Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bluetooth

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views

• Picodoor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik heb een Bluetooth ( Super tooth II ) maar die heeft een voeding nodig kan iemand mij zeggen welke voeding ik daar voor kan aansluiten .
Dank U
Gr

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 18:20
Kan je wat duidelijker zijn?
Bluetooth is een standaard voor draadloze verbindingen. Dus 'ik heb een bluetooth' zegt helemaal niks.

Ohja en heb je je vorige sluitpost gelezen?
Zoals je bij aanmelden gelezen hebt (/zou kunnen hebben) verwachten we op GoT dat je de moeite neemt om zelf te doen wat je kunt voordat je op GoT een topic opent. Heb je dat al gedaan, dan mag je absoluut een topic openen, maar neem dan inderdaad ook de moeite om duidelijk aan te geven exact waar je gezocht hebt, wat je gevonden hebt, wat je toen probeerde, wat er gebeurde en waar je tenslotte op vastliep.

[ Voor 64% gewijzigd door Jimster op 03-12-2011 08:57 ]

• Picodoor
Bedankt voor reply , wat ik gewoon wil zeggen ik wil een voeding gaan aankopen voor mijn Bluetooth en daar staat op SuperTooth II , en ik denk dat dit een draadloze is , ik heb de handleiding al gedownload maar ik kan daar niets van de voeding op terug vinden , wel de beschrijving er van zie hier onder aan
http://www.myblueant.com/...anuals/old/ST2_manual.pdf

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

1. Waarom vermeld je niet even dat het een handsfree device is?

2. Waarom staat de link met specs in je tweede post en niet in je TS?

3. Zit er geen voeding / oplader bij het artikel geleverd?

4. Heb je de tijd genomen om het OH Beleid even door te lezen?

Zoals Jimster al quote uit je vorige topic, verwachten we meer inzet. Er is nou eenmaal een bepaalde policy voor het openen van topics om te zorgen dat je ook antwoord kunt verwachten. Nou had ik eigenlijk al geen zin om hier te reageren, maar dan voel jij je dadelijk weer hopeloos alleengelaten en dat zou ook zonde zijn.

Dus, neem even de tijd om je weg te vinden op het forum en lees even het OH Beleid voor welke topics in OH horen. Dit topic staat sowieso al verkeerd en moet ergens in Mobile staan..

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Je hebt een bleutooth carkit

Staat er niet achterop wat voor laadspanning die nodig heeft? neem dat ding even langs de winkel en ze vinden wel een adapter

Iperf

Verwijderd

In de manual staat dat er een Supertooth II car charger is en een Supertooth II wall charger.
Als ik daar op google dan zie ik dat die geleverd worden bij het apparaat. Heb je ze niet?
Er staan geen specificaties bij voor de chargers maar om daar achter te komen kun:

Je kunt googlen op:
replacement Supertooth II charger
replacement Supertooth II Car charger
replacement Supertooth II Wall charger

Zo vind je de specificaties en tevens adressen waar je er een kunt kopen.
googlen kun je ook met google pictures, dan zie je gelijk plaatjes en kan je zoektocht vergemakkelijken.

• Picodoor
Hoe kan ik nu juist weten in welke topic ik dit kon schrijven?
en wat de handsfree device betreft dat wist ik niet , en ik wist ook niet dat deze link in de eerste link mocht ,
en wat TS betreft en OH Beleid wat betekent dat , spijt mij maar ik ben niet zo bij met andere woorden die afgekort zijn.
Wat betreft de charger ik heb verschillende voedingen liggen maar omdat ik niet weet met welke gelijkspanning
die mag gebruiken had ik dat zo willen doen met de gedachte dat er misschien iemand op dit forum al heeft of dat weet . Er staat op het toestel alleen op Bluetooth High PerFormance Speaker en SuperTooth II
en op de andere kant staat niets van spanning op
die kan 6,9,of 12 volt zijn dat weet ik niet
Om de specificaties te vinden zal ik nog eens gaan naar googlen en daar gaan zien . Mijn verontschuldiging voor verkeert expliceren en verkeert Topic.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hoe kan ik nu juist weten in welke topic ik dit kon schrijven?
en wat de handsfree device betreft dat wist ik niet , en ik wist ook niet dat deze link in de eerste link mocht ,
en wat TS betreft en OH Beleid wat betekent dat , spijt mij maar ik ben niet zo bij met andere woorden die afgekort zijn.
Welkom op GoT. Of voluit geschreven: Gathering of Tweakers ;)

Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat het niet zo zinnig is een nieuwe user dood te gooien met afkortingen. Maar ook van een nieuwe user verwachten we dat hij even wat verder kijkt dan z'n neus lang is...

Toen je je aanmeldde kreeg je een link naar deze pagina:
Het algemeen beleid

Daar staat vrijwel bovenaan:
Voordat je toevlucht zoekt op GoT en een topic opent:

Lees eerst handleidingen, tutorials en vooral de helpfunctie van een programma, welke veelal te bereiken is door op F1 te drukken.
Bezoek de website en eventueel het forum van de leverancier.
Zoek eerst naar oplossingen voor je probleem met behulp van search-sites zoals Google, en kijk eerst of het probleem niet eerder op GoT is voorgekomen met behulp van onze search.
Neem de forum-FAQ's door.
Zoek het juiste subforum uit.
Lees het beleid en de FAQ van het betreffende subforum over de daar geldende huisregels en vaak voorkomende problemen.
Dit subforum is Overige Hardware, ook wel afgekort als OH.

En mbt hoe je had moeten weten of dit de juiste plek was:
[...]

Als je er niet zeker van bent of je op de goede plaats je topic opent, neem dan contact op met een moderator.
We willen je graag helpen, maar dan moet jij wel de moeite nemen om een vraag te stellen. En om de info die we sowieso ter beschikking stellen door te nemen. We vragen op GoT nadrukkelijk niet dat je van tevoren alles al weet - maar wel dat je zelf doet wat je kunt en dat ook duidelijk laat merken.

Dit topic is slecht gestart omdat er veel te weinig informatie in je topicstart staat, en vervolgens ook verziekt door jouw contraproductieve houding. Ik zou je willen vragen jouw posts hier te lezen alsof jij zelf iemand was die een ander wilde helpen. Zou jij iemand die zo post willen helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door dion_b op 03-12-2011 15:20 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.