Betreft:
advertentie V&A aangeboden: HTC Flyer 16GB
tweaker [Verwijderde gebruiker]
beoordeling http://tweakers.net/aanbod/rating/100624
Martijn wilde wel zijn Motorola Droid 2 ruilen tegen mijn Flyer. Wat heen en weer gemaild, ik vond het wel goed eigenlijk, wachtte foto's af. (dit was vanaf vrijdag tot zaterdag ongeveer)
Toen de foto's nog moesten komen kreeg ik bericht van een andere tweaker - die wilde de tablet wel kopen. Daar ook mee gemaild, we kwamen er al snel uit en voor hem was tijd een belangrijke factor, voor mij ook wegens het gebrek eraan, ik wilde de hele verkoop van de Flyer snel afronden want ik moest veel doen voor mijn studie en voorbereiden op stage. Het geld was enorm snel overgemaakt, ik had meteen het pakje voorbereid zodat iemand het kon versturen, want ik had daar zelf nogmaals geen tijd voor. Dit gebeurde allemaal op zondag overigens. Diezelfde zondag ook de foto's ontvangen nog, die heb ik nog even bekeken en ik ben vergeten om Martijn een berichtje te sturen dat ik toch afzie van de deal omdat verkoop voor mij makkelijker is. De volgende dag (ja, dat klopt, op maandag) heb ik Martijn meegedeeld op een nette manier hoe het is gelopen en mijn excuses aangeboden voor het late bericht. Nogmaals, we hadden niks definitief afgesproken, ik was niks verplicht. Indien nodig kan ik alle PM's doorsturen naar een moderator zodat het ook duidelijk is.
Maar wat krijg ik als antwoord op mijn PM met uitleg?
Sowieso kreeg ik 3 x 1 ster terwijl Martijn hoogstens over 1 daarvan kan oordelen (contact), en daarbij komt dat we niks hadden afgesproken, geen tijd, geen gegevens naar elkaar gestuurd, niks, ik was dus ook niks verplicht en vind het belachelijk dat ik überhaupt zo word beoordeeld.
Daarbij vraag ik dus ook om deze beoordeling te verwijderen, want ik ga niet zoals Martijn mijn frustraties uitleven en zo'n beoordeling 'teruggeven'.
advertentie V&A aangeboden: HTC Flyer 16GB
tweaker [Verwijderde gebruiker]
beoordeling http://tweakers.net/aanbod/rating/100624
Martijn wilde wel zijn Motorola Droid 2 ruilen tegen mijn Flyer. Wat heen en weer gemaild, ik vond het wel goed eigenlijk, wachtte foto's af. (dit was vanaf vrijdag tot zaterdag ongeveer)
Toen de foto's nog moesten komen kreeg ik bericht van een andere tweaker - die wilde de tablet wel kopen. Daar ook mee gemaild, we kwamen er al snel uit en voor hem was tijd een belangrijke factor, voor mij ook wegens het gebrek eraan, ik wilde de hele verkoop van de Flyer snel afronden want ik moest veel doen voor mijn studie en voorbereiden op stage. Het geld was enorm snel overgemaakt, ik had meteen het pakje voorbereid zodat iemand het kon versturen, want ik had daar zelf nogmaals geen tijd voor. Dit gebeurde allemaal op zondag overigens. Diezelfde zondag ook de foto's ontvangen nog, die heb ik nog even bekeken en ik ben vergeten om Martijn een berichtje te sturen dat ik toch afzie van de deal omdat verkoop voor mij makkelijker is. De volgende dag (ja, dat klopt, op maandag) heb ik Martijn meegedeeld op een nette manier hoe het is gelopen en mijn excuses aangeboden voor het late bericht. Nogmaals, we hadden niks definitief afgesproken, ik was niks verplicht. Indien nodig kan ik alle PM's doorsturen naar een moderator zodat het ook duidelijk is.
Maar wat krijg ik als antwoord op mijn PM met uitleg?
Hierdoor was ik erg verontwaardigd. Ik ben een eerlijk persoon en ik laat nooit mijn naasten zitten en vind dat Martijn geen recht heeft om hierover te oordelen op basis van zoiets. Dus ik stuurde terug:Michal,
Erg jammer dat je niet bij ons eerste gesprek aangeeft dat je liever geld hebt, ook jammer dat je meteen bij het eerste het beste bod met iemand anders in zee gaat en ondertussen de mond vol met vertrouwen hebben, vertrouwen is maar relatief voor jou zie ik, jammer dat je dat ook niet even van tevoren aangeeft in plaats van achteraf en bedankt dat je me nog in de gelegenheid hebt gesteld een tegenbod te doen.
Een beetje onfatsoenlijk zo niet?
Met vriendelijke groet,
Martijn
Weer op een nette, niet beledigende manier geantwoord, al begon ik al een beetje te koken. Toen kwam het:Je hebt gelijk dat ik je eerder op de hoogte had moeten stellen, maar je overdrijft door over vertrouwen te beginnen. We hadden nog niks definitief afgesproken en ik vind het vrij brutaal dat je nu zegt dat ik je helemaal heb laten zitten etc, dat vertrouwen relatief is voor mij, dit is toch echt iets persoonlijke en jij kunt daar niet over oordelen. Jammer dat dit op zo'n manier afloopt.
Michal
Nogmaals, nooit een definitieve afspraak gemaakt. Nou sorry hoor, maar dit tolereer ik niet. Daarbij kwam ook de belachelijke feedback, die qua inhoud weer over mij als persoon oordeelt.Het is brutaal en een belediging van intelligentie door te gaan verkondigen dat je drukke dagen hebt om even tijdig te reageren terwijl je het inderdaad te druk hebt namelijk met op het andere bod in te reageren.
Dat verduidelijk de zaak in ieder geval dat jouw woord of afspraak niets definitiefs is...
Ik had verwacht dat jij wel meer waarde hechtte aan jouw woorden of afspraken, naar mijn weten zijn we gewoon akkoord gegaan en had je op z'n minst het fatsoen kunnen hebben om mij een tegenbod te laten uitbrengen of in ieder geval te kennen te geven dat jij liever geld hebt voor je tablet dan had ik daar een gepaste reactie op kunnen geven, maar op deze manier laat je mensen inderdaad zitten.
Als je het gewoon direct had gemeld zodra je op het andere bod inging in plaats van dat je eerst afspraken met mij gaat maken en ik achteraf krijg te horen dat je toch maar met iemand anders in zee bent gegaan, dan laat je mensen inderdaad zitten ja...
Met vriendelijke groet,
Martijn
Sowieso kreeg ik 3 x 1 ster terwijl Martijn hoogstens over 1 daarvan kan oordelen (contact), en daarbij komt dat we niks hadden afgesproken, geen tijd, geen gegevens naar elkaar gestuurd, niks, ik was dus ook niks verplicht en vind het belachelijk dat ik überhaupt zo word beoordeeld.
Daarbij vraag ik dus ook om deze beoordeling te verwijderen, want ik ga niet zoals Martijn mijn frustraties uitleven en zo'n beoordeling 'teruggeven'.