&amp verandert in Wordpress

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Met mijn Wordpress site heb ik het volgende probleem:

Om een of andere reden verandert de volgende affiliate code van:

?wi=xxxxx&si=xxx&li=xxxxx&ws=
naar:
?wi=xxxxxxx&si=xxxx&li=xxxxx&ws="

Het probleem is dat op die manier geen conversies worden gemeten. De code valt als het ware in stukken.

In het formatting.php bestand van wordpress vind ik enkele lines die gaan over #038, maar heb zelf geen idee of ik daar veranderingen in moet aanbrengen. Hebben jullie ideeën om dit op te lossen?

(hoe plaats ik stukke codes in een veld om die stukken codes te laten zien?)

[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 22-11-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dark0z schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:54:
(hoe plaats ik stukke codes in een veld om die stukken codes te laten zien?)
code tags maar ik ben even zo vrij geweest je post te fixen ;)
Verder: keyword = escaping. Als je dat niet goed toepast krijg je dit. Meer kan ik er zo, zonder glazen bol of relevante code, niet over zeggen.

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 22-11-2011 18:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online
Bij deze de codes waar het volgens mij om gaat. En dan met namde de AMP en #038;. Hoe kan ik ervoor zorgen dat in mijn HTMl gewoon een $ blijft staan?

*snip*

[ Voor 93% gewijzigd door Creepy op 22-11-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:27

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Eeeh, code posten is prima, maar post dan alleen de daadwerkelijke relevente code i.p.v. zoveel. Je zult in eerste instantie toch echt zelf aan het debuggen moeten gaan. Althans, dat is wel iets dat wij van je verwachten. Je code posten en dan alleen maar vragen "hoe moet dit"is nu net niet de bedoeling hier ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online
Helaas beschik ik niet over de kennis om dit zelf op te lossen. Kan de codes wel scannen op punten waarvan ik vermoed waar het aan ligt, maar bij het aanpassen daarvan wordt het mij lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dark0z schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:50:
Helaas beschik ik niet over de kennis om dit zelf op te lossen...*snip*...maar bij het aanpassen daarvan wordt het mij lastig
Tja, dat is dan vervelend want wij wijzen je hier hooguit in de juiste richting (zie Kan iemand even...?). In de Devschuur hebben we 't over zélf bouwen/maken/programmeren/aanpassen/whatever. Heb je die kunde niet onder de knie dan zul je, net als ieder ander dat hier (ooit) heeft gedaan gewoon even een (basis)tutorial PHP/programmeren moeten doornemen of, net als ieder ander non-devver de zaak moeten uitbesteden aan iemand die 't wél kan ;) Zie daarvoor ook het topic bovenaan dit forum: Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 22-11-2011 22:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1