Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-10 10:15
Ik kan nergens op het internet of in handleiding vinden hoe je een schermprintje maakt. Kan dit niet op deze phone?

[ Voor 0% gewijzigd door robkamp op 25-11-2011 13:31 . Reden: typo ]

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-11 20:22
Zul je wel een app voor hebben. Google maar eens op 'android app screenshot'.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je kan geen screenshots maken op Android zonder je telefoon te rooten.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:39
NMe schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:33:
Dat kan wel. Zie o.a. hier.

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:58
NMe schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:33:
^^ kan wel

bij verschillende samsung en ik geloof HTC telefoons kan het door een bepaalde toets combinatie.

in het geval van een samsung is het back toets+home toets :)

[ Voor 34% gewijzigd door GoTman op 25-11-2011 13:35 ]

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

@ TS: Hoe zou iedereen z'ns screenshots maken in Post je Homescreen! - Deel 2?
Dus daar gaan we even kijken en dan vinden we:
Aangezien Android niet standaard uitgerust is met een screenshotknop, moet dit op een andere, en helaas wat ingewikkeldere manier gebeuren. Het volgende stappenplan heb ik samengesteld na wat zoeken op Google, en het grootste deel heb ik van Androidworld.nl gehaald. Let wel op dat dit stappenplan voor niet-gerootte telefoons is, voor gerootte telefoons zijn er apps uit de market te downloaden. Tevens is dit stappenplan voor Windows:

Stap 1: Download de Java SDK van java.com;

Stap 2: Download de Android SDK hier;

Stap 3: Pak de Android SDK uit op je computer;

Stap 4: Zet de debug mode aan op je telefoon, ga naar Settings -> Applications -> Development en vink 'USB debugging' aan

Stap 5: Download de ADB driver voor je telefoon hier. Laat daarna windows zoeken naar de drivers, en wijs naar de map waar je de drivers hebt uitgepakt.

Ik kan helaas niet zeggen of dit ook voor andere toestellen zal werken, en of andere toestellen er überhaupt last van hebben.

Stap 6: Ga naar de map waar je de Android SDK hebt uitgepakt, ga naar tools, en start ddms.bat.
Ga vervolgens naar device, en klik op screen capture. Voila, je kan nou screenshots maken.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 20:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Op welke telefoon? Als ik mijn aan-/uitschakelaar ingedrukt houdt en binnen de seconde op de home-button druk (dus vóórdat de opties om uit te schakelen of te herstarten komen) heb ik een screenshot van wat er op dat moment ook op mijn scherm staat. Die afbeelding vind ik vervolgens ook netjes terug in mijn galerij.

Mijn telefoon is een Desire S op Android 2.3.5 en niet geroot; volledig actueel en origineel dus. Ook heb ik er geen aparte app voor geïnstalleerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Bastiaan op 25-11-2011 13:41 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bastiaan schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:40:
Mijn telefoon is een Desire S op Android 2.3.5 en niet geroot; volledig actueel en origineel dus. Ook heb ik er geen aparte app voor geïnstalleerd.
Da's een extensie van HTC lijkt het. :P Mijn Evo3D kan dat ook.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 20:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Dat moet haast wel; ik zag een paar posts voor het eerst dat het bij een Samsung ook (op een andere manier) kan. Mijn vriendin heeft dan weer een SE Experia Ray en daar heb ik het vooralsnog niet op kunnen vinden.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:33

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic is gesloten, op internet is voldoende informatie te vinden over hoe een screenprint te maken.(indien mogelijk)

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.