Goedenavond,
Bij ons op het bedrijf gaan we investeren in een workstation voor CAD/CAM doeleinden. Deze komt te staan bij de engineering. Nou wil ik in de werkvoorbereiding en productie ook gebruik kunnen maken van de relatief(vergeleken met de pc's die we daar gebruiken) grote capaciteit/rekenkracht van dit workstation. Nou had ik het volgende in gedachte.
Bij ons op het bedrijf gaan we investeren in een workstation voor CAD/CAM doeleinden. Deze komt te staan bij de engineering. Nou wil ik in de werkvoorbereiding en productie ook gebruik kunnen maken van de relatief(vergeleken met de pc's die we daar gebruiken) grote capaciteit/rekenkracht van dit workstation. Nou had ik het volgende in gedachte.
- Ik maak meerdere user accounts aan op het workstation
- De gebruiker die daadwerkelijk achter het workstation zit gebruikt deze voor CAD werk op zijn account.
- Andere gebruikers, twee man, gebruiken hun eigen pc om (lokaal) via remote desktop verbinding te maken met het workstation en loggen allebei in op hun eigen account. Zij gebruiken het systeem voor CAM doeleinden
- Hetzelfde geldt voor deze twee man als het gaat om thuis werken, ze gebruiken dan ook (eventueel tegelijkertijd) remote desktop via internet om op het workstation te werken