[V&A] Wijziging User Review - [k5O52] [Xanquezer]

Pagina: 1
Acties:
  • 508 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 11:14
Mijn verzoek is om de user review van Xanquezer te verwijderen, er heeft namelijk geen koop plaatsgevonden en tevens heb ik de indruk dat de review puur is geplaatst uit frustratie. De tweaker heeft tevens zich kinderachtig gedragen door ook op mijn tweaker profielpagina een 'reactie' achter te laten hoe hij zich voelde. (k5052)

Tijdens de interactie via DM heb ik ten alle tijde geen koopovereenkomst aangegeven. De communicatie aan mijn zijde is duidelijk genoeg geweest naar mijn mening.
Xanquezer
ik bied alvast 120 euro!

grz
DPC Chef-kok :)

Verzonden op vrijdag 28 oktober 2011 11:39
k5052

genoteerd, maar voor die prijs gaat het scherm niet weg.. Heb al meerdere biedingen gekregen van rond de 150/160 euro.

Verzonden op vrijdag 28 oktober 2011 11:46
Xanquezer
Plink, ttttt...plink.. :) ...

oke, ik ga mee

Verzonden op zondag 30 oktober 2011 11:55
k5052

Wat bedoel je daarmee? Ik zie geen reden om die natuurlijk aan jou te verkopen als je 'meegaat' met de prijs. Wat mij betreft gaat de monitor voor minimaal 175 weg (exclusief muurbeugel). Mocht je interesse hebben, hoor ik het wel .

Ken

Verzonden op maandag 31 oktober 2011 12:30
Xanquezer

hallo,

ik hoef geen muurbeugel

maar ga wel mee in de prijs met 1 euro erboven op

dus bij deze 161 uro geboden.

grz

Verzonden op donderdag 03 november 2011 15:31
Xanquezer

hallo,

eind van deze maand wil ik hem voor 175 wel van je ophalen!
m.v.g.

Verzonden op donderdag 03 november 2011 18:49
k5052

ik heb komende vrijdag een potentiële koper die langskomt.. mocht het niet doorgaan hoor je nog van me.

Ken

Verzonden op vrijdag 04 november 2011 08:20
Xanquezer

200?

wil hem graag hebben

grz

Verzonden op vrijdag 04 november 2011 09:05
k5052

daar had je misschien eerder aan moeten denken toen je 'maar' 1 euro eroverheen ging. Ik heb jammergenoeg al een afspraak gemaakt voor het afhalen vandaag..

Verzonden op vrijdag 04 november 2011 09:09
Xanquezer

oke

ik hou mn bodje van jou vraag prijs

Overleggen is belangrijk als je gaat handelen, dat heb ik wel loop der jaren geleerd

grz

Verzonden op vrijdag 04 november 2011 09:13
Xanquezer

200 euro, haal ik hem morgen voor op

grz

Verzonden op vrijdag 04 november 2011 09:29
Xanquezer

En wat doe je?

grz

Verzonden op vrijdag 04 november 2011 10:22
k5052

afspraak is afspraak. Ik ga geen andere gebruiker oplichten voor een paar euro extra. Mocht het onverwachts niet doorgaan hebben we voor 200,- een deal. Ik DM je wel mocht dat gebeuren.

Verzonden op vrijdag 04 november 2011 10:37
Xanquezer

En hoeveel krijg je nu??

Afspraak kan je toch stop zetten?
En/of
Informeren dat er ook al 200 geboden is
Athans (laatste optie) zou ik dan doen
Kijken of hij/zij mee gaat

grz

Verzonden op maandag 07 november 2011 15:01
Xanquezer

en?

Verzonden op maandag 07 november 2011 15:05
k5052

monitor is verkocht. zoals ik al eerder had vermeld ga ik afspraken niet intrekken voor iets meer geld. koper is komen opdagen en heeft het scherm meegenomen.

Ken

Verzonden op maandag 07 november 2011 15:06
Xanquezer

balen...

volgende keer beter

Verzonden op maandag 07 november 2011 15:07
Xanquezer

ik vind het wel erg slecht van je dat je niks van je hebt laten horen... (ondaks dat ik zou mee bieden)

Verzonden op maandag 07 november 2011 15:13
k5052

'afspraak is afspraak. Ik ga geen andere gebruiker oplichten voor een paar euro extra. Mocht het onverwachts niet doorgaan hebben we voor 200,- een deal. Ik DM je wel mocht dat gebeuren.'

dit is duidelijk aangegeven in een vorige DM

Verzonden op maandag 07 november 2011 15:29
Xanquezer

Ik neem aan dat het toch duidelijk is?

Je zegt tegen meerdere mensen toe...
dat kan toch niet?
of zie ik dat verkeerd?

En als er iemand bied, en het hoogste bod heeft ga je hem toch niet verkopen aan de laagste bieder?

Verzonden op maandag 07 november 2011 15:40
k5052

ik ga er verder geen woorden meer over vuil maken. Het was duidelijk dat ik aangaf dat we eventueel een deal hadden ALS mijn afspraak niet doorging. Dit was al eerder afgesproken met de koper. Ik snap het vanuit jouw standpunt dat je hoger hebt geboden, maar gezien de timing was je al telaat vanwege de afspraak met de andere koper, al dan niet met een lagere prijs.

Gevalletje, late timing, jammer dan. Ik weet niet waarom jezelf zoveel tijd hierin stopt, want ik heb hier absoluut geen tijd voor.

Verzonden op maandag 07 november 2011 15:42
Xanquezer

ik zeg niks meer.
mn besluit staat.

Fijne dag nog.

[ Voor 21% gewijzigd door k5052 op 03-12-2011 19:45 . Reden: kortere DM conversatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 19:15
^^

Misschien makkelijk als je volgende keer ook iedereen op de hoogte houd die intresse heeft in jou producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Xanguezer,

Ik heb duidelijk aangegeven dat ik je een DM zou sturen mits het niet door zou gaan. Er is duidelijk aangegeven dat ik geen afspraken ga verzetten omdat er een hoger bod is uitgebracht. (Dit is in mijn aanzien not done als ik aan een kopende partij een akkoord heb gegeven. Jij mag daar je eigen mening over hebben natuurlijk.)

De monitor zou dus door de potentiële koper op vrijdag worden opgehaald. Nog voordat de monitor werd opgehaald heb je me meerdere berichten gestuurd om me te overtuigen om het aan jou te verkopen. Hierop ben ik niet ingegaan, door het eerder aangegeven argument. De maandag daarop heb ik je een DM teruggestuurd met het bericht dat de monitor is verkocht. In mijn opzichte is dit een redelijk termijn, niet iedereen zit immers 24/7 op GoT.

Wat is hier onduidelijk aan?

edit:
Om aan te halen wat je in mijn V&A review hebt gezet:
Nu druk bezig geweest met mailen en heb met hem afgesproken dat ik elke keer als er een bod komt ga ik automatisch mee (bied er overheen dus)
Ik wouw kosten wat het kost hem hebben!

Na enig tijd hoorde ik niks meer van deze tweaker...
Toen nam ik weer contact op om te vragen of ik hem voor 200 euro kon kopen.
En ik kreeg bericht terug...
''Ja ik heb afgesproken met iemand die hem komt kopen''

Zonder enig overleg had hij hem dus al toegezegd aan iemand die hem zou kopen...
Erg slecht vind ik dat wel.
Een comminucatie van niks noppes nada..
Misschien ligt het aan jouw kunde om duidelijk te kunnen communiceren, maar de afspraak om mee te gaan in elk bod heb ik even gemist? Vreemde tactiek van bieden...

Jouw claim dat ik zonder overleg het aan iemand heb toegezegd is zelfs nog frappanter. In de DM conversatie geef ik duidelijk aan dat ik die desbetreffende vrijdag al een afspraak had gemaakt en ik je iets liet weten als de deal niet doorging.

Om daarna te zeggen dat MIJN communicatie onduidelijk is vind ik wel heel ver gaan. Kinderachtig gedragen door op mijn tweaker profiel te posten en een negatieve v&a review achter te laten omdat jij in jouw ogen geen monitor heb kunnen kopen? ...

[ Voor 44% gewijzigd door k5052 op 04-12-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Mmmm... Misschien doe je toch wat fout nadat ik terug lees.

Kijk, 4 november had je nog geen koper (JA EEN MAAND GELDEN EN DAS EIGENLIJK AL TE LANG...) en liet je niks van je horen.
Ik met moeite toch je weer aangeschreven en vertel je me dat de monitor al bijna weg is...

Pease of cake. geen discussie over mogelijk.

Ik vraag wat, je zegt wacht even en daarna negeer je mn vraag.

Makkelijk zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Ik begrijp je reply niet. Zou je dit duidelijker kunnen formuleren?

Ten eerste, wat heeft de opmerking met 'een maand geleden en das te lang?' te betekenen? Ik zag gisteren pas dat je een v&a feedback had achtergelaten, mocht je dat ermee bedoelen. Ten tweede geef ik de 3de van november aan dat ik al een potentiële koper heb die langskomt op vrijdag. Tevens geef ik in een later bericht aan dat ALS de deal niet doorgaat die vrijdag, dat ik daarop terug zou komen.

De koper heeft vrijdag de monitor opgehaald, waarna ik je maandag toch heb laten weten dat de monitor is verkocht. In welk stadium heb ik volgens jou, je de indruk gewekt dat we een deal hadden en ik het niet aan de potentiële koper op vrijdag ging verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Hoi,

Maakt niet uit dat je het niet begrijpt.

Verder ga ik er ook nog weinig moeite in stoppen om te reageren.
Zonde van mn tijd ;)

Jammer, nu een negatieve beoordeling.
Had je maar even van te voren moeten bedenken toen je hem beloofde aan iemand anders. (ondanks er meerdere geintreseerde zijn)

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
(d)e(r)pic thread dit.... Als de vraagprijs wordt geboden dan gaat die daar voor weg, lijkt me logisch. Dan ga je niet alle anderen op de hoogte brengen en er zo toch nog wat meer uit proberen te halen. Vind het netjes gedaan van de verkoper en een negatieve beoordeling is redelijk ongepast in dit geval. My 2 cents aangezien het toch een openbare discussie is geworden :P

Modbreak:How to - V&A feedback laten aanpassen
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
This al een maandje oud...

Dus, laamaa gaaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Nogmaals, wees alstublieft wat duidelijker. Je vorm van communicatie is iets te informeel en kan op meerdere manieren geïnterpreteerd worden. Dit kan eventueel de oorzaak zijn geweest van jouw begrip van de gehele kwestie.

Bedoel je met 'lamaaaaaa gaan' dat je de review wilt intrekken? Of bedoel je dat een mod/andere tweakers simpelweg geen moeite hoeven doen omdat jouw besluit vast staat...

Dit topic heb ik aangemaakt op het moment dat ik ontdekte dat jij een negatieve feedbackreview hebt achtergelaten. De tijd tussen onze conversatie en de dag van het schrijven van de feedback doet er dan ook niet toe, naar mijn mening. Ik ben niet op de hoogte gesteld van de review en kijk daardoor niet dagelijks op mijn v&a feedback page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Geachte K5052 (Ken),

Huidig heb ik een negatieve beoordeling bij uw op de feedback lijst gezet omdat u mij niet op de hoogte heeft gestelt van de vorderingen van uwe verkoop.

U reageerde laat waardoor ik niet meer de kans had om de desbetreffende producten te kunnen aanschaffen.

Huidig heeft het al te veer in het verleden plaats gevonden waardoor ik mn handen er vanaf hou.
Mijn feedback blijft staan.
Daarvan zou u toch een herrinering hebben dat u voortaan in de toekomst wel beter handelt.

Zo heb ik het ook geleerd. (huidig 2 negatieve beoordelingen 1 omdat de post iets verloren is en 2de viel in het niks... raar verhaal i.i.g. )
Daarnaast na al die jaren toch meer als 51 tevreden tweakers!

Bij het laatste bericht ging u in discussie waarop ik geirriteert wilde reageren wat is wijselijk niet heb gedaan.
Vandaar is deze ook zo kort.
Verzonden op maandag 07 november 2011 15:42
Xanquezer

ik zeg niks meer.
mn besluit staat.
Daarin geef ik toch echter duidelijk dat mijn besluit staat, daarvoor had ik al een negatieve feedback gegeven.
Zo doende is er geen aankoop gedaan maar wel poging tot wat mislukte.

Bij deze nogmaals.

Mijn besluit staat.

Gaarne wil ik verder geen woorden er meer over vuil maken.
Bijvoorbaad dank!

Zo formeel genoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarmee het mij duidelijk lijkt dat verdere discussie niet veel zin meer heeft, gezien consensus is vereist om het in behandeling te nemen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.