Ik heb een Bluetooth ( Super tooth II ) maar die heeft een voeding nodig kan iemand mij zeggen welke voeding ik daar voor kan aansluiten .
Dank U
Gr
Dank U
Gr
Zoals je bij aanmelden gelezen hebt (/zou kunnen hebben) verwachten we op GoT dat je de moeite neemt om zelf te doen wat je kunt voordat je op GoT een topic opent. Heb je dat al gedaan, dan mag je absoluut een topic openen, maar neem dan inderdaad ook de moeite om duidelijk aan te geven exact waar je gezocht hebt, wat je gevonden hebt, wat je toen probeerde, wat er gebeurde en waar je tenslotte op vastliep.
[ Voor 64% gewijzigd door Jimster op 03-12-2011 08:57 ]
Verwijderd
Welkom op GoT. Of voluit geschreven: Gathering of TweakersHoe kan ik nu juist weten in welke topic ik dit kon schrijven?
en wat de handsfree device betreft dat wist ik niet , en ik wist ook niet dat deze link in de eerste link mocht ,
en wat TS betreft en OH Beleid wat betekent dat , spijt mij maar ik ben niet zo bij met andere woorden die afgekort zijn.
Dit subforum is Overige Hardware, ook wel afgekort als OH.Voordat je toevlucht zoekt op GoT en een topic opent:
Lees eerst handleidingen, tutorials en vooral de helpfunctie van een programma, welke veelal te bereiken is door op F1 te drukken.
Bezoek de website en eventueel het forum van de leverancier.
Zoek eerst naar oplossingen voor je probleem met behulp van search-sites zoals Google, en kijk eerst of het probleem niet eerder op GoT is voorgekomen met behulp van onze search.
Neem de forum-FAQ's door.
Zoek het juiste subforum uit.
Lees het beleid en de FAQ van het betreffende subforum over de daar geldende huisregels en vaak voorkomende problemen.
We willen je graag helpen, maar dan moet jij wel de moeite nemen om een vraag te stellen. En om de info die we sowieso ter beschikking stellen door te nemen. We vragen op GoT nadrukkelijk niet dat je van tevoren alles al weet - maar wel dat je zelf doet wat je kunt en dat ook duidelijk laat merken.[...]
Als je er niet zeker van bent of je op de goede plaats je topic opent, neem dan contact op met een moderator.
[ Voor 3% gewijzigd door dion_b op 03-12-2011 15:20 ]
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq