Acties:
  • 0 Henk 'm!
@DirtySanchez: zou je de titel van het topic kunnen aanpassen? Dan klopt het in ieder geval weer.

Is altijd beter dan een topicreport te maken, omdat mensen dit topic misbruiken voor hun eigen filmpjes

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:02
Jackal131 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:26:
@DirtySanchez: zou je de titel van het topic kunnen aanpassen? Dan klopt het in ieder geval weer.

Is altijd beter dan een topicreport te maken, omdat mensen dit topic misbruiken voor hun eigen filmpjes
Heb je een tissue nodig? Het grootste deel van de filmpjes welke hier worden gepost vallen in de 'Funny' categorie hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-06 21:03
Het moeten funny video's zijn. Of van die geniale bond acties :) De laatste geposte video is een endless stream of gameplay, maar ik zag er na 5 minuten nog geen verandering in.

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:?

Het gaat niet alleen om dat filmpje. Ik wil alleen maar zeggen, dat wanneer er schijnbaar behoefte is aan een topic om eigen gameplay beelden kwijt te kunnen, dat dat ofwel hier kan (maar dan dient de naam van de topic aangepast te worden) of er dient een eigen topic aangemaakt te worden.
Het makkelijkst is het aanpassen van de titel van dit topic.

Mocht de titel niet aangepast worden, dan wordt dit topic gewoonweg misbruikt...

Het gaat me verder niet om de kwaliteit van de filmpjes, want daar valt weinig op aan te merken. Ik ben ook zeker van mening dat er een plaats moet zijn voor deze filmpjes. De vraag is alleen waar.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-06 20:36
Nu de BF3 drukte toch wel minder is kan het weer allemaal in het BF3 topic, daar kan vanaf nu al het videomateriaal gepost worden.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.