Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-09 18:08
Hierbij wil ik een topic onder de aandacht brengen over de beschermings-mogelijkheden van de iPhone 4S.

Plaats hieronder Links/Afbeeldingen van de Cases/Hoesjes waar jij ervaring mee hebt bij je iPhone, en eventueel een kleine Review over je Case/Hoesje.

Wat wil ik bereiken met dit topic
Mensen inspireren welke Cases/Hoesjes er beschikbaar zijn.
Wat een zeer belangrijk punt hierin is, Dat de Cases/Hoesjes "geen schade" aan je iPhone aanbrengen!
Verschillende hoesjes brengen wel degelijk schade met zich mee op de iPhone, dit met name bij de Rand van de iPhone.

Afbeeldingslocatie: http://upload.ictwebsolution.nl/images/56928451590474155409.png

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
Natuurlijk Trap ik zelf af met de Case die ik van een collega heb geleed:

SwitchEasy - Nude iPhone 4(S) (ultra black)

http://www.iphone-cases.n...iphone-4-ultra-black.html

Afbeeldingslocatie: http://upload.ictwebsolution.nl/images/20092896406035890784.jpg

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
Heb ik ook gezien, echter wil ik de aandacht meer richten aan de hoesjes en reviews van gebruik.
Ook wil ik meer aandacht geven aan het feit hoesjes die geen schade aan brengen aan je iPhone en dus misschien ook wat duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:52
djkavaa schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:04:
[...]

Heb ik ook gezien, echter wil ik de aandacht meer richten aan de hoesjes en reviews van gebruik.
Ook wil ik meer aandacht geven aan het feit hoesjes die geen schade aan brengen aan je iPhone en dus misschien ook wat duurder zijn.
Dan zie ik nog steeds niet echt de meerwaarde van dit topic in? Is de bedoeling van het andere topic niet precies hetzelfde?
Goed, dit is verder natuurlijk aan een modje te beslissen :).

[ Voor 6% gewijzigd door wesleytjuh op 14-11-2011 16:36 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
Klopt, mijn idee gaat dus echt uit naar de Betere Hoesjes/Cases.
Mocht het niet zo zijn dan hoor ik dat graag van een modje.

En dan bied ik bij deze mijn excuus aan voor het dubbel plaatsen (mits van toepassing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Deze informatie kan ook prima in [iPhone 4S] Hoesjes / cases. Dit topic gaat daarom op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.