Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

virus/trojaan

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

Verwijderd

Topicstarter
hoi
ik heb last van een virus genaamd:trojaans paard agent3.awwz
nu kan ik de pc haast niet opstarten 1 op de 10 keer komt hij wel door het booten heen,
en de processor (i7 920) is de hele tijd 100 procent belast wat kan ik aan dit virus doen.
alvast bedankt

Start eens op in veilige modus, en controleer alle programma's dat Windows normaal op probeert te starten. (msconfig)
Poesjes | Schaken
Geplaatst op zondag 20 november 2011 18:20
aloysmentinlk

al gedaan ook een avg scan in veilige modus duurde wel 4 uur,
hij zij dat ie ze toen er af had gegooid maar ze zijn er nog en met de normale scan kan ik ze niet verwijderen.
en ik kan ook de firewal niet aan zetten fout code 0x8007042c
de scan zegt dat het virus ergens in de windows files komt op de c schijf
aloysmentinlk wijzigde dit bericht 20-11-2011 18:22 (22%)

Geplaatst op zondag 20 november 2011 18:22
Tens

probeer house call eens:

http://housecall.trendmicro.com/

Geplaatst op zondag 20 november 2011 18:22
PilatuS

Haal anders de HDD uit de PC en scan deze volledig op een andere PC. Mocht het nou allemaal niet lukken, maak dan een backup van je bestanden en herinstalleer Windows. Dan weet je gelijk zeker dat het opgelost is. Dat is misschien nog sneller dan het oplossen.
PC | Motor
Geplaatst op zondag 20 november 2011 18:27
aloysmentinlk

ik wil graag her installeren nog even vermeiden want daar ben ik de hele avond mee bezig,
en ik moet aan het huiswerk maar de pc is veel te traag

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een topic per vraag is zat, dus ik sluit dit topic: zie virus (edit: dat topic was dus al verplaatst).
-
Welkom! Het is erg aan te raden om even te kijken hoe een forum zoals dit werkt door andere topics door te lezen. Sowieso moet je dat natuurlijk gedaan hebben om tips te vinden over hoe in het algemeen virussen / trojaanse paarden / andere malware te vinden en verwijderen. Er is in oude topics al heel veel te vinden, blader er doorheen.

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 20-11-2011 18:45 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.