Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d5stick
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Heren (en dames!)

Na een tijdje rondsleuren met een HTC HD2, vond ik het tijd om een LG optimus te kopen.
De LG Optimus 2x om precies te zijn! Geen slechte keuze, omdat ik er een kon kopen voor 200 euro.
Zelf ben ik nogal goed gelovig, en vertrouw mensen zeer snel (I know what you gonna say).
Maar goed, ik zag de telefoon hier op Tweakers in een VA advertentie, en sloeg mijn slag.

De telefoon zag er netjes uit op de foto's en de tweaker had nogal goede beoordelingen.
Ik screende de tweaker, dmv van zoeksites, en social media. Hier kwam hij in mijn beleving nogal goed aardig over, en ik besloot met de tweaker in zee te gaan.

Ik heb contact opgenomen met de tweaker, en uitgelegd dat ik het juweeltje wilde, en ik vroeg om zijn bank gegevens. Nadat ik deze gegevens had gekregen, en ik het geld overgemaakt heb, kreeg ik een mailtje dat hij op de bus zou gaan. (Dat zelfde weekend, 1 maand geleden.)

Na een week niks gehoord te hebben, heb ik de vriendelijke man gebeld en gevraagd wat er aan de hand was. De persoon in kwestie vertelde mij dat hij het door iemand anders had laten verzenden, en deze had het nog niet gedaan. Oke fijn, maar daar ben ik nog niks mee. Hij verzekerde mij dat hij het ging verzenden. (3 weken terug).

Na weer een halve week niks gehoord te hebben, en hem zo'n 20 berichtjes had gestuurd, (DM's en Mail) kreeg ik eindelijk weer en bericht, dat het pakket verzonden was, maar er problemen waren bij TNT. Afijn, ik meldde hem dat hij het probleem bij TNT kon leggen en het probleem moest oplossen. Wel heb ik steeds gevraagt om een TNT nummer, maar niks ontvangen. (2,5 week terug).

Verlossing! Ik kreeg een bericht dat het verstuurd was, en dat ik het diezelfde week zou ontvangen! Ik blij, maar tevergeefs nog niks binnen. De man heb ik gebeld, en gevraagt wat er aan de hand was. Nu kreeg ik het verhaal, dat hij de dag ervoor op de bus was gegaan, en ik een TNT nummer zou ontvangen, diezelfde avond..

Na een hele hoop mailen en bellen, heb ik hem gezegt dat ik er werk van ging maken en dat ik naar de politie zou stappen. Ik belde hem na deze mail, en hij vertelde mij dat dat niet nodig was, en hij niemand opgelicht heeft, en hij dit nooit zou doen. Ik heb hem gezegt dat ik het geld terug wilde, of de telefoon. Ook hier weer het verhaal, hij gaat het opsturen...

Tot op heden, heb ik nog niks ontvangen, en hij reageert ook niet meer op mijn mail/telefoon/dm's.
Overigens post hij zelf nog wel items op tweakers, dusja hij kan bij zijn DM inbox.

De vraag die nu luid is als volgt; wat zou JIJ doen in deze situatie?
Het gaat om een bedrag van 200 euro, die je 5 weken geleden hebt over gemaakt, maar je hebt nog niks gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Ja, je bent opgelicht. Aangifte doen en alle correspondentie en gegevens van deze persoon bewaren en aan de politie doorspelen en andere Tweakers waarschuwen door je verhaal op zijn profiel te doen.

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:40
Als hij toch steeds reageert; kan je dan niet gewoon vragen of je de telefoon kan komen ophalen? Verder daarna natuurlijk nog een limiet van bijvoorbeeld 1 week stellen voordat je de politie inschakelt.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Slaapje schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:30:
Als hij toch steeds reageert; kan je dan niet gewoon vragen of je de telefoon kan komen ophalen? Verder daarna natuurlijk nog een limiet van bijvoorbeeld 1 week stellen voordat je de politie inschakelt.
Het is een algemene oplichterstactiek om de persoon aan het lijntje te houden. Dus constant een beetje hoop bij de persoon wekken om zo daadkrachtig handelen van de opgelichte persoon zo lang mogelijk uit te stellen.
Dus absoluut niet nog een waarschuwing, maar gewoon werk van maken.

Als je zolang moet wachten totdat iemand een pakket verstuurd ben je gewoon opgelicht hoor.

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-08 13:10
Gewoon aangifte doen en niet meer wachten.
Laat hem het met de politie regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d5stick
  • Niet online
Ik heb hem gebeld, en hij zei dat hij deze avond het nummer zal sturen, doet hij dit niet, dan ga ik aangifte doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:29

ralpje

Deugpopje

d5stick schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:00:
Ik heb hem gebeld, en hij zei dat hij deze avond het nummer zal sturen, doet hij dit niet, dan ga ik aangifte doen.
Kwartjuh schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:32:
[...]

Het is een algemene oplichterstactiek om de persoon aan het lijntje te houden.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Niet zo naief, je bent opgelicht, je had het na 2 weken al moeten weten.

Misschien kan de redactie van tweakers je helpen met vinden wie het verder was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:13

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Navi schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:30:
Niet zo naief, je bent opgelicht, je had het na 2 weken al moeten weten.

Misschien kan de redactie van tweakers je helpen met vinden wie het verder was?
Zover ik weet werkt de redactie van tweakers daar (terecht) niet aan mee. Hier hebben we de politie voor. (hoewel dat in de praktijk dan vaak wel weer tegenvalt helaas)

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

d5stick schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:24:
De vraag die nu luid is als volgt; wat zou JIJ doen in deze situatie?
Ik zou dit lezen: \[V&A] Help! Ik ben opgelicht!

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Als ik de even snel door de VA-FAQ scroll wil Tweakers best wel meewerken, maar dan wel via de politie, niet direct met de benadeelde.

Tweakers.net FAQ, Mijn transactie is misgelopen, kan Tweakers helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d5stick
  • Niet online
Bedankt! ik vul dit morgen meteen in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnaast is het openen van een Topic op www.opgelichtopinternet.nl ook altijd een erg effectieve manier om je spullen te krijgen, danwel je geld terug te ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
Met TNT duur het max 48uur om iets op te sturen.... Er is geen excuus om er 5 weken over te doen om iets op te sturen (terwijl jij braaf je centjes over hebt gemaakt). Je bent opgelicht, punt uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Precies, al die tijd duurt het lang en nu opeens zou het goed moeten komen? ik zou dat niet geloven. Aangifte doen en op de diverse fora's melding ervan maken.
Vergeet ook niet een user beoordeling te geven, dat kun je doen door naar het profiel van de user te gaan. Dat voorkomt dat andere zaken met de persoon gaan doen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 01:03:
Met TNT duur het max 48uur om iets op te sturen....
Was dat maar waar. Soms duurt het korter, soms drie dagen, maar soms ook wel een week.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na even gekeken te hebben, is het uiteraard wel vreemd en vervelend dat het zo loopt, maar laat de gebruiker geen patroon zien wat lijkt op een oplichter. Wel zal het spoedig opgelost moeten gaan worden, wat er ook aan de hand is als achterliggende reden.

Mensen die hier stellen dat 5 weken == oplichter hebben niet veel kaas gegeten van hoe een gemiddelde oplichter opereert. Hoe stom ook, gebeurt het nog vaker dan oplichting dat iemand onverwacht met problemen kampt, dingen wel op wil lossen maar het niet voor elkaar krijgt en uit schaamte reacties uitstelt tot dingen beter worden. Als de problemen dan te lang duren eindigt dat soms zelfs in afstel. Deze zaken zijn vaak met voldoende druk alsnog goed op te lossen zodra er een doorbraak is in het contact waarmee de barrière van schaamte verdwijnt.

Niet goed te praten, maar wel menselijk. Ik wil zo iemand bij incident geen oplichter noemen.

Het profiel van een oplichter is compleet anders. Iemand probeert dan bewust onvindbaar te zijn, neemt alle reacties op advertenties aan, bij vaak zoveel mogelijk advertenties, zodat in zo kort mogelijke tijd geld binnengehaald kan worden. De kans dat je een telefoonnummer krijgt is klein, en de kans dat iemand hier > 10.000 karma, bijna 1.000 bijdragen en 2.000 moderaties doet over meer dan 5 jaar tijd om betrouwbaar over te komen en snel te cashen is 0,00000%

Echter zoals gezegd: het zal wel opgelost moeten gaan worden, en dat heb ik bij deze ook even aan betreffende Tweaker laten weten, met verwijzing naar dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb ook eens een soortgelijke situatie gehad, maar met een item dat wat minder waard was. Ook regelmatig de belofte gekregen dat ik het item ging ontvangen. Na een aantal weken een kwade e-mail gestuurd waarin ik hem wees op zijn verantwoordelijkheid, en toen kwam het in orde.

Ik heb zelf als verkoper ook eens iets later een item gestuurd (goed, geen 5 weken later :P) door allerlei omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 08:15:
Het profiel van een oplichter is compleet anders. Iemand probeert dan bewust onvindbaar te zijn, neemt alle reacties op advertenties aan, bij vaak zoveel mogelijk advertenties, zodat in zo kort mogelijke tijd geld binnengehaald kan worden. De kans dat je een telefoonnummer krijgt is klein, en de kans dat iemand hier > 10.000 karma, bijna 1.000 bijdragen en 2.000 moderaties doet over meer dan 5 jaar tijd om betrouwbaar over te komen en snel te cashen is 0,00000%

Echter zoals gezegd: het zal wel opgelost moeten gaan worden, en dat heb ik bij deze ook even aan betreffende Tweaker laten weten, met verwijzing naar dit topic.
Pamperen helpt niet, aangifte van oplichting wel.

/(bb|[^b]{2})/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:14
Kwartjuh schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:32:
[...]

Het is een algemene oplichterstactiek om de persoon aan het lijntje te houden. Dus constant een beetje hoop bij de persoon wekken om zo daadkrachtig handelen van de opgelichte persoon zo lang mogelijk uit te stellen.
Dus absoluut niet nog een waarschuwing, maar gewoon werk van maken.

Als je zolang moet wachten totdat iemand een pakket verstuurd ben je gewoon opgelicht hoor.
Dan wordt ik op dit moment ook opgelicht. Maar goed, ik heb nog steeds hoop en geef niet op... Ook al is de hele 'onderhandeling' sinds Juli aan de gang.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnR schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 08:20:
[...]

Pamperen helpt niet, aangifte van oplichting wel.
Of je zet even je digitale oogkleppen af en ziet dat de wereld niet zwart / wit is.

Het is al gebeurd dat iemands naam over het internet gesmeurd werd terwijl hij overleden was na overreden te zijn door een auto. Leuk extraatje voor de familie. Die aangifte hielp toen ook niet echt bijster veel.

Voor oplichting is ook de intentie nodig. Het is een strafbaar feit, waarover het voorbehoud iemand te veroordelen bij een rechter ligt. Een vordering, ja. Niet netjes, klopt. Oplichting? Succes met aantonen.

http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/326.html
Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Het is dan ook verstandig van TS om algemeen advies te vragen, en niet bijvoorbeeld direct de gegevens van de persoon online te gooien. Voor je het weet sta je dan namelijk aan de andere kant van het hek wegens smaad - of het nu waar is of niet:
http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/261.html
  1. Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
  2. Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
  3. Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.
Je moet dus nogal zeker zijn dat er wel een hele goede reden is iemands naam te publiceren in verband gebracht met een strafbaar feit. Een vordering is geen goede reden. Een zeer uitgebreid bewijs van (en kans op) recidive kan het wellicht zijn, en dat is dan het minimum.

Ofwel: netjes gehandeld hier door TS :)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:41

Dido

heforshe

Dit past beter in het Shopping forum, vandaar dat ik hem verplaats : )
SG -> SF

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d5stick
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 08:15:
Na even gekeken te hebben, is het uiteraard wel vreemd en vervelend dat het zo loopt, maar laat de gebruiker geen patroon zien wat lijkt op een oplichter. Wel zal het spoedig opgelost moeten gaan worden, wat er ook aan de hand is als achterliggende reden.

Hoe heb je de tweaker gevonden, waar het over ging?
Ik heb met voorzorg geen namen genoemd, omdat ik inderdaad niet zomaar haat en nijd wil creëren.
Ook vraag ik om advies, omdat 200 euro voor mij veel geld is, en ik radeloos ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De moderators kunnen DM's inkijken. Vandaar dat ze niet PM heten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:20
d5stick schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:00:
[...]

Hoe heb je de tweaker gevonden, waar het over ging?
Ik heb met voorzorg geen namen genoemd, omdat ik inderdaad niet zomaar haat en nijd wil creëren.
Ook vraag ik om advies, omdat 200 euro voor mij veel geld is, en ik radeloos ben.
Ga naar je eigen profiel, daar kun je zien op welke advertenties je hebt gereageerd. Zoek vervolgens naar de advertentie van de telefoon in kwestie en klaar is kees. Nog makkelijker dan door verstuurde DM's zoeken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:03
Ik zie ook dat iemand al eens eerder 2 weken heeft moeten wachten op een telefoon bij deze Tweaker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Als er een kern van waarheid in zijn woorden zit kan het misschien zo zijn dat hij de telefoon voor iemand anders verkoopt.

Wachten op track&trace, indian hij deze niet heeft vragen of je bij hem langs kunt gaan of ergens afspreken, wil hij dat niet; geld terug. Wil hij dat niet politie; politie inschakelen en slechte ervaring posten op Tweakers. De man heeft helaas al meerdere slechte reviews mbt verzending...

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Admiral Freebee schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:11:
De moderators kunnen DM's inkijken. Vandaar dat ze niet PM heten ;)
Dat klopt deels; het is echter zeer beperkt tot enkel forum-admins en frontpage-coördinatoren (en hoger). In verband met V&A-zaken is het helaas soms een noodzakelijk kwaad ook bijvoorbeeld om logs te verkrijgen indien daar na aangifte door de politie om gevraagd wordt. Het is in ieder geval niet zo dat er gewoon maar door DMs wordt heengebladerd zonder reden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:*snip*
Jij had het verhaal over haat, nijd en iemand niet gelijk in de spotlight plaatsen niet begrepen? :?

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d5stick
  • Niet online
@Floppus, en de rest

Het is nu afwachten of hij gehoor geeft aan jou vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Ja, het is blijkbaar aantrekkelijk om de persoonlijke Peter R. de Vries uit te gaan hangen. Elke slimmerik kan mensen meestal wel vinden. Laten we er geen heksenjacht van maken door hele profielen en analyses te gaan bouwen.

Dank u

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een PM gestuurd. Dat betekent dat hij mijn bericht *moet* lezen voor hij de site verder kan bezoeken. Gezien dat vrijwel dagelijks gebeurt, raad ik aan het even af te wachten ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d5stick
  • Niet online
Bedankt voor alle hulp, ik hoop dat ik de telefoon/of het geld snel ontvang.
Gelukkig zijn de tweakers wel bereid om me te helpen, zolang je een goede TS maakt.

Ik zal afwachten vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Belachelijk. Als ik hier iets koop of verkoop verwacht ik binnen een paar dagen dat de transctie afgerond is.

5 weken wachten op iets wat je hebt betaald is niet meer van deze tijd (op keukens en ander maatwerk na dan)

Ik hoop van harte dat je nog je telefoon krijgt, maar zou zeker negatieve feedback achterlaten ook al krijg je hem nog.

*snip* Dan zet ik die op mijn blacklist!

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:35:
Ik heb een PM gestuurd. Dat betekent dat hij mijn bericht *moet* lezen voor hij de site verder kan bezoeken. Gezien dat vrijwel dagelijks gebeurt, raad ik aan het even af te wachten ja :)
Artikel 7 : "Tweakers.net B.V. biedt enkel de gelegenheid om verkoper en koper bij elkaar te brengen. Tweakers.net B.V. is en zal op geen enkele manier partij zijn in de daadwerkelijke overeenkomst tussen koper en verkoper. Tweakers.net B.V. kan dan ook geen aansprakelijkheid aanvaarden omtrent de kwaliteit, de veiligheid of de legaliteit van de geadverteerde objecten, de juistheid van de aanbiedingen, de bevoegdheid van verkopers objecten te verkopen en de bevoegdheid van kopers objecten te kopen. Ook kunnen wij nakoming van de overeenkomst tussen koper en verkoper niet garanderen, noch bij een geschil bemiddelen tussen partijen."

Dit lijkt mij toch vrij actieve bemiddeling. En dat lijkt mij, zeker gezien de negatieve sfeer in dit topic, niet erg positief. Wie zegt dat de TS niet onredelijk is, enorm veel zeurt en iemand zwart wilt maken? Iedereen hoort het verhaal vanuit zijn kant, wie zegt dat dat de juiste kant is?

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 15-11-2011 09:39 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:48
Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:38:
[...]

Artikel 7 : "Tweakers.net B.V. biedt enkel de gelegenheid om verkoper en koper bij elkaar te brengen. Tweakers.net B.V. is en zal op geen enkele manier partij zijn in de daadwerkelijke overeenkomst tussen koper en verkoper. Tweakers.net B.V. kan dan ook geen aansprakelijkheid aanvaarden omtrent de kwaliteit, de veiligheid of de legaliteit van de geadverteerde objecten, de juistheid van de aanbiedingen, de bevoegdheid van verkopers objecten te verkopen en de bevoegdheid van kopers objecten te kopen. Ook kunnen wij nakoming van de overeenkomst tussen koper en verkoper niet garanderen, noch bij een geschil bemiddelen tussen partijen."

Dit lijkt mij toch vrij actieve bemiddeling.
Er staat niet dat het niet gedaan mag worden door de crew ;)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat staat er inderdaad niet, maar dit lijkt dan een soort willekeur waarbij de voorwaarden willekeurig toegepast worden. Zeggen dat je niet kunt bemiddelen maar vervolgens wel bemiddelen, dat vind ik vrij vreemd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat we best eens bereid zijn een bericht te sturen, is iets anders dan dat we toezeggen uitgebreid onderzoek te doen of te bemiddelen. We hebben bijvoorbeeld ook nog zoiets als proberen notoire oplichters buiten te houden om geen vrijplaats te worden. Niet voor niets zijn we redelijk bekend met het profiel van de echte oplichter.

Het is daarnaast wel erg naief te denken dat een dergelijk bericht gestuurd wordt puur op basis van info in de TS. V&A is niet iets wat gisteren geopend is.
Het is en blijft uiteindelijk echter de verantwoordelijkheid van gebruikers om veilig te handelen.

Ik doe het topic in ieder geval op slot. TS weet in ieder geval dat van ons uit ook even een trigger is gestuurd, en dan is het afwachten. Het is blijkbaar voor velen niet mogelijk de uiteraard best te traceren informatie voor zich te houden en er alsnog een heksenjacht van te maken.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 09:46 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.