hoi
ik heb last van een virus genaamd:trojaans paard agent3.awwz
nu kan ik de pc haast niet opstarten 1 op de 10 keer komt hij wel door het booten heen,
en de processor (i7 920) is de hele tijd 100 procent belast wat kan ik aan dit virus doen.
alvast bedankt
Start eens op in veilige modus, en controleer alle programma's dat Windows normaal op probeert te starten. (msconfig)
Poesjes | Schaken
Geplaatst op zondag 20 november 2011 18:20
aloysmentinlk
al gedaan ook een avg scan in veilige modus duurde wel 4 uur,
hij zij dat ie ze toen er af had gegooid maar ze zijn er nog en met de normale scan kan ik ze niet verwijderen.
en ik kan ook de firewal niet aan zetten fout code 0x8007042c
de scan zegt dat het virus ergens in de windows files komt op de c schijf
aloysmentinlk wijzigde dit bericht 20-11-2011 18:22 (22%)
Geplaatst op zondag 20 november 2011 18:22
Tens
probeer house call eens:
http://housecall.trendmicro.com/
PilatuS
Haal anders de HDD uit de PC en scan deze volledig op een andere PC. Mocht het nou allemaal niet lukken, maak dan een backup van je bestanden en herinstalleer Windows. Dan weet je gelijk zeker dat het opgelost is. Dat is misschien nog sneller dan het oplossen.
PC | Motor
Geplaatst op zondag 20 november 2011 18:27
aloysmentinlk
ik wil graag her installeren nog even vermeiden want daar ben ik de hele avond mee bezig,
en ik moet aan het huiswerk maar de pc is veel te traag
ik heb last van een virus genaamd:trojaans paard agent3.awwz
nu kan ik de pc haast niet opstarten 1 op de 10 keer komt hij wel door het booten heen,
en de processor (i7 920) is de hele tijd 100 procent belast wat kan ik aan dit virus doen.
alvast bedankt
Start eens op in veilige modus, en controleer alle programma's dat Windows normaal op probeert te starten. (msconfig)
Poesjes | Schaken
Geplaatst op zondag 20 november 2011 18:20
aloysmentinlk
al gedaan ook een avg scan in veilige modus duurde wel 4 uur,
hij zij dat ie ze toen er af had gegooid maar ze zijn er nog en met de normale scan kan ik ze niet verwijderen.
en ik kan ook de firewal niet aan zetten fout code 0x8007042c
de scan zegt dat het virus ergens in de windows files komt op de c schijf
aloysmentinlk wijzigde dit bericht 20-11-2011 18:22 (22%)
Tens
probeer house call eens:
http://housecall.trendmicro.com/
PilatuS
Haal anders de HDD uit de PC en scan deze volledig op een andere PC. Mocht het nou allemaal niet lukken, maak dan een backup van je bestanden en herinstalleer Windows. Dan weet je gelijk zeker dat het opgelost is. Dat is misschien nog sneller dan het oplossen.
PC | Motor
Geplaatst op zondag 20 november 2011 18:27
aloysmentinlk
ik wil graag her installeren nog even vermeiden want daar ben ik de hele avond mee bezig,
en ik moet aan het huiswerk maar de pc is veel te traag