psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
ik was die avond al een beetje melig maar na dit te hebben gezien spoot bij mij de MTN Dew m'n neus uit!
YouTube: Battlefield 3 - Epic Jet Driver
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=J1qU5QbzIRA]
Verwijderd
YouTube: bf3 2012 01 11 19 54 45 10
YouTube: bf3_2012_01_10_20_09_26_015.avi
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dZBgU92zlhE]
Minder lag bij deze filmpjes.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 11:26 ]
Verwijderd
LOL ja, maar met 5760x1200 kan ik me voorstellen dat alleen al het beeld naar schijf streamen enige bandbreedte kost :-)Snowwie schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:44:
[...]
Beetje tweaker met een fatsoenlijke pc die Battlefield 3 kan draaien kan ook prima Fraps op de achtergrond hebben draaien.
Het geeft hier iig geen problemen.
De andere filmpjes hebben daarentegen wat minder last van lag. Zal nog es wat proberen.
Misschien kun je een compilatie maken van deze zgn funny momenten. Maar dan liefst wel in normaal formaat, want dit ziet er niet uit.
Kan me wel voorstellen dat het thuis met 3 schermen heerlijk speelt.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Mario Kart in Battlefield 3 style
PSN: Von_Smallhausn
Als je deze aan het kijken bent, ga je eerst van dit: o.O naar dit:

Lol øh fáck he shøt my nipple øf but I'm a viking I can survive with øneGulftown schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:49:
Geen idee of deze al gepost is, maar ik knal hem er maar toch op.
Als je deze aan het kijken bent, ga je eerst van dit: o.O naar dit:![]()
[video]

Hij heeft toch wel de meest vervelende stem van alle BF3 commentators die ik ooit heb gehoord. Nee, geef mij Boo maarGulftown schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:49:
Geen idee of deze al gepost is, maar ik knal hem er maar toch op.
Als je deze aan het kijken bent, ga je eerst van dit: o.O naar dit:![]()
[video]

En laten we maar niet beginnen over zijn attitudeosc4r schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:54:
[...]
Hij heeft toch wel de meest vervelende stem van alle BF3 commentators die ik ooit heb gehoord. Nee, geef mij Boo maar

Die valt altijd om als 1 team nog maar 18 tickets heeft. Leuk getimed though.Snowwie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 00:41:
Zelf maar even aan de gang gegaan met de antenne
[video]
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Mooie details, zoals die 'WHAT THE F*CK" als die Flanker komt crashen
en de YEAAAAAAAH van CSI Miami en de pose van de soldaat is ook geniaalMurphy schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:44:
LOL!!! Vet gemaakt
Mooie details, zoals die 'WHAT THE F*CK" als die Flanker komt crashen
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2012 15:40 . Reden: Zwijgen is toestemmen ]
Toen ik 'm zag, moest ik aan deze denken. Leuk detail, de maker van dit filmpje heeft alle trailers gemaakt voor BF3 en ook zelf in mee gespeeld.Mon0lith schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:01:
Weet niet of ie al voorbij gekomen is
Mario Kart in Battlefield 3 style
[video]
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
[ Voor 64% gewijzigd door pannekoek141 op 21-01-2012 22:30 ]
Suh dude
;P ik snap m niet helemaal.
Ook geniaal hoe de muziek stiller wordt als je van buiten uit de cockpit kijkt
EDIT: LOL Ik zie net dat Pannekoek141 me voor was... Maar zo'n linkje zegt natuurlijk nie zoveel he

[ Voor 22% gewijzigd door Mavamaarten op 21-01-2012 23:20 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Of de rodeVerwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:26:
Hahaha! Een blauwe pil denk ik. :-)
Leuke muziek, t duurde ff vordat ik het herkende, is.het bf3 thema liedje in een speciale editie.Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:32:
Ik heb een filmpje van de antenne op caspian border, is wel niet grappig maar epic, mag ik hem posten?
[video]
ora et labora
Terrz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:09:
Deze wil ik ook nog even met jullie delen, vanavond maar even proberen of mij dit ook lukt haha
[video]

Heel eel kills in de minuut:
vind je ? Exact de reden waarom ik die hele map overslaJimmy-time1 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:28:
Damn, die laatste is echt ziek!!!
Ik speel op de PS3 dus zoveel spelers staan er ook nooit tegelijk. Maar dan nog gaat het mij te snel en hectisch. Ik speel zelf ook niet graag Metro.Skybullet schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:38:
[...]
vind je ? Exact de reden waarom ik die hele map oversla
Maar zo'n actie als in deze clip kan ik wel waarderen!!!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cQqNThQAZEA&list=UUNVIhn3XoFpahXHOzjq9lyA&index=1&feature=plcp]
An a day keeps the doctor away.
Ik was mijn bouwtekeningen al kwijt. Nu weet ik waar ik ze heb laten liggen. Dank...HardCoreGamer schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 17:13:
Gisteren kwam ik een rare bug tegen:
[video]
YouTube: battlefield 3 james bond moment. lol
Handig om filmpjes te maken als cameraman?Pausie schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:40:
Wilde het toch even kwijt.
YouTube: No Interface in Battlefield 3
Verwijderd
Ik moet toch heel eerlijk zeggen , dat ik dit het beste/leukste shooter filmpje ooit vindMavamaarten schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 23:19:
[video]
Ook geniaal hoe de muziek stiller wordt als je van buiten uit de cockpit kijkt
EDIT: LOL Ik zie net dat Pannekoek141 me voor was... Maar zo'n linkje zegt natuurlijk nie zoveel he![]()
Dit laat me toch weer realiseren wat voor een prachtig spel het is als je die ogen ziet wegvallen....
Suh dude
Verwijderd
Ik krijg oppeens medelijden met die slachtoffers, ze kijken je zo zielig aan als je op het punt staat dat mes in hun hart te planten...pannekoek141 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:28:
[video]
Dit laat me toch weer realiseren wat voor een prachtig spel het is als je die ogen ziet wegvallen....

zoals een van de mensen het beschreef in de comments :
his name was Josh O'Connor. he joined the US army for 5 years ago. fighting for freedom. he was 28 years old. got 2 sons and a wife. the day he was killed was the day before his squad was going home.
R.I.P.
Suh dude
Verwijderd
Ok, ik stop met battlefield, dit is teveel voor mijpannekoek141 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:51:
Als je om 1.40 in z,n ogen kijkt dan is het echt van wow
his name was Josh O'Connor. he joined the US army for 5 years ago. fighting for freedom. he was 28 years old. got 2 sons and a wife. the day he was killed was the day before his squad was going home.
R.I.P.
Hahahahaha! Mexican Job stealing robot

En ook, Come at me brah... Balls!
Android developer & dürüm-liefhebber
Vind die andere ook om na te denkenpannekoek141 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:51:
Als je om 1.40 in z,n ogen kijkt dan is het echt van wow
R.I.P.
taking someones dog tags on the field of battle is a terribly cruel thing: Not only are you taking a life, ending a family, stealing a father from a son, a husband from awife, you are taking his identity, making it impossible for his family to know, for his army to identify him, for his loved ones to be told.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Huh ik dacht dat je neergegooide C4 niet meer kon detonaten als je gekilled en opnieuw gespawned bent..? In dat geval heb ik echt zoooo veel kills laten schieten, ik heb namelijk heel vaak dat ik C4 neer gooi en dan net te snel gekilled word. Ik meen dat ik het eens geprobeerd heb om te detonaten maar dat werkte nietTerrz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:09:
Deze wil ik ook nog even met jullie delen, vanavond maar even proberen of mij dit ook lukt haha
[video]
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 30-01-2012 14:32 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
maar de range is niet onbeperkt dus je moet wel enigszins in de buurt spawnen.
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Wat wel kan is dat iemand ze al kapot geschoten heeft, en dan ontploffen ze gewoon maar krijg jij geen punten.
[ Voor 10% gewijzigd door KngfCnns op 30-01-2012 16:30 ]
En dit is dan ook weer de reden waarom MW3 never nooit kan tippen aan BF3.pannekoek141 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:28:
[video]
A man with an objective.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door PilatuS op 03-02-2012 19:34 ]
[ Voor 37% gewijzigd door megadoom op 03-02-2012 19:40 ]
Ik ren soms ook hele stukken achter een tank aan om hem te c4-en
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vreselijk irritant dat soort mensen maar in dit geval kan ik er wel om lachen
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Heb sinds kort een capture-card om mijn gesplitte hdmi-signaal op te nemen op pc. Nu kan ik dus lekker relaxed gamen en ondertussen filmpjes maken. Footage van het filmpje heb ik afgelopen week verzameld, dus het kan nog beter, maar ik wilde effe kijken hoe ik moest video-editten, opnemen en had nogal gekloot met codecs waardoor een paar stukjes er nog niet bij konden. Anyways, have fun:
Verwijderd
Je speelt zeker netjes!Martinspire schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:27:
Eventjes een compilatie van mijn kant uit. Met awesome stukjes en geinige stukjes.
Heb sinds kort een capture-card om mijn gesplitte hdmi-signaal op te nemen op pc. Nu kan ik dus lekker relaxed gamen en ondertussen filmpjes maken. Footage van het filmpje heb ik afgelopen week verzameld, dus het kan nog beter, maar ik wilde effe kijken hoe ik moest video-editten, opnemen en had nogal gekloot met codecs waardoor een paar stukjes er nog niet bij konden. Anyways, have fun:
[video]
Die wou ik net posten.pannekoek141 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:13:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ViygB_FzeF0&feature=g-u-shu&list=SL]
Woorden zijn niet nodig ......
Heb direct even de video tags eromheen gezet.
Wel super mooi gemaakt. Zowel spel als het filmpje.
Herinnert me aan een momentje dat ik heb gehad: ik was op Caspian Border op jacht naar een tank aan de rand van de map in het grasveld, 5 minuten aan het kruipen om er te komen en niet ontdekt te worden, ben ik erbijna, spawnt er een squadmember op me en rent als een gek op de tank af... omg! Gelukkig niet gespot door de tank
Dit is gewoonweg chicLarrs schreef op zondag 05 februari 2012 @ 23:17:
[...]
Die wou ik net posten.![]()
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
(wat dan weer sketches van monty python bevat)
En dit is Mine 2. Niet zo heel bekend geworden geloof ik:
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 11-02-2012 14:35 ]
Dank aan allen die meegewerkt hebben. Laat comments achter, klik op like, stuur de link door!
ReAlex69
GEWELDIGDirtySanchez schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 18:15:
Hij is af.... check hier de nieuwe [GoT] Battlefield 3 The Movie:
[video]
Dank aan allen die meegewerkt hebben. Laat comments achter, klik op like, stuur de link door!
ReAlex69
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verwijderd
Heel mooi gemaakt!!DirtySanchez schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 18:15:
[video]
ReAlex69
Ik ben altijd heel trots als er een shot komt die ik geschoten heb ;D
die shot waarbij ik in die jeep naar benede kwam was ook goed gemonteerd, zodat je niet zag dat die auto stilstond ;D! Vooral het eind was goed gemaakt. De volgende keer voice acting?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2012 21:32 ]
Je vergeet de muziek van Blackmill. Kwam gisteren achter deze kerel, heerlijke chillstep. Kwam er toen pas achter dat zijn muziek ook gebruikt werd in ''a beautiful death''Larrs schreef op zondag 05 februari 2012 @ 23:17:
[...]
Die wou ik net posten.![]()
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
slecht verhaal, vervelende niet grappige tekstDirtySanchez schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 18:15:
[video]
ReAlex69
en constant hetzelfde liedje ipv wat leuke geluidseffecten of opzwepende muziek.
Beeldkwaliteit van 1080p dan wel weer goed, maar had veel beter gekund en meer ingezeten.
Wanneer maak jij jouw filmpje dan? Ik vind het gaaf om te zien dat er vanuit GoT ook aan dit soort dingen wordt gedaan, natuurlijk kan het altijd beter, maar bij een eerste poging gelijk zo'n afbrander te geven hakt er bij degenen die het gemaakt hebben er wel in.Skybullet schreef op zondag 12 februari 2012 @ 00:03:
slecht verhaal, vervelende niet grappige tekst
Weer die typische "waar is jouw filmpje"CptChaos schreef op zondag 12 februari 2012 @ 00:28:
[...]
Wanneer maak jij jouw filmpje dan? Ik vind het gaaf om te zien dat er vanuit GoT ook aan dit soort dingen wordt gedaan, natuurlijk kan het altijd beter, maar bij een eerste poging gelijk zo'n afbrander te geven hakt er bij degenen die het gemaakt hebben er wel in.
Of die persoon nu eigen filmpjes maakt of niet maakt toch helemaal niet uit? Hij haalt goede punten aan, ik begrijp niet hoe die plots wel geldig worden wanneer je hoort dat hij eigen films heeft?
Gefeliciteerd met de meest onzinnige en kortzichtige reactie van 2012 alvast. Iemand die een film rescenseert of een game reviewd maakt deze media tog ook niet zelf ? Deze persoon geeft alleen maar zijn of haar eigen mening over dat wat hij net heeft gezien, geluisterd of beleefd.
Als persoon A zegt " wauw geweldig " en persoon B zegt " niet goed " maakt dat persoon B niet slechter dan A. Ze hebben allebei hun mening gegeven.
Iets met vrijheid van meningsuiting en openstaan voor kritiek geloof ik
De maker vroeg om comments, dus geef ik de mijne. Zelfs nog een hint erbij gegooid over het geluid wat al een groot verschil zou maken als je dat veranderd.
Mja als een van de eerste reacties op een filmpje gelijk zoiets is, dan denk ik gelijk "En de beste stuurman staan aan wal...keejoz schreef op zondag 12 februari 2012 @ 00:38:
Weer die typische "waar is jouw filmpje"
Het is het eerste filmpje wat gemaakt is voor bepaalde leden van GoTBF3.nl, natuurlijk mag kritiek er zijn en ik denk ook wel dat het welkom is. Maar om gelijk een filmpje zo af te branden, terwijl er een aantal personen zijn die er toch wel de enige uren in hebben zitten vind ik gewoon jammer. En uit die bewuste reactie kom ik daar weinig van tegen, zeker omdat ook nog eens wordt aangegeven dat het mensen vanuit hier zijn...Of die persoon nu eigen filmpjes maakt of niet maakt toch helemaal niet uit? Hij haalt goede punten aan, ik begrijp niet hoe die plots wel geldig worden wanneer je hoort dat hij eigen films heeft?
Zou eerder jouw reactie die titel geven, maar goed.Skybullet schreef op zondag 12 februari 2012 @ 00:39:
Gefeliciteerd met de meest onzinnige en kortzichtige reactie van 2012 alvast.
Ik begrijp wat je bedoeld en ergens is dat ook wel zo. Toch vind ik dat je bepaalde dingen wellicht beter of anders had kunnen verwoorden, nu komen ze gewoon keihard over, wat jammer is.Iemand die een film rescenseert of een game reviewd maakt deze media tog ook niet zelf ? Deze persoon geeft alleen maar zijn of haar eigen mening over dat wat hij net heeft gezien, geluisterd of beleefd.
Als jij denkt dat ik dat ermee bedoelde, dan weet ik niet wat jij lees, maar ik heb het nergens zo verwoord.Als persoon A zegt " wauw geweldig " en persoon B zegt " niet goed " maakt dat persoon B niet slechter dan A. Ze hebben allebei hun mening gegeven.
Ook dit zijn dingen die duidelijk laten zien dat je je aangevallen voelt, terwijl mijn reactie zo niet bedoeld is. Kritiek is best, goed ook en laat dan vooral je eigen mening ventileren, maar hou dan wel rekening met andere dingen, zoals het feit dat dit het eerste filmpje is vanuit GoTBF3.nl en dat er vast wel een reden zal zijn geweest dat er geen voiceacting was. Die overigens niets met verlegenheid te maken heeft.Iets met vrijheid van meningsuiting en openstaan voor kritiek geloof ik
[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 12-02-2012 01:05 ]
haha geniaal filmpje, ook die stukjes met dat "how do i fly a helicopter TO ALL" berichten, die right-round parody's zijn ook geniaal met dat duitse stemmetje xDNiellie41 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 23:12:
Hoe vlieg je in een helicopter. Les 1
[video]
Blijkbaar wordt dit het "ik dump mijn filmpjes hier" topic ipv BF3: Funny Videos...CptChaos schreef op zondag 12 februari 2012 @ 00:58:
Allerlei reacties.
Neemt niet weg dat ik het goed gemaakte filmpjes vindt. Maar volgens mij is dit niet het juiste topic er voor.
Of...de topicstarter moet de titel aanpassen...
Guys, ik kan wel lachen om dit soort commentaar. Komt niet keihard aan, integendeel, het doet me niks. Als ik me hier iets van zou aantrekken, zou ik maar een miserabel leven hebben. Je hebt altijd voorstanders, tegenstanders, Ajax fans, Feyenoord fans, Audi fans, BMW fans... kan nog wel tijdje doorgaan.Skybullet schreef op zondag 12 februari 2012 @ 00:03:
[...]
slecht verhaal, vervelende niet grappige tekst
en constant hetzelfde liedje ipv wat leuke geluidseffecten of opzwepende muziek.
Beeldkwaliteit van 1080p dan wel weer goed, maar had veel beter gekund en meer ingezeten.
Wat Cpt.Chaos (ook) bedoeld is dat je wellicht de volgende keer (bij iemand anders) je boodschap beter kun verpakken, dan gaan mensen er misschien ook nog iets mee doen. Ik kan je nog wel wat cursussen "Hoe geef ik feedback" aanbevelen. Ik durf te wedden dat je exact dezelfde boodschap (er zit namelijk wel iets in!) op een andere manier kunt verpakken. Je lokt er in ieder geval minder dit soort reacties mee uit. Bovendien is de kans dat mensen iets met je boodschap gaan doen een stuk groter. Have a nice day..
Het is misschien dan niet hilarisch, maar het gaat om GoT en Battlefield.
Zullen we nu weer lief met de andere kindjes spelen? Doe maar schieten - in Battlefield.
Leuk om een keer te doen:
Nice, ik mis alleen "Maverick" Murphy die alle enemies headshots geeft vanuit zijn F-18 na een gave dogfight met een FlankerDirtySanchez schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 18:15:
[video]
ReAlex69
Mijn nieuwste creatie:
Het is dus een compilatie van vette / awesome / ownage actie van de afgelopen tijd. Komt binnenkort ook nog een fun compilatietje aan, vond het wat veel om het bij elkaar te gooien. Ga trouwens niet meer van die lange filmpjes maken, kost teveel tijd en zeker als er een fout in zit is het lastig die te fixen (als je er te laat achter komt)
Laat maar weten wat jullie ervan vinden. Vind zelf de pistol actie het leukst. Heb helaas niet meer alle footage van de chopper, want ik was daarbij vergeten om hem iets langer door te laten lopen want er zat nog een toffe actie bij (chopper neerschieten en vervolgens parachuterende enemies die er net uit zijn gegaan, uit de lucht schieten). Dit keer wederom wat lange killstreaks zodat je goed kunt zien hoe ik bezig ben. Heb wel wat stukjes versneld, maar toch duurt dat nog wel wat lang. Weet niet of ik dat er nog ga doen in toekomstige filmpjes want daardoor duren ze telkens wel lang.
Ook weet ik niet of ik binnenkort nog muziek ga toevoegen. Op zich is het wel wat vermakelijker (ik zorg dat het er wel een beetje bij past. Alleen die pistol-actie valt er qua genre een beetje buiten maar ik wilde daar een lekker ruig nummer bij). Krijg nu mailtjes binnen dat ik inbreuk maak op EMI, PIAS, IODA, SME, Be Yourself Catalogue BV en UMG
Maar goed, have fun!
Dit topic is gesloten.