Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voeding kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik deed ongeveer een uurtje geleden mijn PC aan en toen kwam er een flits en toen vloog mijn PC meteen uit. Heb hem meteen van het stroom afgehaald, en een kwartiertje daarna weer aangedaan. Helaas, deed mijn PC niks meer en dus denk ik dat hij dood is.

Mijn systeem:

MSI P6NGM
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7400 @ 2.80GHz (2 CPUs)
Ati Radeon HD5770
FSP 250Watt Voeding (?)
3GB Ram
Windows 7, 64-bits

Mijn PC deed het voorheen heel goed, nooit last van problemen. Oblivion V: Skyrim op High runt hij soepel...

Ik denk zelf dat het de voeding is, daarom in dit topic. Volgens mij is 250Watt ook veels te weinig voor me videokaart, maar dat terzijde. Hij deed het voorheen dus wel.

Alvast bedankt!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:30
Voeding? Best wel waarschijnlijk, maar andere dingen kunnen ook kapot gaan natuurlijk.

Kast openmaken, en je neus achterna, dan vind je het vanzelf

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Idd, 250W lijkt me aan de krappe kant voor een E7400+HD5770... Hij kan dan wel altijd gewerkt hebben, maar vandaag kan de druppel in de al overvolle emmer zijn gevallen...

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 13:41
fsp bouwt goede voedingen maar die videokaart vereist al een 450watt volgens de handleiding.
deze is met zekerheid te zeggen stuk. het kan zo zijn dat er nog meer onderdelen naar de maan zijn gegaan maar dit hoeft niet.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

250 watt is veel te weinig voor een PC met een dedicated GPU. De kwaliteit maakt niks uit.
Die voeding kan je weggooien. Een beetje voeding kan zijn volledige wattage leveren maar niet constant wat nu wel gebeurd is.

Word een nieuwe voeding kopen en kijken of de rest nog heel is.

[BBG aanschaf] Voedingen - Deel 28

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
FSP blijft steken op redelijk/matig meestal.
maar die videokaart vereist al een 450watt
Aantal watt is niet van belang, gaat om het vermogelijk op de 12V een echt goede 250W voeding kan dan ook prima zijn. Terwijl een mindere 250W voeding veel te weinig kan zijn.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt voor de comments allemaal! Ja, ik had alleen de voedingskabel erin toen ik mijn PC aandeed en daar was de flits. Dus had hem meteen eruit gehaald, gok indd dat het de voeding is.

Nooit geweten dat ik maar 250Watt voeding had. Voor een 20,- je heb ik al 2x zoveel.

Bedankt allemaal!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:56:
Voor een 20,- je heb ik al 2x zoveel.
Nee voor 20 euro koop je alleen troep, zoals ik al zei:
-The_Mask- schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:31:
Aantal watt is niet van belang, gaat om het vermogelijk op de 12V een echt goede 250W voeding kan dan ook prima zijn. Terwijl een mindere 250W voeding veel te weinig kan zijn.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Verwijderd

Topicstarter
Ohh oké, verkeerd gelezen. Ik ga het maar de verschillende voedingen doorneuzen dan maar!
Thanks
Pagina: 1