Toon posts:

hoofdtelefoon 4 kanaals versterker op computer werkt half

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een vraag ik heb dit kastje gekocht (DAP Audio SC-2 Stage Cube 4-kanaals passieve mixer) om mijn geluid van mijn pc te splitsen naar 4 hoofdtelefoons. Dit is me gelukt alleen ik heb nu een probleem mijn koptelefoon werkt maar op een oortje de ander werkt niet. Heb echt van alles al geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. Hoe kan ik dit oplossen?

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:19
De DAP Audio SC-2 Stage Cube is geen versterker zoals je stelt in de topic titel. Ik denk dat de kabel tussen de pc en de DAP niet helemaal goed is. Heb je alle uitgangen geprobeert?

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:33
De SC 2 is ook te gebruiken als vier weg splitter. Gebruik daarvoor de uitgang als ingang en zet alle kanalen helemaal open.

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Dat ding is mono. ;)

Verwijderd

Veroest, dan heeft de TS er dus twee nodig voor stereo. :9

Verwijderd

Topicstarter
Oke dus als ik het goed begrijp heb ik een andere kabel nodig? Of is het niet op te lossen? Ook als dat ding mono is zou je het moeten horen door allebei de oortjes toch? En stel dat het niet op te lossen is er dan een ander apparaat als oplossing? Want ik heb zitten zoeken maar kon niks vinden behalve deze met zo'n 6,3mm plug die ik vervolgens met een plugje omzet naar de computer met 3,5mm.

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:33:
Oke dus als ik het goed begrijp heb ik een andere kabel nodig?
Je hebt een stereo splitter nodig. :) Als je kan solderen heb je die zo gemaakt met 4x deze connector en 1x dit kabeltje. 1 plug van dat kabeltje gooi je weg, de rest gebruik je. Om de boel aan elkaar te knopen kan je stukjes van de kabel afknippen en gebruiken. Verder heb je nog een behuizing nodig om alles bij elkaar te houden.

Maar misschien kan je pc niet 4 koptelefoons tegelijk aansturen, in dat geval heb je nog een versterker nodig.
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:33:
Ook als dat ding mono is zou je het moeten horen door allebei de oortjes toch?
Nee, de sleeve van een jackplug sluit het rechter signaal kort naar de massa. Vindt je pc trouwens niet zo leuk.

[ Voor 50% gewijzigd door TBTL op 14-11-2011 20:02 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:05
Zoiets?
http://www.bax-shop.nl/sa...rker/product-details.html

Heb je ook die 12dB demping niet.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1