Toon posts:

Ps3 Defect => HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HELP ?!?!?!?! :?

Mijn play valt ineens uit terwijl ik mw3 aant spele was en da rood lampke begint te pinke !!! Khad hier al van gehoord maar weet niet wat te doen ! Als ik hem weer probeer aan te zetten wordt het lampje groen, dan heel kort oranje en dan weer pinkend rood. Ik ken niet zo veel van de techische kant van mijn playstation maar het was de eerste die verkocht werd (60 GB). Zelf heb ik hem gehad van een vriend, die er niets aan verandert heeft. Ik heb er ook niets aan verandert.

Khoop da er iemand mij kan helpen

Ps. Mijn disk van Mw3 zit er nog in, hoe krijg ik die eruit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:58
Welkom op Tweakers.

Lees de regels eens door.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

PS3 defecten topic

Post je vraag daar eens? en Lees de FAQ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:33
Laat hem eerst eens rustig afkoelen, ga daarna met een busje perslucht aan de gang of een stofzuiger met verloopstukje en zuig al het stof weg bij de ingang van de koeling van de PS3...

Probeer hem daarna weer eens op te starten. Als je geluk hebt doet ie het daarna weer gewoon, als je pech hebt is het een gevalletje kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leitz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 09:51
lijkt op een typisch gevalletje van ylod, de oudere phat modellen zijn daar op een gegeven moment wel vatbaar voor, persoonlijk denk ik dat het door degradatie van de koelpasta is op de processors. vervelend maar niet onoverkomelijk, voor 3 tot 5 tientjes kan je dat laten maken, zou wel ff kijken dat je wel iemand te pakken hebt die weet waar hij het over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Zoals door iemand anders al genoemd hebben we daar een apart topic voor lopen: PS3 defecten topic.
Lees voor de volgende keer zeker even: Het algemeen beleid #quickstart.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.