Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertcompute
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-05-2023
Matched: transformer, prime
Vanmiddag bij BCC in Veenendaal geweest.
Ze hadden de Transformer Prime niet in de winkel, maar wel 71 stuks op voorraad.
Heb de TP champagne 64Gb besteld voor 503 euro, dus met de volledige BTW korting.
Kan deze dinsdag ophalen. Er is blijkbaar genoeg voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-10 14:59
Geen matches
Heb de 32 gb grey maar besteld bj BCC. De levertijd is onbekend maar dan heb ik maar vast gereserveerd voor 503 euries. Als het te lang duurde naar mijn zin kon ik hem gewoon afzeggen.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Matched: prime
Heb mijn Prime gisteren ook besteld bij de BCC voor 503 euro. De Champagne Gold versie met dock. Levertijd is helaas twee weken, wordt dus even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-07-2024
wouter03 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:45:
Heb mijn Prime gisteren ook besteld bij de BCC voor 503 euro. De Champagne Gold versie met dock. Levertijd is helaas twee weken, wordt dus even geduld hebben.
Vreemd, idem hier om 10.00 uur via de website, dacht ook eerst 14 dagen geduld, maar hij is al bij TNT aangeboden voor levering morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:25
Ik heb gewoon het bedrag terug gekregen van mijn prime bij mediamarkt heerlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meulendijks89 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:28:
Klopt komt omdat Asus in hun policy heeft staan dat MediaMarkt als een klant terug komt met een Prime binnen 8 dagen dan kan hij hem omruilen of het geld terug. En aangezien ze niet op voorraad zijn krijg je je geld terug.

Maar ik wist gister ochtend nog niet van BCC dus had hem al RMA laten zenden naar Asus. Zie wel hoelang nu alles gaat duren, had achter af misschien dus beter het geld terug kunnen vragen en hem bij BCC kunnen bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meulendijks89 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:28:
Waarom had je hem terug gebracht en hoelang na je aankoop ?
Ik kreeg hem namelijk niet terug gebracht in Heerlen en hebben ze hem nu gewoon opgestuurd naar Asus dus ik zit zonder al een week !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-07-2024
Geen matches
Keurig door TNT bezorgt om 1030 uur vanuit BCC Schiphol-Rijk. Dit is de champagne 32 met dock.
Bloedje nieuwsgierig, maar eerst aan de laderij, die wordt handwarm niet overdreven tot nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:04
Vandaag geen telefoontje gehad van de BCC Hengelo dat ik mijn Prime kan ophalen, dus die hebben hoogstwaarschijnlijk nog geen nieuwe levering gehad.. Dat wordt volgende week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Als ik maandag om 8uur s'morgens als de lijnen opengaan bij BCC, de prime 32GB Grijs telefonisch bestel, zou dit dan nog voor de prijs van 503 euro zijn? Levertijd doet er niet zoveel toe. En afhalen bij een filiaal is mogelijk als dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Geen matches
Lijkt me stug, btw dagen zijn dan voorbij en de voorraden zijn laag, ze hoeven geen laagste prijs garantie meer te bieden. ze zijn gek als ze 't doen, maar wie weet heb je mazzel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorus2828
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-09 19:03
Malarky schreef op zondag 29 januari 2012 @ 01:06:
Als ik maandag om 8uur s'morgens als de lijnen opengaan bij BCC, de prime 32GB Grijs telefonisch bestel, zou dit dan nog voor de prijs van 503 euro zijn? Levertijd doet er niet zoveel toe. En afhalen bij een filiaal is mogelijk als dat moet.
Ik heb mijn prime bij de bcc in Middelburg besteld, volgens mij zijn die vandaag open. Als je het nummer kan achterhalen kan je misschien telefonisch bij de vestiging bestellen.

er kon geen indicatie gegeven worden van de levertijd, heeft iemand een idee hierover?
dagen, weken of maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:25
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 00:29:
[...]

Waarom had je hem terug gebracht en hoelang na je aankoop ?
Ik kreeg hem namelijk niet terug gebracht in Heerlen en hebben ze hem nu gewoon opgestuurd naar Asus dus ik zit zonder al een week !
Ik bedoel eigenlijk dat ik het 19% btw bedrag terug gekregen heb. Prime ruilen ze niet alleen opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K007
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-06 11:38
Awsom schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:51:
Vandaag geen telefoontje gehad van de BCC Hengelo dat ik mijn Prime kan ophalen, dus die hebben hoogstwaarschijnlijk nog geen nieuwe levering gehad.. Dat wordt volgende week..
Deze had men ook niet op voorraad. Men heeft men laten zien dat er 500 stuks in bestelling waren.
Ikzelf heb de 64 Gb uitvoering besteld. Ook niet op voorraad, maar is wel besteld voor de prijs van 503 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Geen matches
K007 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:35:
[...]

Deze had men ook niet op voorraad. Men heeft men laten zien dat er 500 stuks in bestelling waren.
Ikzelf heb de 64 Gb uitvoering besteld. Ook niet op voorraad, maar is wel besteld voor de prijs van 503 euro.
Weet ik, heb hem daar vrijdag besteld, ook voor €503,36. Ze zeiden dat er wellicht een levering zou komen op zaterdag (gisteren dus), en anders deze week.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Geen matches
Awsom schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:55:
[...]

Weet ik, heb hem daar vrijdag besteld, ook voor €503,36. Ze zeiden dat er wellicht een levering zou komen op zaterdag (gisteren dus), en anders deze week.. :)
Oh ik heb gisteren er een besteld voor dezelfde prijs bij de BCC, en toen werd er verteld dat het 2 weken zou duren :P. Anyways, heb er geen haast mee, nog een week tentamens dus hoe minder afleiding des te beter.
Heb overigens een 32GB + Dock in het grijs besteld, alleen begin ik, na wat filmpjes weer te hebben bekeken, toch weer te twijfelen over de kleur. Champagne heeft ook wel wat, iets bijzonders, grijs is een beetje 'saai'. Naja, kijk ter plekke in de winkel wel... zullen wel meer binnen krijgen dan er in bestelling staan, dus kan dan wellicht ter plekke nog switchen van kleur.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellowneck schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:59:
[...]

Oh ik heb gisteren er een besteld voor dezelfde prijs bij de BCC, en toen werd er verteld dat het 2 weken zou duren :P. Anyways, heb er geen haast mee, nog een week tentamens dus hoe minder afleiding des te beter.
Heb overigens een 32GB + Dock in het grijs besteld, alleen begin ik, na wat filmpjes weer te hebben bekeken, toch weer te twijfelen over de kleur. Champagne heeft ook wel wat, iets bijzonders, grijs is een beetje 'saai'. Naja, kijk ter plekke in de winkel wel... zullen wel meer binnen krijgen dan er in bestelling staan, dus kan dan wellicht ter plekke nog switchen van kleur.
Ja ik vind de Champagne inderdaad ook een stuk exclusiever en gewoon erg nice! Ik heb hem zelf en kan zeggen dat het niet goud is maar meer zilver met 15% goud.
Meulendijks89 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:13:
[...]

Ik bedoel eigenlijk dat ik het 19% btw bedrag terug gekregen heb. Prime ruilen ze niet alleen opsturen
Jawel hoor ruilen ze wel, als je terug gaat binnen 8 dagen wordt hij gezien als een DOA en krijg je meteen een nieuwe mee indien op voorraad (dit heeft Asus in hun RMA policy staan, verkoper in de Media Markt liet me dit zien op hun pc). Mocht die niet op voorraad zijn dan kun je je geld terug krijgen of hem op laten sturen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://kidayrab.host56.com/wp-content/gallery/asus-eeepad-transformer-prime-review/prime-colors1.jpg

Ik heb hem als het goed is ook in Champagne Gold :) Die paarse ('amethyst gray') vind ik maar niks :/
Yellowneck schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:59:
[...]

Jij bedoelt dus de Amethyst gray? Ik vind de namen van de kleuren zo vreemd hé :+

[ Voor 64% gewijzigd door Bobmeister op 29-01-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Awsom schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:40:
Jij bedoelt dus de Amethyst gray? Ik vind de namen van de kleuren zo vreemd hé :+
Nou ja ik snap wel dat de kleur niet Gold heet maar Champagne Gold want het is meer de kleur van Champagne ;)

En google maar eens op Amethyst dan snap je waarom het niet gewoon Gray heet maar Amethyst Gray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 16:21:
[...]

Nou ja ik snap wel dat de kleur niet Gold heet maar Champagne Gold want het is meer de kleur van Champagne ;)

En google maar eens op Amethyst dan snap je waarom het niet gewoon Gray heet maar Amethyst Gray
Ja de gold snap ik ook wel, maar de Amethyst gray niet :P Als die Amethyst had geheten zou ik het begrijpen, maar ik zie niet helemaal de 'gray' terugkomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
.

Jawel hoor ruilen ze wel, als je terug gaat binnen 8 dagen wordt hij gezien als een DOA en krijg je meteen een nieuwe mee indien op voorraad (dit heeft Asus in hun RMA policy staan, verkoper in de Media Markt liet me dit zien op hun pc). Mocht die niet op voorraad zijn dan kun je je geld terug krijgen of hem op laten sturen.
[/quote]

Ik was na 2 dagen terug gegaan maar ik heb zeker een uur staan praten als brugman :( maar kreeg het niet voor mekaar dat ze hem terug namen of ruilden, ik moest de updates maar afwachten werd me medegedeeld.
Nu heeft iemand het via via voor me geregeld dat hij alsnog werd opgestuurd om te beslissen of hij als doa wordt gezien.
Had gehoopt dat ik hem voor het weekend terug had of liefst nog mijn geld zodat ik hem opnieuw kon bestellen met BTW korting omdat ze niet op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:46
Geen matches
Vorige week zaterdag met de bon langs de BCC gegaan en daar 95 euro terug gekregen :*) . Ik hoefde de verkoper niets uit te leggen, noemde zelf de 'BTW weg ermee' actie al.

Het tablet is van me ouders en nu ze achteraf nog bijna 100 euro goedkoper uit zijn hebben ze er vast nóg meer plezier van :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grootma
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-08-2024
Geen matches
Misschien een domme vraag: bij zowat iedere webwinkel zie ik dat de verwachte levertijd op 14 dagen of meer staat.

Iemand een idee wanneer er een nieuwe batch komt?
Beter nog: weet iemand een plek waar ze nog wél te krijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHh

Eindelijk de Prime binnen, ik denk ff lekker spelen in de nachtdienst, blijkt de BCC me een Champagne kleurige gegeven te hebben, terwijl ik naast de verkoper stond die me een grijze besteld had...

What to do??? Terug gaan en t risico lopen dat ik weken moet wachten op een grijze of toch maar deze gebruiken?? Ik heb er zo lang over getwijfeld dat ik niet eens meer weet welke kleur ik nu mooier vind. grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Geen matches
grootma schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:57:
Misschien een domme vraag: bij zowat iedere webwinkel zie ik dat de verwachte levertijd op 14 dagen of meer staat.

+1, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AccessLink
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-07 01:02
Geen matches
Zondag de 29e bij BCC besteld nu maar hopen dat ze binnen twee weken kunnen leveren ;) . Dan heb ik hem toch eerder dan bij MM.

Wat kan wachten nogal oneindig lang duren als je iets graag wil hebben ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-10 14:59
heb hem ook bij Bcc besteld afgelopen vrijdag, met een onbekende levertijd. Ik vanochtend checken op de bcc site of de Primes er weer op stonden. En ja hoor stonden daar op en dat ze binnen twee weken geleverd konden worden.

Ik keek naar de gold en hebt de grey besteld, Dus in de site genavigeerd naar de grey, staat er één keer op de site dat de site wordt bijgewerrkt of iets dergelijks.

Kijk ik net zijn de Primes weer van de site af. :?

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burlapp
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Geen matches
Ze lopen idd. te kutten bij de BCC op die website. Vanmiddag kreeg ik zelfs een site waar volgens mij alleen systeembeheer toegang toe zou moeten hebben (webwinkel configuratie interface)

Ik had mijn order uiteindelijk in een andere vestiging laten uitleveren, nadat hij donderdat toch niet op voorraad was. Zou schriftelijk bevestigd worden. Niks meer gehoord. Maandag opnieuw gebeld, was hij "tussen de wal en het schip" beland. Vandaag weer gechecked, blijk ik helemaal onderaan de lijst te staan van mensen die hem zullen ontvangen. Donderdag besteld, maar door wijziging hebben ze daar geen boodschap aan :S... Kortom, maar instellen op levertijd van een paar weken, dan valt het tenminste mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:21
Ik heb de prime 2 weken geleden besteld, en mij geven ze eind februari door, dus geduldig afwachten :(

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Geen matches
Ik heb hem afgelopen zaterdag in een BCC winkel besteld. Heb vanmiddag gebeld, en gevraagd wanneer ik hem ongeveer kon verwachten. Hun antwoord: "Mag ik uw ordernummer?" * Bobmeister geeft ordernummer "Danku. Hij wordt vandaag uitgeleverd aan de winkel, u kunt dus vanmiddag nog of morgenvroeg een telefoontje verwachten, dat ligt eraan of ze deze levering vandaag al uitpakken of dat ze dat morgenvroeg doen. "

Ben benieuwd! Moet zo nog naar de IKEA er vlak naast, dus zal wel even langslopen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Bobmeister op 31-01-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Awsom schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:25:
Ik heb hem afgelopen zaterdag in een BCC winkel besteld. Heb vanmiddag gebeld, en gevraagd wanneer ik hem ongeveer kon verwachten. Hun antwoord: "Mag ik uw ordernummer?" * Yellowneck geeft ordernummer "Danku. Hij wordt vandaag uitgeleverd aan de winkel, u kunt dus vanmiddag nog of morgenvroeg een telefoontje verwachten, dat ligt eraan of ze deze levering vandaag al uitpakken of dat ze dat morgenvroeg doen. "

Ben benieuwd! Moet zo nog naar de IKEA er vlak naast, dus zal wel even langslopen ;)
Hmm..kan mij haast niet voorstellen dat het zo snel is gegaan. Vrijwel overal is er een flinke backorder van Primes. Maargoed, ben benieuwd, zou wel mooi nieuws zijn :)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Yellowneck schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:03:
[...]

Hmm..kan mij haast niet voorstellen dat het zo snel is gegaan. Vrijwel overal is er een flinke backorder van Primes. Maargoed, ben benieuwd, zou wel mooi nieuws zijn :)
Bij de BCC zeiden ze dat ze nog in bestelling waren.. Wel vreemd dat ze me dan aan de telefoon vrolijk mededelen dat ik hem vandaag of morgen heb :( Maar het kan nog! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:04

Nobby

Nuts!

Geen matches
Gaaf, de mediamarkt krijgt ze ook pas eind februari weer binnen. Verkoper gaf aan dat ze me vorige week hadden moeten bellen... Niet gebeurt dus. Nu dit topic in de gaten houden wanneer en wanneer ze weer binnenkomen :)

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Geen matches
Ik had afgelopen vrijdag showmodel bij BCC. Was volgens mij laatste in regio Bergen op Zoom :) (MM was ook al uitverkocht)

Maar ik vertrouwde de accu niet omdat deze tijdens de nacht geheel leeg was gelopen tijdens stand-by, dus zaterdag teruggegaan en er is meteen een nieuwe besteld. Wachttijd 2 a 3 weken zei de verkoper.
En ik mocht deze gewoon weer meenemen :)

Echt SUPER service bij de BCC en ik wacht geduldig af wanneer de nieuwe binnen komt. voorlopig heerlijk aan de slag met deze.

Ter info:
Serie# BCOKAS15********
Wifi: vrijwel identiek aan Galaxy S2 qua bereik en zelfs met hogere snelheden.
GPS: alsof er geen GPS chip inzit: dood dus
Scherm: geen backlight bleeding of dode pixels kunnen ontdekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Net gebeld door de BCC. Er zijn grote inkoopproblemen wat betreft de prime, en het kan dus nog wel even duren :o .. Toch wel vreemd dat het servicecenter dan doorgeeft dat ik hem vandaag zou ontvangen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:21
Geen matches
Mijn leverancier mailt me zojuist door dat de verwachte leverdatum (onder voorbehoud) 16 februari wordt...

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:50
Geen matches
Net gebeld met het 0900 nummer van BCC en mijn vrijdag bestelde ATP zou al in de winkel moeten liggen, morgen maar eens gaan kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Geen matches
esky schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:27:
Net gebeld met het 0900 nummer van BCC en mijn vrijdag bestelde ATP zou al in de winkel moeten liggen, morgen maar eens gaan kijken....
Mijne zou vandaag in de winkel moeten liggen volgens het 0900 nummer, maar de BCC vestiging vertelt vrolijk dat er inkoop-problemen zijn.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:50
Awsom schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:37:
Mijne zou vandaag in de winkel moeten liggen volgens het 0900 nummer, maar de BCC vestiging vertelt vrolijk dat er inkoop-problemen zijn.. :?
Kon niet wachten en ben langs de BCC the wall geweest en hij was inderdaad aanwezig, dus ik heb mijn prime nu in mijn handen! Nu nog ff opladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
grootma schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:57:

Via het twitter account van Asus Benelux gaven ze gisteren aan pas eind februari een nieuwe batch te verwachten. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby

Nobby

Nuts!

Ander goed nieuws vanaf de ASUS_BENELUX twitter:
Vanaf volgende week woensdag is de Eee Pad Transformer Prime officieel beschikbaar in België bij Media Markt, Fnac en Vanden Borre. 31-1-2012 ^CD
Misschien maar even naar Belgie scheuren.

Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 19:30
Geen matches
Let erop dat dit in België met Azerty Toetsenbord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Misschien maar even naar Belgie scheuren.
Is een optie. Let alleen op dat je dan een AZERTY-toetsenbord krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby

Nobby

Nuts!

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:05:
[...]

Is een optie. Let alleen op dat je dan een AZERTY-toetsenbord krijgt.
Dan maar een 64GB?

Azerty is geen keuze idd. Ik wil wel graag het tobo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Laatst online: 12-10 19:30
Geen matches
Nobby schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:10:
[...]

Dan maar een 64GB?

Azerty is geen keuze idd. Ik wil wel graag het tobo...
Je kan wrs wel gemakkelijk een Belg vinden welke reeds een Qwerty versie heeft aangekocht en zijn Qwerty dock wel wil ruilen voor jou Azerty dock, ik zou het eigenlijk zelf ook wel willen. Maar Coolblue heeft me beloofd dat ik mijn Tablet ivm light bleeding mag inleveren als ze nieuwe op voorraad hebben, dus ik kan best niet de helf ruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby

Nobby

Nuts!

Geen matches
timofp schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:42:
[...]

Je kan wrs wel gemakkelijk een Belg vinden welke reeds een Qwerty versie heeft aangekocht en zijn Qwerty dock wel wil ruilen voor jou Azerty dock, ik zou het eigenlijk zelf ook wel willen. Maar Coolblue heeft me beloofd dat ik mijn Tablet ivm light bleeding mag inleveren als ze nieuwe op voorraad hebben, dus ik kan best niet de helf ruilen :)
mja, daar op gokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:23
Geen matches
RayMan schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:39:
Ik had afgelopen vrijdag showmodel bij BCC. Was volgens mij laatste in regio Bergen op Zoom :) (MM was ook al uitverkocht)

Maar ik vertrouwde de accu niet omdat deze tijdens de nacht geheel leeg was gelopen tijdens stand-by, dus zaterdag teruggegaan en er is meteen een nieuwe besteld. Wachttijd 2 a 3 weken zei de verkoper.
En ik mocht deze gewoon weer meenemen :)

Echt SUPER service bij de BCC en ik wacht geduldig af wanneer de nieuwe binnen komt. voorlopig heerlijk aan de slag met deze.

Ter info:
Serie# BCOKAS15********
Wifi: vrijwel identiek aan Galaxy S2 qua bereik en zelfs met hogere snelheden.
GPS: alsof er geen GPS chip inzit: dood dus
Scherm: geen backlight bleeding of dode pixels kunnen ontdekken
Wees blij dat je zo een nieuwe krijgt, showroom modellen worden echt honds behandelt.
Bij de BCC waar ik was kon je de tablet gewoon uit de dock trekken want het schuifje werkte niet meer.

Ik ben benieuwd wanneer er weer nieuwe komen. Ik kreeg bij de mediamarkt te horen dat ik de zoveelste was die hem bestelde en dat ik dus waarschijnlijk pas na de eerste 2 ladingen aan de beurd ben (of nog later). Hij is gewoon echt slecht verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Als ik dit zo lees heb ik zodirekt eerder de nieuwe Samsung Galaxy dan een Prime :(

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 09:06

AMDFreak

Intel is zo..

Erg jammer dat de prime zo slecht leverbaar is. Ik weet zeker dat dit heel veel mensen tegenhoud om hem aan te schaffen.

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertcompute
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-05-2023
Geen matches
Gisteren mijn tablet TP gold 64 Gb opgehaald bij BCC Veenendaal. Werd keurig gebeld dat het binnen was.
Had de bestelling afgelopen vrijdag gedaan met de aankondiging dat er dinsdag geleverd kon worden. Het
is dus woensdag geworden, zeer netjes dus. De genoemde ervaringen kan ik dus niet bevestigen. Al met al zeer tevreden, zeker voor die prijs van 503 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealWorldNeo
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-02-2024
Geen matches
Voor de Belgische kijkers en luisteraars ;-)

De eerste lading met AZERTY klavier is eindelijk ook gearriveerd in België. Ik had een pre-order gedaan bij Fnac Wijnegem van een 32GB met AZERTY-dock en heb zonet bericht gekregen dat deze is binnengekomen.

Dus Fnac Wijnegem zou ze in ieder geval op voorraad moeten hebben nu.

Ga hem straks afhalen. Ben benieuwd of in deze eerste AZERTY batch ook nog hardware wijzigingen gedaan hebben ivm GPS en WiFi, aangezien deze nu toch pas een maand na eerste benelux release op de markt komen en dus duidelijk van een volgende batch zijn. Ze hebben in ieder geval tijd gehad om te leren uit de vorige reeksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorus2828
Geen matches
Net een telefoontje van de BCC, uw tablet is geleverd.
Vorige week besteld in de btw actie, straks ophalen. Ik had verwacht dat dit wel langer zou duren.
Hopen dat het geen foutje is..(-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
  • Laatst online: 14-05-2024
Geen matches
Niet de bedoeling in een topic. Dat had je zelf ook kunnen vinden in Het algemeen beleid.

[ Voor 93% gewijzigd door janvanduschoten op 03-02-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Hmm..net even aan de telefoon gehangen met de klantenservice van BCC.
Op dit moment staan ze op -7 qua voorraad voor mijn bestelde type Asus Transformer Prime + dock (Grijs).
De 64GB Gold is voorradig en ook weer te bestellen via de webshop, zij het wel voor de volle mep.

Op de vraag wanneer ze weer de volgende lading verwachten, kreeg ik wederom om en nabij de 2 weken te horen.

[ Voor 16% gewijzigd door Yellowneck op 03-02-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Yellowneck schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:02:
Hmm..net even aan de telefoon gehangen met de klantenservice van BCC.
Op dit moment staan ze op -7 qua voorraad voor mijn bestelde type Asus Transformer Prime + dock (Grijs).
De 64GB Gold is voorradig en ook weer te bestellen via de webshop, zij het wel voor de volle mep.

Op de vraag wanneer ze weer de volgende lading verwachten, kreeg ik wederom om en nabij de 2 weken te horen.
Hopen dat ik bij deze lichting zit :) Morgen maar even bellen/hopen op een telefoontje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killmas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-10 23:34
Geen matches
Gisteren de MediaMarkt aan de lijn gehad. Ze waren iedereen die besteld had op de hoogte aan het brengen dat het tot begin maart gaat duren tot ze de nieuwe lichting binnen krijgen.. nog even geduld hebben dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorus2828
Raar dat MM nog niet kan leveren. Mijn prime doet goed werk na de levering van BCC.
vorige week besteld, vrijdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-10 22:14

rommelkast

kitesmurf

Naar mijn idee dobbert er ergens op de oceaan een schip met al onze prime's aan boord. Ik ben gebeld door Saturn met de mededeling dat ze contact met ASUS hebben gehad en ze de nieuwe lichting begin maart verwachten...
Hopelijk hebben ze ongelijk.

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

rommelkast schreef op maandag 06 februari 2012 @ 17:10:
Naar mijn idee dobbert er ergens op de oceaan een schip met al onze prime's aan boord. Ik ben gebeld door Saturn met de mededeling dat ze contact met ASUS hebben gehad en ze de nieuwe lichting begin maart verwachten...
Hopelijk hebben ze ongelijk.
Pff.. als ik BCC moet geloven en diverse webshops (Mycom/Dynabyte/Dixons) moet er ergens deze week (anders volgende week) al een lichting binnen komen.

BCC gaf namelijk vorige week aan dat zij in ongeveer 2 weken een lading verwachten en nu zie ik ook dat de Mycom\Dynabyte\Dixons (zelfde inkoopkanaal) ook hun levertijd voor -althans de grijze- Asus Transformer Prime + dock hebben gewijzigd in 4-10 dagen. Dus al met al heb ik nog een beetje hoop dat ik eind deze week een belletje krijg.

Begin maart duurt mij te lang en dan annuleer ik de boel wel en kijk ik nog fftjes de kat uit de boom (met de TF701 en de TF300 in zicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
Geen matches
Ik was zaterdag in de MM in Breda om te vragen of er al een indicatie van levering was. Daar stond in de computer dat ze al 2 feb binnen hadden moeten komen. Dit gaat dan over de grijze met dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Geen matches
Why_easy schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:05:
Ik was zaterdag in de MM in Breda om te vragen of er al een indicatie van levering was. Daar stond in de computer dat ze al 2 feb binnen hadden moeten komen. Dit gaat dan over de grijze met dock.
Ah, dan hoop ik dat gewoon het weer van afgelopen weekend roet in het eten heeft gegooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Ga daar maar niet van uit, er word gewoon een lever datum vanuit de vestiging gepland, dit staat niet direct in contact met de eventuele voorraad die de distributeur heeft. Is het dus niet op voorraad, word de datum niet gehaald. en het is vrij duidelijk dat er op dit moment weinig tot geen prime's in nederland zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Geen matches
LeVortex schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 23:06:
[...]
Wees blij dat je zo een nieuwe krijgt, showroom modellen worden echt honds behandelt.
Bij de BCC waar ik was kon je de tablet gewoon uit de dock trekken want het schuifje werkte niet meer.

Ik ben benieuwd wanneer er weer nieuwe komen. Ik kreeg bij de mediamarkt te horen dat ik de zoveelste was die hem bestelde en dat ik dus waarschijnlijk pas na de eerste 2 ladingen aan de beurd ben (of nog later). Hij is gewoon echt slecht verkrijgbaar.
Ben zeker blij en heb gelukkig geen haast omdat ik heerlijk aan kan kloten op dit showmodel. Wie weet ligt de TF300T er nog wel eerder dan mijn bestelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
Geen matches
Heeft iemand enig idee wanneer ze weer geleverd gaan worden? Het schijnt dat ze zo'n beetje in heel Nederland in bestelling zijn en mijn bestelling van een maand out duurt nu ook al ongeveer een maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Geen matches
dtech schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 00:44:
Heeft iemand enig idee wanneer ze weer geleverd gaan worden? Het schijnt dat ze zo'n beetje in heel Nederland in bestelling zijn en mijn bestelling van een maand out duurt nu ook al ongeveer een maand
Nouja, de BCC heeft zo te zien weer een lading binnen gekregen. Aangezien op de site nu 3 van de 4 modellen te bestellen zijn uit voorraad. Hoeveel units ze hebben binnen gekregen weet ik niet.
Andere shops hebben nog altijd geen voorraad. Hopelijk komen er deze week nog wat binnen, maar ga maar van uit dat het eind februari wordt als ik alle berichten mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-10 18:29

EKR88

FPS_EKR

Geen matches
volgensmij gaat dat alleen om de 64GB zonder dock, de 32GB met dock staat bij; levertijd 2 weken

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Net gebeld met de BCC, volgens hun heeft Asus belooft op 14 februari weer een partij (300 stuks) Prime's te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:09
Awsom schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:51:
Net gebeld met de BCC, volgens hun heeft Asus belooft op 14 februari weer een partij (300 stuks) Prime's te leveren.
Is dat een landelijk aantal? Dat gaat toch nooit genoeg zijn?

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik word ook een beetje weemoedig van de levertijd van de Prime. Ik wacht ook al 2 weken nu. Staat bij de MediaMarkt in bestelling en toen ik hem bestelde was de voorraad -4 en nu is het -20. Komt dus redelijk overeen met de temperatuur buiten ;)
Hopelijk gaat het snel dooien, anders is er alweer een betere tablet uit.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
Geen matches
Er komen ook steeds meer webwinkels weer met binnen 3 werkdagen. Weet niet of het om klanten te trekken is. Maar het lijkt of ze dichtbij zijn. Wil heb nu idd ook wel eindeljik hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyKl0n_242
  • Laatst online: 02-10 19:13
Geen matches
Bij BCC staat voor de 64Gb Goud nog op voorraad - echter is dit werkelijke voorraad of op back-order is de vraag. Bij Misco staat levering binnen 2-3 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-10 11:11
Geen matches
Coolblue heeft volgens de site nieuwe voorraad op 17 feb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyKl0n_242
Geen matches
Tadango schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:55:
Coolblue heeft volgens de site nieuwe voorraad op 17 feb.
Alleen de goudkleurige. Voor de grijze is nog geen leverdatum bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:56
Awsom schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:51:
Die zijn dan blijkbaar ook allemaal al gereserveerd, want ik kreeg net te horen dat er ook 300 in bestelling staan. Met levertijd onbekend, dus kon volgende week worden, maar ook pas over 2 / 3 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Merijn. schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:43:
[...]

Die zijn dan blijkbaar ook allemaal al gereserveerd, want ik kreeg net te horen dat er ook 300 in bestelling staan. Met levertijd onbekend, dus kon volgende week worden, maar ook pas over 2 / 3 weken...
Hmm..zie net dat op de BCC site dat de Asus Transformer Prime + dock (Champagne Gold) op voorraad is.
Dus gewoon vrije voorraad.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/20giqzb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

Geen matches
Al op voorraad!? Te mooi om waar te zijn! :o Waar zit het addertje?

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Yellowneck schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:05:
[...]

Hmm..zie net dat op de BCC site dat de Asus Transformer Prime + dock (Champagne Gold) op voorraad is.
Dus gewoon vrije voorraad.

[afbeelding]
Dat wordt morgen even bellen naar de BCC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Awsom schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:21:
[...]

Dat wordt morgen even bellen naar de BCC..
Op 26-01-2012 heb ik er ook eentje besteld in Emmen.

Ik zal worden gebeld als hij er was.
Maar ik zit nog steeds op het telefoontje te wachten.
Ik zag ook dat ze bij hun op de site stonden.
Dus maar ff gebled.
Kreeg een erg vriendelijke Mevrouw aan de lijn .
En die begreep het ook niet dat ze op hun site stonden .
Ze heeft bij hun actuele data lijst gekeken .

Antw: Ze zijn nog steeds niet op voorraad .

Dus maw nog ff geduld. (wachten duurt lang) :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse____
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-05 11:20
Geen matches
Iemand de prijs van 521 euro al gezien? Bij 4launce, binnen 24 uur leverbaar? Zou dit tijdelijk zijn of zou het blijvend zijn deze keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Geen matches
eclipse____ schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:11:
Iemand de prijs van 521 euro al gezien? Bij 4launce, binnen 24 uur leverbaar? Zou dit tijdelijk zijn of zou het blijvend zijn deze keer?
Ik zie niets hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse____
Geen matches
Damn, ik had ne printscreen moeten nemen, het is inderdaad weg... Ik ben toch niet aan het trippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

eclipse____ schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:36:
Damn, ik had ne printscreen moeten nemen, het is inderdaad weg... Ik ben toch niet aan het trippen?
Naaah.... :P Ik zag vanmiddag inderdaad ook nog fftjes 4launch tussen de pricewatch staan met een 24hrs symbooltje. Maar toen ik erop klikte kreeg kwam ik op de productpagina van de Prime, met als voorraadindicatie 0 stuks en bij de productomschrijving dat het artikel niet meer in het assortiment was.

Als je nu nog naar kieskeurig gaat en Asus Prime als zoektermen gebruikt dan zie je ook een prijs van 521 euro staan ergens, als je echter erop klikt dan zie je geen enkele winkel met een dergelijke prijs. Dus waarschijnlijk ergens een systeemfoutje oid.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/qq1e7q.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse____
Yellowneck schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:41:
[...]

Naaah.... :P Ik zag vanmiddag inderdaad ook nog fftjes 4launch tussen de pricewatch staan met een 24hrs symbooltje. Maar toen ik erop klikte kreeg kwam ik op de productpagina van de Prime, met als voorraadindicatie 0 stuks en bij de productomschrijving dat het artikel niet meer in het assortiment was.

Als je nu nog naar kieskeurig gaat en Asus Prime als zoektermen gebruikt dan zie je ook een prijs van 521 euro staan ergens, als je echter erop klikt dan zie je geen enkele winkel met een dergelijke prijs. Dus waarschijnlijk ergens een systeemfoutje oid.

[afbeelding]
Bedankt om het te onderbouwen. Ik was niet verder gegaan op de site van 4launch omdat ik de grijze wil en onder de 500 euro. Daar houd ik aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedVision
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 11:25
Geen matches
Vanmiddag even bij de MM in Bergen op Zoom geïnformeerd. Daar kreeg ik als antwoord; dat hij eind volgende week en anders de week erop geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurmann
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09-2023
Geen matches
Heb een maand geleden een grijze 32Gb+dock bij Cool Blue gepreordered met als verwachte levering 17-02.
Vandaag maar eens ff gebeld, want dat staat er nu geen meer verwachte leverdatum meer bij (preoderen kan ook niet meer).
Antwoord: er zijn er al zoveel gepreordered dat ze geen nieuwe orders meer kunnen aannemen; maar ik zou de mijne wel rond 17 feb krijgen :-)
Afwachten maar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatrunks
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-07 01:02
Een collega van me werk werkt op zaterdag bij de Expert in Gouda. Gek genoeg op de website staat de Prime er niet eens op. Maar ze hebben een aantal Gold 64 GB op voorraad en 1 grijze met dock. Die is al apart gelegd voor een collega van mij. Hij heeft die van mij van de week meegenomen. Ik las her en der over de levertijden en dacht eerlijk gezegd dat het nog wel een paar maanden zou duren. :P

- Computers blijven drama dingen -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyKl0n_242
Geen matches
Hoeveel Gold 64Gb hebben ze dan nog op voorraad bij Expert in Gouda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit weekend een folder van Expert ontvangen waar de Prime instaat,
Die folder gaat morgen in!
Dus zou Expert hem dan toch hebben ?
Want de folder loopt 13 t/m 25 februari.
Zou wel vreemd zijn als ze de prime juist niet hebben!
Want welke winkel zet nou een product in een folder die niet op voorraad is..
Ik ga morgen maar eens een kijkje nemen of een telefoontje plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-10 21:57
Geen matches
Hij staat er inderdaad tussen. Ik ga ook maar eens even met mijn expert om de hoek bellen om te vragen of zij hem op voorraad hebben liggen.

btw, hier een linkje met de folder van expert

Net ook een mail gestuurd naar de plaatselijke Expert, hopelijk dat ze hem daar hebben..

[ Voor 14% gewijzigd door Dahal op 13-02-2012 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88

EKR88

FPS_EKR

Geen matches
Heb ook maar even de expert gemaild.. Fingers crossed!

Edit:
Al een mailtje terug gehad, ze hebben hem niet op voorraad. Het is ook onduidelijk wanneer deze geleverd gaat worden. Ik krijg een mailtje als hij binnenkomt..

[ Voor 62% gewijzigd door EKR88 op 13-02-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je was me inderdaad al voor!
Ik ben na me werk langs Expert geweest om te vragen of ze hem op voorraad hadden.
Natuurlijk zeiden ze nee..
Die folder van hun was namelijk al een paar maanden geleden gemaakt,
In de tijd dat de prime dus nog wel in winkels op voorraad was..
Was eigenlijk ook te mooi om waar te zijn..
Asus geeft aan 1 Maart..
Maar hoop stiekem toch dat ze eerder worden geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je was me inderdaad al voor!
Ik ben na me werk langs Expert geweest om te vragen of ze hem op voorraad hadden.
Natuurlijk zeiden ze nee..
Die folder van hun was namelijk al een paar maanden geleden gemaakt,
In de tijd dat de prime dus nog wel in winkels op voorraad was..
Was eigenlijk ook te mooi om waar te zijn..
Asus geeft aan 1 Maart..
Maar hoop toch stiekem dat ze eerder worden geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Laatst online: 27-09 22:01
Ondertussen al bijna 2 maanden geleden dat onze zijn bestelt. (Alternate)
Nog steeds geen primes; niet eens een schatting wanneer ze komen. :(

Dit is by far de langste periode dat ik heb moeten wachten op een bestelling.

[ Voor 22% gewijzigd door Gamebuster op 13-02-2012 17:43 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-10 21:57
Gamebuster schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:42:
Ondertussen al bijna 2 maanden geleden dat onze zijn bestelt. (Alternate)
Nog steeds geen primes; niet eens een schatting wanneer ze komen. :(

Dit is by far de langste periode dat ik heb moeten wachten op een bestelling.
Zelfde hier, ik heb bestelling in januari gemaakt bij bol.com en ik zit nog steeds te wachten. Vorige week zeiden ze dat ze 10 feb als leveringsdatum hadden, en nu heb ik een mail gehad dat ze niet kunnen aangeven wanneer ze hem weer kunnen leveren.. Gaat lekker zo :(

Kreeg ook van de Expert een mail terug dat ze op dit moment niet op voorraad hebben en ze weten ook niet wanneer ze deze weer op voorraad krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
Geen matches
nog niemand benaderd dat hij hem op mag halen bij de bcc of mm?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88

EKR88

FPS_EKR

ben zaterdag ook bij MM geweest, daar wisten ze mij te vertellen dat ze de laatste week van februari/eerste van maart de prime weer binnen kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit komt van Coolblue België (waarschijnlijk hetzelfde als NL):

--

Wij verwachten de Asus Eee Pad Transformer Prime in de loop van volgende week terug binnen te krijgen. Van zodra deze binnenkomt in het assortiment zal deze worden ingepakt en verzonden.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb nog een mailtje van BCC ontvangen.

Week 8 of 9 zijn ze weer leverbaar.

Er staan pusminus 500 stuks in backorder.
Tel uit je winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:33:
Ik heb nog een mailtje van BCC ontvangen.

Week 8 of 9 zijn ze weer leverbaar.

Er staan pusminus 500 stuks in backorder.
Tel uit je winst.
offtopic:
Dat met de winst zal wel meevallen. Sowieso zit er vies weinig marge op, daarnaast heeft wellicht 80% hun TFP gekocht tijdens de BTW vrij dagen, dan zit er echt geen winst meer op hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liefhebbers voor de Asus Transformer Prime 64GB Champagne Gold Opgelet!

Verwachte leverdatum: 17-02-2012
http://www.tabletcenter.n...mer-prime-64-gb-gold.html

Jammer genoeg ben ik zelf alleen geinteresseerd in het 32GB model :|
Maar de 64GB liefhebbers zullen waarschijnlijk heel blij zijn met dit bericht.

Met vriendelijke groet,

Leg3ndaryGuy
Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste

Let op:
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders