heeft IT-wijdemeren de c20 serienummers?
[ Voor 64% gewijzigd door RoD op 02-03-2012 15:47 ]
Verwijderd
heeft IT-wijdemeren de c20 serienummers?
[ Voor 64% gewijzigd door RoD op 02-03-2012 15:47 ]
In verband hiermee nog even naar BBC Leeuwarden gebeld, degene die ze hebben zijn allemaal gereserveerd voor klanten (zeg klanten ga is heel gauw je TF ophalen voor ik heel jaloers wordt!). Ook werd er gezegd dat er maandag landelijk een paar binnen komen, al is het maar mondjes maat. Hopelijk komt Arnhem met de verdeling snel aan de beurt en zit ik ergens vooraan de rij....Jeroen04 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:51:
Ik heb net een telefoontje van BCC (Leeuwarden) gehad dat mijn Transformer Prime 32GB + dock na een dikke maand eindelijk weer leverbaar is en er dus 2 exemplaren op mij liggen te wachten!
Klopt, BCC Leeuwarden wist mij te vertellen dat de 2 tablets die ik heb mogen ontvangen de enige 2 waren die ze hadden binnen gekregen. Veel geluk gehad dus!olettinga schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 09:35:
[...]
In verband hiermee nog even naar BBC Leeuwarden gebeld, degene die ze hebben zijn allemaal gereserveerd voor klanten (zeg klanten ga is heel gauw je TF ophalen voor ik heel jaloers wordt!). Ook werd er gezegd dat er maandag landelijk een paar binnen komen, al is het maar mondjes maat. Hopelijk komt Arnhem met de verdeling snel aan de beurt en zit ik ergens vooraan de rij....
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 10:37 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
MediaMarkt heeft bij mij nog geen contact opgenomen..Room42 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:50:
Ben vandaag gebeld door de Media Markt dat het voorlopig nog wel even gaat duren voordat de Prime geleverd gaat worden
yes ik had gelijk, daarnet een telefoontje gehad, morgen heb ik de mijneTiberiusJD schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:40:
bij vandenborre (belgie) is de 32 gb precies leverbaar, maar ze hebben nog niets laten horen,
maar het zijn toch veelbelovende tekenen dat ik mijn prime binnenkort zal kunnen afhalen
![]()
http://www.vandenborre.be/tablet-pc-netbook-e-reader/tablet-pc
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:36:
Zojuist een 32gb silver + dock besteld bij Komplett. Ik keek toevallig en de voorraad stond op 3 stuks. Snel besteld en binnen 15 min was hij ook al weer uitverkocht.. Het lijkt erop dat ik echt mazzel heb gehad :-)
Ze hebben op moment van schrijven nog wel voorraad van de 64gb zonder dock, voor de liefhebber!
[edit] Ook bij Paradigit trouwens..
Heb m vanochtend kort na caesarvd bsteld bij komplett. (sorry apollo, bij mij stond ie ook nog op 1 stuks en dat was 's ochtends al). Had even rondje klantenservices gebeld en kwam er al snel achter dat dunnet, komplett, norrod, paradigit, en computerland allemaal hetzelfde bedrijf en dezelfde voorraad zijn. Klantenservice komplett was niet helemaal duidelijk of de oorspronkelijk 4 beschikbare units van vandaag ook echt geleverd zouden worden omdat er nogal wat in backorder staat (ze verwachtten een levering van 300 stuks). Heb toch de gok maar gewaagd. Tot nu toe alleen de orderbevestiging gehad, nog geen verzendstatus (maar dat schijnt bij komplett wel vaker te gebeuren). Maar tot nu toe ook geen bericht dat ik 'm niet of pas eind van de maand ga krijgen, dus ik heb nog hoop.apollovenlo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:12:
Had de prime grijs 32GB bij komplett besteld vanmiddag.
Ook meteen een mail er achteraan of hij ook werkelijk geleverd zou worden.
Toen ik hem bestelde was er nog 1 stuks leverbaar. In de mail die ik net kreeg staat de 27ste.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 22:36 . Reden: Update ]
Verwijderd
Verwijderd
In dat geval is het helemaal bijzonder dat ik zojuist de bevestiging kreeg dat mijn verzending verstuurd wordt!Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:48:
Waar ik eerder vanmiddag postte dat ik 'm had besteld bij Komplett, heb ik 'm later vandaag weer afbesteld.
Vanmiddag om 5 uur had ik nog geen bevestiging en drie medewerkers van Komplett kwamen allen met drie andere verhalen... Aangezien ik mijn 600 euro al had overgemaakt en het vertrouwen inmiddels kwijt was heb ik 'm weer afbesteld en wordt mijn geld geretourneerd...
Ik vind het zeer opmerkelijk dat een webwinkel de voorraadstatus op groen zet, om vervolgens te beweren dat dit de exemplaren zijn die worden geleverd aan de klanten die het langst aan 't wachten zijn. Dat was wat me de 2e keer verteld werd.. De eerste keer werd me nog verzekerd (door een andere medewerker) dat ik m'n Prime morgen geleverd zou krijgen.
Uiteindelijk dus maar besloten om niet af te wachten, ook omdat ze tijdens mijn derde contact met de klantenservice eerst beweerden dat mijn order niet in het systeem stond... Ik dacht: "geef mij m'n 600 euro alsjeblieft maar zo snel mogelijk terug"
Volgende keer dus eerst maar bellen voordat ik geld overmaak.
Playmasters.co heeft helemaal niks op voorraad. Zodra je daar besteld krijg je direct een mail dat het product niet op voorraad is en geleverd wordt zodra deze dat wel is. Dit doen ze trouwens met alle producten. Bovendien is er geen enkele manier om met dit bedrijf in contact te komen.Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:51:
Za trouwens net dat playmasters ook weer voorraad schijnt te hebben, alleen afgaand op de reviews zou ik die gok niet nemen.
Verwijderd
Zag ik ook staan, maar is behoorlijk bekrast. Lijkt me zonde._gibeon_ schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:27:
Wederom voor de snelle beslissers, een demoproduct van CoolBlue met 70 euro korting en 14 dagen omruilgarantie: http://link.marktplaats.nl/537869261
[ Voor 9% gewijzigd door .Sjoerd op 06-03-2012 21:35 ]
Tot mijn grote verbazing krijg ik gister een mailtje dat ie klaar ligt. Ik naar het afhaalpunt en warempel, hij ligt er nog ook!rommelkast schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:38:
Jep, Komplett zegt 27 maart...
[ Voor 0% gewijzigd door rommelkast op 07-03-2012 18:47 . Reden: Hoofdletters ]
Verwijderd
Nieuwe iPad heeft niet zoveel te bieden t.o.v. iPad 2, behalve de betere resolutie. Maar even on-topic: als je hem dan toch krijgt voor de nieuwe iPad, kan je net zo goed op de TP wachten, helemaal aangezien je nog gebruik maakt van de BTW-actie.AccessLink schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:21:
Nou het zal spannend worden. Hoeveel back orders van de Primes zullen er gecancelled worden?
Zal ik de mijne ook cancelen nu Apple de "New iPad" heeft aangekondigd en ook eind maart te releasen in the Benelux?
Bij BCC besteld tijdens de BTW actie.Ik wacht nu al langer dan 6 weken op de levering van the Transformer Prime. sjjjjjjeeetjuhhhh. Asus maakt op deze manier geen goede naam en de elektronica zaken ook niet die al die orders plaatsen.
Het zou mij gek genoeg niet verbazenals Asus nu wel gaat beginnen te leveren voordat de the Ipad uitkomt.
Verwijderd
Verwijderd
klopt bij computerland ook het geval, 29-02-2012 zou de nieuwe levering binnenkomen.Kerhigh schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:43:
Ik had midden vorige maand gemaand hiervoor naar mycom gebeld waar ik deze ook besteld heb maar ze gaven mij aan dat de geschatte leverdatum 28-2-2012 was deze is al verstreken en heb nog geen bevestiging email ontvangen dat hij bij het filiaal is afgeleverd.
Eerlijk gezegd verwacht ik ook dat de levering een grote vraag is wanneer en of dat hij nog komt helaas ik zou de grey 32gb versie met dock ook graag in mijn bezit willen hebben...
[ Voor 25% gewijzigd door Tarqon op 08-03-2012 17:19 ]
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Verwijderd
Ja, dat heb ik hierboven dus al gepost, het enige wat je kan doen is bestellen en op je beurt wachten vrees ik. Voordeel: je kan wel bij 4 bedrijven gelijk bestellen en de eerste die kan leveren heeft geluk gehad. Als je afhaalt kun je met pin betalen en dan hoef je ook niet het bedrag voor te schieten.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:51:
Hiep hiep hoera voor Komplett...
8 stuks 64 GB op voorraad... besteld... volgende dag nada. Toch maar even bellen:
"Blijkbaar is de voorraad opgegaan aan openstaande bestellingen"
Leuk zo'n voorraad systeem.
Verwijderd
Ben ik ff blij dat ik in mijn achterhoofd dacht dat de servicemedewerker geen juiste info had. Want hoewel de servicemedewerker het uitsloot is hij wel degelijk verstuurd. Hij stelde voor te cancelen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:51:
Hiep hiep hoera voor Komplett...
8 stuks 64 GB op voorraad... besteld... volgende dag nada. Toch maar even bellen:
"Blijkbaar is de voorraad opgegaan aan openstaande bestellingen"
Leuk zo'n voorraad systeem.
Ik snap je punt maar de dock is wel echt een hele grote plus hoor! ik merk dat ik de tablet eigenlijk nooit zonder dock gebruik dus als je het geduld kan op brengen zou ik toch echt de dock er bij kopen! Ik hoop iig voor je dat ze snel los geleverd worden!ferryc schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:14:
Kon niet meer langer wachten op de 32GB+Dock dus vanochtend de knoop doorgehakt en de laatste (!) 64GB gehaald bij AmeComputers (Harderwijk). Eerst gebeld en ze hielden hem netjes achter. Ik zie tzt wel heoveel de docks los moeten gaan kosten. Het is in ieder geval een erg mooi apparaat! Heel veel succes allemaal, hopen dat de Asus-vrachtwagens snel NL in rijden
[ Voor 41% gewijzigd door .Sjoerd op 11-03-2012 12:52 ]
Verwijderd
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
[ Voor 3% gewijzigd door dennisgl op 12-03-2012 13:23 ]
Laten we het hopen!dennisgl schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:21:
Ik heb net Asus Benelux gebeld. Zij gaven aan dat ze van hun afdeling Sales te horen hebben gekregen dat midden maart (binnen een week vanaf nu dus) alle primes uitgeleverd gaan worden. Die persoon zij het redelijk stellig. Hoop dat het nu echt gaat lukken...
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door .Sjoerd op 12-03-2012 21:39 ]
Via: http://www.channelregiste...transformer_availability/Asus has not placed the Eee Pad Transformer Prime on the scrap-heap just yet, but availability has been so poor that channel folk can be forgiven for thinking it had been killed off, the vendor has admitted.
Typically, non-iPad vendors have struggled to create the same level of hype around their tablets that Apple has mastered in recent years, and if anything have only managed to push massive volumes out of the door by hacking prices.
"We have no plans to kill it," said a PR exec at Asus, "but due to fact that it is selling out so quickly, it looks as though we are stopping [manufacturing] it."
He said the vendor was taking delivery of stocks on a weekly basis and confirmed that major resellers were hogging the stock, claiming the amount of kit Asus could provide was "nothing close to actual demand".
"We can't produce them quickly enough. Once again we've underestimated demand ... and had to bring Q1 shipments forward into Q4," said the Asus spokesman.
[ Voor 52% gewijzigd door .Sjoerd op 13-03-2012 20:17 ]
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een bestelling. Uw order kan niet geleverd worden omdat het product Asus 10" Eee Pad Transformer Prime - 32GB – Dock – Champagne niet op voorraad is. De leverdatum bij de leverancier is niet bekend waardoor wij u geen indicatie kunnen geven van wanneer het product wordt verwacht.
Wij kunnen uw order omzetten naar de grijze versie. Deze wordt op 20-3-2012 en op 27-3-2012 verwacht.
[ Voor 37% gewijzigd door .Sjoerd op 14-03-2012 12:04 ]
Welke mail ik niet heb gehad.tfa schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 01:10:
Op 07-03 heb ik er eentje besteld bij Paradigit. De champagnekleurige versie. Gisteren kreeg ik deze mail van ze:
[...]
Kan dan de status van de gereserveerde grijze gewijzigd worden naar bijv. betaald?"nee die kunnen wij niet meer leveren"
Wat nu dan, ik wil niet weer achteraan de wachtlijst komen...nee, dat is niet mogelijk.
Oke, dan kan ik daarmee de gereserveerde grijze afhalen...de bestelling heb ik nu geannuleerd en de terugbetaling in gang gezet
WAT!?!?!, dan moet ik sowieso nog twee weken wachten voordat ik de Transformer prime heb.de terugbetaling wordt binnen twee weken gedaan
WAT EEN ONGELOOFLIJKE ********* "SERVICE"! Heb al veel dingen bij paradigit gekocht. Nooit problemen gehad, maar dat was in de winkel. Ga daar nooit meer iets online bestellen...ja meneer dat is nou eenmaal zo
[ Voor 6% gewijzigd door .Sjoerd op 14-03-2012 18:00 ]
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door jazekers op 15-03-2012 13:42 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 17:15 ]
Playmasters.co heeft helemaal niks op voorraad. Zodra je daar besteld krijg je direct een mail dat het product niet op voorraad is en geleverd wordt zodra deze dat wel is. Dit doen ze trouwens met alle producten. Probeer maar eens met iemand van dat bedrijf in contact te komen voordat je daar besteldVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:57:
Playmasters heeft ze op voorraad. Wie durft em daar nog te bestellen
Verwijderd
Ik heb hem net besteld en gebeld, er werd mij verteld dat ik hem gewoon morgen ontvang.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:04:
Bij Komplett lijken ze binnen te komen.
Deze zijn allemaal al gereserveerd.
210 binnen van de 350 wachtende.
20 maart krijgen ze ongeveer 90 stuks.
27 maart de rest.
Dus als je nu besteld is er een kleine kans dat je 27 Maart + 1 dag er 1 in huis heb.
Mijn bestelling is van 15-2-2012 en zit niet bij de 210.
Het gaat trouwens om de Asus 10" Eee Pad Transformer Prime - 32GB - Dock GRIJS
Verwijderd
Verwijderd
Mij werd hetzelfde verteld...besteld, gebeld en morgen binnen volgens mevrouw van de klantenserviceskiesareblue schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:43:
[...]
Ik heb hem net besteld en gebeld, er werd mij verteld dat ik hem gewoon morgen ontvang.
Verwijderd
Net met Komplett contact gehad, dan ben je 1 van de gelukkigen, dit moet helemaal niet kunnen namelijk.skiesareblue schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:43:
[...]
Ik heb hem net besteld en gebeld, er werd mij verteld dat ik hem gewoon morgen ontvang.
Ik heb gisterenavond besteld, zojuist gebeld en hij staat nu klaar voor verzending (Komplett)Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:54:
[...]
Net met Komplett contact gehad, dan ben je 1 van de gelukkigen, dit moet helemaal niet kunnen namelijk.
Oeps foutje in hun systeem is mij verteld.
Verwijderd
Ik had 3 Januari een Prime32GB + Dock bij Capi Schiphol gekocht, ze hadden verder nog een met een dikke kras welke de volgende dag aan een tweaker was verkocht zag ik. Bij Capi heb je wereldwijde garantie.Sjoerd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:22:
Aan t begin van dit topic staat dat ze de prime op schiphol hadden bij capi en dat het een vreemd eerste verkoopadres was. Weet iemand of zij m op voorraad hebben? Van de site van capi wordt ik niet echt wijzer.
Heb ze net geprobeerd te bellen, maar de servicedesk is vandaag gesloten...
Vraag me ook af hoe het met garantie is gesteld bij zon winkel. Een paradigit wekt dan iets meer vertrouwen.
Edit:
Ik ga straks gewoon effe langs. Schiphol is niet zo erg om van bergen op zoom naar alkmaar.
Asus Zenbook i7 256gb
Heb je deze zojuist besteld?Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:01:
Ik zou maar snel gaan bestellen bij Komplett want er zijn er nog 2 en hij wordt echt geleverd...Ik krijg net een mailtje binnen dat mijn bestelling naar het afhaalpunt wordt verzonden en ik deze morgen op kan halen!
succes
Verwijderd
Ja zojuist besteld en meteen gebeld, hierna een mailtje van hun ontvangen dat het vandaag 15-03-2012 is verstuurd naar ....adres. Anders moet je ze even bellen, zij hebben de exacte status van je bestelling.boemboem schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:42:
[...]
Heb je deze zojuist besteld?
Ik heb hem namelijk gister besteld, maar nog geen update ontvangen dat deze onderweg is.
Inmiddels gebeld met de klantenservice en hij word verzonden naar Tilburg om op te halen...Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:47:
[...]
Ja zojuist besteld en meteen gebeld, hierna een mailtje van hun ontvangen dat het vandaag 15-03-2012 is verstuurd naar ....adres. Anders moet je ze even bellen, zij hebben de exacte status van je bestelling.
Verwijderd
Ik ook.apollovenlo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:39:
`heb even met de salesdesk van komplett gemaild. Kreeg het volgende terug:
Geachte,
De magazijnverzending is vandaag op 15-3 aangemaakt. Zodra het pakketje daadwerkelijk door TNT Post geleverd gaat worden ontvangt u per mail het track&tracé nummer, zodat u het pakketje kunt traceren.
Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Heb nog steeds geen bevestiging. Dus of het echt zo zal zijn........ ik geloof het ook nog steeds nietVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:07:
[...]
Ik ook.
Geloofde er niks van dus nog een mail gestuurd.
Dit heb ik als antwoord:
Ja, dat wil het inderdaad zeggen.
Het product wordt op dit moment verstuurd vanaf het magazijn naar TNT Post.
Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Ik ga ervan uit dat het nog steeds niet waar is.
Kan het alleen maar meevallen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq