Ik ben opzoek naar een methode om meerdere personen tegelijk op dezelfde PC te laten werken. Ik wist niet goed welke richting ik moest uitgaan, thin clients of virtualisatie, maar mijn zoektocht heeft me voorlopig dit opgeleverd. De enige vereiste is dat de tweede gebruiker (in een VM) The Sims 3 moet kunnen spelen. Alleen blijkt de grafische performance serieus tegen te vallen.
Kan dit opgelost worden met bijvoorbeeld Crossfire/SLI? Of geeft dit meer problemen dan dat het oplost? Mijn kennis van dit domein is beperkt. Zijn er andere oplossingen waar ik beter naar kan zoeken? Of zou het goedkoper/eenvoudiger zijn om enkel voor The Sims een aparte PC te kopen, vermits de systeemvereisten daarvoor niet bijzonder hoog liggen?
Kan dit opgelost worden met bijvoorbeeld Crossfire/SLI? Of geeft dit meer problemen dan dat het oplost? Mijn kennis van dit domein is beperkt. Zijn er andere oplossingen waar ik beter naar kan zoeken? Of zou het goedkoper/eenvoudiger zijn om enkel voor The Sims een aparte PC te kopen, vermits de systeemvereisten daarvoor niet bijzonder hoog liggen?