Hallo allemaal,
Ik probeer al een tijd het voor elkaar te krijgen om een 'Unattended instal' te maken.
Zelf heb ik ook al heel wat af gezocht op onderanderen google en tweakers, soms kom je wel wat tegen maar ik kan er bijna niks over vinden hoe het nou werkt en hoe het moet.
Nu is mijn vraag: Kunnen jullie mij helpen? Waarmee?
Weten jullie een goed programma of een andere manier?
Er wordt windows 7 Home premium gebruikt, kan ook hoger!
Ik wil uit komen op een autorun waarmee je gewoon alles kan aan vinken wat je wilt installeren.
Het gaat voornamelijk deze programma's,
Adobe reader
Adobe flash player
adobe shockwave
windows live messenger
windows live mail
winrar
Standaard programma's dus, ik loop stage bij een computer winkel en er moeten vaak herinstallaties worden gedaan, het kost erg veel tijd om al die programma's elke keer apart te installeren.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
mvg.
ps, hoop dat het in het goede gedeeldte is gepost van het forum.
Ik probeer al een tijd het voor elkaar te krijgen om een 'Unattended instal' te maken.
Zelf heb ik ook al heel wat af gezocht op onderanderen google en tweakers, soms kom je wel wat tegen maar ik kan er bijna niks over vinden hoe het nou werkt en hoe het moet.
Nu is mijn vraag: Kunnen jullie mij helpen? Waarmee?
Weten jullie een goed programma of een andere manier?
Er wordt windows 7 Home premium gebruikt, kan ook hoger!
Ik wil uit komen op een autorun waarmee je gewoon alles kan aan vinken wat je wilt installeren.
Het gaat voornamelijk deze programma's,
Adobe reader
Adobe flash player
adobe shockwave
windows live messenger
windows live mail
winrar
Standaard programma's dus, ik loop stage bij een computer winkel en er moeten vaak herinstallaties worden gedaan, het kost erg veel tijd om al die programma's elke keer apart te installeren.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
mvg.
ps, hoop dat het in het goede gedeeldte is gepost van het forum.
[ Voor 3% gewijzigd door blackspeedy op 24-11-2011 08:56 ]