij deze 161 uro geboden.
grz
DPC Chef-kok
Verzonden op donderdag 03 november 2011 15:31
Xanquezer
hallo,
eind van deze maand wil ik hem voor 175 wel van je ophalen!
m.v.g.
DPC Chef-kok
Verzonden op donderdag 03 november 2011 18:49
k5052
ik heb komende vrijdag een potentiële koper die langskomt.. mocht het niet doorgaan hoor je nog van me.
Ken
Verzonden op vrijdag 04 november 2011 08:20
Xanquezer
200?
wil hem graag hebben
grz
DPC Chef-kok
Verzonden op vrijdag 04 november 2011 09:05
k5052
daar had je misschien eerder aan moeten denken toen je 'maar' 1 euro eroverheen ging. Ik heb jammergenoeg al een afspraak gemaakt voor het afhalen vandaag..
Verzonden op vrijdag 04 november 2011 09:09
Xanquezer
oke
ik hou mn bodje van jou vraag prijs
Overleggen is belangrijk als je gaat handelen, dat heb ik wel loop der jaren geleerd
grz
DPC Chef-kok
Verzonden op vrijdag 04 november 2011 09:13
Xanquezer
200 euro, haal ik hem morgen voor op
grz
DPC Chef-kok
Verzonden op vrijdag 04 november 2011 09:29
Xanquezer
En wat doe je?
grz
DPC Chef-kok
Verzonden op vrijdag 04 november 2011 10:22
k5052
afspraak is afspraak. Ik ga geen andere gebruiker oplichten voor een paar euro extra. Mocht het onverwachts niet doorgaan hebben we voor 200,- een deal. Ik DM je wel mocht dat gebeuren.
Verzonden op vrijdag 04 november 2011 10:37
Xanquezer
En hoeveel krijg je nu??
Afspraak kan je toch stop zetten?
En/of
Informeren dat er ook al 200 geboden is
Athans (laatste optie) zou ik dan doen
Kijken of hij/zij mee gaat
grz
DPC Chef-kok
Verzonden op maandag 07 november 2011 15:01
Xanquezer
en?
DPC Chef-kok
Verzonden op maandag 07 november 2011 15:05
k5052
monitor is verkocht. zoals ik al eerder had vermeld ga ik afspraken niet intrekken voor iets meer geld. koper is komen opdagen en heeft het scherm meegenomen.
Ken
Verzonden op maandag 07 november 2011 15:06
Xanquezer
balen...
volgende keer beter
DPC Chef-kok
Verzonden op maandag 07 november 2011 15:07
Xanquezer
ik vind het wel erg slecht van je dat je niks van je hebt laten horen... (ondaks dat ik zou mee bieden)
DPC Chef-kok
Verzonden op maandag 07 november 2011 15:13
k5052
'afspraak is afspraak. Ik ga geen andere gebruiker oplichten voor een paar euro extra. Mocht het onverwachts niet doorgaan hebben we voor 200,- een deal. Ik DM je wel mocht dat gebeuren.'
dit is duidelijk aangegeven in een vorige DM
Verzonden op maandag 07 november 2011 15:29
Xanquezer
Ik neem aan dat het toch duidelijk is?
Je zegt tegen meerdere mensen toe...
dat kan toch niet?
of zie ik dat verkeerd?
En als er iemand bied, en het hoogste bod heeft ga je hem toch niet verkopen aan de laagste bieder?
DPC Chef-kok
Verzonden op maandag 07 november 2011 15:40
k5052
ik ga er verder geen woorden meer over vuil maken. Het was duidelijk dat ik aangaf dat we eventueel een deal hadden ALS mijn afspraak niet doorging. Dit was al eerder afgesproken met de koper. Ik snap het vanuit jouw standpunt dat je hoger hebt geboden, maar gezien de timing was je al telaat vanwege de afspraak met de andere koper, al dan niet met een lagere prijs.
Gevalletje, late timing, jammer dan. Ik weet niet waarom jezelf zoveel tijd hierin stopt, want ik heb hier absoluut geen tijd voor.
Verzonden op maandag 07 november 2011 15:42
Xanquezer
ik zeg niks meer.
mn besluit staat.
Fijne dag nog.
[ Voor 21% gewijzigd door k5052 op 03-12-2011 19:45 . Reden: kortere DM conversatie ]