Mijn dochter heeft eind vorig jaar een BB 9700 Bold gekregen. We hebben nu zowat elf maanden met gedoe achter de rug: vooral het batterijverbruik was dramatisch hoog (ze loopt nu altijd rond met een reserve batterij zodat ze een dag door kan komen zonder de BB aan het stopcontact te moeten hangen). Maar het ding liep vaak vast, dingen verdwenen, het toetsenbord ging kapot, en de laatste twee weken valt hij soms 10 keer per uur uit.
Nu zit ze nog een heel jaar vast aan een abo met BB... We zitten er aan te denken een nieuwe simlock vrije BB te kopen, alleen... we hebben geen idee welke... Ze zou op zich graag een Torch willen, maar van die dingen gaat de batterij sowieso al minder lang mee me zo'n groot scherm. Hij lijkt me ook schadegevoeliger. Dan heb je nog de Touch, de Curve, nieuwere Bolds... Eigenlijk hebben we geen IDEE wat we nou wijsheid is...
Mijn dochter wil heel graag weer een BB en gezien het abonnement lijkt me dat ook wel handig, alleen wat is nou een BB die 1. lang meegaat op een batterij en 2. die een beetje stevig en betrouwbaar is...
Of zijn al die dingen zo brak als een 9700 Bold...?
Een ding weet ik wel: de nieuwe BB krijgt een verzekering...
Nu zit ze nog een heel jaar vast aan een abo met BB... We zitten er aan te denken een nieuwe simlock vrije BB te kopen, alleen... we hebben geen idee welke... Ze zou op zich graag een Torch willen, maar van die dingen gaat de batterij sowieso al minder lang mee me zo'n groot scherm. Hij lijkt me ook schadegevoeliger. Dan heb je nog de Touch, de Curve, nieuwere Bolds... Eigenlijk hebben we geen IDEE wat we nou wijsheid is...
Mijn dochter wil heel graag weer een BB en gezien het abonnement lijkt me dat ook wel handig, alleen wat is nou een BB die 1. lang meegaat op een batterij en 2. die een beetje stevig en betrouwbaar is...
Of zijn al die dingen zo brak als een 9700 Bold...?
Een ding weet ik wel: de nieuwe BB krijgt een verzekering...