ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
SwitchEasy - Nude iPhone 4(S) (ultra black)
http://www.iphone-cases.n...iphone-4-ultra-black.html

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Heb ik ook gezien, echter wil ik de aandacht meer richten aan de hoesjes en reviews van gebruik.
Ook wil ik meer aandacht geven aan het feit hoesjes die geen schade aan brengen aan je iPhone en dus misschien ook wat duurder zijn.
Dan zie ik nog steeds niet echt de meerwaarde van dit topic in? Is de bedoeling van het andere topic niet precies hetzelfde?djkavaa schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:04:
[...]
Heb ik ook gezien, echter wil ik de aandacht meer richten aan de hoesjes en reviews van gebruik.
Ook wil ik meer aandacht geven aan het feit hoesjes die geen schade aan brengen aan je iPhone en dus misschien ook wat duurder zijn.
Goed, dit is verder natuurlijk aan een modje te beslissen
[ Voor 6% gewijzigd door wesleytjuh op 14-11-2011 16:36 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Mocht het niet zo zijn dan hoor ik dat graag van een modje.
En dan bied ik bij deze mijn excuus aan voor het dubbel plaatsen (mits van toepassing)
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.