Beste leden,
Eerst en vooral sorry dat ik hier mss dubbelpost of eerst niet alles zelf heb uitgezocht...
Maar het is een vrij dringende zaak...
Op het werk hier ga ik een nieuwe laptop vragen, en omdat er in het kort een bestelling buitengaat (volgende week) zou ik heel snel moeten beslissen.
Ik zoek gewoon een snelle laptop. Veel videobewerkingen is niet aan de orde.
Dus ik denk dan dat een sneller processor, 4GB en een goede moederbordchip al een grote stap is in die richting is.
Daarom vraag ik jullie of jullie de beste 4 producten van elke categorie voor een laptop even kunnen opsommen. Heb nu geen tijd om elke type te gaan vergelijken om te kijken welke de beste is... maar jullie weten dat mss al wel.
Onderstaand is een voorbeeld
Processor:
- Intel Core i7 2630QM
- Intel Core i5 2430M
- Intel Core i7 2670QM
Moederbordchip:
- Intel Mobile HM55
- Intel Mobile HM67
- Intel Mobile QS57
Videochip:
- Intel GMA 3150
- Radeon Mobility HD6250
- Intel GMA 4500M
Dus als jullie dit even willen doen voor mij zou ik jullie zeer dankbaar zijn.
Is dit niet mogelijk... verwijder dit topic dan maar :)/
Alvast bedankt!
AH
Eerst en vooral sorry dat ik hier mss dubbelpost of eerst niet alles zelf heb uitgezocht...
Maar het is een vrij dringende zaak...
Op het werk hier ga ik een nieuwe laptop vragen, en omdat er in het kort een bestelling buitengaat (volgende week) zou ik heel snel moeten beslissen.
Ik zoek gewoon een snelle laptop. Veel videobewerkingen is niet aan de orde.
Dus ik denk dan dat een sneller processor, 4GB en een goede moederbordchip al een grote stap is in die richting is.
Daarom vraag ik jullie of jullie de beste 4 producten van elke categorie voor een laptop even kunnen opsommen. Heb nu geen tijd om elke type te gaan vergelijken om te kijken welke de beste is... maar jullie weten dat mss al wel.
Onderstaand is een voorbeeld
Processor:
- Intel Core i7 2630QM
- Intel Core i5 2430M
- Intel Core i7 2670QM
Moederbordchip:
- Intel Mobile HM55
- Intel Mobile HM67
- Intel Mobile QS57
Videochip:
- Intel GMA 3150
- Radeon Mobility HD6250
- Intel GMA 4500M
Dus als jullie dit even willen doen voor mij zou ik jullie zeer dankbaar zijn.
Is dit niet mogelijk... verwijder dit topic dan maar :)/
Alvast bedankt!
AH