Ervaringen met Nikes bestellen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil graag deze Nike Air Jordans kopen: http://www.nikebestellen....an-5-grijswit-p_2333.html op de site nikebestellen.com
Ik wil graag weten of jullie denken dat deze site betrouwbaar is of niet (graag ook argumenten)
Ik zelf denk dat de site wel betrouwbaar is maar ik zit alleen een beetje met die prijs, het is erg goedkoop!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

Met vriendelijke groeten,

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Ik vind de tekst die bij Klant instructies en verzendkosten en tracking een beetje lijken op google translate. De zinnen kloppen niet helemaal zoals:
" Als je weigerde om de bestelling te ondertekenen, zullen we betalen 35% als handvat vergoedingen, als het pakket is automatisch terug na een paar keer zonder succes levering (te wijten aan u afwezig bent of u heeft een verkeerd of onvolledig afleveradres aan ons ), zullen wij eisen dat 35% verzendingskosten."
Ik zou er zelf niet gaan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kahraman11 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:50:
Ik vind de tekst die bij Klant instructies en verzendkosten en tracking een beetje lijken op google translate. De zinnen kloppen niet helemaal zoals:
" Als je weigerde om de bestelling te ondertekenen, zullen we betalen 35% als handvat vergoedingen, als het pakket is automatisch terug na een paar keer zonder succes levering (te wijten aan u afwezig bent of u heeft een verkeerd of onvolledig afleveradres aan ons ), zullen wij eisen dat 35% verzendingskosten."
Ik zou er zelf niet gaan kopen
misschien komt dat doordat het een buitenlands bedrijf is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• over-de-heuvel
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 15:14
Ik heb zo mijn twijfels bij dit. Ik zou het niet doen. Maar dit is puur een gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:16
Hmmm, als je naar domainnaam gaat kijken:
status: lock
created: 2011-09-22 16:58:03 UTC
city: lima
country: PE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:16
100% zeker nep. en nog te duur ook.
goedkoop + echt + groot aanbod kan niet.
goedkoop echte nikes uit china kan wel, maar dan hebben we het over minder populaire modellen. en een veel kleiner aanbod.

[ Voor 81% gewijzigd door saveljos op 25-11-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
saveljos schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:06:
100% zeker nep. en nog te duur ook.
argument?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:52
Tja ik snap niet dat als mensen zoon website zien dat ze dan wat gaan bestellen. Nergens contact gegevens vage layout en zo zijn er nog wel meer dingen die alarmbellen zouden moeten laten afgaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:41

Stewie!

Keen must die!

Eerste argument is dat er een nieuwe forumgebruiker een vage onbekende site promoot die net een maandje online is en bij elk slecht woord dit probeert te weerleggen. Dit gaat dus over jou.

Twee argument is dat het een bijzonder foute site is met zoveel fouten en ongeloofwaardige prijzen dat het niet kloppend is.

Derde argument is dat een site uit Lima een Nederlandstalige site is, Nederlandstalige domeinnaam vastgesteld als .com en gehost ver buiten Europa. Want dat doen betrouwbare Nederlandse webshops toch? Juridisch in een ver land vestigen en offshore hosting?

Vierde argument is de enorme hoeveelheid spam op internet met deze URL.

Vijfde argument is de nietszeggende twitter account die aangemaakt is om deze site te promoten. Zit toch een doel achter, niet?

[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 25-11-2011 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar er staan nergens meldingen van oplichting op internet en de site is al lange tijd online.... dus als er mensen zijn opgelicht door dit (bedrijf) zou er toch op zijn minst 1 iemand moeten zijn die hier iets over heeft geschreven op het internet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:37

masauri

aka qwybyte

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:11:
Maar er staan nergens meldingen van oplichting op internet en de site is al lange tijd online.... dus als er mensen zijn opgelicht door dit (bedrijf) zou er toch op zijn minst 1 iemand moeten zijn die hier iets over heeft geschreven op het internet??
Google is je vriend dan.
En de site lange tijd online? Ik lig hier strike achter men pc! |:(

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stewie! schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:11:
[...]

Eerste argument is dat er een nieuwe forumgebruiker een vage onbekende site promoot die net een maandje online is en bij elk slecht woord dit probeert te weerleggen. Dit gaat dus over jou.

Twee argument is dat het een bijzonder foute site is met zoveel fouten en ongeloofwaardige prijzen dat het niet kloppend is.

Derde argument is dat een site uit Lima een Nederlandstalige site is, Nederlandstalige domeinnaam vastgesteld als .com en gehost ver buiten Europa. Want dat doen betrouwbare Nederlandse webshops toch? Juridisch in een ver land vestigen en offshore hosting?
Ja hoor ik stel een vraag en dan promoot ik volgens jou gelijk een site??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Je opent dit topic niet als de alarmbellen bij jezelf nog niet zijn gaan rinkelen. Met alle waarschuwingen die je nu gekregen hebt lijkt me dat je voldoende argumentatie hebt gehad om het niet te doen. Mocht je het wel doen zie ik je ervaringen graag verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:47
geen ssl, onderste plaatje is fake, op google in meerdere spam berichten voorgekomen, nederlands en engels gemengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
In het allergunstige geval krijg je veel te dure namaaknike's opgestuurd gemaakt door kinderhandjes van blinde weesjes ergens in de bergen van Peru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:52
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:11:
Ja of niemand is zo suf geweest om te bestellen bij een website die aan alle kanten gilt dat je opgelicht wordt.

101 taalfouten
Te goedkope prijzen ( if its to good to be true it probably is)
Geen contact gegevens
En dus volgens andere tweakers ook nog eens te herleiden naar Lima

Je lijkt nogal graag te willen dat deze site betrouwbaar is ik ga je niet overhalen maar maak aub wel een calimero topic aan als je je centjes nooit meer terug ziet kunnen wij ook mee genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SandaX schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:13:
Je opent dit topic niet als de alarmbellen bij jezelf nog niet zijn gaan rinkelen. Met alle waarschuwingen die je nu gekregen hebt lijkt me dat je voldoende argumentatie hebt gehad om het niet te doen. Mocht je het wel doen zie ik je ervaringen graag verschijnen.
ik geef je gelijk, het lijkt me idd verstandig het niet te doen (ik doe het dus ook niet).

iig bedankt voor jullie meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Url uit de titel gesloopt.

Verstandige beslissing TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

hmmm toch even een kickje.....
ik ben dus op zoek naar Nike Shox TL3 schoenen, maar de websites die ik vind bieden de schoenen aan voor 38 dollar ofzo. Bij contact info staat meestal alleen een contactformulier of een gmail/hotmail adres. Sites die toch algemene voorwaarden enzo hebben, zetten in bijna elk zinnetje dat het om GENUINE nikes gaat. Ik vertrouw de boel niet.
Kan iemand mij vertellen waar ik veilig die nike shox TL3 schoenen kan kopen? Ik vind ze echt geweldig om te fitnessen....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Deathchant schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:16:
hmmm toch even een kickje.....
ik ben dus op zoek naar Nike Shox TL3 schoenen, maar de websites die ik vind bieden de schoenen aan voor 38 dollar ofzo. Bij contact info staat meestal alleen een contactformulier of een gmail/hotmail adres. Sites die toch algemene voorwaarden enzo hebben, zetten in bijna elk zinnetje dat het om GENUINE nikes gaat. Ik vertrouw de boel niet.
Kan iemand mij vertellen waar ik veilig die nike shox TL3 schoenen kan kopen? Ik vind ze echt geweldig om te fitnessen....
Ik denk dat ik je moet teleurstellen want ik krijg de sterke indruk dat die hele Shox TL3 schoen nooit bestaan heeft en door de Chinese 'kleding' industrie bedacht is. Ik kom nergens (maar dan ook echt nergens) een link of enige informatie tegen die aangeeft dat Nike die ooit geproduceerd of verkocht heeft. Het googlen naar de schoen geeft alleen maar links naar webwinkels die neppe schoenen verkopen, pagina na pagina. Ik zit nu op pagina 54 en ben nog niets legitiems tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

precies, dat dacht ik dus ook. Hoe kom je er eigenlijk bij dat de shox TL3 nooit bestaan hebben?

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:55
En de maten die ze vermelden kloppen ook niet.
Ze noemen maat 41 t/m 47, terwijl Nike geen 43 maar 43,5 heeft en ook geen 47 maar 47,5.
Als je een aparte site maakt voor Nike, en dat niet laat kloppen kun je het geld beter in een gokautomaat gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:54
Er staat een logo Paypal Verified, wellicht echt bij Paypal informeren?
Dan beslissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Er zijn er ook een paar die gewoon wel ''legit'' zijn en die geen nep nike's verkopen. Riekt naar oplichting, ik zou er niets bestellen iig. Je moet het zelf weten.

Als je weigerde om de bestelling te ondertekenen, zullen we betalen 35% als handvat vergoedingen

JA!

http://www.airmaxnieuw.co...force-safari-bestellen_53 is dit trouwens niet zijne de zelfde shizzle? maar dan met andere naam?

Of hebben ze de notice gestolen :+

Lijkt mij op meerdere domein namen ''er trapt er altijd wel eentje in'' stijl, kan het mis hebben hoor.

[ Voor 36% gewijzigd door iNFiNiTY- op 27-01-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Deathchant schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 20:21:
precies, dat dacht ik dus ook. Hoe kom je er eigenlijk bij dat de shox TL3 nooit bestaan hebben?
Omdat ik dus nergens enige legitieme en/of officiële informatie over de schoen kan vinden. Alles wat er op internet te vinden is over die schoen komt van fake internetwinkels af. Je zou ergens een officiële review verwachten, of een link naar de Nike website. Maar daarvan is niets te vinden. Vandaar dat ik denk dat die schoen nooit officieel bestaan heeft. En mocht je denken, wat weet hij er nou van?! Ik verzamel dit soort schoenen, dus het is mijn hobby. ;) Nou ben ik niet 100% zeker, dus ik kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

hehe, ik "verzamel" niet, maar ik heb ook VEEL exemplaren :) ik wilde die TL3 hebben, omdat deze ook shox demping heeft onder de bal van de voet. Wel erg handig op de crosstrainer en loopband enzo. maar ja....

Ik heb het probleem dat ik erg brede voeten heb. Ik heb maat 45, maar ik moet een wide-fit schoen hebben en die kan ik alleen bestellen via store.nike.com en dan een schoen uitzoeken via NikeID die width-customizable heeft.
Ik denk dat ik dan maar ga voor de Nike Trainer ID. Die heeft 360-air cushioning, dus dat zal ook wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nikebestellen.com is een site die nepartikelen verkoopt en is gelinkt aan buyalot.com. die ze eveneens verkoopt. niet doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD2000
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-07 13:40
Dat was het besluit dat TS al een half jaar geleden genomen had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek af en toe ook naar de oude modellen Jordans en kom dit soort sites dan ook veel tegen op internet.
Je kan hier meteen al zien dat er iets niet klopt aan deze website: alle modellen beschikbaar (incl. vele variaties per model) en in alle maten verkrijgbaar.
Dit is goedkope massaproductie

Het is tegenwoordig vrij lastig om "the real deal" te vinden en je zal veelvuldig tegen dit soort websites aanlopen. Daarnaast zullen echte Jordans veel duurder zijn dan €100,- .

In het verleden heb ik bij Solestop.com een paar Air Jordan 6 infrared (2000) gekocht, puur voor verzamel doeleinde. Nieuw in doos (nooit gedragen), daar betaal je aardig wat eurootjes voor.
Daarnaast heb ik voor de vergelijking ook een stel nep Air Jordan 6 infrared gekocht (€60,-). Ik kan je zeggen dat er veel verschil zit in echt en nep. Andere materialen gebruikt, kleurverschil, logo's die niet kloppen, slordiger in elkaar gezet etc.

Je kan websites als deze gebruiken om echte Jordans te vinden:

http://sneakertalk.yuku.com/topic/32113

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Je kan ook op eBay kijken en dan betrouwbare sellers zoeken, daar is ook veel nieuw spul voor leuke prijzen te krijgen.
Pagina: 1