Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csiblade
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-02 10:53
Beste leden,

Eerst en vooral sorry dat ik hier mss dubbelpost of eerst niet alles zelf heb uitgezocht...
Maar het is een vrij dringende zaak...

Op het werk hier ga ik een nieuwe laptop vragen, en omdat er in het kort een bestelling buitengaat (volgende week) zou ik heel snel moeten beslissen.

Ik zoek gewoon een snelle laptop. Veel videobewerkingen is niet aan de orde.

Dus ik denk dan dat een sneller processor, 4GB en een goede moederbordchip al een grote stap is in die richting is.
Daarom vraag ik jullie of jullie de beste 4 producten van elke categorie voor een laptop even kunnen opsommen. Heb nu geen tijd om elke type te gaan vergelijken om te kijken welke de beste is... maar jullie weten dat mss al wel.

Onderstaand is een voorbeeld

Processor:

- Intel Core i7 2630QM
- Intel Core i5 2430M
- Intel Core i7 2670QM

Moederbordchip:

- Intel Mobile HM55
- Intel Mobile HM67
- Intel Mobile QS57

Videochip:

- Intel GMA 3150
- Radeon Mobility HD6250
- Intel GMA 4500M

Dus als jullie dit even willen doen voor mij zou ik jullie zeer dankbaar zijn.

Is dit niet mogelijk... verwijder dit topic dan maar :)/

Alvast bedankt!

AH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je hier:Best Buy Guide overzichtstopic wel iets vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csiblade
Ja, probleem is, dat ze het liefst hebben dat het een HP is, dus ik ga hier in de 'PRICEWATCH' zoeken op die 3 (4 met minstens 4GB werkgeheugen) eigenschappen zoals hierboven vermeld.
En in die BB-Guides zie ik bijna nooit een HP :)

[ Voor 12% gewijzigd door csiblade op 01-12-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 21:40

Swordlord

Act first, think never

Het is voor je werk, dus jullie zullen vast een standaard leverancier hebben waar je bedrijf inkoopt.
Vraag bij hun een brochure of wat dan ook, want die kunnen je vast het beste zeggen welke HP's er allemaal zijn en ga na of je een SSD in je systeem kan krijgen ingebouwd, want dat geeft nog de beste snelheidsboost die je kan krijgen.

Daarbij, je zegt niet WAT je met je laptop gaat doen, dus we kunnen wel roepen, zus en zo is het beste, maar of je het nodig hebt is een 2de...

Edit: Het is een bedrijfslaptop, dus laat je niet verleiden door de meest snelste SSD's, maar kies een veilige optie zoals de Intel 320.

[ Voor 40% gewijzigd door Swordlord op 01-12-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Volgens deze topic schijnt als je een hp notebook wilt, de HP Pavillion dv6-6b41ed een hele goede te zijn (de beste hp laptop op het moment)

1080p 15.6" + i7-2670qm + Radeon HD6770m + 8gb mem + 750gb hdd + usb3.0
(en meer)

:)

en volgens de BBG December 2011 (deel business notebooks) is de HP Probook 5330 (13.3inch) een goede alternatieve keus tov de Lenovo Thinkpad L520 (alhoewel de review zegt dat het niet een beste laptop is...)

:)

[ Voor 40% gewijzigd door Duckhamster op 01-12-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csiblade
Ok, thx alvast.

Was nog vergeten melden dak ik het liefst minstens een 15.5 inch wil, maar graag een 17" :)
En SSD was ik ook al aan het bekijken, maar dat gaat qua prijs redelijk snel omhoog dan!
Maar dan wel misntens een HDD van 7200 rpm.

Specs van die HP Pavillion dv6-6b41ed zijn wel mooi, enkel de HD is daar maar 5400rpm :)
Pagina: 1