-knip-
[ Voor 98% gewijzigd door Sn0wblind op 08-12-2011 01:59 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 98% gewijzigd door Sn0wblind op 08-12-2011 01:59 ]
* PSN=Chef_NL** *
[ Voor 181% gewijzigd door Sn0wblind op 08-12-2011 01:59 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Die Pavelow is wel een beest ja, zag vandaag kill na kill komen door dat ding, en je hoeft geen hoekje op te zoeken inderdaad.Sn0wblind schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:22:
Ik zelf vind de killstreaks die je zelf moet besturen niet zo, kost teveel tijd en dan lig je ergens op de gron te niksen, liever een vliegend beest aka pavelow in de lucht die de vijand irriteerd terwijl jij over de grond aan het rushen bent.
Ik gebruik in elke class Assassin pro, maar elke keer als iemand een AUAV opgooit verbaas ik me weer hoeveel mensen het gewoon niet gebruiken.Sn0wblind schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:34:
Maar een groot deel loopt ook met assassins pro rond waardoor je die gaat missen op de map en daardoor juist gepakt word. Teveel rekenen op UAV's is in mijn ervaring niet zo geweldig.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Springstof op 08-12-2011 07:47 ]
Verwijderd
Gewoon omdat het kan!. Uiteraard ben je meer dan welkom om ons te laten zien hoe het wel moetSpringstof schreef op donderdag 08 december 2011 @ 07:39:
Dat is één van de minst effectieve manieren, die ik heb gezien, van het gebruik van een osprey. Aim is barslecht en waarom zet je dit op youtube?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
iemand die een kill maakt met eenVerwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 07:58:
Klopt laat jij dan maar zien hoe het wel moet.
Binnen nu en een week wil ik zien waarom jij de beste ter wereld bent met de osprey gunner.
Waarom? Je kiest er zelf voor om het grootste prutswerk online te zetten. Moet je niet gaan janken als mensen kritiek geven.Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 07:58:
Klopt laat jij dan maar zien hoe het wel moet.
Binnen nu en een week wil ik zien waarom jij de beste ter wereld bent met de osprey gunner.
Verwijderd
campen is een manier van spelen die door weinig geapprecieerd wordt. Ik zeg ook niet dat je als een kip zonder kop moet rondrennen maar jij ligt 9/10 gewoon te wachten tot er mensen langskomen en dat is echt kansloos.Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:02:
Ik speel free for all , daar zit geen teamplay in.
Verwijderd
Waarschijnlijk heeft hij al een hoop voorpret tijdens het plaatsen, wetende dat sommigen hier zo serieus op ingaan hahaha. Het is maar een spelletje, denk dat Dennis585 dat als 1 van de weinigen hier echt doorheeft.bram1984 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:03:
[...]
Waarom? Je kiest er zelf voor om het grootste prutswerk online te zetten. Moet je niet gaan janken als mensen kritiek geven.
Je krijgt het zelfs voor elkaar om een filmpje te plaatsen waarin je met een Reaper maar één kill maakt en ook nog eens een eigen chopper uit de lucht haalt. Wat gaat er door je hoofd op het moment dat je zoiets uploadt?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
Ik ben er wel denk ik! Was gisteren uiteten met me vriendin vandaar hahaVerwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:53:
Ik hoop dat er vanavond weer mensen zijn van The Dutch Eagles.
En wat was de verbinding gisteren slecht man op PSN, heb van de 10 potjes 9x 2 streepjes, of zelfs 1 gehad pfff.
Moest echt een heel magazijn van mijn ACR in iemand pompen om dood te gaan.
Daarom maar ff Spec Ops gedaan
Verwijderd
Verwijderd
grappig, ik heb precies het omgekeerde. ik zie het bijna als 2 compleet verschillende spellen! MW2/3 wat echt gefocused is op split second decision making en BO wat wat meer tacktiek vereistVerwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:07:
Treyarch is voor mij nog steeds de beste CoD maker ,
die maken voor mij de spellen met de meeste FUNfactor.
Ik hoop dat de volgende CoD van treyarch net zo goed is als Black Ops ,
stiekum hoop ik dat ie nog beter wordt.
not sure if troll or just very stupid.jpgVerwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:07:
Ik denk dat jij het volledig mis hebt, en dat hij helemaal niks doorheeft. Als je MW2 ook gespeeld hebt, en je weet niet eens dat je een Predator kan versnellen of van wapen kan wisselen met een AC-130, dan maak je mij niet wijs dat hij die filmpjes bewust als troll plaatst hoor. En als dat al zo zou zijn, weet je hoeveel tijd dat kost? Ik neem aan dat een normaal denkend mens wel wat beters heeft te doen.Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:06:
[...]
Waarschijnlijk heeft hij al een hoop voorpret tijdens het plaatsen, wetende dat sommigen hier zo serieus op ingaan hahaha. Het is maar een spelletje, denk dat Dennis585 dat als 1 van de weinigen hier echt doorheeft.
Ik ben het gewoon met Dennis eens hoor, dus je reactie is lichtelijk kansloos. Treyarch luistert veel beter naar de community en doet ook echt wat met de kritiek. BO was gewoon echt fantastisch in balans en een topgame, in tegenstelling tot Modern Warfail 2. MW3 vind ik gelukkig een stuk beter dan 2, maar ik vind het jammer dat ze niet meer dingen uit BO hebben overgenomen.
[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 08-12-2011 09:18 ]
[ Voor 91% gewijzigd door PWM op 08-12-2011 11:28 ]
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door PWM op 08-12-2011 11:28 ]
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Verwijderd
Op de Elite site staan tutorials over het uploaden van clips.Lonestander schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:33:
Ik zou best een video willen posten, maar dan zie je dat ik af en toe akimbo mp9 gebruik ( de mini uzi's )
en daar schaam ik me voor soms![]()
verder moet ik ff kijken hoe ik die video's uit mijn online vault krijg en moet uploaden.
Fraps <3! krijg je alleen wel filmpjes van, van ongeveer 50 GB. Die editten in sony vegas o.i.d. en daarna uploaden naar youtube. Is wel wat meer werk, maar zo krijg je de beste filmpjes imho.Lonestander schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:33:
Ik zou best een video willen posten, maar dan zie je dat ik af en toe akimbo mp9 gebruik ( de mini uzi's )
en daar schaam ik me voor soms![]()
verder moet ik ff kijken hoe ik die video's uit mijn online vault krijg en moet uploaden.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
CCleaner installeren of gewoon browser history leeg gooien.. duhhhLonestander schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:42:
Je kan op de pc niet gewoon de filmpjes uit je vault halen op een of andere manier? zou iemand dat kunnen posten hoe? Zit op het werk dus beetje raar als er strx Cod elite in mijn geschiedenis staat
Verwijderd
Wat vind jij "Nice" in dit filmpje? Aangezien je dit als titel gebruikt heb..Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:07:
Ik heb nu al 2 keer een clip van mw3 gehad waar het geluid achter liep op het beeld.
Aan mij ligt het niet want ik heb de laatste clip waar dit in gebeurde 2 keer upgeload met hetzelfde resultaat.
Hier 1 van de clips waarin dit gebeurde :
[video]
Dat kan, maar ze kunnen via de server vast wel zien op welke websites gekeken isSjoerdiee schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:45:
[...]
CCleaner installeren of gewoon browser history leeg gooien.. duhhh
Hopelijk kijken ze niet in mijn browser geschiedenis haha.wackyjacky schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:00:
[...]
Dat kan, maar ze kunnen via de server vast wel zien op welke websites gekeken is
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dat zou kunnen inderdaad ;-)wackyjacky schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:00:
[...]
Dat kan, maar ze kunnen via de server vast wel zien op welke websites gekeken is
Haha, mooie killstreak inderdaad. Toch respect dat je zo plezier kan hebben, dat dan weer wel.Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:53:
[...]
Wat vind jij "Nice" in dit filmpje? Aangezien je dit als titel gebruikt heb..
Campen valt echt niet onder Nice.
Verwijderd
De commands zitten in elke cod game denk ik, maar zonder console of uitgebreide config editing kan je ze in mw3 niet gebruiken helaas. Dus geen ultra kwaliteit 120fps filmjes helaasj4y schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:40:
Zit avidemo nog in mw3 eigenlijk?
avidemo > fraps
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
in dit spel is het de bedoeling dat je met je knife rondloopt als een kip zonder kop *met mes ofc anders klopt het weer niet* en wacht tot je gekilled word dan respawn je en loop je weer verderFamous schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:46:
Wat lopen jullie toch allemaal te bitche ;D.
Als ik een filmpje upload van mijn gameplay word ik dan ook gebitched omdat ik alleen maar rush of is dat wel weer goed ..
Jij bent echt een DIE HARD baas !LijkjeNL schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:51:
[...]
in dit spel is het de bedoeling dat je met je knife rondloopt als een kip zonder kop *met mes ofc anders klopt het weer niet* en wacht tot je gekilled word dan respawn je en loop je weer verder
het is dan ook niet belangrijk dat je kd ratio meer k dan d is maar juist de D is belangrijk die staat voor DOPE SHIT OUWE
had dan eerder de vraag gesteld!Famous schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:54:
[...]
Jij bent echt een DIE HARD baas !
Wou dit ik dit eerder te horen kreeg
Te druk met rushen, had de tijd er niet voor ..
Mooie campplek hoor, alleen in die tijd dat jij daar staat heb ik meestal al het dubbele aan kills door gewoon rond te lopen. Ook maak ik het mijn persoonlijke doel om campers steeds weer op te zoeken, granaat te gooien en bye bye killstreak van de camperVerwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:07:
Ik heb nu al 2 keer een clip van mw3 gehad waar het geluid achter liep op het beeld.
Aan mij ligt het niet want ik heb de laatste clip waar dit in gebeurde 2 keer upgeload met hetzelfde resultaat.
Hier 1 van de clips waarin dit gebeurde :
[video]
Weer een klein minpuntje aan mw3 , ik wacht al op de volgende CoD.
die maken voor mij de spellen met de meeste FUNfactor.
Ik hoop dat de volgende CoD van treyarch net zo goed is als Black Ops ,
stiekum hoop ik dat ie nog beter wordt.
[ Voor 7% gewijzigd door wimpie007 op 08-12-2011 11:27 ]
Misschien bestaat er ook wel zoiets als "übercampers". Zij gebruiken de supportkillstreaks voor het geval ze dan toch een keer gespot worden...wimpie007 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:23:
[...]
Mooie campplek hoor, alleen in die tijd dat jij daar staat heb ik meestal al het dubbele aan kills door gewoon rond te lopen. Ook maak ik het mijn persoonlijke doel om campers steeds weer op te zoeken, granaat te gooien en bye bye killstreak van de camper
Ik snap niet precies wat hier zo 'nice' aan is.
Vast niet de rest van de comments gelezen of wel?OnnoS1991 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:08:
[...]
Je haalt gewoon 6 kills op rij?
btw, het geluid loopt nog steeds achter op t beeld.
Verwijderd
Klopt dat heb ik al gezegd , dat heb ik al bij 2 filmpjes.OnnoS1991 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:08:
[...]
Je haalt gewoon 6 kills op rij?
btw, het geluid loopt nog steeds achter op t beeld.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ja daar kan het niet. In spellen wel. Maar het ging meer om aan te geven dat diegene die 'scoort' niet altijd goed is als ze zelf misschien denken.bram1984 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:48:
Daar hebben ze dus de buitenspel regel voor uitgevonden.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Ik moet zeggen toen ik nog echt campte in black ops , dat ik toen een stuk minder frustratie had.Sc0rPi0N schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:46:
Ach als Dennis plezier beleeft van het op 1 plek blijven zitten moet hij dat vooral niet laten. Zeker in dat level vind ik het veel lekkerder om bijv. bij DOM tussen C en B in te blijven (soms trap op bij C en door lopen richting A om eventueel te vijand te verrassen. )
Ik kan het zelf niet volhouden om op 1 punt te blijven zitten dan krijg ik echt de kriebels. Des te meer heb ik ook een hekel aan 'gamers' die om een hoekje zitten te wachten met hun akimbo fmg9 of striker om je zo in je rug te verrassen als je net tactisch aan het spelen bent.
Je kan als voetballer constant wachten voor het doel om hem erin te trappen en zo een 'topscorer' worden, maar als je anderen het werk laat doen, dan ben je dus absoluut topspits. Zo zie ik het hier ook.
omdraaien?Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:03:
[...]
Ik moet zeggen toen ik nog echt campte in black ops , dat ik toen een stuk minder frustratie had.
Dan als ik nu aan het rushen ben in mw3.
Campen 9 van de 10 keer als je word vermoord is het je eigen stomme fout.
tijdens het rushen 9 van de 10 keer als je word vermoord .. dan ligt het vaak aan de connectie die achterloopt , mensen die 5 meter achter je spawnen of een random grenade.
Uit mijn ervaring dan hoor , Ik verlies zelden een vuurgevecht als ik hem gewoon in mij vizier heb
Alleen word altijd in mijn rug vermoorddat is het probleem haha
Geloof me dat op een een of andere manier
wil eigenlijk zeggen dan moet je je omdraaien...... maar das een beetje flauwVerwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:07:
[...]
Geloof me dat op een een of andere manierspawnt er altijd 1 iemand daar weer in men rug
![]()
Ik denk ook wat ik het meeste roep in een potje de volgende zin is.
""GVD weer in men rug geschoten""
Dennis speel je op de PS3 of XBOX? Of op PC?Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:03:
Het gaat al wat beter , op sommige levels heb je er weinig aan omdat de mensen gaan schuilen in gebouwen.
Het is ook snel beslissingen nemen met dat wapen , het gaat allemaal vrij snel.
Verwijderd
Ik speel 92% van de tijd op de Xbox 360.wimpie007 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:18:
[...]
Dennis speel je op de PS3 of XBOX? Of op PC?
Geen clan nodig ?Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:26:
[...]
Ik speel 92% van de tijd op de Xbox 360.
Mijn favoriete console tot nu toe.
mag wel iets vriendelijkerVerwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:03:
Mijn eerste slachtoffers in MW3 met mijn geliefde AK47 :
[video]
Heerlijk is ie in MW3 en dit was nog zonder red dot sight of andere attachments.
Ik denk dat ik de AK47 ga meenemen in de 1ste prestige.
Hier mijn reaper , ik ben mijn techniek met de reaper al aan het verbeteren.
[video]
Het gaat al wat beter , op sommige levels heb je er weinig aan omdat de mensen gaan schuilen in gebouwen.
Het is ook snel beslissingen nemen met dat wapen , het gaat allemaal vrij snel.
[ Voor 4% gewijzigd door Sn0wblind op 08-12-2011 13:34 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Chill wat is je gamertag? Wil weleens een free for all potje tegen je doen en kijken hoe je speeltVerwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:26:
[...]
as if die filmpjes niet voor zich spreken...wimpie007 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:37:
[...]
Chill wat is je gamertag? Wil weleens een free for all potje tegen je doen en kijken hoe je speelt
Verwijderd
En die overige 8%? Slapen en eten?Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:26:
[...]
Verwijderd
Nee de overige procenten gaan naar de andere gamesystemen.
en ik ga het lekker niet aanpassen!! mhuhahaha
[ Voor 20% gewijzigd door LijkjeNL op 08-12-2011 15:32 ]
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 08-12-2011 16:28 ]
niceToasterxD schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:14:
Voor de PC liefhebbers.
#MW3 MP FoV Changer
http://www.mapmodnews.com...-Warfare-3-FoV-Changer-MP
Heb er genoeg van dat de PC maar links wordt gelaten.
Werkt het zelfde als de "widescreen Fixer", daar kun je niet voor gebanned worden (VAC).
Maar je weet het natuurlijk nooit. Dus gebruiken op eigen risico.
Ik riskeer het graag, aangezien ik met fov 60 echt niet langer als 30 min kan spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door j4y op 08-12-2011 16:47 ]
Om het in balans te houden met de andere packages en om gehoor te geven aan de mensen die zichzelf killde om hun streak te resetten.Only schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:50:
Weet iemand eigenlijk wrom je gewoon je streaks nog een keer kan halen ook al zit je nog in je eerstee leven?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 19:28 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 08-12-2011 20:42 ]
* PSN=Chef_NL** *
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
* PSN=Chef_NL** *
Het is echt? Dat is misschien nog wel het ergste. Ben je hier nu serieus trots op?Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:28:
Ik vond de volgende clip wel grappig.
2 keer achter elkaar dezelfde vijand neersteken op precies dezelfde plek.
[video]
MET 1 WOORD : HEERLIJK.
![]()
PS het is echt.
met 2 woorden: zwaar irritant!Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:28:
Ik vond de volgende clip wel grappig.
2 keer achter elkaar dezelfde vijand neersteken op precies dezelfde plek.
MET 1 WOORD : HEERLIJK.
Je kan hem iig niet zomaar in elke store activeren, daar had ik namelijk last van, dus weer gewaarschuwd.pelt schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:49:
Op eBay staan Elite codes voor rond de 35 euro (max). Maar ik kan nergens vinden of die codes regio gebonden zijn. Maw kan ik een code kopen die bij de Hardened edition zat in Frankrijk/Belgie/US of A? Is daar al duidelijkheid over?
[ Voor 62% gewijzigd door Frostbite op 09-12-2011 01:25 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Begin de dag in je tentje! (op de wijs van Chiel natuurlijkVerwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:37:
De beste manier om de dag te beginnen :
[video]
![]()
PS en koffie natuurlijk.
Verwijderd
Slaap jij dan maar buiten in de regen zonder tentje.wackyjacky schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:44:
[...]
Begin de dag in je tentje! (op de wijs van Chiel natuurlijk)
Verwijderd
levenslied van Occupy?wackyjacky schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:44:
Begin de dag in je tentje! (op de wijs van Chiel natuurlijk)
Dank je. Werkelijk een verademing tussen de overkill aan rotzooi die dennis over ons heen stort.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq